Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Love is a strange thing (vervolg op A meeting gone soure) TH » Hoofdstuk 37

Love is a strange thing (vervolg op A meeting gone soure) TH

7 dec 2011 - 14:56

1957

0

213



Hoofdstuk 37

De tijd is snel gegaan op het eiland waar Tom en Raven zitten.
Tom heeft de jurk geregeld en heeft hem klaargelegd op het grote bed.
Hij loopt nu naar het kamertje waar hij Raven had opgesloten.
Ze lag op het bed en werd wakker toen Tom het licht aan deed.
Kom je? vraagt hij netjes.
Raven schud haar hoofd en zegt dat ze geen zin heeft in dit gedoe.
Je zal wel moeten zegt Tom terwijl hij het bed nadert.
Raven draait zich van hem weg en sluit haar ogen weer.
Tom rolt met zijn ogen en tilt haar dan op.
Van schrik slaat ze haar armen om zijn nek en hij loopt het kamertje uit om naar de badkamer te gaan die in hun suite zit.
Hij zet haar daar neer en doet de deur weer op slot.
De kraan word opengedraaid door hem en op de juiste temperatuur gezet.
Dan kijkt hij naar Raven die hem aan staat te staren met haar armen over elkaar.
Vergeet het zegt ze als ze hem zichzelf uit ziet kleden.
Hij grinnikt even en loopt op haar af, dan trekt hij aan het shirtje wat ze aan heeft en Raven zet daarop een stap achteruit en trekt het shirt los.
Laat dat Tom, zegt ze tegen hem.
Nee Raven, kom nu maar hier we gaan even douchen dat is alles. zegt Tom
Dus niet, zegt ze zachtjes terwijl Tom weer op haar af komt.
Hij trekt in 1 vloeiende beweging het shirt uit en daarna haar slip.
Hij neemt haar arm en trekt haar onder de douche.
Haar haren en lichaam worden gewassen net zoals hij dat in het begin deed toen ze nog in de bus zaten en weer voelde Raven zich er niet prettig bij.
Hij was weer verandert in de klootzak die hij toen was.
Nadat hij zich had afgedroogd sloeg hij de handdoek om zijn middel en trok Raven afgedroogd en wel mee naar de slaapkamer.
Daar zat de deur ook netjes op slot dus ver zou ze niet komen dat zag ze al direct.
Hij wees naar het setje kleding wat klaar lag en Raven trok het zuchtend aan.
Nadat ze haar Lingerie aan had trok ze met behulp van Tom de trouwjurk aan.
Tom had zich al daarvoor in zijn pak gehesen en zag er geweldig uit.
Toen alles goed zat en Raven haar haar en make up ook gedaan waren drukte hij een kus op haar wang.
Raven duwde hem echter weg en Tom zuchtte en zei toen:"Ik had nog zo gehoopt dat ik dit niet hoefde te doen maar blijkbaar ga je het me niet makkelijk makken dus moet ik het mijzelf maar makkelijk gaan maken.
Hij liep naar het nachtkastje en haalde daar iets uit waarvan Raven niet kon zien wat het was.
Ze hield hem wel goed in de gaten en liep al weg toen hij op haar af kwam.
Nog voor ze de badkamer in kon had hij haar al vast en zette hij een naald in haar arm.
