Hoofdcategorieën
Home » Tokio Hotel » Love is a strange thing (vervolg op A meeting gone soure) TH » Hoofdstuk 27
Love is a strange thing (vervolg op A meeting gone soure) TH
Hoofdstuk 27
Bill en Laneice zitten in de auto en zijn inmiddels op weg naar de dokter voor de echo.
Raven is ondertussen bezig met wat huishoudelijke klusjes terwijl Tom met Tammy aan het zwemmen is.
Het meisje is aan het schaterlachen als hij haar in de lucht gooit en daarna weer opvangt.
Bill parkeert de auto bij het ziekenhuis en ze melden zich op de juiste afdeling.
Na 10 minuten worden ze geroepen en gaan ze met de arts mee die ook de andere kinderen ter wereld heeft gebracht.
Zo wat kan ik voor U doen Mevr. Kaulitz vraagt de man dan.
Nou we zijn er dus achtergekomen dat ik weer zwanger ben en ik wil weten of het er 1 of 2 zijn en of hij of zij gezond is omdat ik gewoon de medicijnen tegen mijn aanvallen heb gebruikt
De dokter knikt en vraagt hoever ze zwanger kan zijn.
Nou de test gaf 11 weken aan zegt Laneice nu.
De dokter zegt dat ze dan eerst maar eens de echo moeten gaan maken en daarna zouden ze de rest wel bekijken.
Laneice word meegeleid naar een andere kamer en mag gaan liggen.
Haar broek maakt ze los en haar shirtje doet ze omhoog.
De gel word op haar buik gespoten en dan pakt hij de echo apparaat erbij.
De arts beweegt met het apparaatje over haar buik en zegt dat het maar 1 kindje is.
Laneice haalt opgelucht adem en Bill doet het zelfde.
Dan doet de dokter wat metingen en zegt dat ze dus 12 weken en 1 dag ver is.
Na de nodige dingen gedaan te hebben is het kindje gezond en loopt ze naar buiten met een recept voor andere pillen tegen de aanvallen.
Als ze op de parkeerplaats zijn trekt Bill haar naar zich toe en kust hij haar.
Laneice glimlacht met blosjes op haar wangen en vraagt waar dat goed voor was.
Dat lieverd zegt Bill dan.
Dat is omdat je me weer vader laat worden.zegt Bill.
Laneice krijgt tranen in haar ogen en knikt.
Gewapend met de echo foto's rijden ze snel naar huis waar Simone en de rest al zit te wachten natuurlijk.
Raven sprint uit haar stoel als ze Bill ziet.
En? En? En? En? roept ze luid.
Bill grijnst en geeft de foto's aan Raven.
Raven bekijkt ze en grijnst.
Ze geeft ze aan Simone die ze ook bekijkt en dan ook grijnst.
Nu is Tom aan de beurt en die bekijkt de foto, hij trekt een bedenkelijk gezicht en zegt dan:" Begrijp geen klote van die foto".
Nou dat klinkt weer lekker zegt Simone hoofdschuddend.
Het komt erop neer dat het dus maar 1 kindje is zegt Bill glimlach.
Hij of zij is helemaal gezond en Laneice is nu 12 weken en 1 dag zwanger.
Tom staat op en geeft zijn broer een knuffel en een kus op zijn wang.
Dan doet hij hetzelfde bij Laneice en feliciteert haar dan.
Simone en Raven doen beide hetzelfde en Raven rent de keuken in en komt terug met alcohol vrije cider.
Ze schud een beetje met de fles en laat de kurk vliegen.
Dan schenkt ze de glazen in en toosten ze op de zwangerschap van Laneice en Bill.
Laneice gaat na het glaasje cider even met Jessie bellen want die moeten het ook weten natuurlijk.
Raven en Bill raken in gesprek als Simone en Tom even voor wat afhaal chinees gaan.
Bill vraagt voor de zekerheid of Tom niet weer is zoals hij toen was.
En Raven glimlacht en zegt dat ze nog geen spoortje van de oude Tom heeft gezien en dat ze hoopt natuurlijk dat die niet meer naar voren komt.
Bill knikt en zegt dat hij het zelfde hoopt als zij.
Laneice komt er ook weer bij zitten en op dat moment begint Tammy te huilen.
Raven laat het inmiddels zoenende paar even alleen en loopt naar boven.
Zo jongedame lekker geslapen vraagt Raven dan lief.
Tammy grijnst weer en maakt grijphandjes een teken dat ze opgepakt wilt worden.
Raven glimlacht en neemt haar dochtertje op.
Ze verschoont haar en trekt haar kleding weer aan.
In de tuin zitten Laneice en Bill nog steeds verstrengelt in een zoen en Raven zet Tammy even in de box.
Ze dekt de tafel binnen en tegen de tijd dat ze daarmee klaar is komen de kinderen van Bill en Laneice weer binnen.
Raven laat ze omgekleed worden door de nanny en daarna kunnen ze gelijk aan schuiven want dan zijn oma en Tom ook weer terug met het eten.
Jessie had van Laneice gehoord dat ze weer zwanger was en die ging in stuitermodus naar de kleine oefenruimte van Georg waar die bezig was met Adam om de basis van de bass onder de knie te krijgen.
Je raad het nooit zegt ze tegen Georg als ze er enigszins kalm bij gaat zitten.
