Hoofdcategorieën
Home » Tokio Hotel » Love is a strange thing (vervolg op A meeting gone soure) TH » hoofdstuk 45
Love is a strange thing (vervolg op A meeting gone soure) TH
hoofdstuk 45
Nog geen 2 minuten later gaat de bel en Raven staat zuchtend op.
Blijkbaar had Gustav de poort niet gesloten en had diegene gewoon door kunnen lopen.
Raven opende zonder te kijken wie het was de deur en schrok toen ze Tom daar zag staan.
Wat doe jij nu hier? vraagt ze verbaasd..
Ik uhm wou je even zien, geeft hij als antwoord..
Maar Tom je kan hier niet komen je weet wat Gustav gezegd heeft en trouwens je hebt nu die clausule in je contract wou je dat echt gaan verspelen..
Tom grijnst even en zegt dat hij het leuk vind dat ze toch nog wel bezorgd om hem is..
Raven trekt een wenkbrauw op en zegt dat ze niet bezorgd is om hem maar om de band, als Gustav je hier ziet dan ben je gewoon de lul en dat weet je dus hou eens op met zo koppig te zijn en ga weg alsjeblieft..
Tom glimlacht en knikt dan even..
Langzaam loopt hij weg en stapt hij in zijn auto.
Raven ziet hem weg rijden en haalt even opgelucht adem..
Nog steeds doet het haar pijn hoever Tom eigenlijk is gegaan om haar bij zich te hebben.
Maar ze moet het een plekje gaan geven en het laten rusten.
Nu ze weer thuis is, is haar gezin het belangrijkste voor haar..
Met een kop thee gaat ze weer op de bank zitten en kijkt verder naar de serie.
Een half uurtje later hoort ze een auto op de oprit en kijkt ze even wie het kan zijn.
Als ze ziet dat het Gustav is loopt ze naar buiten en terwijl hij de poort sluit en daarna de boodschappen pakt neemt Raven Tammy mee naar binnen.
Nadat alles is opgeruimd door Gustav zit Raven op de grond met Tammy te spelen.
Gustav grijpt die kans en neemt een aantal foto's van ze.
Dan kruipt hij er ook bij en hij haalt dan wat uit zijn zak en roept Tammy bij zich..
Hij geeft haar wat in haar handje en fluistert dat ze dat aan haar mama moet geven.
Tammy loopt naar haar mama en reikt haar handje naar haar uit.
Raven kijkt Tammy even raar aan en kijkt dan wat ze vast heeft.
Raven schrikt even als ze ziet dat het ring is.
Gustav kruipt langzaam dichterbij en neemt de ring in zijn hand en dan neemt hij haar hand.
Lieve Raven, we hebben nu al zoveel mee gemaakt samen en elke keer komen we er sterker dan ooit uit..Begint hij voorzichtig..
We hebben een pracht van een dochter die gelukkig mijn achternaam draagt maar eigenlijk zou ik willen dat ook jij mijn achternaam gaat dragen.
Dus Raven zou jij met mij willen trouwen?
Ik weet dat dit niet romantisch is en alles maar ik heb daar niet zoveel verstand van en ik moet binnenkort weer aan het werk met de band dus dan had het er ook niet van gekomen en......Op dat moment
legt Raven een vinger op zijn mond en zegt ze:'Ik zou niets liever dan jou vrouw willen worden Gustav'.
Je hebt gelijk we zijn door een aantal grote dalen gegaan en we zijn er sterker uit gekomen iedere keer weer.
En ik denk dat het na al die tijd wel tijd zal worden dat we het officieel gaan maken..
Haar vinger vervangt ze door haar lippen en Gustav grijpt haar steviger vast en de kus word intenser..
Tammy zit haar ouders te bekijken en roept dan ook heel hard:'KUSJE!!!!'.
Gustav en Raven laten elkaar los en geven haar ieder een kus op haar wang waardoor het meisje heel hard begint te lachen..
Dan schuift Gustav de ring om de vinger van Raven en kust haar nog eens..'
Ik hou van jou Raven fluistert hij dan.
En ik van jou Gustav, fluistert Raven terug.
Dan gaat de bel en Gustav gaat de deur openen.
Adam komt al snel naar binnen gerent en die geeft Tammy eerst een kus en daar krijgt Raven een kus op haar wang en is zijn aandacht direct weer bij Tammy.
Raven staat voorzichtig op en loopt naar de deur waar ze een kus van Georg op haar wang krijgt.
Hoe is het met je vraagt hij.
Wel goed zegt Raven glimlachend, ben blij dat ik weer thuis ben en dat ik weer kan genieten van mijn gezinnetje..
Dat kan ik me goed voorstellen zegt Georg dan..
Dan geeft Jess een gil en iedereen schrikt en vraagt of er wat met de baby is..
Jess kijkt Raven alleen maar aan met twinkeloogjes.
Raven kijkt Jess droog aan en zegt:"Je weet dat je eng bent zo he??".
Jess stapt dichterbij terwijl Raven achteruit gaat.
Dan wijst Jess naar Ravens hand en schiet Gustav in de lach.
Kolere ik dacht dat er heel wat was moppert Georg, maar dan ziet hij ook wat Jess ziet en hij is sneller bij Raven en neemt haar hand.
Is dit wat ik denk dat het is?: vraagt hij haar met een grijns..
Raven grinnikt even en zegt:"Dat ligt eraan wat jij denkt".
Een verlovingsring zegt Jessie grijnzend..
Raven knikt dan en Georg heeft haar al heel snel in zijn armen genomen en feliciteert haar..
