Hoofdcategorieën
Home » Tokio Hotel » Love is a strange thing (vervolg op A meeting gone soure) TH » Hoofdstuk 32
Love is a strange thing (vervolg op A meeting gone soure) TH
Hoofdstuk 32
Waar is Tammy vraagt Tom dan aan Raven.
Die heb ik eten gegeven en op bed gelegd, ze was kapot van vandaag zegt Raven terug terwijl ze de tuin in kijkt.
Tom staat achter haar en fluistert dat hij haar heeft gemist vandaag en drukt kusjes in haar nek.
Raven glimlacht en draait zich om, Ik heb jou ook gemist zegt ze dan en drukt haar lippen op die van hem.
Tom gaat er op in en neemt haar steviger vast.
Dan horen ze gejoel vanuit de tuin komen en kijken ze even om.
Daar staat Gustav met het zwarte jurkje van Raven.
Wat moet Gustav nu met een jurk vraagt Tom zogenaamd verbaasd.
Die heeft Gustav voor mij gekocht fluistert Raven.
Hij heeft wat?? vraagt Tom nu,
We waren in een kleding winkel waar we kleding voor Tammy aan het zoeken waren.
Hij zag dat jurkje hangen en ik moest hem passen van hem en dat heb ik gedaan en hij heeft hem gekocht voor mij.
Tom duwde Raven van zich af en keek haar aan.
Waarom heb je dat aangenomen? vraagt hij boos.
Nou Tom het is maar een jurkje hoor.zegt Raven geschrokken.
Ja daar begint het mee, wat is het volgende?? vraagt hij dan weer.
Tom doe eens normaal zegt Raven en ze wilt weg lopen.
Tom neemt haar echter bij de arm en zegt dat ze de rest van de week niet meer met Gustav mee mocht gaan.
Raven rukt zich los en zonder ook maar 1 woord verlaat ze de kamer.
Ze gaat de trap af en loopt naar de keuken waar ze een flesje water pakt en daar een aantal slokken van neemt.
Jess komt aanlopen en die ziet dat er wat is dus ze gaat bij Raven zitten aan het barretje.
Wat is er aan de hand meis.vraagt ze haar.
Raven legde uit wat er zojuist was gebeurd boven en Jess grinnikt even.
Tom is jaloers op Gustav, zegt ze tegen Raven.
Ja dat weet ik zelf ook wel dat hij dat is, maar hij hoeft niet zo te gaan doen want Gustav is nog altijd de vader van Tammy.
Daar heb jij een punt zegt Jess dan.
Ej maar ik heb zitten denken he, de jongens gaan zo aan het werk voor het nieuwe album en ik hoorde dat de ouders van laneice ook hiernaartoe komen over een weekje.
Ja dat klopt.zegt Raven.
Misschien is het leuk als je een poosje bij ons komt logeren? vraagt Jess voorzichtig.
Je bedoelt bij jou en Georg?? vraagt Raven dan.
Ja bij mij en Georg en Adam zou het geweldig vinden als tammy er een poosje is.
Raven dacht even na en knikte toen.
Ik vind dat een strak plan zegt Raven grijnzend.
Ik heb jullie ook wel gemist namelijk en ik mis Duitsland ook zo erg dat is gewoon niet normaal meer.
Jess grijnst, maar ik zou het nog niet tegen Tom zeggen.
Waarom niet? vraagt Raven haar raar.
Nou als hij al zo reageert op Gustav als je een dagje met hem spendeert omwille van je dochter.
Hoe gaat hij dan wel niet reageren als je met ons mee gaat naar Duitsland.
Raven zucht even, daar heeft hij niks over te zeggen.
We zijn niet getrouwd ofzo hoor.zegt Raven dan.
Nee dat weet ik, zegt Jess dan.
Ach we zien het wel zegt Jess dan met een glimlach, Kom me mee naar buiten?
Ja natuurlijk zegt Raven en ze lopen samen de tuin in.
