Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Love is a strange thing (vervolg op A meeting gone soure) TH » Hoofdstuk 40

Love is a strange thing (vervolg op A meeting gone soure) TH

7 dec 2011 - 14:58

1418

0

291



Hoofdstuk 40

Gustav was nadat Simone Tammy had opgehaald naar het ziekenhuis gegaan en daar stonden al de nodige journalisten die wilden weten wat er nu was gebeurd met Raven.
Geen commentaar was het enige wat Gustav te zeggen had voor hij de hoofdingang binnen ging.
Hij ging eerst koffie halen en daarna gelijk door naar de kamer van Raven waar hij de dokter nog aan trof.
Is er al wat verandert vroeg hij aan de arts.
Nee alles is nog steeds hetzelfde, ik raad u aan om veel tegen haar te praten of muziek te laten horen.
Gustav knikte en zou later haar Ipod meenemen voor haar.
Hij ging naast haar zitten en wreef weer haar handen warm.
Zachtjes vertelde hij dat ze weer in Duitsland waren en dat ze in een ziekenhuis in Hamburg lag.
Ook vertelde hij over de nietig verklaren van haar huwelijk met Tom.
Hij hoopte dat haar zou aansporen om wakker te worden maar niks was minder waar.
De tranen kwamen weer in zijn ogen en hij kuste haar voor hoofd en verliet de kamer weer.
Onderweg kwam hij Jess en Georg tegen en Jess fluisterde wat tegen Georg die knikte en hij nam gustav mee naar de kantine om hem een hart onder de riem te steken.
Jess liep door naar raven's kamer en ging bij haar zitten.
Ej meis, fluisterde ze.
Wat een gedoe allemaal weer, ik hoop dat je nooit meer zoiets doet want iedereen is van slag.
Het erge van alles is dat de artsen niet met zekerheid kunnen zeggen wanneer jij wakker gaat worden, want jij moet het uit eigen kracht doen namelijk.
Ik ben trouwens zwanger en ik zou dit ook weer met jou willen delen net als met Adam.
Wie moet anders de baby halen zegt Jess nog lacherig en zelfs het hart monitor reageerde er even op.
Jess glimlachte en zegt:"Jij hoorde me he?.
Nu nog je weg vinden naar ons meis, zet hem op lieverd we wachten op jou.
Jess staat op en drukt ook weer een kus op haar wang.
Ze verlaat de kamer met een glimlach en gaat naar de kantine.
Georg glimlacht als hij zijn vrouwtje ziet.
Nu is het mijn beurt zegt Georg snel en hij gaat naar Raven toe.
Jess verteld ondertussen aan Gustav dat ze zwanger is en dat ze dat net aan Raven heeft verteld.
Gustav staat op en trekt Jess in zijn armen.
Ik ben blij voor jou meis,zegt hij en drukt een kus op haar wang.
Ik heb gezegd tegen Raven dat ze snel wakker moet worden want wie moet anders de baby halen.
Gustav schiet in de lach en zegt dat hij dat zich nog goed voor zich kan halen.
Ja dat was een avontuur, ik hoop natuurlijk niet op zo'n herhaling maar ik zou het geen probleem vinden als het Raven is die de baby weer haalt.
Maar dan gaan we het deze keer wel vastleggen zegt Gustav lachend.
Echt niet dat jij gaat filmen hoe ik een kind lig uit te persen..zegt Jess verontwaardigt.
Oh ik dacht dat dat wel leuk zou zijn voor TH TV.zegt Gustav met een ondeugende glimlach.
OMG jij bent echt erg roept Jess dan uit.
Gustav schiet in de lach en moet zijn buik vasthouden.
Gelukkig kan je nog lachen zegt Jess dan.
Ja daar heb ik gelukkig mijn vrienden voor zegt Gustav.
Jess glimlacht naar hem en vraagt of hij nog een koffie wilt.
Georg zit inmiddels bij Raven en praat tegen haar alsof hij alles in 5 minuten moet vertellen.
Dan verteld hij over de zwangerschap en dat hij dus zo blij is.
Ik wil dus eigenlijk zo snel mogelijk trouwen nu, zegt hij tegen Raven.
Maar dat doe ik niet zolang jij er niet bij kan zijn, want je bent in al die jaren dat we je nu kennen nogal belangrijk geworden voor ons allemaal.
Adam vraagt continue naar je en ik durf hem niet mee te nemen.
Ik weet niet wat hij ervan zal begrijpen en ik ben bang dat hij bang word voor wat hij gaat zien.
Weer gaat haar hartslag omhoog en als Georg haar hand vastneemt kalmeert het.
Ik moet gaan ik denk dat Bill en Laneice ook nog langs komen zo.
En je hebt je rust nodig om goed te kunnen genezen, maar dat betekend wel dat je wakker moet worden hoor.
Georg drukt een kus op haar voorhoofd en verlaat de kamer.
Ondertussen heeft Tom van David al vernomen dat Raven is overgebracht naar Hamburg en hij weet ook waar ze ligt en is inmiddels Hamburg.
Hij weet dat het gezeik kan opleveren maar hij wil weten hoe het is met haar en hij maakt zich gewoon zorgen.
David heeft een hotel voor hem geboekt onder een schuilnaam en S'avonds gaat hij kijken bij Raven.
Als hij haar daar ziet liggen kreunt hij even.
Hij weet dat dit aan hem te danken is en dat als ze niet snel wakker word Tammy haar moeder kwijt is, want niemand weet natuurlijk hoe ze uit de coma zal komen en wat ze nog zal herinneren.
Na een half uurtje gaat hij weer weg en gaat slapen in het hotel.

