Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Love is a strange thing (vervolg op A meeting gone soure) TH » Hoofdstuk 33

Love is a strange thing (vervolg op A meeting gone soure) TH

7 dec 2011 - 14:53

1471

0

335



Hoofdstuk 33

Raven heeft 2 koffers met kleding voor zichzelf in gepakt en 1 grote voor Tammy.
Ze zorgt voor de belangrijkste dingen die nog mee moeten en zet die bij de koffers neer.
Tom is zich wezen douchen en heeft zich inmiddels aangekleed, hij loopt naar de kamer van Raven en klopt zachtjes op de deur.
Raven zegt dat diegene binnen mag komen en Tom opent de deur.
Hij loopt de kamer in en ziet Raven druk met van alles en nog wat en dan vallen zijn ogen op de koffers.
Raven wat ben je van plan? vraagt hij achterdochtig.
Ik ga met Jess en Georg mee naar Duitsland.zegt Raven dan.
Waarom?? vraagt Tom beginnend boos.
Nou omdat jullie vanaf volgende week aan het nieuwe album gaan werken.
Daarom vroeg Jess of ik misschien bij hun wilde logeren een poosje.zegt Raven.
Je gaat dus niet met Gustav mee? vraagt Tom toch wel een beetje onzeker.
Hij reist wel mee maar hij gaat gewoon naar zijn eigen huis en trouwens Georg en hij moeten ook aan het werk weet je nog.
Ja, dat is wel zo, maar toch heb ik je liever hier zegt Tom serieus.
Tom, Ik ben vrij om te gaan en te staan waar ik wil.zegt Raven.
Nou, begint Tom dan.
Ik vind dat als wij in een relatie zitten jij niet zomaar even weg kan gaan.
We zijn nog aan het opbouwen en dat kan alleen als jij hier bent en ik bij jou ben.
Dus bij deze vertel ik je dat je niet kan gaan, ik heb je namelijk nodig.zegt Tom.
Anders kan ik niet werken en dan zullen er een hele hoop fans teleurgesteld zijn en jou trouwens de schuld geven.Zegt Tom met een grijns.
Raven kijkt hem even aan en gaat dan even op het bed zitten om alles door te laten dringen wat hij nu net allemaal had gezegd.
Ok, even kijken of ik je goed heb begrepen zegt Raven zachtjes.
Jij verbied me om te gaan omdat ik anders geen hart voor onze relatie heb, daarnaast is het straks mijn schuld als jij je niet kan concentreren op het nieuwe album en krijg ik de fans op mijn dak.
Helemaal goed zegt Tom grijnzend.
Nou dan vind je het vast niet erg als ik je fans vertel hoe jij Laneice, Jess en mij hebt ontvoerd, mishandelt en verkracht hebt.zegt Raven een staal gezicht.
Tom kijkt haar nu boos aan, dat doe je niet roept hij dan.
Try me fluistert ze dan.
Als jij denkt dat je me zo kan koeioneren dan ben je bij de verkeerde beland zegt Raven tegen hem.
Ik ben niet meer het meisje dat je al die jaren geleden de hoek in kon meppen en als een braaf hondje achter je hol aan liep hoor.
Was je dat nu nog maar wel zegt Tom.
Laneice die ondertussen al weer wakker was, was langs de kamer gelopen en had alles gehoord en liep snel naar Bill.
Ze legde hem in grote lijnen uit wat ze had gehoord en hij keek haar vreemd aan.
Hij liep nu snel naar boven waar hij Tom hoorde praten tegen Raven en zijn mond viel open.
Haha, vergeet het Kaulitz.
Weet je eigenlijk zou ik terug moeten vallen in mijn oude gedrag weet je dat.
Hier is je thuis, en nu ik je eindelijk weer hier heb ga ik je echt niet zomaar op geven.
Ik heb jaren gedroomd om jou hier aan mijn zijde te hebben en jij denkt dat je zomaar even weg kan gaan, naar het zelfde land nota bene als je ex, de vader van Tammy.
Nee, ik laat het niet toe roept hij nu harder.
Tom doe even normaal man, je doet nu net of ik voor altijd weg ga.
Ik ga logeren man, dat is een soort van vakantie weet je wel.zegt Raven nog steeds verbaasd over zijn uitval.
Ja en hoelang ben je van plan om weg te blijven vraagt Tom dan.
Een maand?,een half jaar? of een heel jaar.roept hij dan weer.
Wil je wat zachter doen Tammy slaapt hiernaast weet je nog.sist Raven dan.
En ik weet niet hoelang ik weg blijf maar als je zo door gaat zoals je nu bezig bent kan het wel een poosje duren voor ik terug kom en ze loopt boos de kamer uit.
Ze botst op de gang tegen Bill op en ze kijkt hem aan en zegt dan:"Voed die achterlijke broer van je eens op wil je?".
Pissig loopt ze weer door en eenmaal beneden gaat ze bij Jess zitten.
Ik heb een vlucht eerder geboekt voor ons allemaal, want op de vlucht die we eigenlijk hadden waren geen tickets meer.zegt ze tegen Raven.
Dat is mooi, ik ga alleen zometeen al mee naar het hotel, Tom is nogal onmogelijk aan het doen en ik ben bang dat als ik niet nu al mee kom hij me niet laat gaan zegt ze tegen Jess en Georg.
Raven haalt haar paspoort uit haar tas en geeft het aan Jess, Wil jij hem bij je houden.
Waarom moet ik hem bij me houden Raven? vraagt Jess verbaasd.
Nou omdat mijn gevoel zegt dat Tom op dit moment op zoek is naar mijn paspoort in mijn spullen.zegt Raven met een waterig lachje.
Jess knikt en stopt hem snel in haar tas als ze voetstappen op de trap hoort.
Tom komt met een gezicht dat alleen maar woede uitstraalt naar beneden en gaat de deur uit.
Ze horen hem in de auto weg scheuren en Raven haalt opgelucht adem.
Ik zal je spullen vast in de auto zetten zegt Georg dan.
Raven loopt met hem mee en helpt met slepen nadat ze de koffers nog eens gecontroleerd heeft.
Laneice vraag wat er nu gaande is en Raven legt alles uit.
Laneice kijkt haar aan en glimlacht, dat is toch alleen maar leuk.
Ja dat vind ik dus ook, even wat quality time met Jess kan geen kwaad toch?
Nee daar is ook helemaal niks mis mee zegt Laneice.
Bill knuffelt Raven en zegt dat ze evengoed voorzichtig moet zijn.
Dat beloof ik Bill, ik ga Tammy even halen zegt en ze drukt een kus op zijn wang en loopt weer naar boven.
Tammy is op dat moment al wakker geworden en Raven kleed haar aan en loopt met haar naar beneden.