Wat doe je roept ze nog voor ze zich heel vreemd begint te voelen.
Ze kan gewoon functioneren maar de kracht om zich te verzetten is weg.
Kom zegt hij dan, de ambtenaar wacht op ons en hij begeleid haar de kamer uit.
Eenmaal op het strand is de zon al aan het onder gaan en er staat een vriendelijk uitziende man en hij glimlacht als hij Raven en Tom aan ziet komen.
De man begint met de plechtigheid en er staan nog 2 onbekenden bij die blijkbaar als getuigen dienen.
Tom zegt volmondig ja en nu is het de beurt aan Raven om ja te zeggen en terwijl ze probeert om nee te zeggen komt er na een gemene kneep van Tom een ja uit haar mond.
De tranen stromen nu over haar wangen en de ambtenaar denkt natuurlijk dat dat van blijdschap is maar Tom weet beter.
De ringen worden om geschoven en de man zegt:"Dan verklaar ik jullie nu als man en vrouw en mag je de bruid kussen".
Tom stapt een stukje naar voren en kust haar.
Nadat de nodige handtekeningen gezet zijn ook onder dwang van Tom, gaan de mensen weg en blijven Tom en Raven op het strand achter met champagne.
Raven slaat het glas uit zijn handen en Tom grijnst, oh jij wilt gelijk aan de huwelijks nacht beginnen.
Goed voor mij hoor en hij tilt haar op en draagt haar het huis in, onder luid protest van Raven die haar krachten weer terug aan het krijgen is.
Eenmaal boven gooit hij haar op het bed en draait daarna de deur op slot en loopt richting het bed.
Raven staat op en loopt boos naar de badkamer.
Nee, nee hier blijven zegt hij tegen haar, ik help je wel met je jurk.
Hij maakt hem los en helpt haar eruit te stappen.
Dan drapeert hij hem netjes over een stoel en staat Raven ondertussen in haar lingerie en ze wilt nu naar de badkamer lopen maar weer word ze tegen gehouden.
Hij kleed zichzelf uit en daarna haar weer.
Raven duikt weg als hij haar wilt kussen.
Tom ik wil dit niet dus laat me met rust godverdomme.
Je bent nu officieel van mij dus je hebt nu echt te luisteren, Kom dus hier en zeur niet, voldoe aan je huwelijkse verplichtingen.
Raven staat hem nu met open mond aan te kijken terwijl hij staat te grijnzen.
Tom stapt weer dichterbij en neemt haar in zijn armen.
Lieverd het is niet anders dan altijd, ik hou van jou en diep in je hart houd je ook van mij anders had je niet in gestemd om met mij een relatie te beginnen in toen je er door Gustav uit gezet was.
Raven weet dat hij gelijk heeft maar hij doet haar pijn en ze vraagt zich af waarom hij dat niet in ziet.
Tom drukt nu zijn lippen op die van haar en kust haar teder.
Raven duwt hem echter weer van zich af.
Luister Tom ik wil dit echt niet, het voelt niet meer goed aan als dat het deed toen we nog in LA waren.
Ik weet niet wat er gaande maar je bent niet helemaal eerlijk tegen mij, zegt ze dan.

