Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Love is a strange thing (vervolg op A meeting gone soure) TH » Hoofdstuk 29

Love is a strange thing (vervolg op A meeting gone soure) TH

7 dec 2011 - 14:50

1476

0

307



Hoofdstuk 29

Samen liepen Raven en Gustav naar boven toe.
Gustav verschoont Tammy en trekt haar wat makkelijks aan om in te slapen.
Raven zette een muziekje aan en al snel vallen de oogjes van Tammy dicht en is ze in een diepe slaap.
Gustav en Raven lopen het kamertje uit en Gustav vraagt met rode wangen hoe het nu met Raven gaat.
Die kijkt hem even aan en glimlacht dan.
Maak je maar niet druk lieverd zegt ze tegen hem, Tom is niet meer de Tom van vroeger.
Hij behandelt mij en de kleine met respect.
Gustav liep langzaam op haar af en knikte even.
Ik weet dat ik mijn kansen heb verspeelt, maar vergeet niet dat ik nog steeds van jou hou en ik zal er altijd voor jou en Tammy zijn.
Raven glimlachte en gaf hem een knuffel.
Je bent een goede gozer Gustav zei Raven nu.
Gustav glimlachte nu en nam haar nog wat steviger vast.
Zo stonden ze een poosje terwijl Tom alles had gezien.
Hij was naar beneden gegaan en maakte nog wat te drinken voor de gasten klaar.
Later zou hij er wel met Raven over praten, nu moest hij zijn woede weg zien te krijgen voordat die de overhand weer zou krijgen en hij weer in zijn oude patroon terecht zou gaan komen.
Raven? Vroeg Gustav nu.
Wat is er? vroeg Raven toen op haar beurt.
Zouden wij morgen wat kunnen gaan doen met Tammy? vroeg Gustav voorzichtig.
Je bedoelt met zijn 3en? vraagt Raven dan weer.
Ja, Ik weet dat we niet meer samen zijn maar ik kan me ook wel voorstellen dat je Tammy niet meer aan mij alleen wilt meegeven.
Raven grinnikte en zei dat ze dat idd wel beangstigend vond.
Ja ik ga wel met je mee morgen,moet het wel even tegen Tom zeggen dan hoor, anders denkt hij misschien het verkeerde.
Dat lijkt me nogal normaal zegt Gustav lachend en hij drukt een kus op haar voorhoofd en verliet toen de kamer.
Raven stond hem verbaasd na te kijken.
Met een glimlach liep ze nu ook naar beneden en trof Tom aan in de keuken.
Ze drukte een kus op zijn wang en hielp hem met de kleine snacks.
Tom keek haar echter achterdochtig aan en beet op zijn piercing om niet te vragen wat dat boven moest voorstellen.
Oh uhm Tom? begon Raven toen.
Hij keek haar even neutraal aan en wachtte af wat ze te zeggen zou hebben.
Gustav wilt morgen met Tammy en mij wat gaan doen.
Het is voor Tammy want hij begrijpt dat ik Tammy nog niet met hem alleen wil laten gaan.
Tom kijkt haar nu aan met grote ogen.
Heb je al ja gezegd vraagt Tom dan.
Ja dat heb ik, maar ik heb ook gezegd dat ik het er met jou over wou hebben voordat je de verkeerde gedachtes krijgt.
Tom keek haar even moeilijk aan maar knikte uiteindelijk toch.
Raven glimlachte en nam hem vast, langzaam kwam ze dichterbij met haar hoofd en raakten hun lippen elkaar.
Tom trok haar nog dichterbij en hield haar stevig vast, Gustav kon alles zien vanuit de tuin en draaide zijn hoofd snel weg.
Jess had het ook gezien en mompelde iets.
Gustav vertelde aan Jess dat als Tom het goed vond, Raven en hij wat gingen doen de volgende dag met de kleine.
Jess wou over gaan in stuitermodus maar werd tegengehouden door een hand op haar knie.
Het gaat teveel opvallen Jess kom op nu denk eens na!! siste Georg haar toe.
Sorry fluisterde ze met een rood hoofd.
Bill was ondertussen opgestaan en kwam de kamer binnen.
Zeg die snacks wandelen niet vanzelf naar buiten toe hoor roept hij droog naar Tom en Raven.
Tom steekt zijn middelvinger op zonder zijn lippen van die van Raven af te halen.
Bill grinnikt en loopt verder de keuken in en snokt Raven dan uit de armen van Tom.
Nou BILLLLL gilt Raven dan, Het was zo lekker zegt ze met een pruil lipje.
Bill kijkt haar even droog aan en zegt dat hij haar dat ook wel kan geven hoor.
Raven grinnikt even en zegt dat ze dat maar niet moeten doen als hij levend wilt blijven.
En ze wijst naar een giftige Tom.
Bill grijnst en vraagt:" Wat is er broertje??".
Het is broer ten eerste mompelt Tom dan en ten tweede zij is mijn meisje, ga naar je eigen meisje en zit niet steeds aan Raven.
Bill schiet weer eens in de lach.
DIT is zo leuk om jou zo jaloers te zien zegt Bill dan snel..
Raven schatert het dan ook uit maar ondertussen pakt ze toch de schalen met snacks en loopt naar buiten toe.
Ze zet 1 schaal op de tafel bij de grote en 1 schaal bij de kinderen op de tafel neer.
Wat was er nu weer aan de hand binnen vraagt Laneice dan.
Oh niks, Bill vind het leuk om zijn broer tot waanzin te drijven dat weet je zegt Raven droog..