- Tijdsprong van 5 maanden -

Laneice zat bij Raven aan het bed, ze was nog altijd niet ontwaakt.
Laneice was nu bijna acht en een halve maand zwanger en liep op alle dagen, gelukkig verliep de zwangerschap goed en was het nu aftellen geblazen.
Bill zat op de gang met Gustav te praten want die was op, hij had niet veel meer tegenslagen nodig.
Jess was nu 6 maanden zwanger en zat in de kantine met Georg, Adam en Tammy.
De dokter had gezegd tegen Gustav dat hij Tammy mee moest nemen, misschien dat Raven daarop reageerde dus dat gingen ze vandaag proberen.
Laneice kwam de kamer uit gewaggeld en liet zich voorzichtig in een van de stoelen zakken.
Ze kreunde even toen ze eindelijk zat waardoor Bill en Gustav direct opkeken en vroegen of alles ok was.
Laneice moest erom lachen en knikte.
Ondertussen kwamen Georg en Jess aan lopen met de kinderen.
Gustav nam Tammy over die altijd even vrolijk was en het was nu ook niet anders gelukkig.
Nou Jess ga jij maar als eerste met Adam zegt Gustav dan.
Jess knikt en neem Adam bij de hand, ze had hem uitgelegd waarom Raven daar lag maar had Tom en de zelfmoord poging erbuiten gelaten.
Adam liep met zijn moeder en vader naar het bed van Raven en hij keek naar haar.
Mam het is net alsof ze slaapt fluistert hij dan.
Dat lijkt het ook alleen deze slaap is veel dieper dan als wij slapen.
Adam knikte en liep verder naar het bed.
Daar nam hij haar hand en drukte er een kusje op.
Word snel wakker Tante Raven ik mis je grapjes zegt hij zachtjes tegen haar.
Hij klimt op het bed, maar Jess wilt hem tegen houden maar Georg neemt haar vast.
Wie weet merkt ze het wel en hij wijst naar de hartmonitor die dus reageert op Adam.
Hij kruipt tegen haar aan zoals hij wel vaker deed en sloot zijn ogen even.
Een traan liep uit de oog van Jess en ze draaide zich even weg van het bed.
Georg sloeg zijn armen om haar heen en stuurde haar naar buiten.
Adam kwam na een paar minuten weer omhoog en zei dat Tammy naar haar moeder moest nu.
Georg knikte en tilde zijn zoon van het bed af.
Gustav je kan gaan zegt Georg als hij buiten de kamer staat.
Gustav neemt zijn dochter goed vast en gaat naar binnen.
Eenmaal daar gilt zijn dochter heel haard MAMA!!!.
Gustav schrikt even maar grinnikt dan toch.
De hart monitor laat weer een versnelling van de hartslag zien.
Ik heb Tammy bij me lieverd, zegt Gustav tegen Raven als hij bij het bed staat.
Hij zet Tammy op het bed die direct tegen haar moeder aan gaat liggen.
Mijn mama, zegt het meisje.
Ja lieverd dat is jou mama zegt Gustav glimlachend.
Buiten op de gang staat Laneice op om te gaan plassen, alleen als ze net 3 stappen heeft gezet breekt haar water en ligt de gang onder.
Georg en Bill kijken geschrokken naar de grond terwijl Jess gelijk op staat om een rolstoel te gaan halen.
Bill! piept Laneice dan.
Die staat dan ook eindelijk op en helpt haar in de rolstoel.
De verpleging komt er ook bij en ze word begeleid naar de verloskamer.
Adam staat met open mond naar de grond te staren.
Tante Laneice heeft in haar broek geplast mompelt hij en Georg grinnikt even en verteld hem wat er gaande is.
Adam kijkt hem met grote ogen aan en roept COOL!!!.
Ssst er liggen zieke mensen hier zegt Jess dan.
De plas word opgedweild door de verpleging en Jess loopt naar de kamer van Jess verteld aan Gustav dat het water van Laneice gebroken is en dat ze naar de verloskamer is gebracht
Georg belt ondertussen naar Simone aangezien zij op de kinderen van Bill en Laneice past.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.