Hoofdcategorieën
Home » Tokio Hotel » Love is a strange thing (vervolg op A meeting gone soure) TH » Hoofdstuk 28
Love is a strange thing (vervolg op A meeting gone soure) TH
Hoofdstuk 28
- Tijdsprong -
In het vliegtuig had Adam de tijd van zijn leven, hij was ten eerste niet weg te slaan bij het raampje en bleef maar gefascineerd naar buiten kijken ook al waren er alleen maar wolkjes.
Gustav zat met Georg en Jess in gesprek en vertelde dat hij een driewielertje had voor haar verjaardag en dat hij hoopte dat Raven het goed vond dat hij haar meenam naar huis over een paar dagen.
Ze hadden een hotel geboekt, gewoon om rare situaties te voorkomen en Simone was er ook nog steeds alleen nu ditmaal met Gordon.
Na de nodige uurtjes gevlogen te hebben landen ze eindelijk in LA.
Wat een vlucht kreunt Jess even en ze stappen in de auto die voor hun klaar staat.
Ze worden naar het hotel gereden en checken in.
Adam is nog steeds zo druk als maar mogelijk is en eist dat ze direct naar Tammy gaan.
Nee het is al avond,zegt Georg, we gaan nu eerst eten en dan ga jij lekker slapen en morgen gaan we dan naar Tammy, Britt en Lizzy.
Adam keek zijn vader nu boos aan en begon het op een drammen te zetten.
We kunnen morgen ook gewoon in het hotel blijven zegt Georg dan streng en Adam bind direct in en met een pruil lip loopt hij achter zijn vader aan de hotel kamer weer uit.
Jess grinnikt even en aait hem over zijn bol.
Mahaaam dat wil ik niet, zo raakt mijn haar in de war. roept hij door de gang heen.
Jess schiet daardoor weer in de lach en schud even met haar hoofd.
In het restaurant worden ze naar een tafeltje begeleid en ze nemen daar plaats.
Het eten word besteld en ze genieten er meer van dan van het vliegtuig voer wat ze hadden gehad.
Oh mam, roept Adam dan.
Ze hebben een speel hoek mag ik daarnaartoe??
Ja dat mag als je beloofd daar te blijven en niet weg gaat daar.zegt Jess dan.
Ja mama ik beloof het zegt Adam grijnzend.
Hij stuitert van tafel af en duikt de speel hoek in.
Jess kijkt hem even na en gaat dan weer verder met eten.
Gustav? vraagt Jess dan subtiel.
Wat is er Jess, als jij zo gaat praten heb je weer wat bekokstoofd zegt Gustav lachend.
Dat heb ik ook zegt Jess grijnzend.
Oh god zegt Gustav zachtjes.
Nou ik heb dus eens zitten denken he, begint Jess dan.
Ik denk dat Tom Raven en jou erin heeft geluisd..zegt Jess dan opeens.
Gustav kijkt haar raar aan en vraagt wat ze nu weer in der koppie heeft gehaald.
Nou laten we eerlijk blijven zegt Jess dan.
Wat heeft Tom ons vroeger wel niet aangedaan, VOORDAT Raven gevoelens begon te krijgen voor hem.
Ik kan me dat nog wel herinneren, maar dan nog begrijp ik niet waar je heen wilt..zegt Gustav dan.
Nou wat als hij die Dio heeft ingehuurd om jou jaloers te maken.
Dan heb jij dus feitelijk gezien Raven zo bij Tom in zijn armen gedreven.
Dat mijn lieve Jess heb ik evengoed wel gedaan door Raven niet te geloven dat ze wat met Dio heeft gedaan.
Ik was er heilig van overtuigd dat Dio en Raven sex hadden gehad toen ze bij hem in bed lag.
Maar Dio wist niet in welke kamer we verbleven op dat moment en vandaar dat hij haar had meegenomen naar zijn kamer omdat ze dus met Tom samen was.
Hij wist hoe ik over Tom dacht en hij wilde haar niet bij hem achterlaten.
Dus eigenlijk moest ik op dat moment dankbaar zijn dat hij dat had gedaan maar ik was te hard en oordeelde verkeerd.
Ik heb haar van mij weg gejaagd, en later heb ik zomaar Tammy meegenomen in de hoop dat ze haar alleen zou komen ophalen en als ze mij dan weer met Tammy bezig zou zien zou ze blijven en niet meer terug gaan naar Amerika.
