Hoofdcategorieën
Home » Tokio Hotel » Love is a strange thing (vervolg op A meeting gone soure) TH » Hoofdstuk 35
Love is a strange thing (vervolg op A meeting gone soure) TH
Hoofdstuk 35
Ondertussen zitten Bill en Laneice nog steeds vast en proberen ze in ieder geval de knevel eraf te krijgen zodat ze de inwonende nanny kunnen roepen.
Dan opeens staan Jess en Georg in de deuropening.
Wat is hier nu aan de hand mompelt Jess en ze haalt de knevel van Laneice haar mond af.
Georg doet dat bij Bill en maakt gelijk de boeien los.
Wat moet dit nu voorstellen vraagt hij aan Bill.
Tom zegt Bill boos.
Wat is er nu weer met hem vraagt Jess geïrriteerd.
Vannacht zijn we er dus achter gekomen......wacht is Gustav hier ook??vraagt Bill dan.
Ja die zit beneden met Tammy, we moesten naar het vliegveld maar Raven was nog niet terug en haar koffers zijn ook weg,zegt Jess dan.
Oh nee, fluistert Laneice zachtjes.
Gustav moet dit ook weten zegt Bill nu tegen de rest en ze lopen naar beneden.
Ze gaan zitten en Bill begint te vertellen wat er was gebeurd nadat hun weg waren gegaan.
En we zijn er dus achter gekomen dat Tom Dio heeft ingeschakeld om Raven en Gustav uit elkaar te drijven, zodat Raven naar ons huis zou gaan en dan had hij natuurlijk weer alle kansen zegt Bill als laatste.
Gustav kijkt Bill aan en vraagt of hij een geintje maakt.
Nee sorry zegt hij.
Ik was zo boos gisteren op Tom dat ik besloot om mijn spullen te pakken en ook terug te keren naar Duitsland.
Maar ik wou Gustav eerst op de hoogte stellen en Laneice was de koffers al aan het pakken en ik liep naar beneden voor mijn mobiel.
Tom is toen onze slaap kamer in gegaan en heeft Laneice soort van gegijzeld met een mes.
Ik moest mijn telefoon kapot gooien en daarna zijn koffers in pakken.
Daarna moest ik mijzelf boeien aan zijn bed en werd Laneice ook geboeid.
Daarna heeft hij met het mobiel van Laneice naar Raven gebeld en ik moest vertellen aan haar dat er wat met Laneice aan de hand was en dat ze snel moest komen.
Ze heeft dus Tammy bij jou achtergelaten en is hiernaartoe gekomen.
Wij zijn ondertussen gekneveld dus we konden haar niet waarschuwen als ze hier aan zo komen en Tom heeft een slaapmiddel gebruikt op Raven en haar meegenomen naar een onbekende bestemming.
Hij heeft haar gewoon weer ontvoert dus? vraagt Jess verbaasd.
Ja in onze ogen wel, maar ik weet natuurlijk niet wat hij haar wijs maakt.
Das waar zegt Jess dan weer.
God, wanneer leert die lul nu eens dat niet altijd alles loopt zoals je zou willen.
En dan probeert hij het nog naar zijn hand te zetten.
Ja en tot nu toe is het hem elke keer weer gelukt zegt Gustav verdrietig.
Als ze erachter komt wat hij allemaal gedaan heeft dan breekt de pleuris uit zegt Laneice angstig.
Raven gaat dat niet over zich heen laten komen dat weten jullie.
Hoe vaak heeft hij haar al geslagen toen de tijd omdat ze niet luisterde naar hem. zegt Laneice dan weer.
We weten dat zegt Bill, ik raad aan omdat ik zeker weet dat Raven haar Laptop ook mee zal hebben, dat wij allemaal een mail gaan sturen met uitleg van wat er is gebeurd en dan ook het voorval met Dio enzo.
Iedereen stuurt het mailtje en nu maar hopen dat Tom net dat ene steekje zal laten vallen zodat ze het kan lezen.
Raven zit nog steeds met Tom in het vliegtuigje en waar ze heen gaan daar heeft ze geen idee van, maar dat er iets niet klopt dat weet ze ook donders goed maar ze weet dat ze dat nu nog niet moet gaan uitvissen.
Tom heeft een bepaalde glans in zijn ogen, de glans die hij had toen hij de meiden ontvoert had en naar zijn hand probeerde te zetten.
Dus ze wist al wel dat de oude Tom weer daar was en niet meer de lieve Tom van een paar dagen terug.
Ze keek naar buiten, en zag dat de zon al weer mooi was opgekomen.
Nog even geduld liefje, fluistert Tom dan.
We zullen er snel zijn.
Raven kijkt hem niet aan en blijft naar buiten staren.
Na zeker nog 2 uur gevlogen te hebben landen ze eindelijk en is het alweer aan het schemeren.
Kom, zegt Tom zachtjes en hij begeleid haar het vliegtuigje uit.
