Hoofdcategorieën
Home » Tokio Hotel » Love is a strange thing (vervolg op A meeting gone soure) TH » Hoofdstuk 26
Love is a strange thing (vervolg op A meeting gone soure) TH
Hoofdstuk 26
Als iedereen die avond op bed ligt en Raven de badkamer uit komt gelopen,zit Tom op zijn knieën op het bed.
Wat is er Tom vraagt Raven zachtjes.
Ik wil mijn toetje zegt hij dan glimlachend en nu maakt hij grijphandjes.
Raven kijkt hem aan en zegt Je maakt een geintje?
Nee eigenlijk niet, en hij grijpt haar shirtje beet en trekt haar op het bed.
Ze zit op haar knieën voor hem en hij glimlacht.
Hij komt langzaam dichterbij en kust haar.
Raven kreunt goedkeurend en Tom draait haar langzaam op haar rug.
Al snel zijn ze naakt en heeft Tom bezit genomen van haar lichaam.
Na een aantal uurtjes vallen ze moe naast elkaar neer en vallen ze in elkaars armen in slaap.
De volgende dag is Bill als eerste wakker en hij neemt de kinderen onder zijn hoede.
Al snel heeft hij ze klaar voor school en gaat hij zijn meisje wakker maken.
Simone zorgt voor het ontbijt en Tom en Raven liggen nog in diepe slaap.
Tammy heeft daar een ander idee over en maakt ze luid schreeuwend wakker.
Goedemorgen zegt Raven tegen de kleine en die schaterlacht nu.
Ze neemt de kleine op en zet haar op het bed bij de nog slapende Tom.
Tammy ziet hem liggen en kruipt al snel naar hem toe.
Dan kriebelt ze met haar handjes in zijn vlechtjes en word hij lachend wakker.
Als ze ziet dat hij wakker is giert ze het uit.
Tom schiet ook in de lach als ze als een tuimelpoppetje omvalt en hij pakt haar snel beet voor ze van het bed af kan vallen.
Raven grinnikt even en kleed zich ondertussen aan.
Tammy word over genomen en gewassen een aangekleed terwijl Tom zichzelf klaar maakt voor de dag.
Samen gaan ze ontbijten en dan gaan Raven Laneice en Simone voor de boodschappen en Tom past even met Bill op Tammy die de grootste lol heeft op het grasveld.
Simone vind het geweldig om met haar schoondochters op stap te zijn en ze gaan ergens nog even snel wat drinken.
Paparazzi heeft ze ook al ontdekt en maken veelvuldig foto's.
Er worden geen vragen gesteld en daar is Raven allang blij om want ze zullen wel denken dat ze van Tom naar Gustav en weer terug is gegaan.
Langzaam komt de zwangerschap van Laneice ter sprake en ze hebben de grootste lol onder elkaar.
Het word een jongen zegt Raven grijnzend.
Ze we weten nog niet eens of het er 1 of 2 worden en jij blert gelijk dat het een jongen word.
Ja nou dat zegt mijn gevoel zegt Raven dan.
Laneice grinnikte en mompelde dat ze gek is.
Zeg zullen we maar weer terug gaan zegt Raven dan want de jongens zullen zo wel bellen waar we nu blijven.
En daar ging de ringtone van Laneice al.
Jij zei? zegt Simone lachend.
Dat is onze eeuwige stress monster zegt Laneice voor ze op het groene knopje drukt.
Nadat ze heeft beloofd aan Bill dat ze gelijk naar huis zouden komen gingen ze op weg naar de auto.
Daar stonden ook fotografen en Raven gromde even wat dingen die eigenlijk niet geschikt waren om te zeggen maar ze verstonden het toch niet want ze zei het in der moedertaal.
Laneice schoot echter wel in de lach terwijl Simone alleen maar kon raden wat ze had gezegd.
Na een klein half uurtje waren ze thuis en stond Bill al nerveus in de deuropening te wachten op ze.
God ik dacht dat er wat was gebeurd mopperde hij nu.
Raven stak haar tong uit en nam de tassen met boodschappen uit de kofferbak.
Jij moet opletten met die tong weet je nog.zegt Bill dan.
Raven grinnikte en zei ja dat weet ik nog wel monstertje.
Wat zei je daar riep Bill nu en hij rende achter haar aan naar binnen.