Tom kijkt haar even vertwijfelt aan maar zegt dan ok.
Ik zal eerlijk tegen je zijn, kom maar zitten ik ga je vertellen wat er aan de hand is.
Het zit zo liefje, Toen jij weg was gegaan al die jaren geleden was ik kapot.
Ik heb toen met die Lana genomen om jou eigenlijk te vergeten maar toen ik jou weer zag, zwanger en al kwamen alle gevoelens weer terug.
Ik kon er niks aan doen en Lana kwam erachter en heeft het toen uitgemaakt.
Later kwam Bill me vertellen dat je bevallen was en of ik mee ging naar Duitsland.
Eenmaal daar wist ik dat ik je terug wilde en zo snel mogelijk dus ik heb er voor gezorgd dat je naar New York kwam en daar had ik Dio ingeschakeld om jou en Gustav uit elkaar te krijgen.
Nou dat was meer dan gelukt zoals je weet en ik wist dat Bill je niet alleen zou laten vertrekken en dus naar ons huis zou sturen.
Van daaruit was het voor mij makkelijk om jou te bewerken en de gevoelens weer op te wekken waarvan ik wist dat ze er toen de tijd waren.
Alleen toen jij van de week met Gustav en Tammy weg gingen ben ik jullie gevolgd en ik was niet blij met wat ik had gezien en ik wist dat als ik dit door zou laten gaan ik je kwijt zou raken weer.
Dus vandaar dat ik je bedreigde en jij duwde me weer weg.
Toen jij dus met Jess en Georg naar het hotel was gegaan, was ik er echt van overtuigd dat je niet meer terug zou komen en verlulde ik me eigenlijk tegen over Bill en Laneice.
Die waren zo boos dat ze hun spullen in gingen pakken en zouden met jou mee gaan naar Duitsland en Bill zei zelfs dat ik zijn broer niet meer was.
Ik raakte in paniek en heb zelfs Laneice bedreigt met een mes en Bill nadat ik hun heb vastgebonden aan mijn bed naar jou laten bellen om je naar het huis te lokken.
En de rest weet je.
Raven keek hem geschokt aan en wist niks uit te brengen.
Na ruim 20 minuten vroeg Tom voorzichtig of alles wel ok was..
OF ALLES OK IS??schreeuwt Raven opeens.
JIJ HEBT MIJN RELATIE MET GUSTAV OM ZEEP GEHOLPEN OM MIJ TE KRIJGEN, JE HEBT JE EIGEN SCHOONZUS BEDREIGD TERWIJL ZE ZWANGER IS VAN JOU BROER OM MIJ TE KRIJGEN, NU BEN IK MET JE GETROUWD TERWIJL IK DAT DUS HELEMAAL NIET WIL.
Ik haat jou Tom Kaulitz, je breekt me iedere keer weer.
Iedere keer als ik denk dat ik je kan vertrouwen dan komt er wel iets waardoor mijn vertrouwen gebroken word.
Maar dat is afgelopen nu, ik kan het niet meer namelijk.
Raven duikt de badkamer in en Tom zit nog steeds op het bed en staart naar de dicht gesmeten deur.
In de badkamer staart Raven naar de spiegel en langzaam beginnen de tranen te stromen.
Ik ben zo stom fluistert ze zachtjes.
Waarom laat ik me zo gebruiken door die mannen.
Ik moet gewoon bij ze weg gaan, bij iedereen, dat is voor mij beter en voor Tammy beter.
Maar Tammy heeft haar vader nodig, dus dat heeft geen nut.
Dan weet ze het en ze pakt de toilet tas van Tom.
Daar vind ze wat ze zocht en laat het bad vollopen.
Als die vol genoeg zit gaat ze er in zitten, Ze neemt het mesje vast en zet hem op haar pols.
Eerst twijfelt ze nog maar ze weet dat dit beter is voor haarzelf.
Ze drukt het mesje in haar pols en haalt het erlangs.
Met het bloed komt ook de pijn en ze sist even.
Maar ze zet het mesje toch nog op de andere pols en herhaalt de handeling.
Een zucht verlaat haar mond en het mesje valt uit haar handen op de grond.
Tom hoort het en vraagt of alles wel ok is daar.
Raven geeft geen antwoord en laat zich achterover zakken in het water en sluit haar ogen.
Tom klopt op de deur maar krijgt wederom geen respons.
Dan trekt hij een boxer aan want hij voelt wel aan dat er iets niet klopt.
Hij neemt een munt uit zijn portemonnee en draait het slot op die manier open.
Als hij binnen komt dan schrikt hij zich wezenloos en voor een paar seconden staat hij verstijfd te kijken naar het vrouwtje waar hij zo verliefd op is.
Dit meen je niet zegt hij zachtjes en hij rent op haar af.
Hij trekt de stop uit het bad en dan tilt hij haar uit het bad en wikkelt haar polsen eerst in handdoeken en dan belt hij naar de hulp diensten.
Die arriveren al snel en Raven word direct afgevoerd naar het ziekenhuis.
Tom die snel wat aan had getrokken rijd mee en ze word direct geopereerd aan haar polsen en word dan naar de intensive care gebracht omdat ze veel bloed was verloren.
Ze kreeg bloed toegediend toen Tom kwam kijken bij haar.
God, zegt hij huilend, wat heb ik je toch aangedaan.
Het spijt me zo, lieverd.
Ik wou je niet kwijt dat is de reden dat ik dit heb gedaan, maar ik heb het verkeerd aan gepakt fluistert hij in haar oor.
Dan opeens klinkt er een luide piep..
Tom word weg getrokken door een verpleegster en de dokter begint met de reanimatie.
De verpleegster zet Tom op een stoel neer en zegt dat hij niet naar binnen mag..
Hij huilt en vervloekt zichzelf dat hij haar tot zover heeft gedreven.
Als hij haar niet had verplicht om te trouwen dan was dit niet gebeurd.
Maar nu gaat ze misschien wel dood en dat zou dan zijn schuld zijn.
De gedachten alleen al maken hem misselijk van schuld en hij besluit Bill maar te gaan bellen.
Maar voor hij dat kan doen komt de dokter al naar buiten.
Op zijn gezicht is er weinig af te lezen en Tom vraagt hoe het met zijn vrouw is.
We hebben haar kunnen reanimeren maar ze is helaas in een coma terecht gekomen.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.