Jess feliciteert Gustav en zegt dat ze maar heel snel moeten gaan trouwen.
Ja ik wil dat ook maar dat moet ik natuurlijk wel met Raven zelf bespreken he..zegt Gustav dan..
Dat lijkt me wel zegt Jess dan..
Nadat Gustav achter koffie is aangegaan zitten ze te praten over van alles en nog wat en gaat de bel alweer..
Raven doet dit keer open en zoals verwacht staat Bill met Laneice en de kids voor de deur.
Goedemiddag Raven zegt Bill plechtig..
Goedemiddag mafketeltje zegt Raven dan terug.
Een verontwaardig geluid komt er nu uit Bill zijn mond en hij port haar in der zij waardoor ze een gilletje slaakt..
Laneice geeft haar een knuffel en grinnikt nog even..
De kinderen zijn druk aan het spelen als Tammy begint te gapen..
Tante Raven!!!! gilt Adam dan opeens..
Wat is er man vraagt Raven als ze bij hem is..
Tammy moet even slapen zegt hij dan, ze gaapt alleen maar dus is ze moe..
Zullen we haar op bedje gaan leggen dan? vraagt Raven aan de jongen..
Ja, laten we dat maar doen. zegt hij terug..
Jess schud haar hoofd lachend als ze ziet dat Raven en Adam samen naar boven lopen om Tammy op bed te gaan leggen..
Raven verschoonde Tammy terwijl Adam dingetjes tegen de kleine fluisterde over zijn juf en school.
Tammy keek hem de hele tijd aan en haar oogjes begonnen op de commode al dicht te vallen.
Adam glimlachte en drukte een kusje op haar hoofd en ging toen aan de kant zodat Raven Tammy in het bedje kon leggen..
Ga je mee naar beneden Adam dan zie je haar straks weer..
Adam knikte en verliet met Raven de kamer..
Eenmaal beneden gaat Adam met de andere 2 kids spelen en Raven gaat weer bij Gustav zitten..
Oh uhm Bill, Gustav en ik moeten jullie nog wat vertellen zegt Raven dan met een grijns..
Bill draait zich naar Raven toe en wacht af wat ze te melden heeft.
Dan steekt ze haar hand uit en Bill kijkt daarna en dan worden zijn ogen groot..
OMG!! roept hij dan en hij trekt haar in zijn armen en feliciteert haar.
Laneice doet hetzelfde en grijnst..
Wanneer gaan jullie trouwen?? vraagt Laneice nu..
Als het kon deed ik het morgen nog zegt Gustav zachtjes, maar dat doen we maar niet dus we zullen spoedig een datum prikken zegt hij dan glimlachend..
Raven glimlacht ook en zegt dat ze wel een leuke datum heeft..
Gustav kijkt haar nieuwsgierig aan en wacht op haar antwoord..
Wat dacht je van de 8 September? vraagt Raven dan..
Gustavs ogen begonnen te glimmen en vroeg of ze dat zeker wist..
Ben nog nooit zo zeker geweest over iets..zegt Raven dan..
Hij grijnst even en knikt dan..
Jess en Laneice juichen en feliciteren het 2tal..
Maar zegt Raven dan opeens..
Nu vraag ik mezelf toch iets af..
En dat is vraagt Gustav een beetje angstig..
Wanneer gaan jullie nu eens trouwen vraagt ze dan aan Georg, ik geloof dat je haar bijna 5 jaar geleden al gevraagd hebt of niet Listing??
Hij grijnst en knikt ja dat klopt, we zijn geloof ik allebei te lui om het te regelen geloof ik, zegt Georg toch wel blozend..
Ja het is een hoop geregel maar als je van elkaar houd dan heb je het ervoor over..
Das waar mompelt Jess en ze kijkt naar Georg..
Wil je wachten tot na de bevalling of maakt het je niet uit..vraagt hij nu aan haar..
Het maakt mij eigenlijk niet uit..zegt Jess dan..
Mooi dan trouwen we zo snel mogelijk zegt hij Georg.
Raven grinnikt en Jess bloost..
Dan moet het wel binnen nu en 2 maanden zegt Georg want het lijkt mij niet goed als we dat een paar weken voor de bevalling gaan doen..
Raven schud haar hoofd en zegt dat dat ook geen strak plan is..
Bill kijk ondertussen naar Laneice die er een beetje beteuterd bij zat en hij grinnikte even..
Langzaam staat hij op en loopt hij naar zijn meisje toe..
Iedereen kijkt een beetje vreemd naar Bill maar als hij dan op 1 knie gaat zitten geven Jess en Raven een kleine gil en Laneice word rood..
Hij pakt een doosje uit zijn zak en maakt die open, daarin glinsteren een paar prachtige ringen zijn.
Lieverd zegt hij dan..
Ik wou dit eigenlijk vanavond doen als we de kinderen op bed hebben gelegd en ik een geweldig diner klaar zou maken terwijl jij lekker en bad zou nemen of zoiets, maar nu ik je gezichtje heb gezien kon ik niet meer wachten..
Laneice zou jij mij de eer willen doen om mijn vrouw te worden?? vraagt hij dan zachtjes..
Iedereen zit half in stuitermodus op de bank en kijken van Bill naar Laneice en van Laneice weer terug naar Bill..
Laneice heeft tranen in haar ogen en dan klinkt er een schorre:"Ik zou niets liever willen dan jou vrouw te worden".
Bill schuift 1 van de ringen om haar vinger en geeft haar dan een kus..
Reacties:
Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.