Hoofdcategorieën
Home » Tokio Hotel » Love is a strange thing (vervolg op A meeting gone soure) TH » Hoofdstuk 46
Love is a strange thing (vervolg op A meeting gone soure) TH
Hoofdstuk 46
- Tijdsprong -
Het album was bijna af en ze hadden van David een maand vrij gekregen vanwege de trouwerij van Gustav en Raven..
Alles was klaar voor de volgende dag en Raven was verplicht door Laneice en Bill om bij hun te zijn die laatste nacht van vrijheid..
Tammy was bij Simone in het hotel zodat Gustav ook een beetje rustig kon slapen die nacht.
Zijn ouders en zus waren bij hem en de laatste dingen werden doorgenomen..
De volgende ochtend werd Raven om half 8 haar nest uit getrommeld door een veel te vrolijke Bill..
Opstaan lui ding, je moet nog douchen en je make up moet nog gedaan worden en over je haar nog maar te zwijgen zei hij toen hij haar pissig om hoog zag komen..
Ooit gedacht om je haar s'nachts in een vlecht te leggen zodat het niet eruit ziet als een ragebol..
Ooit gedacht om s'ochtends niet zo vrolijk te zijn? kaatste Raven terug en ze liet zich weer achterover vallen..
DUS NIET!!!! blèrde Bill direct en hij snokte de dekens van het bed af en daarna tilde hij haar van het bed af..
Onder luid protest zette hij haar onder de douche met slaapkleding en al.
Raven keek hem dodelijk aan terwijl Bill maar stond te grijnzen..
Hij liep weg en legde ondertussen de spullen klaar voor Raven..
Afgedroogd en wel kwam ze de kamer weer binnen.
Ze had de lingerie al aan met daaroverheen even een badjas..
Bill deed haar haar en make up.
Toen werd het tijd voor de jurk.
Nadat ze die aan had moest ze nog der schoenen aan.
Bill grijnsde en liet de fotograaf die er was een aantal foto's maken.
Toen was Simone er ook inmiddels met Tammy en die moest ook haar jurkje aan natuurlijk.
Simone was helemaal in de 7de hemel toen ze Raven en Tammy samen zag..
Mijn god, zei Laneice toen ook.
Nu maar hopen dat hij je niet ter plekke bespringt zegt Bill grinnikend..
Doe normaal zo is Gustav helemaal niet. zegt Raven lachend.
Ze moesten nu nog even wachten op Gustav en dan konden ze opweg naar het stadhuis..
Na wat wel eeuwen leek te duren ging dan eindelijk de bel.
Raven stond op en nam Tammy mee aan de hand en ging de deur openen.
De fotograaf schoot daar ook foto's van en toen de deur open ging viel de mond van Gustav open maar ook die van Raven.
Ze had hem nog nooit in pak gezien namelijk..
Hij gaf haar haar boeket aan en tilde daarna Tammy van de grond en zo liepen ze naar hun auto.
Na een klein ritje komen ze aan bij het stadhuis en iedereen staat klaar om het bruidspaar te ontvangen.
Gustav stapt als eerste uit en helpt daarna Raven met Tammy uit te stappen.
Er staan ook een hoop fans die helemaal uit hun dak gaan bij als ze Gustav en Raven naar binnen zien gaan.
Bill en Laneice nemen plaats met de kinderen en naast Bill zit gek genoeg Tom.
Om dus niet aan de fans te laten blijken dat er problemen zijn met de vriendschap van Gustav en Tom, dus vandaar dat Gustav had besloten dat hij kon komen..
Aan de andere kant van Tom zaten Georg en Jessie met Adam.
Raven en Gustav liepen nu naar de voor hun bestemde stoelen terwijl Tammy nu bij Simone op schoot zat.
De ambtenaar begon met de plechtigheid en natuurlijk hoorde daar de vraag bij of er iemand was die bezwaar tegen dit huwelijk zou hebben nu te spreken of anders voor altijd zijn of haar mond dicht te houden..
