Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Love is a strange thing (vervolg op A meeting gone soure) TH » Hoofdstuk 47

Love is a strange thing (vervolg op A meeting gone soure) TH

7 dec 2011 - 15:02

1583

1

350



Hoofdstuk 47

Een aantal uur later komen Raven en Gustav aan bij hun hotelkamer en Gustav opent de deur.
Nog voor Raven naar binnen kan gaan word ze tegen gehouden en tilt Gustav haar op.
Hij tilt haar de kamer binnen en bij het bed zet hij haar weer op haar voeten..
Raven grinnikt even en gustav sluit de deur goed af.
Hij kijkt de kamer rond en knikt goedkeurend.
Raven is al in de badkamer waar een groot bad staat die ze vol laat lopen.
Gustav loopt op Raven af en glijd met zijn handen over haar rug richting de rits van haar jurkje.
Langzaam laat hij de rits naar beneden glijden en valt de jurk vanzelf van haar lichaam.
Raven stapt er voorzichtig uit en draait zich dan om naar Gustav die zijn ogen de kost geeft aan het setje wat ze nog aan heeft.
Nu glijden Ravens handen over haar lichaam naar het strikje achter op haar rug en ontrijgt (hoe je dat ook noemt) ze het korset.
Ze trekt hem uit en staat nu alleen nog maar in haar string en kousen.
Tergend langzaam rolt ze de kousen naar beneden terwijl Gustav niet weet hoe snel hij zijn pak uit moet krijgen.
Als laatste rolt ze de string naar beneden en stapt ze daarna het grote bad in.
Gustav loopt snel naar haar toe en glijd naast haar het bad in.
Hij neemt haar gezicht in zijn handen en trekt het dichterbij.
Voorzichtig alsof ze van porselein is drukt hij zijn lippen op die van haar.
Hij opent dan zijn mond iets en bijt zachtjes op haar onderlip.
Raven opent haar mond ook iets en zijn tong vind zijn weg naar binnen en vind al snel haar tong.
Langzaam en teder streelt Gustav Ravens lichaam en een kreuntje ontsnapt aan haar mond.
Raven verplaatst zich naar Gustavs schoot en het kussen word intenser.
Gustavs handen glijden naar Ravens billen en zachtjes masseert hij ze.
Raven laat haar handen over zijn borstkast gaan en krast af en toe iets met haar nagels.
Gustav sluit zijn ogen en geniet van de aanrakingen van zijn vrouw..
Raven voelt inmiddels het lid van Gustav hard worden en ze laat haar handen daarnaartoe gaan.
Zachtjes wrijft ze over zijn eikel wat aan kreun van Gustav oplevert.
Dan tilt hij haar iets op en begeleid Raven zijn lid bij haar naar binnen.
Langzaam beweegt ze heen en weer over zijn lid en haar ogen zijn daarbij gesloten.
Gustav houd haar stevig vast en geeft het ritme aan met zijn handen.
Na een poosje draait Raven zich om en gaat met haar rug tegen zijn buik aan zitten.
ZO laat ze hem weer naar binnen glijden en neemt nu zelf de overhand terwijl Gustav haar borsten masseert en haar nek kust.
Een kreun verlaat haar mond en ze gaat wat sneller.
Het water word dan toch nog wat te koud en Ze verplaatsen zich naar het bed nadat ze zich hebben afgedroogd.
Gustav legt Raven achterover op het bed en kust haar weer, hij kust langzaam zijn weg naar haar nek en hij zuigt zich daar lichtjes vast in haar nek..
Dan gaat hij verder naar borsten waar hij met haar tepels begint te spelen die al snel heel hard staan.
Raven ligt met gesloten ogen op het bed en kronkelt een beetje.
Een grijns staat er nu op het gezicht van Gustav en hij zakt weer een stuk verder naar beneden tot hij bij haar buik aan komt en daar drukt hij ook zijn lippen op terwijl hij zijn vingers het werk laat doen bij haar poes.
Raven kreunt nu al wat meer en haar ademhaling begint onregelmatig te worden.
Haar benen beginnen te trillen doordat zijn vingers behendig haar klitje bewerken en hij merkt dat het niet lang zal duren voor ze haar orgasme zal beleven.
Net voor die zich aandient laat hij zijn tong de plek van zijn vingers in nemen en laat hij 2 vingers haar poesje binnen glijden.
Een luide kreun gaat door de kamer en schokkend ligt Raven op het bed.
Gustav legt 1 hand op haar buik zodat ze niet weg kan komen en hij gaat verder met zijn vingers en tong.
Als ze wat bekomen is van het orgasme komt hij wat omhoog en ziet als eerste blosjes op Ravens wangen staan.
Dan kruipt hij over haar heen en zijn eikel drukt tegen de ingang van haar poes.
Raven kantelt haar heupen iets en hij glijd heel gemakkelijk naar binnen.
Gustav leunt op zijn armen en zo kan hij harder en dieper stoten.
De zweet druppels lopen van zijn gezicht naar zijn borstkast en Raven streelt zijn borst en rug.
Ze legt dan haar handen op zijn billen en duwt hem verder, Gustav begrijpt de hint en gaat wat sneller.
Dan voelt hij zijn buik aanspannen en op zijn gezicht is het ook af te lezen dat zijn orgasme niet ver meer is..
Raven trekt hem dichterbij en drukt haar lippen op die van hem.
Hij beantwoord de kus en blijft stoten en dan blijft hij stil liggen en laat een kreunt los, hij loost zijn goedje en neemt Raven nog eens stevig vast..
Ik hou van jou fluistert hij in haar oor.
En ik hou van jou fluistert Raven weer terug en ze drukt een kus in zijn nek..
Na een aantal minuten gaat Gustav naast Raven liggen en Raven staat op van het bed.
Waar ga je naartoe vraagt Gustav zachtjes.
Ik ga mijzelf even douchen want ik zweet en zo ga ik liever niet slapen.
Gustav grijnst en hij staat ook op van het bed en samen stappen ze onder de douche.
Gustav wast Raven en Raven wast Gustav..
Nadat ze zich weer hebben afgedroogd gaan ze slapen.