Ze stappen in een auto die al klaar staat voor ze en hij rijd.
Waar zijn we eigenlijk Tom, vraagt ze uiteindelijk.
Oh dat doet er nog niet toe zegt Tom mysterieus.
Uhm ik vind eigenlijk van wel zegt Raven dan met een opgetrokken wenkbrauw.
Tom kijkt haar aan maar houd zijn mond dicht.
Nou krijg ik nog antwoord of moet ik het aan iemand die hier woont??zegt Raven verbaasd.
Ik wil niet dat je met iemand van hier praat Raven, je weet nooit wat daar van kan komen zegt hij bloedserieus.
Weer kijkt ze hem raar aan en draait haar hoofd dan maar naar het raam en weet nu zeker dat er wat raars aan de hand is..
Ze komen aan bij een huis, en Tom stapt als eerste uit.
Hij loopt naar de bijrijderskant en helpt Raven met uitstappen.
En hoe vind je het huis? vraagt hij met grote armbewegingen.
Uhm is dat van jou? vraagt Raven zachtjes.
Nee we huren het voor een poosje. zegt Tom dan.
Wat is een poosje vraagt Raven als ze mee word getrokken naar de deur.
Oh dat weet ik nog niet.zegt Tom dan.
We gaan vanaf hier de trouwerij regelen. Oh en niemand is daarbij aanwezig alleen jij, ik en de ambtenaar zegt Tom even tussen neus en lippen door.
Raven stopt direct met lopen en kijkt hem aan, gaan we serieus trouwen zonder Bill en de rest??
Ja ik heb geen zin in drukte dat weet je toch van me? zegt Tom alsof het niks is.
Maar ik wil Tammy er wel bij hebben zegt Raven dan.
nee dat kan niet want dan is Gustav ook hier en ik wil van jou genieten en dan kan je een kleintje er niet bij gebruiken zegt Tom vol overtuiging.
Raven maakt alleen nog steeds geen aanstalten tot bewegen en slaat haar armen over elkaar heen.
Tom kijkt haar aan en rolt met zijn ogen.
Wij gaan hier op het strand trouwen lieverd, het word prachtig dat beloof ik je.
Ik ga niet trouwen zonder dat onze vrienden erbij zijn.
En wat denk je van je moeder he?
Hoort die hier niet bij te zijn na alles wat ze voor je heeft gedaan??
Raven liefje, begint Tom dan.
Kom nu eerst even mee naar binnen want niet iedereen hoeft dit te horen namelijk he.
Alsof ze dit verstaan mompelt ze terwijl Tom haar mee naar binnen trekt.
Doe nu even niet zo moeilijk moppert hij dan.
In de huiskamer zet hij haar op de bank en zegt dat hij dit alleen met haar wilt doen.
Er zijn altijd mensen om ons heen zegt hij dan.
Is het niet Bill of Laneice dan is het wel Tammy.
Ik wil gewoon wat tijd voor ons samen, genieten van jou zonder dat er een kind begint te krijsen omdat het in der broek heeft gescheten.
Raven kijkt hem nu een beetje boos aan en zegt dat hij geen recht heeft om zo over haar dochter te praten.
Jij hield toch ook van haar of moet ik haar nu gewoon bij Gustav achter gaan laten omdat Meneer Kaulitz er anders last van heeft.
Vergeet het maar roept ze nog voor Tom kan antwoorden.
Weet je Tom, er is iets aan de hand en jij gaat mij nu vertellen wat het is anders stap ik weer in die auto en rij terug naar het vliegveld en vertrek voorgoed uit jou leven vandaan.
Nog voor ze het goed en wel door heeft staat Tom voor haar en heeft hij haar op haar wang geslagen.
Met een hand op haar wang kijkt ze omhoog en aan zijn ogen te zien kan ze beter der mond houden maar ja Raven zou Raven niet zijn als ze dat niet deed natuurlijk.
En daar hebben we de oude Tom weer, sist ze en ze staat op.
Dan geeft ze hem een zet en rent naar de deur.
Tom was haar helaas al een stap voor en had de deur op slot gedraaid.
Godver Tom waarom doe je dit in godsnaam!!! roept ze dan.
Hij staat al bij haar en neemt haar bij de arm.
Raven probeert haar arm los te krijgen maar Tom trekt haar de trap op.
Bij de laatste deur houd hij halt en opent hij de deur.
Er staat daar alleen een bed en verder is er niks, zelfs geen raam.
Nee niet weer zegt Raven met grote ogen en ze word naar binnen gegooid.
Met een klap komt ze tegen het bed terecht en Tom sluit de deur en het slot word erop gezet.
Versuft ligt ze op de grond en ze kreunt van de pijn die ze in haar zij heeft.
Tom is de koffers gaan halen en zet die in de master bedroom neer.
Geïrriteerd loopt hij weer naar beneden waar hij aan het eten begint.
Raven ligt nog altijd op de grond en durft door de pijn niet op te staan.
Reacties:
Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.