Nou vertel op zegt Georg grijnzend.
Laneice is zwanger.roept Jessie dan.
Van Bill??vraagt Georg verbaasd.
Nee van de buurman zegt Jessie sarcastisch, Natuurlijk van Bill gek.
Georg word weer rood en Adam grinnikt daar weer om.
Papa is grappig als hij rood is roept de kleine man.
Jess schiet in de lach en Georg kijkt haar weer boos aan.
Jess steekt daarop haar tong weer uit en verlaat snel de ruimte voordat Georg weer een straf verzint.
Ze begint aan het avond eten en al snel kan ze de heren roepen dat het eten op tafel staat.
Eenmaal aan tafel Begint Adam over het feit dat hij Tammy mist en dat hij haar al heel lang niet gezien heeft.
Ik weet het zegt Jess, maar binnenkort is Tammy jarig en dan gaan wij er naartoe.
Oh echt waar mama?? Vraagt de kleine man.
Ja dat beloof ik je zegt Jess dan.
Na het eten springt Adam van zijn stoel en rent naar zijn kamer.
Hij kruipt op zijn stoel en pakt papier en kleurpotloden.
Hij tekent een hartje en schrijft zijn naam en die van Tammy op in zijn eigen handschriftje.
Dan rent hij nadat hij klaar is naar beneden waar hij de tekening aan zijn vader laat zien.
Kijk papa die heb ik gemaakt roept hij dan.
Georg kijkt naar de tekening en glimlacht dan.'
Dat heb jij heel mooi gemaakt man zegt Georg dan tegen hem.
En je hebt jou naam en die van Tammy ook goed geschreven, heb je geoefend? Vraagt Georg dan nog.
Ja heb op school geoefend, de juf vroeg wie Tammy was en ik heb gezegd dat ik ooit met haar ga trouwen.Roept Adam helemaal hyper.
Georg glimlacht en drukt een kus op het hoofd van zijn zoontje.
Dan rent Adam naar de keuken naar zijn moeder en laat haar ook de tekening zien.
Jess glimlacht ook en vraagt of hij die voor Tammy heeft gemaakt.
Ja voor haar verjaardag roept hij blij.
Ik denk dat ze hem heel mooi gaat vinden zegt Jess dan.
Mam, wil jij aan Tante Raven vragen voor een foto van Tammy?.
Hoezo dat dan mannetje? vraagt Jess dan weer..
Ik wil die aan de juf laten zien, zij wilt weten wie Tammy is zegt hij dan grijnzend.
EN daarna kan hij mooi op mijn nachtkastje staan zegt hij er nog snel achteraan.
Jess grinnikt even om zijn enthousiasme en knikt dan.
Ik zal Tante Raven een E-mail sturen voor een foto ok??zegt Jess dan.
Adam stuitert de keuken weer uit en ruimt de tekening op voor hij beschadigd.
Georg en Jess zitten samen aan de koffie en praten wat over de situatie tussen Raven en Gustav.
Weet je zegt Jess dan nog eens.
Ik vind het zo raar dat Gustav niet harder vecht voor zijn gezinnetje.
Georg kijkt haar aan en knikt dan.
Ik snap dat dus ook niet, ik had Tom dus echt niet laten winnen, niet hoe hij haar eerst had behandeld.
Dat bedoel ik ook zegt Jess.
En voor alsnog blijf ik erbij dat hij ermee te maken heeft gehad dat Gustav en Raven niet meer samen zijn.
Hoe bedoel je dat vraagt Georg verbaasd.
Nou ik kijk er niet raar vanop als hij die jongen, die Dio heeft ingehuurd om Gustav jaloers te maken en hun zo uit elkaar te drijven.
Wacht even, zegt Georg dan.
Zeg je nu dat Tom die jongen ingehuurd zou kunnen hebben??
Ja misschien is het wel een vriend van hem zelfs..zegt Jess dan nog.
Jess dat is wel een grove beschuldiging he dat weet je toch wel?,
Ja dat weet ik ook wel maar dan nog denk ik dat ik gelijk heb, Kijk hoe hij ons te pakken heeft genomen toen.
En hoe hij Raven heeft toegetakeld en hoe hij mij en haar weer terug heeft gehaald toen we ontsnapt waren dankzij jou en Gustav.
Ik weet het zegt Georg maar hoe wil je erachter gaan komen dat hij er daadwerkelijk achter heeft gezeten.
Kijk en dat is nu juist hetgeen waar ik mee zit.
Daar komen wij niet achter, die sukkel heeft dat nu beter aangepakt dan toen met het omkopen van die Steffi.
Maar 1 ding weet ik wel zeker, Raven moet daar weg.zegt Jess tegen Georg.
Hoe wil je dat gaan doen dan? vraagt Georg.
Ik ga vragen of ze met ons mee wilt gaan naar hier na de verjaardag van Tammy.
Jullie moeten dan toch weer aan het werk en Tom kan dus niet mee hier naar toe en dan zal ik eens met haar gaan praten want dit is belachelijk en dat weet jij net zo goed als ik dat weet.
Georg gaf haar nu een kus op haar voorhoofd en zegt dat hij hoopt dat Raven zal luisteren aangezien ze lekker koppig kan zijn.
Jess knikte en ging toen Adam in bad doen en daarna zijn bedje in aangezien hij de volgende dag gewoon naar school moest.
Reacties:
Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.