Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Love is a strange thing (vervolg op A meeting gone soure) TH » Hoofdstuk 34

Love is a strange thing (vervolg op A meeting gone soure) TH

7 dec 2011 - 14:54

1140

0

286



Hoofdstuk 34

Tom liep de trap op en hoorde Bill ondertussen schelden.
Hoe haalt hij het in zijn hoofd, hij zou ze met rust laten, dat had hij beloofd in New York.
En nu blijkt gewoon dat hij die Dio heeft ingeschakeld.
Omg, Wat moeten we nu zeggen tegen Raven, ze zal er kapot van zijn..
Laneice luisterde alleen maar wat Bill te zeggen had want ze durfde niet eens wat te zeggen als Bill zo boos was.
Ik kan hem zijn nek wel omdraaien, en dat noemt zich mijn broer.
Gatver wat een klootzak is het eigenlijk zeg.
Ik moet Gustav bellen zegt Bill opeens, hij moet het weten gewoon.
Bill die ligt allang in bed, laat het nu maar we vertellen het wel als we in Duitsland zijn, tenminste als we daarnaar toe gaan natuurlijk.
Ja we gaan naar huis Laneice, ik heb het wel gezien hier.
Maar ik ga nu toch naar Gustav bellen, ik heb geen keuze anders heb ik geen rust in mijn kont.
Even mijn mobiel pakken van beneden, ben zo terug.
Laneice ging ondertussen verder met inpakken.
Tom had zich verstopt en had even snel een plannetje uitgedokterd om te voorkomen dat Bill zou gaan bellen en Ãœberhaupt weg zou gaan.
Bill was naar beneden en Laneice stond met haar rug naar de deur en zag Tom dus ook niet binnen komen.
Hij greep haar bij haar keel en drukte haar tegen zich aan.
Ze wilde een gil geven maar stopte al snel toen ze wat scherps tegen haar nek aan voelde.
Het spijt me Laneice, maar ik kan dit niet toelaten.zegt hij zachtjes in haar oor.
Laneice begon te snikken en smeekte hem om haar los te laten vanwege de baby.
Nee, het spijt me echt.zegt Tom dan.
Ik kan dit echt niet toelaten, ik heb Raven nodig in mijn leven.
Zonder haar stel ik niks voor zoals je al door hebt.
Bill komt binnen en wilt net wat zeggen tegen Laneice en ziet Tom daar staan met zijn zwangere vriendin.
Tom wat doe je vraagt Bill rustig.
Gooi je mobiel stuk Bill zegt Tom streng.
En waarom zou ik dat doen Tom? vraagt Bill dan.
Omdat als ik wil hier aan dit mooie leventje een einde kan maken, net als jij dat voor mij wilt gaan doen en hij laat het mes even blinken in het licht.
Bill trekt wit weg, ze is zwanger Tom dat ga je toch niet echt doen he? vraagt hij zachtjes..
Dat ligt aan jou broertje, zegt Tom gemeen..
Bill gooit zijn mobiel stuk tegen de muur en vraagt of hij dan nu Laneice los wilt gaan laten.
Nee ik ben nog niet klaar.zegt Tom dan.
Naar mijn kamer alsjeblieft broertje.
Bill loopt voorop en Tom loopt er met Laneice nog steeds in de houdgreep achter hem aan.
Ok pak mijn koffer in Bill, je weet wat ik nodig heb.zegt Tom grijnzend.
Bill begint er zuchtend aan en Laneice staat nog steeds te snikken en heeft haar armen om haar buikje geklemd.
Als Bill klaar is zet hij hem op verzoek van Tom in de gang neer.Bill moet op het bed gaan zitten en Tom zegt dat hij de handboeien om moet doen.Bill doet dat en Tom doet de andere vast maken.
Bill vraagt waarom hij dit nu weer allemaal doet.
Ik wil Raven Bill daar draait het voor mij om, begrijpt dat nu.
Ondertussen maakt hij Laneice ook vast aan het bed en gaat het mobieltje van Laneice pakken.
Ik ga nu naar Raven bellen en JIJ gaat tegen haar zeggen dat ze naar huis moet komen omdat er wat met Laneice is en ze om haar vraagt.
Zorg ervoor dat ze Tammy bij Gustav achter laat en de rest niet waarschuwt.
Wat?? roept Bill dan, dat lukt me toch nooit.
Je probeert het maar want anders weet je het en Tom steekt het mes vooruit en gaat ermee over Laneice's buik.
Nee please doe niet roept Laneice dan uit.
Ssssst liefje, als mijn broertje netjes meewerkt dan gebeurt er niks..zegt Tom grijnzend.
Bill zoekt Raven op in het lijstje en drukt op de groene hoorn..