Tom zat nog steeds in de bar van het hotel en hij zat nu aan de cola..
Bill zat bij hem en ze praatte voornamelijk over de 2 meiden van Bill en dat Tyler ook al zo snel groot aan het worden was.
Ze lachten om de stomme dingen die Bill had meegemaakt met de kinderen.
Hoe gaat het nu eigenlijk met Tammy vraagt Tom aan Bill.
Vraagt ze nog wel eens naar mij?
Ja ik hoorde haar laatst jou naam nog zeggen en Raven heeft netjes uitgelegd dat jij ergens anders woont.
Ik geloof dat dat voldoende was voor Tammy, maar ja ze is ook nog niet zo oud en haar woordenschat is niet zo heel breed nog natuurlijk..
Nee ik begrijp het, maar ik ben wel eerlijk dat ik ook haar wel mis, ze was altijd zo vrolijk en als iets gelukt was dan straalde ze helemaal.
Ja ze is precies Raven zegt Bill grinnikend.
Ze zijn beide geweldig mompelde Tom nu, maar ik moet verder met mijn leven nu dus zodra we het album af hebben dan ga ik eens verder kijken dan alleen naar Raven..
Dat vind ik een heel wijs besluit van jou Tom, Raven is nu getrouwd dus ik hoop dat je haar nu ook echt daar laat waar ze het gelukkigst is..
Maak je maar geen zorgen Broertje, ik heb nu met mijn eigen ogen gezien dat Raven op haar plekje zit en dat ze gelukkig is.
Nooit zal ik van haar nog verlangen dat ze hem verlaat voor mij.
Ben trots op je Tom, zegt Bill dan..
Ik ben ook best wel trots op mezelf, nu moet ik alleen nog kijken of mam ooit nog met me wilt praten.
Bill keek hem aan en knikte, weet je ik ga met je mee.
Nee Bill dit ga ik alleen oplossen, zegt Tom dan met een glimlach.
Ok, als jij het zo wilt dan doen we het op jou manier..
Tom glimlachte en zei dat hij ging slapen en dat Bill ook naar zijn meisje moet gaan.
Verloofde zei Bill met een grijns..
Tom stopte prompt met lopen en draaide zich langzaam om.
Wat zei je daar nu? vroeg hij aan Bill.
'Ik zei verloofde' Zegt Bill nu..
Tom liep terug en trok zijn broer in een knuffel.
Gefeliciteerd man, ik ben zeer trots op jou dat je deze stap hebt genomen.
Nou ik was het al een poosje van plan maar het juiste tijdstip kwam maar niet, Laneice die zwanger raakte, Jij die Raven meenam, Raven in een coma.
Toen had Gustav Raven ten huwelijk gevraagd en dat waren ze aan het vertellen toen Raven aan Georg vroeg wanneer hun nu eens gingen trouwen, nou dat is dus al over 2 weken.
En toen zag ik het gezichtjes van Laneice helemaal sip en droevig enzo dus toen heb ik voor dat moment gekozen.
Wanneer gaan jullie trouwen dan? vraagt Tom dan.
Nou we moeten nog even een datum bespreken want over 2 weken is de bruiloft van Georg en Jess, dan de bevalling van Jess en daarna nog de promo tour van het nieuwe album.
Dus ik vermoed dat dat pas volgend jaar zal worden..
Is Laneice het daar ook mee eens vraagt Tom voorzichtig.
Ja gelukkig wel, ik had niet geweten hoe ik het dan zou moeten oplossen hoor, zegt Bill..
Tom grinnikt even en zegt dat dat begrijpelijk is.
Ondertussen zijn ze op hun verdieping gekomen en wensen ze elkaar een goede nacht toe.
Bill opent de deur en ziet zijn verloofde al in bed liggen en de meiden liggen in het andere bed terwijl Tyler in zijn baby bedje ligt te brabbelen.
Bill loopt daarnaartoe en vraagt aan zijn zoontje waarom hij wakker is.
Tyler trappelt wat met zijn beentjes als hij de stem van zijn vader hoort en Bill grinnikt even.
Hij neemt Tyler op uit het bedje en loopt naar het kleine keukentje wat er zit, hij verwarmt een flesje en als dat gedaan is geeft hij Tyler een flesje en een schone luier.
Dan knuffelt hij nog wat met hem en legt hem dan weer in zijn bedje terug.
Bill ontkleed zich dan ook en gaat bij Laneice in bed liggen waarbij hij haar in zijn armen neemt en al snel in slaap sukkelt.


Reacties:


SweetGirl
SweetGirl zei op 8 dec 2011 - 11:28:
heel snel door en meld bij me als er een nieuw hoofdstuk is!