Hoofdcategorieën
Home » Tokio Hotel » Love is a strange thing (vervolg op A meeting gone soure) TH » hoofdstuk 44
Love is a strange thing (vervolg op A meeting gone soure) TH
hoofdstuk 44
- Tijdsprong -
Raven zat op de stoel te wachten tot ze op gehaald zou gaan worden door Gustav.
De dokter had nog wat laatste instructies gegeven voor het eten maar dat zou wel goed komen.
Na een kleine 10 minuten ging de deur open en kwam Tammy tevoorschijn.
Mama gilde de kleine door de ruime heen, Raven grinnikte even en stond langzaam op en nam de kleine in haar armen.
Hallo lieverd, zei ze tegen haar dochter en ze gaf een kus op haar wangetje.
Mama kirde de kleine weer en wurmde zich toen los uit de armen van haar moeder.
Gustav kwam de kamer ook snel binnen en nam Raven vast.
Eindelijk mag je weer mee naar huis zei hij zachtjes terwijl hij kleine kusjes op haar lippen drukte.
Het werd tijd fluisterde Raven terug terwijl ze hem terug kuste.
Tammy zat de 2 te bekijken vanaf de grond waar ze was gaan zitten.
Mama kusje!! roept ze dan en Raven begint te lachen daarom.
Ze loopt op Tammy af en ze tilt haar weer op, kom meis we gaan naar huis toe.
Ja naar huis zegt Tammy blij.
Gustav neemt de tas met kleding terwijl Raven met Tammy de gang op loopt.
Eenmaal in de auto valt Tammy al snel in slaap en Raven zegt dat ze dat echt gemist heeft.
Ja zij heeft jou ook gemist zegt Gustav dan en ik trouwens ook.
Ik kan niet wachten om vanavond met jou in mijn armen in slaap te vallen zegt hij dan weer.
Raven glimlacht en zei dat dat ook kon als Tammy straks nog slaapt.
Nee dat gaat niet zegt Gustav met een rood hoofd.
Oh laat me raden zegt Raven met een glimlach.
Iedereen zit bij ons thuis?? raad ze dan.
Zoiets ja zegt hij dan grijnzend.
Raven rolt even met haar ogen maar glimlacht wel.
Na een aantal minuten parkeerde Gustav de auto op het terrein en stappen ze uit.
Gustav neemt de tassen en Raven de kleine meid.
Hij opent de deur en zet de tas onder aan de trap.
Raven loopt door naar de huiskamer en ze schrikt zich lam als ze iedereen opeens 'Welkom thuis' Schreeuwt.
Ze grijnst als ze iedereen ziet staan.
Dit is zo lief van jullie zegt Raven glimlachend.
Wij zijn dan ook lief zegt Bill met een opgetrokken wenkbrauw en hij knuffelt haar dan even en geeft een kus op haar kruin.
Ja Bill vooral jij bent lief zegt Raven grinnikend.
Geef mij de kleine maar dan leg ik er wel even op bed zegt Bill en neemt snel Tammy van haar over.
Dan komt de rest haar ook begroeten en knuffelen.
Ze word dan op de bank neer gezet door Laneice en ze praten en drinken wat.
Gustav verzoekt iedereen dan aan tafel te komen en als ze daar zitten komt er een grote pan met eten op tafel.
Na het eten helpen Jessie en Georg met de tafel afruimen en word Raven op de bank gezet door Bill.
Hij gaat naast haar zitten en geeft Tyler een flesje, terwijl Laneice met de meiden bezig is.
Gustav glimlacht als hij Tammy boven hoort en Raven staat al op om haar te gaan halen.
Eenmaal boven ziet ze Tammy rechtop staan in haar bedje en ze maakt grijphandjes naar haar moeder.
Ja je mag mee naar beneden en dan gaan we wat eten voor jou regelen, zegt Raven tegen haar dochter.
Beneden aangekomen staat daar Gustav al met een schaaltje met eten voor Tammy.
Jij bent snel mompelt Raven zachtjes en Gustav grinnikt even.
Hij zet het schaaltje neer en zet dan Tammy in haar stoeltje en dirigeert Raven dan weer naar de bank.
Je mag nog niet zoveel doen dat weet je zegt hij streng.
Ja ja, ik weet het zegt Raven gepikeerd en ze ploft op de bank neer.
Ze kijkt naar de film die op staat en valt dan al snel in slaap.
Ik geloof dat het even teveel voor haar is geweest zegt Bill lachend.
Iedereen kijkt nu naar Raven en Gustav vraagt aan Jess of zij Tammy verder eten wilt geven dan zou hij Raven naar boven brengen.
Zodra hij haar op het bed heeft gelegd trekt hij haar schoenen uit en haar broek.
Alleen in een shirtje en onderbroek word ze onder de dekens gelegd en gaat hij zelf weer naar beneden.
Na een paar uurtjes gaat iedereen weer weg zodat Gustav ook lekker kan gaan slapen, want het was een vermoeiende dag geweest..
De volgende dag is Raven als eerste wakker en ze loopt voorzichtig de trap af en zorgt dat het ontbijt klaar staat voor de 2 mensen waar ze het meeste van hield.
Gustav werd wakker van de geur van warme broodjes en een grijns sierde zijn gezicht.
Nog in zijn boxer liep hij de trap af en liep zachtjes naar de keuken waar hij zijn meisje druk in de weer zag met ht ontbijt.
Toen ze hem zag staan glimlachte ze en liep ze naar hem toe.
Goedemorgen lieverd fluisterde ze en ze drukte een kus op zijn lippen.
Heb je goed geslapen vraagt hij zachtjes aan haar.
Ik heb als een blok geslapen want ik heb niet eens gemerkt dat jij bij me bent komen liggen.zegt Raven tegen hem.
Mooi zo, zegt hij glimlachend en gaat dan op de stoel zitten en pakt een broodje uit het mandje vandaan.
Slaapt Tammy nog? vraagt Raven aan hem en Gustav knikt.
Die word niet eerder dan rond 9 uur wakker dat luie kind..
Raven kijkt hem even verbaasd aan en knikt dan maar en schenkt thee in voor beide.
Samen genieten ze van het ontbijt en elkaars gezelschap.
Raven ruimt daarna de tafel af en Gus gaat douchen.
Ondertussen word Tammy ook wakker en Raven haalt haar uit bed en verschoont haar zodat ze ook kan gaan ontbijten.
Nadat dat allemaal gedaan is ploft Raven weer op de bank terwijl Tammy op de grond zit te spelen met haar poppen.
Gustav ziet Raven op de bank zitten en zegt dat hij wel even boodschappen gaat doen met Tammy samen.
Raven knikt en gaat op de bank liggen terwijl er een serie begint die ze leuk vind.
Reacties:
Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.