Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Love is a strange thing (vervolg op A meeting gone soure) TH » Hoofdstuk 48

Love is a strange thing (vervolg op A meeting gone soure) TH

8 dec 2011 - 21:35

1609

1

275



Hoofdstuk 48

De volgende dag is iedereen al in de eetzaal als Gustav en Raven binnen komen.
Tammy roept heel hard 'mama' door de zaal heen en iedereen kijkt om ook de andere gasten die hun helemaal niet kent.
Raven grinnikt even als ze haar dochter aan ziet komen rennen.
Ze vangt Tammy op en geeft haar een kusje op haar wang, 'Goedemorgen lieverd' fluistert Raven naar Tammy en Gustav doet hetzelfde.
Raven loopt verder met Tammy en schuift aan bij de andere.
Goedemorgen jongedame zegt Bill dan.
Goedemorgen oude knol zegt Raven met een grijns.
Iedereen die aan de tafel zit bijt op zijn of haar lip om niet heel hard in de lach te schieten.
Bill kijkt Raven pissig aan en neemt dan Tammy van haar schoot en zonder op te letten zet hij haar op Toms schoot.
Dan heeft Raven al door wat er gaande is en nog voor Bill zich heeft terug gedraaid heeft ze de benen al genomen.
Bill kijkt even dwaas naar haar stoel en ziet haar dan net de bocht om denderen.
Godver mompelt hij dan en hij gaat er achter aan.
Oh nee, mompelen Simone en Laneice tegelijk.
Die komt straks afgepeigerd terug zonder Raven want die is hem weer te slim af zegt Laneice grinnikend.
Yup zegt Tom nu ook grijnzend en hij probeert weer zijn vlechten los te krijgen uit Tammy's handjes.
Gustav grinnikt even en helpt hem dan maar even..
Bill komt dan uiteindelijk hijgend terug en moppert dat Raven te snel is.
Hij ploft neer op de stoel en dan komt Raven rustig aangelopen.
JIJ, sist hij tussen zijn tanden door als ze weer zit..
Ja?? vraagt Raven glimlachend.
Ik krijg je nog wel zegt hij dan maar..
Tuurlijk, jij wel zegt Raven grijnzend..
Jess schiet nu wel in de lach en de rest doet mee.
Jullie horen aan mijn kant te staan moppert Bill nu weer..
Jij hoort zo ondertussen wel te weten dat Raven het leuk vind om je op de kast te jagen zegt Laneice nu grinnikend.
Ja, Ik weet het zegt Bill met blosjes op zijn wangen.
Raven sloeg haar arm om Bill heen en Bill gaf haar een knuffel terug..
Na het ontbijt gaat iedereen zijn spullen weer pakken en vertrekken ze huiswaarts.
Raven en Gustav gaan ook gewoon naar huis, vanwege de bruiloft van Jess en Georg gingen ze niet op huwelijksreis.
Het kwam wel een keer het was ook heel erg druk wat de aankomende cd betrof dus om de stress niet al te hoog op te laten lopen hadden ze dit besloten.
Dat gold ook voor Georg en Jessie, ze moest over een kleine anderhalve maand al bevallen dus voor haar moest de stress helemaal niet te hoog worden..
Tammy liep direct naar haar speel goed en begon met haar pop te spelen.
Raven plofte met Gustav op de bank neer en ze keken naar hun dochter die heerlijk aan het spelen was.

- Bruiloft Jessie en Georg -

De dag van de bruiloft was aangebroken en Jess zat op haar slaapkamer met Laneice en Raven om zich heen.
De make up en haar werden ook door Bill gedaan en daarna schopte Jess hem de kamer uit, ze wilde hem er niet bij hebben als ze zich ging omkleden.
Raven had gegrinnikt om zijn verontwaardigde gezicht maar had niks gezegd daarop.
Laneice en Raven hielpen Jessie in haar jurk
Haar schoenen trok ze aan en nu was het Adams beurt.
Hij werd in zijn pak gehesen en hij had erg veel moeite om stil te staan.
Adam doe nu even rustig, blijf in ieder geval schoon tot we in de feestzaal zijn ok? vroeg Raven aan hem.
Ja tante Raven ik zal rustig doen het spijt me..zegt Adam zachtjes..
Het is al goed grote vriend ga maar naar beneden daar is Oma op je aan het wachten met Tammy..
Adam sprint er vandoor en Jessie zucht even..
Ben nerveus zegt ze zachtjes.
Dat is alleen maar begrijpelijk dat was ik namelijk ook zegt Raven zachtjes..
Zal Georg ook nerveus zijn? vraagt ze dan uit het niets..
Haha hem kennende zit hij nu uit zenuwen de oren van Gustavs kop af te lullen..zegt Raven met een grijns.
Dan grijnst Jessie ook en zegt: Arme Gustav..
De meiden schieten in de lach..
Ondertussen bij Gustav thuis werd Georg in zijn zwarte pak uit de kledingzak gehaald en georg begon hem aan te trekken.
Het pak zat als gegoten en Gustav reikte hem zijn schoenen aan.
Ben benieuwd hoe Jess eruit ziet zegt Georg dan zachtjes.
Dat kan ik me voorstellen zegt Gustav dan, dat had ik namelijk met Raven ook.
Ben je er klaar voor vraagt Gustav dan.
Ja laten we gaan zegt Georg grijnzend terug..
Ze stappen in de gereedstaande limo en ze rijden naar het huis van Georg waar de rest zou zijn ..
Georg stapt uit en belt aan terwijl de fotograaf daar weer foto's van schoot.
Dan gaat de deur open en verschijnt er een Jessie in een prachtige jurk.
Georg's mond valt open en hij weet even niks te zeggen.
Dan worden zijn wangen rood en Jess begint te grinniken..
Ik wil niet eens weten wat er in jou kop rond spookt nu zegt ze lachend..
Nee het lijkt me verstandig als ik je dat nu niet vertel terwijl hij naar zijn zoon knikt..
Hij geeft haar een kus op wang en geeft haar dan har boeket.
Iedereen komt naar buiten en stappen in de gereed staande auto's.
Na een klein ritje komen ze aan bij het stadhuis.
Ze worden door de ambtenaar opgevangen en daarna gaat iedereen op zijn plek zitten.
Na een hoop officieel geouwehoer mogen ze eindelijk ja zeggen tegen elkaar.
Dan komt Adam met de ringen naar voren en Georg schuift de ring om de vinger van Jessie en zij doet hetzelfde bij hem.
Na een lange kus is alles bezegeld en kunnen ze door naar de feestlocatie.
Ze zouden de shoot doen als het zou gaan schemeren want dat vonden ze romantischer.
In de zaal werden ze onthaald door een groot applaus..
Adam stond in stuitermodus en was op zoek naar Tammy.
Mam waar is ze nu vraagt hij een beetje paniekerig aan zijn moeder..
Daar is Tammy zegt Jessie grijnzend en hij stuift weg.
Gustav vangt hem op als hij bijna uitglijd en zegt dat hij voorzichtig moet doen..
Sorry ome Gustav zegt de kleine man en loopt dan rustig naar Raven en Tammy toe.
Hij kust het kleine meisje nog eens die direct haar armen uit strekt om hem te knuffelen.
Adam is allang blij daarmee en knuffelt graag terug..
De tijd verstrijkt en de taart word aangesneden..
Daarna is het al tijd voor de fotoshoot en word Adam bij Tammy vandaan gesleurd.