Tom keek raar naar de 2 en keek daarna naar Laneice om te vragen wat er aan de hand was.
Ze stak haar tong uit.zegt Laneice lachend.
Oh nee niet alweer dat.mompelt Tom dan.
Laneice schoot nu harder in de lach terwijl Simone er niks van begreep.
Tom legde het haar uit toen ze samen de boodschappen uitpakte.
Toen hij klaar was met vertellen schudde ze haar hoofd en zei:"Het blijft een gestoord jong".
Hahaha amen zegt Tom lachend.
Raven kwam uitgeput terug en ging achter Tom staan.
Waar is ze?Roept Bill dan als hij de keuken in komt.
Achter me zegt Tom droog.
Simone schiet in de lach en Raven komt achter hem vandaan met haar mond opengevallen.
Geen sex meer voor jou deze week sist ze hem toe voor ze het op een lopen zet.
OEEEEEEEEEEEEEEEEH Tommie heeft pik straf zingt Bill dan weer.
Waarna hij weer achter Raven aangaat.
Tom staat verbaasd naar de deur te staren waar de 2 doorheen zijn gegaan.
Raven kom hier jij!!! ik was nog niet klaar met jou roept hij door de tuin.
Laneice komt de keuken binnen en kijkt naar de tuin.
Ze schiet in de lach en gaat dan de kinderen bij de bus vandaan halen.
Na 10 minuten komt er een afgepeigerde Bill de keuken binnen gestrompeld en neemt een flesje water aan van zijn moeder.
Damn dat kreng heeft uithoudingsvermogen moppert hij dan.
Gelukkig wel zegt Tom terwijl hij met zijn wenkbrauwen wiebelt.
Bill kijkt hem gemeen aan en zegt dan:"Wat was het ook al weer 1 week geen sex??".
Houd je kop Kaulitz sist Tom gelijk chagrijnig.
Bill schiet in de lach en Simone kan het ook niet laten om mee te lachen.
Dan komt Raven weer binnen en kijkt naar Tom.
Wat is er liefje?vraagt ze dan alsof ze dat al niet weet.
Hij kijkt haar aan.
1 week??vraagt hij met een pruil lipje.
Yup 1 week zegt Raven dan weer.
Ja maar dat duurt zo lang.piept Tom nu.
Dan had je me maar niet moeten verlinken bij die magere hein daar.zegt Raven resoluut.
Nu keken Tom en Bill haar beide boos aan en Simone had moeite om te blijven staan van het lachen.
Nu heb je ze beide tegen je zegt ze lachend.
Ik zou maar gaan lopen als ik jou was zegt ze dan nog snel en Raven is de trap al op, met de twins op haar hielen.
Ze rent naar de zolder en daar verstopt ze zich.
Tom en Bill kunnen haar niet vinden en Raven zit achter een paar dozen verstopt.
Dan verschijnt er een grijns op Tom's gezicht en pakt hij zijn mobiel erbij.
Hij belt naar het nummer van Raven en haar ringtone schalt door de ruimte heen.
Bill sluipt er op af en grijpt haar beet.
Ik heb je fluistert hij in haar oor.
Kut mompelt Raven zachtjes.
Tom komt ook grijnzend aan lopen.
Hoi liefje zegt hij schijnheilig.
Waag het en ik plak er een week aan zegt ze dreigend.
Haha dat doe je niet zegt hij lachend.
Wil je wedden vraagt Raven dan met een grijns.
Uhm nee toch niet zegt Tom dan verslagen.
MOOI roept ze, laat me nu dan maar weer los Billie..
Bill laat haar los en ze loopt koelbloedig van de trap af naar beneden.
Ze is slimmer dan dat ze was toen we haar nog tegen haar wil vast hielden zei Tom zachtjes.
Mensen veranderen Tom, kijk maar naar jezelf.zegt Bill dan.
Had jij ooit verwacht dat jij papa zou spelen voor Gustavs dochter?
Had jij überhaupt verwacht dat Raven weer terug zou komen bij jou?
Ikke niet hoor zegt Bill lachend.
Ik ook niet Bill, ik ook niet, maar gelukkig is ze wel terug want ze heeft me de gelukkigste man op de aarde gemaakt zegt Tom dan.
Reacties:
Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.