Laneice ligt op 1 van de ligbedden in de schaduw te slapen en Bill zit met Gustav en Georg te praten.
Raven voelt hoe warm het nog is, ik ga mijn zwemkleding aantrekken en dan neem ik een duik.
oh ik ook zegt Jess en ze rennen naar boven.
Tom komt chagrijnig zijn kamer uit en komt Raven tegen die hem nu negeert.
Ze loopt haar eigen kamer in en kleed zich om in een bikini.
Met een grote handdoek komt ze weer beneden waar Jess al op haar staat te wachten.
Ze gooit de handdoek op een stoel en loopt naar het zwembad.
Gustav kan zijn ogen niet van haar afhouden en Tom heeft hetzelfde.
Ik ga ook een duik nemen zeggen Bill en Georg dan tegelijk.
Ze staan lachend op en lopen het huis binnen.
Tom kijkt Gustav aan en zegt:"Ik dacht dat ik jou had gewaarschuwd gisteren".
Gustav grijnst en knikt.
Ik heb niks verkeerds gedaan hoor zegt hij tegen Tom.
Ik heb mijn dochter verwent vandaag en het was gezellig zo met zijn drieen.
Ja en hoe kom je er dan bij om een jurkje voor Raven te kopen vraagt Tom boos.
Nou ik zag die hangen en ik vond hem mooi, en toen ze hem had gepast was ik helemaal overtuigd dus kocht ik het voor haar.
Jij hebt helemaal niks te kopen voor mijn vriendin, ze is je ex het enige wat jullie delen is een kind.zegt Tom.
Gustav zegt niks maar glimlacht alleen maar.
Boos staat Tom op en gaat naar de keuken.
Gustav gaat naar boven en komt in een zwembroek terug, van Tom is er geen spoor dus Gus loopt grijnzend naar het zwembad.
Raven ziet hem en wenkt hem.
Hij duikt onderwater en komt vlak voor Raven weer bovenwater.
Hallo schoonheid, zegt hij grijnzend.
Laat Tom dat maar niet horen zegt ze grinnikend.
Hij is ergens binnen dus hij heeft niks gehoord.zegt hij dan.
Raven wijst en daar is Tom ook in een zwembroek en duikt het water in.
Bill wenkt Gustav zodat er geen drama zal ontstaan.
Tom zwemt naar Raven en neemt haar vast.
Haaaj zegt hij droog.
Haaaaaj zegt ze net zo droog terug.
Ze komen uit bij de rand van het zwembad en hij drukt haar er tegen aan.
Hij drukt zijn lippen in haar nek.
Luister fluistert hij dan.
Als ik je nog eens zo zie met hem dan ga ik maatregelen nemen zegt hij zo zachtjes dat niemand het hoort.
Raven duwt hem weg en kijkt hem pissig aan en zegt dat er niks aan de hand is tussen hun 2 en dat hij moet stoppen met het idiote gedrag.
Bill kijkt ze bezorgt aan, net als Georg.
Raven zwemt naar de kant en klimt eruit.
Maar Raven roept Tom dan.
Fuck you Tom roept Raven giftig en ze gaat naar binnen.
Gustav ging naar Georg en Bill naar Tom.
Wat was dat dan en Tom doet blozend zijn verhaal.
Zelfs dat hij hun was wezen volgen vertelde hij aan Bill.
Bill gaf hem een tik op zijn hoofd en vroeg of hij wel wijs was.
Als je haar kwijt wilt spelen met je vooral zo doorgaan zegt Bill dan en hij zwemt weg.
Jess was achter Raven aan gegaan en vroeg in de kamer of het wel ging.
HIj denkt gewoon dat ik wat met Gustav heb, omdat we gewoon normaal tegen elkaar kunnen doen.
Ik ga mee naar Duitsland, wanneer vertrekken jullie? vraagt Raven als laatste.
We vertrekken morgenavond.zegt Jess dan.
Ok ik ga mijn spullen pakken zegt Raven.
Jess zegt dat ze tickets gaat regelen voor haar.
Reacties:
Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.