Raven: Hallow?
Bill : Raven!? Je moet naar huis komen er is iets met Laneice en ze roept alleen maar om jou!!.
Raven: Moet de rest ook mee??
Bill : Nee, en breng Tammy anders even bij Gustav, want ik weet niet hoelang dit gaat duren namelijk.
Raven: Ben onderweg!!


Een pieptoon is het enige wat Tom nu hoort en hij grijnst.
Dan knevelt hij de 2 en legt hij het sleuteltje op het nachtkastje.
Hij neemt een mapje uit het nachtkastje en Bill schud zijn hoofd.
Ik zal wel moeten dat weet je zegt hij tegen Bill.
Hij verlaat de kamer en laat de deur open staan.
Hij gaat naar de kamer van Bill en maakt een spuitje klaar.
Dan gaat hij achter de deur staan en wacht af.
Na zeker een half uur komt Raven binnen en rent de trap op.
Het is stil, veel te stil voor haar gevoel en ze opent de kamer deur van Bill en Laneice waar het donker is.
Als ze binnen stapt voelt ze een arm om haar heem komen en een prik in de nek.
Al snel zakt ze weg en ligt ze in de armen van Tom, al weet ze dat natuurlijk nog niet.
Hij brengt haar naar de auto en legt haar in de kofferbak neer.
Zijn koffers legt hij erbij en hij doorzoekt haar tas.
Daar vind hij de benodigde spullen, het inmiddels terug gekregen paspoort en telefoon.
Die trapt hij kapot en hij stapt dan in zijn auto.
Hij rijd naar het hotel en stapt daar naar binnen, daar haalt hij haar koffers op en zegt die op de achterbank bij zijn eigen koffers.
Even kijkt hij naar het hotel omdat Tammy nu even zonder mama gaat zijn maar dan stapt hij toch in en rijd weg.
Hij belt een mannetje die een vliegtuigje voor hem regelt.
Hij rijd naar de privé vliegveld van dat mannetje en alles staat al klaar voor hem.
1 van de voordelen als je een ster bent grijnst hij in zichzelf.
Hij parkeert zijn auto en tilt Raven uit de kofferbak.
Ondertussen worden de koffers ingeladen en word Raven ingesnoerd voor het opstijgen.
Na een uurtje stijgen ze eindelijk op en vertrekt het vliegtuig naar een geheime locatie.
Raven word halverwege de trip wakker en raakt in paniek als ze Tom ziet.
Rustig nu maar zegt hij lief, jij en ik gaan het erg gezellig krijgen samen.
Ik zal goed voor je zorgen dat beloof ik je.
Tom wat is dit man?
Ik moest bij Bill komen vanwege Laneice en dan word ik overmeestert en in slaap gebracht door jou??
waarom?? vraagt ze hem verbaasd.
Omdat ik je nu eens en voor altijd duidelijk wil maken dat ik van je hou en ik weet dat je ook van mij houd.
Ik wil met je trouwen Raven, en dat gaan we doen.
We gaan naar een geheime locatie en we gaan trouwen.
Maar Tammy dan? vraagt Raven zachtjes.
Die word door Gustav verzorgt maak je daar alsjeblieft niet druk om.
Raven knikt even en gaat wat meer ontspannen zitten.
Tom grijnst dat ze erin trapt en neemt een blikje cola.
Hij geeft haar er ook eentje en drukt een kus op haar wang.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.