Ze nemen afscheid van elkaar want ze moeten al vroeg bij het vliegveld zijn dus ze komen de dag er na niet meer langs.
Ze stappen in de auto en rijden richting het hotel.
Daar word een extra kamer voor de nacht geboekt en een kinderbedje bij geplaatst en ze trekken zich terug om te gaan slapen.
Gustav is helemaal in zijn nopjes omdat Raven mee gaat naar Duitsland en Adam is ook niet meer te houden en Jess heeft gezegd dat als hij nu niet ging slapen ze hem achter zou laten bij Laneice en Bill.
De jongen was daarvan geschrokken en de badkamer in gerent om zich om te kleden en zijn tanden te poetsen.
Na de nodige nachtzoentjes lag hij dan eindelijk in zijn bedje en was hij al snel in slaap gevallen.
Jess en Georg moesten er wel om lachen en gingen ook maar naar bed.
Gustav lag allang te slapen en Raven was nog even met Tammy bezig en deed haar nog even in bad zodat ze weer moe zou worden en zou gaan slapen.
Wat na anderhalf uur eindelijk lukte en toen kon Raven ook gaan slapen.
Tom was inmiddels ook weer thuis gekomen en liep naar de kamer van Raven.
Daar lag alleen een briefje met een afscheid en verder was er niks meer.
Hij liep boos naar beneden en riep naar Bill dat hij haar had tegen moeten houden.
TOM! riep Bill toen.
Je jaagt haar op dit moment zelf weg door je zo achterlijk te gedragen.
Raven gaat alleen maar met Jess en Georg mee op een vakantie omdat wij, de band dus, weer aan het werk moeten.
Laneice heeft straks gezelschap van haar ouders dus vandaar dat Raven mee kon.
Anders had ze niet gegaan en dat weet je!.
Nu ben je jaloers op niks man,zegt Bill boos.
Gustav is bij haar Bill, ben je even vergeten dat Gustav nog steeds gevoelens voor haar heeft.
En wat als ze erachter komt dat ik Dio heb ingeschakeld om die 2 uit elkaar te krijgen.
Dan ben ik der voorgoed kwijt weet je wel!!.
Laneice sloeg haar hand voor haar mond en haar ogen werden groot.
Bills gezichtsuitdrukking werd hard, heel erg hard.
Wil jij zeggen dat jij Dio opdracht hebt gegeven om Raven en Gustav uit elkaar te drijven zodat Raven hier heen zou komen??
Tom stond aan de vloer genageld.
Zijn hersens werkte op volle snelheid maar hij kon niks meer bedenken.
Uiteindelijk knikte hij.
Bill nam Laneice bij haar arm en nam haar mee de kamer uit.
Spullen pakken verplichtte hij haar.
Ik blijf hier niet langer dan nodig is, dat is mijn broer niet meer zegt hij luid genoeg dat Tom het kon horen.
Bill ging het internet op en boekte een vlucht voor 4 personen naar Hamburg, Duitsland.
Tom stond nog steeds op het zelfde plekje in de huiskamer en hij vlocht zijn handen in zijn cornrows en wist dat het over was.
Zijn spel was gespeeld en hij had het zelf verkloot...


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.