Gustav zucht even en kijkt naar Raven die nu even geen oog heeft voor hem.
Dan staat hij op en meldt dat hij eventjes naar de wc gaat en loopt weg.
Jessie kijkt hem bezorgd na en richt zich voor afleiding op Adam die zit te stuiteren op haar schoot.
Onderweg komt hij Tom tegen die hem tegen de muur duwt.
"Luister goed Safer, als jij morgen ook maar iets doet met mijn meisje zorg ik ervoor dat je nooit meer kinderen kan krijgen begrepen?" Snauwt Tom in zijn oor, Gustav slikt en knikt.
Niet dat hij daarnaar gaat luisteren. Hij is gek op Raven en kan niet zonder dr gewoon.
Gustav loopt door naar de wc en Tom loopt weer naar buiten.
Als Gustav in de wc staat kijkt hij in de spiegel en grijnst, eigenlijk is het wel leuk om Tom zo te zien.
Hij heeft er ook zo van genoten toen hij in die situatie zat.
Nee dit zou hij niet op gaan geven, hij zou Raven in laten zien dat Tom helemaal niet verandert was en dat hij nog steeds zijn oude streken heeft.
Op het slaan na, denkt hij dan opeens.
Maar hij zou Tom wel zo jaloers kunnen maken dat hij dat wel weer zou gaan doen.
Hij zou vanavond wel even met Jess gaan praten daarover.
Misschien dat zij zou weten hoe hij dat voor elkaar kon krijgen.
Hij doet daarna maar even zijn ding en gaat nadat hij zijn handen heeft gewassen terug naar de tuin.
Tom kijkt hem nijdig aan en neemt direct Ravens hand vast.
Die kijkt hem even raar aan maar laat het maar zo, ze praat ondertussen verder met Georg en Jessie.
Adam is weer aan het spelen met de meiden van Laneice en Gustav gaat met Bill zitten praten.
Laneice was nu in de keuken bezig met een rondje drinken en Bill besluit dat hij even gaat helpen.
Gustav staat op en gaat bij Jess en Georg zitten en mengt zich in het gesprek.
Raven schiet af en toe in de lach om de opmerkingen van Gustav en Tom krijgt sterk de neiging om iemand zijn strot dicht te knijpen.
Gustav zegt Raven dan, ik geloof dat Tammy wakker is, wil jij haar halen?
Loop je dan wel even mee, want ik weet niet waar jij haar kleertjes hebt neergelegd.vraagt hij totaal onschuldig.
Ja natuurlijk loop ik wel even mee zegt Raven en samen lopen ze de tuin uit.
Jess zit al inwendig een feestje te vieren terwijl Tom nukkig voor zich uit staart.
Gustav tilt zijn dochter uit het bed die heel hard papa roept en dan naar zijn bril probeert te grijpen.
Raven pakt ondertussen lachend een rompertje en zonnebrand.
Het is zo warm dat dit wel voldoende is zegt ze dan.
Gustav smeert de kleine in die er rustig bij blijft liggen.
Dan krijgt ze weer een schone luier en het rompertje aan.
Wat zullen we morgen gaan doen vraagt Gustav dan voorzichtig.
Nou we kunnen naar het park gaan en gaan picknicken ofzo? zegt Raven dan.
Das een optie.zegt Gustav glimlachend.
Mooi dan gaan we dat doen zegt Raven lachend.
Onderweg verteld Gustav nog wat over zijn ouders en dingen die hij heeft meegemaakt en lachend komen ze de tuin in.
Gustav zegt Tammy op een kleed en gaat bij haar zitten.
Ga maar bij Tom zitten ik blijf wel bij haar zegt hij met een glimlach.
Raven knikt en aait Tammy door haar haartjes.
Mama kirt ze en Adam hoort haar en stuift op haar af.
Je bent weer wakker fluistert hij en hij kust haar weer op het wangetje.
Jess kijkt grijnzend toe en Raven kan een grijns ook niet onderdrukken.
Laneice roept lachend dat het erop lijkt dat Tammy en Adam uitgehuwelijkt zijn..
Nou zeg roept Raven dan, Tammy en Adam moeten dat zelf maar gaan uitmaken denk je ook niet?
Laneice lacht en zegt dat ze dat ook moeten doen..
Bill grinnikt ook even als hij ziet dat Tammy via Gustav naar Adam probeert te komen en na 2 stapjes weer op der billen valt.
Mokkig kijkt Tammy voor zich uit en dan houd Gustav het ook niet meer.
Haar gezichtsuitdrukking is gewoon geweldig..
Raven grinnikt ook even en Tammy probeert het gewoon nog eens.
Na 3 pogingen komt ze eindelijk bij Adam die haar op schoot trekt.
Jess neemt daar snel een aantal foto's van en grijnst als ze het koppie van Adam ziet.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.