Maar helaas voor mij kwam Tom mee.
Ja dat weet ik toch allemaal.zegt Jess dan.
Maar ik blijf erbij dat Tom Dio heeft ingeschakeld.
Het is toch raar dat ze op de plekken opduikelde waar jij en de jongens de shoot of interview hadden.
Georg was het op dat stukje eens met Jess.
Ik zou haar graag terug krijgen maar ik accepteer nu wel in middels dat ze bij hem is en dat hij haar niet zomaar meer zal afstaan.
We zullen zien zegt Jess dan met een grijns.
Ik ga Adam op bed leggen zegt ze dan en ze wenst Gustav een goede nacht toe en stapt naar de speel hoek.
Adam ligt al binnen een kwartier te slapen en Jess kleed zich ook snel om en gaat ook naar bed.
Georg praat nog even met Gustav en verteld hem dat hij ook het vermoeden heeft dat er iets niet klopt.
En ik vermoed dat hij gewoon erg handig op de gevoelens van Raven inspeelt aangezien ze die heus nog wel wat voor hem zou hebben.
Ja die had ze ook zei Gustav, daar is ze altijd al eerlijk geweest, hij heeft haar vaak rot behandeld maar hij heeft haar ook vaak goed behandeld en dat vergeet je blijkbaar ook niet zo snel.
Maar dan nog,zegt Georg droog.
Ik zou graag die Dio op willen sporen en hem confronteren met onze bevindingen zegt Georg dan.
Gustav keek Georg aan en zei dat hij dat maar niet moest doen.
Waarom niet Gustav? Wil je Raven niet terug dan? vraagt Georg snel.
Ja ik zou haar graag terug willen maar is het wel goed om Tammy zo heen en weer te slingeren? zegt Gustav dan.
Luister nu eens Gustav zegt Georg ietwat geïrriteerd.
DIT kan beter nu gebeuren, Tammy zal zich er niks van herinneren als ze ouder is.
Als Raven erachter komt als ze een jaar of 10 is, word het voor Tammy al een stuk moeilijker omdat ze Tom dan als haar vader zal zien.
Gustav keek Georg even aan en knikte toen, je hebt gelijk..dat ik daar zelf niet bij nagedacht heb zeg..
Gustav greep naar zijn mobiel en begon te bellen met iemand.
Met een grijns hing hij op.
Toms zijn telefoon gegevens worden opgezocht, dan kunnen we precies zien wie en hoe vaak hij iemand gebeld heeft.
Waarom heb je dat niet eerder gedaan vraagt Georg nu met een vertrokken gezicht.
Omdat ik toen blind was Georg, jij en Jessie hebben me weer wakker geschud, nu ga ik zeker weten voor mijn gezin strijden.
Oh en Jess wilt proberen dat Raven met ons mee komt naar Duitsland.
Wij moeten verder met het album en aangezien Laneice haar ouders ook nog komen heeft die hulp genoeg om zich heen.
Ik hoop dat ze daarmee akkoord gaat zegt Gustav bedenkelijk.
Ja als jij er voor zorgt dat je niet in de buurt bent als Jess het aan Raven gaat vragen dan kan er niet gezegd worden dat het jou idee was.
En eenmaal in Duitsland kan Jess Raven verder bewerken zeg maar om haar hoofd weer helder te krijgen en dat ze gaat inzien dat ze er weer ingetuind is net als toen met die Steffi.
oh dat fiasco, wil er niet eens meer aan denken.
Georg grijnst even en zegt dat ze maar eens moesten gaan slapen, het zou al druk genoeg zijn de komende tijd.
Eenmaal op de kamer kruipt Georg nadat hij zich heeft omgekleed en zijn tanden heeft gepoetst bij Jess in bed.
Gustav gaat nog even op zijn laptop en checkt zijn mail.
Daarna gaat hij zelf ook naar bed en valt al snel in slaap hopend dat hij snel zijn dochter en meisje weer bij zich kan hebben.
De volgende dag na het ontbijt vertrekken ze naar huize Kaulitz.
Adam stond van het ene been op het andere te hupsen en kon niet wachten tot die deur eens geopend zou worden.
Laneice opende de deur met een grijns en vloog Jess om haar nek.
Eindelijk ben je een keer hier zegt ze in haar oor en Jess kon alleen maar knikken, ze had Laneice best wel gemist en ze vond het nog steeds gemeen van Bill en Tom dat ze in LA waren gaan wonen.
