Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Love is a strange thing (vervolg op A meeting gone soure) TH » Hoofdstuk 24

Love is a strange thing (vervolg op A meeting gone soure) TH

7 dec 2011 - 14:48

1492

0

331



Hoofdstuk 24

Simone en Raven praten gezellig samen en hebben ook de grootste lol.
Later komt Tom er ook bij en zijn moeder praat nog wat met hem en na een laatste drankje gaat ze toch op huis aan om der koffer te pakken.
Ze nemen afscheid en Raven en Tom gaan zelf nu ook slapen.
Als ze liggen kijkt Tom naar haar met een grote glimlach.
Raven kijkt hem terug aan en vraagt zich af wat er in zijn hoofd omgaat.
Totdat ze zijn tong langs zijn piercing ziet gaan.
Oh god fluistert ze zachtjes als ze hem ook dichterbij ziet komen.
Hij kijkt haar nog eens diep in haar ogen en kust haar dan.
Raven streelt hem langs zijn blote rug en sluit haar ogen.
Het zoenen word intenser en ze weet gewoon dat ze niet meer zou kunnen stoppen al zou ze willen.
Tom komt dichter bij haar liggen en streelt haar ontblote buik.
Raven neemt zijn hand en begeleid hem naar haar borst en hij begrijpt de hint en weet dat hij verder mag gaan.
Langzaam trekt hij haar shirt uit en streelt haar nek en dwaalt af naar haar borsten waarna hij ze zachtjes masseert tot haar tepels hard staan.
Raven kreunt zachtjes en sluit haar ogen terwijl Tom haar weer kust.
Zijn hand daalt af naar haar buik weer terwijl zijn mond naar haar nek gaat en haar daar kust en soms bijt.
Raven geniet van zijn aanrakingen en als zijn hand dan in haar slip verdwijnt kreunt ze al wat luider.
Tom grijnst tegen haar buik aan en zijn vingers haken zich om haar slip en met een klein rukje ligt hij al om haar enkels.
Raven kijkt even op en ziet zijn ogen even glinsteren en dan verdwijnt zijn gezicht tussen haar benen.
OH Roept Raven nu.
Tom's tong en vingers slaan geen plekje over van haar poesje en Raven ligt te kronkelen op het bed.
Het zweet staat als in een dun laagje op haar lichaam en haar orgasme kondigt zich langzaam aan.
Tom heeft dat als geen ander door en net als de orgasme zich aankondigt zuigt hij zich vast aan haar klitje.
Raven slaakt een gil en komt schokkend klaar.
Als Tom los laat zegt hij zachtjes Nu maar hopen dat Tammy nog slaapt en hij maakt een wenkbrauw wiebel.
Raven hijgt en grijnst voorzichtig want haar roes is nog niet over.
Tom komt omhoog en Raven voelt zijn lid tegen haar dijbeen aan.
Ze duwt hem achterover en streelt zijn liezen en bovenbenen.
Ze gaat tussen zijn benen liggen en kust zijn liezen en drukt zachte kusjes op zijn balzak.
Hij kreunt nu ook en Raven laat haar tongpiercing langs zijn lid glijden.
Het kreunen word al wat luider en hij legt zijn hoofd dieper in het kussen.
Dan likt ze over het gevoeligste plekje van zijn eikel en stopt dan.
Zijn hoofd komt even omhoog en hij kreunend brengt hij uit:"Ga nu door alsjeblieft".
Raven grijnst even en doet weer het zelfde.
Tom kijkt haar aan en zegt:"IK waarschuw je jongedame".
Raven grinnikt dan en weer haalt ze haar piercing langs zijn lid en zuigt zijn lid dan langzaam haar mond in.
Ze neemt hem tot hij niet verder meer kan en laat hem dan los met een plopgeluidje.
Toms ogen staan groot en kijkt haar aan, Raven kijkt hem onschuldig terug aan.
'Nog eens' kreunt hij dan.
En weer herhaalt ze hetgeen wat ze net deed waardoor Tom zich vastgrijpt in de lakens.
Na een aantal keer trekt hij het niet meer en komt hij omhoog waarbij haar beet neemt en op haar rug gooit.
Met een harde stoot dringt hij haar poesje binnen en Ravens ogen worden ditmaal groter.
God ja kreunt zij weer op haar beurt en Tom geeft haar er aardig van langs.
Raven word dan op handen en knieën gezet en hij dringt weer binnen.
Met lange halen neemt hij haar achterlangs en neemt zelfs haar haren beet.
Raven kreunt en hij kreunt haar naam.
Hij buigt voorover en kust haar nek.
Dan zuigt hij zich vast daarin en zet een zuigzoen.
Ondertussen heeft hij haar heupen vast genomen en gaat een tandje sneller.
Raven voelt hoe haar spieren weer aan spannen en ze weet dat het niet lang meer zal duren voor ze voor de 2de keer zal klaarkomen.
Tom stimuleert haar extra door met een natte vinger over haar klitje te strelen.
Nog voor ze klaar komt neemt hij met zijn andere arm haar middel beet zodat ze niet weg kan komen en hij voelt hoe haar poesje zich aanspant om zijn lid.
En met een luide gil komt ze weer tot haar hoogtepunt waarbij de spieren in haar poesje zich strak om Toms lid spannen.
Hij weet dat als ze zo door gaat hij het ook niet meer kan houden en wat hij dacht gebeurd dan ook en hij komt ook met een luide kreun klaar.
Raven valt nu voorover en Tom valt op haar neer.
Mijn god roept hij nu dat was hemels en veel te lang geleden fluistert hij het laatste in haar oor.
Raven bloost even en kruipt met veel pijn en moeite onder hem vandaan en gaat zich even opfrissen in de douche.
AL dat zweet vind ze maar niks.
Tom gaat na haar en al snel ligt hij weer naast haar en neemt hij haar in zijn armen.

