Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Love is a strange thing (vervolg op A meeting gone soure) TH » Hoofdstuk 31

Love is a strange thing (vervolg op A meeting gone soure) TH

7 dec 2011 - 14:52

1328

0

311



Hoofdstuk 31

Jess komt de kamer binnen en ziet Adam pruilend op de bank zitten.
Ze moet een lach onderdrukken en vraagt aan Georg wat er aan de hand was.
Nou Gustav mocht dus niet weg met Tammy en hij wou Tammy uit Gustavs handen trekken dus ik heb hem nu voor straf op de bank gezet.
Adam je weet dat dat niet veilig is wat je wou doen he? vraagt Jess dan voorzichtig.
Ja mama, papa heeft het uitgelegd wat er had kunnen gebeuren en het spijt me, echt waar.
Gustav glimlachte en liep naar Adam toe.
Je ziet Tammy vanavond weer zegt hij tegen Adam en aait hem door zijn haar voor hij weg loopt.
Jess fluistert nog een sorry naar Gustav en die zegt dat het al goed is.
Bij de auto aangekomen loopt Bill net naar binnen.
Gustav zet Tammy in het stoeltje en zet haar vast dan gaat hij naast Raven zitten en die start de auto.
Dan komt Bill naar buiten met een fles in zijn handen.
Ik denk dat deze uit de tas is gevallen zegt hij terwijl hij die aan Raven geeft.
Dank je Bill, en uhm hou Tom een beetje in de gaten zegt ze zachtjes.
Ja natuurlijk zegt Bill met een knipoog.
Raven rijd nu weg en ze grijnst even als ze Tammy helemaal blij in haar handjes ziet klappen.
Gustav begint een gesprek met haar en ondertussen lachen ze om de stomste dingen.
Na een klein half uurtje gereden te hebben komen ze bij een prachtig park aan en parkeert Raven de auto in de schaduw.
Raven neemt Tammy uit de auto terwijl Gustav de mand en de tas van Tammy neemt.
Ze lopen het park in en kiezen daar een mooi stukje uit waar het niet zo heel erg druk is.
Gustav legt het kleed neer en daarna wat speeltjes voor Tammy.
Die zit daar al gretig mee te spelen en probeert daarna op te staan en Gustav helpt haar terwijl Raven toekijkt.
Ze glimlacht als ze ziet dat Tammy helemaal in het spel met Gustav op gaat en ze denkt terug aan hoe het was toen Tammy net geboren was en hoe beschermend Gustav was.
Langzaam komt het besef dat ze hem ook wel mist.
Kreunend laat ze zich omvallen en moppert op zichzelf.
Gustav heeft duidelijk door dat er wat gaande is maar zegt er niks op tot ze er zelf over zou gaan beginnen.
Tammy kom bij mama roept Raven dan en ze houd ze haar flesje omhoog en doet Tammy haar best om zelf bij de fles te komen.
Als ze eenmaal door heeft hoe het moet zet ze de laatste 6 stappen los van Gustav.
Raven en Gustav juichen en Tammy lacht alleen maar.
Raven neemt nu wat te eten uit de mand en geeft dat aan Gustav.
Je zorgt toch wel goed voor jezelf he? vraagt ze blozend aan hem.
Ja meis, maak je daar maar niet druk om, ik denk dat ik nu alleen ongezonder eet dan toen jij nog bij me woonde.zegt hij half lachend.
Raven bloost weer en zegt dat hij dat niet moet doen.
Ik weet het maar ik hou er niet van om voor 1 persoon te moeten koken dat weet je.zegt hij glimlachend.
Dat weet ik nog wel zegt Raven terug.
Gustav komt wat dichterbij zitten en kijkt wat er verder nog in de mand zit.
Raven wilt net naar een flesje cola reiken als hij het zelfde doet en hun handen raken elkaar even.
Gustav kijkt haar nu ook blozend aan en geeft haar het flesje.
Raven bedankt hem en ze begint snel over wat anders.