Adam kreeg ook een knuffel en de rest bleef niet achter.
Ze liepen nu naar de tuin waar iedereen zat en Adam rende op Raven af die met Tammy op schoot zat.
Hij keek naar het meisje en gaf haar een kus op de wang.
Daarna gaf hij de tekening aan Raven en die rolde hem open.
Oh dit heb jij heel mooi gemaakt zegt Raven en ze drukt hem een kus op zijn voorhoofd.
Adam kan alleen maar grijnzen en zijn ogen blijven op het meisje gefixeerd.
Dat is dus ook nog niet verandert mompelt Raven grinnikend.
Tom keek naar de jongen en zei dat hij al een grote man aan het worden was.
Ja zegt Adam ik ga al naar school hoor, ik leer al schrijven zegt hij er nog snel achteraan.
Ik zie het zegt Tom als hij naar de tekening kijkt.
Jess feliciteert Raven ook met de kleine en de kleine word door Georg even opgepakt.
Zo jongedame zegt hij als hij Tammy met een frons naar hem ziet kijken.
Jij bent ook helemaal niet precies je moeder he.
Tammy kirt even en spartelt wat met de beentjes waardoor iedereen in de lach schiet.
Dan ziet Tammy Gustav en het spartelen neemt toe.
Ze maakt grijphandjes en Georg geeft haar aan Gustav.
Die neemt haar gretig vast en kust zijn dochtertje op haar hoofdje.
Ik heb je gemist lieverd fluistert hij en Tammy roept opeens:"Papa".
Gustav glundert helemaal terwijl Tom hem wel kan schieten.
Gustav loopt naar een pakket en hij gaat erbij op de grond zitten.
Raven loopt er ook naar toe onder een felle jaloerse blik van Tom gaat ze erbij zitten en helpt ze Gustav en Raven met het uitpakken van het cadeau.
Jess neemt uitgebreid foto's en Tammy maakt blijde geluidjes als ze het 3 wielertje tevoorschijn ziet komen.
Oh wat schattig zegt Raven dan, zelfs een afdakje zit erbij als ze het fietsje helemaal hebben opgebouwd.
Ik weet dat ze een hekel aan petjes en hoedjes heeft dus ik dacht dan maar dit, dat is hier in LA wel nodig met die brandende zon zegt Gustav met rode wangetjes.
Hij is geweldig Gustav dank je wel zegt Raven en ze geeft hem een knuffel en Bill houd Tom nu in de gaten want de jaloersheid steekt nu toch wel aardig de kop op.
Jess blijft maar foto's nemen van Tammy en haar ouders en grijnst inwendig.
Georg zegt dat ze niet zo blij moet kijken anders valt het op bij Tom, Jess hersteld zich vlotjes en gaat wat drinken pakken voor Adam.
Dan komt Raven met een cadeau aan lopen en Tom staat dan weer grijnzend op en met een wee gevoel gaat Gustav aan de kant en kijkt toe hoe Tammy het cadeau uitpakt.
Een prachtige poppenwagen komt er tevoorschijn en Tammy klapt in haar handjes.
Ik zei toch dat ze teveel tijd met Bill doorbrengt zegt Tom dan als hij dat ziet.
Bill maakt een verontwaardigd geluid en de mensen schieten in de lach.
Raven lacht ook en zegt dat hij dan zeker nog nooit op zichzelf heeft gelet.
Wat?? vraagt Tom dan..
Jij bent net zo erg als Bill wat dat betreft en dan maak je er nog van die achterlijke hoge geluidjes bij dus eens zien hoe lang het duurt voor ze dat van je overneemt.
Bill schiet in de lach als hij het gezicht van Tom ziet.
Ik krijg jou nog wel zegt Tom dan terwijl hij op staat om het volgende cadeau te pakken.
Als ze dat cadeau open heeft gekregen met behulp van haar moeder komt er een babypop tevoorschijn.
Raven wist niet eens dat Tom die gehaald had en grijnst om het gezichtje van het meisje die de pop gretig vast neemt.
Tom kijkt trots naar zijn stiefdochter en knipoogt dan even naar Raven als hij ziet dat ze hem aankijkt.
Na nog vele cadeaus begint Tammy te gapen en zegt Raven dat ze haar even op bed gaat leggen.
Mag ik je helpen vraagt Gustav voorzichtig.
Ja natuurlijk kom maar zegt Raven met een glimlach.
Reacties:
Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.