Bill keek vanuit zijn ooghoeken naar Tom en Georg deed hetzelfde.
Simone was de enige die zich gewoon omdraaide en direct naar Tom keek.
Tom keek haar aan en gaf bijna onzichtbaar aan dat hij niks zou doen.
Na een minuut ging de ambtenaar dan ook verder met de plechtigheid en moesten Gustav en Raven gaan staan en elkaar de rechterhand geven.
Na een hoop officieel gewauwel gaven ze allebei 'Ja' als antwoord en werden de ringen uitgewisseld.
De ambtenaar verklaarde ze nu man en vrouw en ze mochten onder luid gejoel van de gasten elkaar kussen.
Ze liepen nu door een haag van mensen naar buiten en er wed rijst gegooid en ballonnen opgelaten door de kinderen..
Raven grijnsde en ze stapte in de auto om naar de locatie te gaan voor de foto sessie..
De gasten gingen alvast naar de feestlocatie en Simone ging alleen met Gustav en Raven mee vanwege Tammy die ook op de foto moest natuurlijk..
Raven was blij dat ze weer in de auto zat na de foto sessie want ze had geen voeten meer over in die schoenen.
Toen ze aankwamen bij het hotel waar het feest werd gegeven stonden er alweer honderden fans die allemaal vlaggen en zelf geschreven borden omhoog hielden met hun felicitaties.
Raven en Gustav keken hun ogen uit en bloemen werden naar het stel gegooid en flitsen gingen af van zowel de fans als de paparazzi..
Simone nam de kleine Tammy snel mee naar binnen en daarna volgde het bruidspaar zelf.
In de zaal werden ze onthaald met een groots applaus..
Gustav kuste Raven nog eens en straalde helemaal.
Adam nam Tammy mee naar een hoek die voor de kinderen was in gericht en ze speelde samen met de kids van Laneice en Bill en andere neefjes en nichtjes..
Tom zat bij de bar en zat al flink aan de alcohol maar was nog niet dronken.
Raven en Gustav sneden nu eerst de taart aan en gaven elkaar de eerste hap maar natuurlijk niet zonder de nodige geintjes..
Er werden daar ook vol op foto's van getrokken en nadat iedereen een stuk had zaten Gustav en Raven bij elkaar aan de tafel en spraken ze over de gasten die er allemaal waren.
Veel mensen kon Raven niet en Gustav vertelde wie de meeste waren..
Toen was het tijd voor hun openingsdans natuurlijk wist iedereen dat dat nummer niet traditioneel zou zijn dus waren ze hier niet van verbaasd aangezien ze beide van deze band houden.
Na het nummer verliet Raven even de zaal om even wat makkelijks aan te trekken en werd Tammy bij de oppas gebracht zodat ze even kon slapen, wat gelukkig allemaal in het hotel was.
Simone en Bill hielpen Raven uit haar jurk en Bill werkte de make up een beetje bij en pakte toen haar jurkje.
Zo je kan er weer tegen aan zegt Bill dan met een grijns en hij neemt haar weer mee naar beneden waar Gustav vol ongeduld staat te wachten tot ze klaar is.
Als hij haar dan ziet valt zijn mond wederom open en loopt hij snel op haar af om haar over te nemen van Bill.
Ik wil zo wel met haar dansen hoor had die nog geroepen voor ze de dansende menigte in waren verdwenen.
Gustav grijnsde en zei dat ze er wederom prachtig uit zag..
Dank je wel zegt Raven terug met blosjes op haar wangen.
Gustav buigt naar voren en kust haar voorzichtig.
Dan is het al word het al tijd voor het diner, iedereen gaat naar een andere zaal en neemt daar plaats.
Tom word door Bill meegesleurd, hij is licht aangeschoten en grinnikt stom om elk dingetje.