Tom zit pissig op zijn kamer toen Raven naar beneden was gegaan.
Hij kon het niet hebben als iemand tussen Raven en hem kwam, hij liep zijn kamer uit en stapte in zijn auto.
Hij reed weg en parkeerde verderop in de straat waar hij zeker weten kon zien wanneer Raven weg zou gaan.
Toen ze eindelijk langsreden zag hij hoe ze aan het lachen waren en hij volgde ze subtiel.
Eenmaal bij het park aangekomen parkeerde hij de auto helemaal aan de andere kant en zocht ze toen op en ging op een bankje in de schaduw zitten waar hun hem niet zouden kunnen zien.
Hij had een boekje meegenomen zodat hij onopvallend kon gluren.
Nadat hij hun blozend met elkaar hadden zien praten werd hij al pissig, en dat verergerde alleen maar toen hij zag hoe Raven en Gustavs handen elkaar raakte en hun reactie naar elkaar.
Giftig kijkt hij naar Raven en Tammy die zich prima vermaken met Gustav.
Tom staat op en loopt terug naar zijn auto voor hij Gustav daar ter plekke aan vliegt.
Hij gaat zitten en wacht tot ze weer weg gaan.
Na een kleine anderhalf uur lopen ze naar hun auto en verlaten ze het park.
Ze rijden naar een ijssalon en gaan daar een ijsje eten met Tammy.
Tom ziet inmiddels ook al paparazzi en hij zorgt ervoor dat hij niet gezien word.
Raven en Tammy zitten te genieten van het ijsje terwijl Gustav foto's neemt van ze.
Tammy zit nu bij Raven op schoot en die drukt weer een kus op Tammy's wang waar Gustav ook weer een foto van schiet.
Raven glimlachte even en Tammy probeerde bij de camera te komen.
Ze liepen nadat de ijsjes op waren naar buiten en besloten nog wat te winkelen.
Raven haalde de wandelwagen uit de auto en zette Tammy daarin.
Ze liepen een kleding winkel in en voor Tammy werden er wat leuke kleertjes aangeschaft.
Toen stopte Gustav bij een rek en trok er een zwart jurkje uit.
Deze zou jou geweldig staan zegt hij dan tegen Raven.
Nee man, ik hou niet zo van jurkjes dat weet je zegt Raven dan.
Ah toe pas hem op zijn minst zegt Gustav lachend.
Nee... ik wil geen jurk.zegt ze dan weer terug.
Gustav trekt van die puppy oogjes en hij weet dat ze daar niet tegen kan en met een zucht neemt ze de jurk aan en loopt naar een pashokje.
Na een aantal minuten komt ze naar buiten en Gustavs ogen worden groter en hij stamelt dat de jurk echt mooi staat en dat ze zelf eens in de spiegel moet kijken.
Ze loopt naar een grote spiegel en kijkt naar zichzelf en ze moet toegeven dat hij goed staat.
Gustav komt achter haar staan en legt zijn hoofd op haar schouder.
Dan fluistert hij in haar oor:"Ik zei toch dat hij je fantastisch zou staan".
Zijn lippen schampen haar oor en kippenvel verspreid zich over haar armen.
Dat was Gustav niet ontgaan maar die nam netjes zijn afstand.
Nu nog een paar mooie pumps eronder en je bent klaar zegt hij grijnzend.
Raven wou net zeggen dat ze het jurkje niet nam maar een blik op het gezicht van Gustav vertelde dat er niet te onderhandelen viel.
Ze kleedde zich weer terug om en Gustav nam het jurkje aan.
Hij liep al naar de kassa met de spulletjes terwijl Raven half mopperend volgde.
Daarna gingen ze een schoenenzaak in en zochten ze naar een paar pumps.
Nadat ook eindelijk gelukt was, was het ondertussen al weer half 6.
Zullen we maar eens terug gaan zei Raven tegen Gustav.
Gustav knikte beteuterd en ze liepen naar de auto terug.
Eenmaal thuis staat Toms auto al weer netjes op zijn plek en zit hij op zijn kamer, niemand heeft gemerkt dat hij niet thuis is geweest.
Raven loopt met Tammy op haar arm naar de tuin waar iedereen weer gezellig zit.
En hoe was het vraagt Jessie aan Raven.
Het was heel gezellig zegt Raven eerlijk, Tammy heeft erg genoten van de aandacht van haar vader..
Tammy zit op de grond en gaapt ongegeneerd.
Ik ga voor haar even wat eten maken dan kan ze haar bedje in.zegt Raven.
Mag ik de kleertjes laten zien vraagt Gustav.
Ja natuurlijk wat is dat nu voor een vraagt zegt Raven lachend.
Ze neemt Tammy mee naar de keuken en maakt een potje Olvarit open.
Na een half uurtje ligt Tammy gewassen en al in bed en ligt ze al ver in dromenland.
Raven loopt naar de kamer van Tom en klopt op de deur.
Tom doet open en ziet Raven staan.
Gezellig gehad vraagt hij toch wel kil.
Raven kijkt hem even aan en knikt dan.
Mooi zo, zegt Tom.
Raven stapt de kamer langzaam binnen met een gevoel alsof ze elk moment aangevallen kan worden.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.