Als hun weg zijn dan praten de gasten met elkaar en word er uitgebreid gedanst terwijl er in de andere zaal de tafels nog eens nagelopen worden voor het aankomende diner.
Laneice geeft Tyler even aan Bill en zegt dat ze even een luchtje gaat scheppen.
Wel naar de achterkant gaan he, daar staan geen fans zegt Bill nog.
Ja ik weet het lieverd en ze drukt een kus op zijn mond.
Ze neemt haar vestje mee en stapt de zaal uit.
Niemand ziet haar eigenlijk vertrekken want Bill is direct in gesprek met Tom en Gustav gegaan.
Buiten gekomen gaat ze even tegen de muur aan staan en geniet even van de frisse lucht.
Wat ze echter niet door heeft is de zwarte bus die vlakbij staat.
Daar stapt op dat moment een man uit en die grijnst als hij haar ziet.
De zijdeur word opengedaan en daar zitten nog 2 mannen.
Laneice heeft het niet eens in de gaten en schrikt dan ook als ze opeens een hand over haar mond voelt.
De man trekt haar tegen zich aan en ze doet er alles aan om los te komen.
De man loopt gewoon door alsof ze niks weegt en hij geeft haar af aan de 2 andere mannen in het busje.
Ze word vastgebonden en gekneveld.
Het enige wat ze nu denkt is:"Niet weer alsjeblieft".
Dan komt Tyler in haar op en der 2 dochtertjes en ze begint te huilen..
De bus rijd weg van het hotel en niemand heeft wat gezien of gehoord.
Als de bus de snelweg op draait is Laneice al in slaap gebracht door de mannen.
Bill geeft Tyler nu even aan zijn broer en zegt dat hij even gaat kijken waar Laneice blijft aangezien ze al bijna 20 minuten weg is.
Tom knikt en Bill verlaat nu de zaal.
Hij loopt naar buiten en kijkt overal, dan ziet hij haar schoen liggen en hij raakt in paniek.
Hij rent naar binnen en laat Tom de schoen zien.
Die kijkt even raar naar hem en dan valt het kwartje.
Dit meen je niet fluistert hij en Raven vraagt wat er aan de hand is..
Laneice is ontvoert piept Bill dan..
Bill dit is geen leuk geintje zegt Raven dan een beetje boos..
Nee, haar schoen lag daar voor jan lul roept Bill dan boos terug.
Oh god, je maakt geen geintje vraagt Raven dan nog een keer..
Nee natuurlijk niet dat zou wel heel cru zijn niet? zegt Bill dan weer..
Raven neemt haar mobiel en belt naar de politie, en die komt direct aangezien ze toch met de verloofde van een ster te maken hebben.
Ze gaan even naar een andere ruimte zodat ze de gasten er niet mee storen en ze besluiten om nog even niks te zeggen tegen Georg en Jess, alsof dat gaat lukken had Raven nog gezegd..
Als de politie gearriveerd is worden er vragen op ze afgevuurd en dan word het hotel van onder tot boven uitgekamd.
Daarna worden de camerabeelden bekeken die buiten hing en daar zien ze idd een zwart busje staan en later de man die Laneice in de bus gooide.
Gelukkig kan het nummerbord gelezen worden en nu maar afwachten of het niet een gestolen bus is of zelfs gestolen nummerborden..
Bill heeft ondertussen een zenuwen inzinking en is naar zijn kamer gebracht.
Simone heeft zich ontfermt over de kids van Bill en Raven en zit in Ravens kamer.
God, waarom nu zij? roept Bill tegen Tom..
Ik weet het niet broer, ik weet het echt niet man..antwoord hij Bill.


Reacties:


SweetGirl
SweetGirl zei op 8 dec 2011 - 21:39:
omgggg kan niet wachten meer op het volgende deel!!!