De volgende dag nemen ze de spullen mee naar beneden en komt na het Simone ook al snel aangelopen.
Samen vertrekken ze naar het Vliegveld en checken ze in.
Omdat ze kind bij zich hebben mogen ze als eerste naar binnen en hebben gelukkig niet al te benauwde plaatsen.
Tom kan zijn benen gelukkig makkelijk kwijt en al snel ligt Tammy weer te slapen als ze eenmaal in de lucht zitten.
Ze raken in gesprek met Simone en ze praten over vroeger en over wat ze gedaan hebben allemaal.
Simone vertelde ook nog wat over de dochter van de buurvrouw die tegen een loverboy was aangelopen.
Ze was pas na 9 maanden terug gevonden en ze zijn direct verhuisd naar een andere stad zodat die loverboy haar niet meer kon vinden.
Tom kijkt zijn moeder aan en zegt dat hij altijd wel een beetje verwacht had dat haar zoiets zou overkomen aangezien ze altijd maar achter de jongens aan rende.
Raven keek naar Tammy en die lag nog heerlijk te slapen.
Er werd eten geserveerd en alle drie keken ze bang naar het bordje eten en namen alleen het toetje.
Voor Tammy had ze gelukkig wat anders bij zich, dus daar maakte ze zich niet zo heel druk om.
Na bijna 15 uur in het vliegtuig gezeten te hebben kunnen ze eindelijk het vliegtuig verlaten.
God ik ben blij om weer vaste grond onder mijn poten te hebben kreunt Raven.
Tom glimlacht en kust haar.
Tammy kraait weer en roept dan weer mama door de aankomsthal.
Simone vind het heerlijk dat de kleine zo reageert.
Als ze in de auto van Tom zitten gaan ze op weg naar het huis.
Na een klein uurtje rijden komen ze daar aan en stappen ze allemaal uit.
Tom opent de deur en gelijk staat daar Laneice.
En, en, en, en???? Roept die door het huis waardoor Bill ook snel aangelopen komt met de twins aan zijn hand.
Tom grijnst en stapt aan de kant.
Daar staat Raven met Tammy in haar handen.
Oh god ik ben blij dat het je gelukt is zegt Bill nu en drukt een kus op haar voorhoofd.
Raven stapt het huis binnen en dan staat Bill oog in oog met zijn moeder.
Oh mama zegt hij zachtjes.
Laneice glimlacht en zegt Dat kan alleen jou werk zijn geweest Raven.
Dat klopt zegt Simone dan en ze kijkt naar de 2 meisjes die naast Bill staan.
Dat is jullie oma zegt hij dan zachtjes.
Jou mama vraagt 1 van de meisjes..
Ja mijn mama zegt Bill met een grijns.
Krijg ik nog een knuffel van mijn zoon vraagt Simone nu en Bill neemt haar stevig beet en knuffelt haar zowat plat.
Laneice grinnikt om het gezicht van de kinderen.
Papa, papa je wurgt oma roepen ze in koor.
Raven schiet in de lach als ze ziet hoe Bill snel zijn moeder los laat en kijkt of ze nog wel een hartslag heeft.
Idioot zegt Tom hoofdschuddend.
Simone kijkt Bill aan en die kleurt aardig rood.
Je bent geen spaan verandert zegt ze dan lachend en drukt een kus op zijn wang.
Dan krijgt Laneice een knuffel en gaan ze weer in de tuin zitten.
Tammy zit in de box en valt weer eens in slaap.
Mam ik moet je wat vertellen zegt Bill dan weer.
Wat wil je zeggen jongen zegt zijn moeder dan.
Laneice en ik krijgen er weer een kindje bij zegt hij dan twijfelend.
Dan staat ze op en vliegt Bill in zijn armen en knuffelt hem nu fijn.
Mam, Mam......Lucht komt er moeilijk uit zijn keel.
Oh sorry zoon.zegt Simone blozend.
Nu weet je van wie Bill het heeft zegt Tom tegen Raven en die schieten dan weer in de lach.
Tom trekt Raven weer op schoot en ze kussen elkaar nu.
Laneice tikt Bill aan en die kijkt verbaasd naar de 2.
Moeten wij wat weten luitjes zegt hij dan lachend.
Ja zegt Raven, Ik ben tot over mijn oren verliefd op jou broer Bill.
Hij grijnst dan en zegt ik wens jullie veel geluk in de toekomst.
WIJ wensen jullie veel geluk zegt Laneice nu die ondertussen ook word gefeliciteerd door Simone.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.