Tom alsjeblieft hou hiermee op zegt Bill uit angst dat Tom straks wat doet wat niet door de beugel kan.
Tom kijkt hem alleen maar aan en zegt dat hij niks van plan is..
Ik hoop het Tom, ik hoop het zegt Bill zachtjes..
Na de nodige toespraken van verschillende mensen kan er eindelijk gegeten worden.
Eindelijk mompelt Raven ik dacht dat ze nooit hun pan gingen houden..
Gustav lacht even en zegt dat hij dat ook even dacht..
Tammy zit tussen Gordon en Simone in en heeft de grootste lol om Gordon die rare bekken aan het trekken is..
Adam is in strijd met zijn moeder omdat hij bij Tammy wilde zitten maar dat mocht niet van Jess ze hadden allemaal een vaste plek en die van Adam was nou eenmaal tegenover Tammy..
Pruilend eet hij zijn eten op en Tammy lacht alleen maar.
Adam er zwaait iemand naar jou zegt Jess dan opeens.
Hij kijkt op en een glimlach komt er op zijn gezicht te staan.
Hij zwaait terug naar Tammy die weer een hap voorgeschoteld krijgt van Simone.
Raven staat nu midden in de zaal met haar trouwboeket en alle vrouwen die nog niet getrouwd waren staan daar ook.
Zijn jullie er klaar voor roept Raven dan.
Een luid gegil klinkt er door de zaal.
Raven draait zich om en mikt het boeket naar achteren.
Die valt dus zo bij Laneice in haar handen en die staat te grijnzen naar Bill die ook begint te grijnzen..
Zijn moeder vraagt waarom hij zo eng zit te grijnzen en hij schud zijn hoofd..
De mensen dansen weer en Bill loopt naar Raven en vraagt haar ten dans.
Ze staan op een slow nummer te dansen en lachen wat af samen want ze kunnen helemaal niet dansen..
Zullen het we maar bij zingen houden zegt Raven lachend..
Bill knikt en loopt nu naar de band..
Ik bedoelde het niet letterlijk mafketel roept Raven.
Met een grijns kijkt hij haar aan en hij fluistert wat in het oor van de zanger van de band die knikt en geeft de mic aan Bill en een aan Raven..
Er word een nummer ingezet en Raven schiet in de lach..
Dit kan je niet menen blèrt ze nog maar Bill zet al in..
Raven zingt haar stuk en Bill kijkt haar blij aan.
Nadat het nummer is afgelopen geeft Bill haar een knuffel en geven ze de mics terug..
Met een groot applaus word Raven weer bij Gustav afgeleverd..
Dank je voor het lenen zegt Bill nog grijnzend..
Ja dank je voor het terug geven zegt Gustav nu lachend..
Kom we gaan wat drinken zegt hij dan tegen Raven..
Ze lopen naar de bar en bestellen een drankje.
Tom zit daar ook en kijkt naar het 2tal..
Hij staat uiteindelijk wankel op en loopt op ze af..
Ik wil jullie heel veel geluk toewensen in de toekomst en het spijt me dat ik zo'n lul was.zegt Hij met dubbele tong.
Raven kijkt even naar Gustav die eerst zijn kaken op elkaar bijt maar dan ontspant omdat Tom zijn excuses aanbied..
Dank je Tom dat doet ons een hoop zegt Raven dan maar..
Tom knikt en loopt de menigte in en gaat bij Bill zitten.
Gaat het vraagt hij aan Tom.
Tom schud zijn hoofd en er loopt een traan over zijn wang heen.
Zal ik ooit hetzelfde geluk vinden als dat Raven nu heeft gevonden? vraagt hij aan Bill..
Ik bedoel ik zal nooit van een ander meisje zoveel houden als dat ik van Raven houd zegt hij dan weer.
Bill staart hem aan en weet op dat moment niks te zeggen hij weet dat zijn broer het meent
Reacties:
Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.