Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Love is a strange thing (vervolg op A meeting gone soure) TH » Hoofdstuk 49

Love is a strange thing (vervolg op A meeting gone soure) TH

8 dec 2011 - 22:50

1658

2

314



Hoofdstuk 49

Na een uurtje rijden komt de bus aan bij een vrijstaand huis en word Laneice naar binnen getild.
Ze word in een kamertje gedropt met alleen een bed en verder niks.
Langzaam begint het middeltje uit te werken en gaan haar ogen open.
Laneice kijkt de kamer rond en ziet dat er niet eens ramen zijn.
Ze is verplicht te blijven liggen aangezien ze nog steeds vastgebonden was.
Na een aantal minuten gaat de deur open en komt er een man binnen.
Hij is groot en vooral breed, hij maakt de touwen los en haalt de knevel van haar mond af.
Hij trekt haar van het bed af en bekijkt haar goed.
Prima zegt hij uiteindelijk.
Hij buigt en trekt haar enige schoen ook nog uit en sleurt haar dan mee.
Ze gaan een kamer binnen waar allemaal rare dingen staan en kettingen aan de muur hangen met boeien eraan.
Ze voelt zich niet lekker hier en probeert zich los te rukken.
De man kijkt haar boos aan maar ja dat is ze wel gewent na Bill en Tom dus ze gaat gewoon door.
Dan stop hij ergens midden in de ruimte en maakt hij eerst de linkerhand vast in een boei die aan een ketting bevestigd is aan het plafond en dan haar rechter.
Hij loopt naar de muur en trekt de kettingen nog wat omhoog waardoor haar lichaam helemaal uitgestrekt komt te staan.
Laneice kreunt even en schrikt dan als de man haar jurk stuk scheurt.
Dan loopt hij weer weg en neemt een soort van zweep van de muur.
Laneice trekt wit weg en vraagt wat hij van plan is..
De man komt terug en gaat voor haar staan.
Ik ga jou eerst eens de regels van dit huis uitleggen.
Ik ben vanaf nu jou meester, jij bent hier om mij te plezieren en niemand anders.
Dus mij spreek je aan met Meester en na elk antwoord dat je geeft zeg je ook Meester.
Je spreekt alleen als ik daar toestemming voor geef.
Daarnaast mag je niet lopen maar kruip je achter mij aan.
Eten moet je hier verdienen dus ik zou maar goed je best doen als ik jou was.
Laneice was in shock van wat ze had gehoord en de tranen liepen over haar wangen.
Nu ga ik je eerst kennis laten maken met deze hier.
Maar waarom?? roept Laneice dan opeens..
Nou vooral omdat je me net tegenwerkte en nu ook omdat je sprak zonder mijn toestemming dus dat worden 40 slagen en je telt hard op mee, mis je een tel beginnen we weer opnieuw..Begrepen??
Ja fluistert Laneice dan.
JA WAT??? brult de man dan..
Ja Meester, fluistert Laneice nu weer..
Brave meid, zegt hij dan en hij gaat achter haar staan.
Fel laat hij de zweep op haar rug neerkomen en Laneice laat een gil los.
Sssst je zou tellen zei de man nu..
É..één komt er stotterend uit Laneice.
Dan weer die pijnscheut en Laneice laat weer een gil vrij maar roept toch 2..
De man glimlacht en gaat verder tot hij bij de 40 is..
Goed gedaan slaafje van me zegt hij vernederend.
Hij maakt haar echter niet los en verlaat de kamer.

Dagen veranderen in weken en weken in maanden en Laneice word meer en meer gedrild.
De man is zeer tevreden over haar en hij laat haar nu ook wat vrijer maar ze mag het huis niet verlaten.
Ze heeft zo'n zelfde band om als dat Tom haar had om gedaan in het begin dus ze weet dat ontsnappen niet mogelijk is.
Bill heeft al verschillende oproepen gedaan op de TV om Laneice te vinden en hij ziet er slecht uit in haar ogen.
De CD hebben ze inmiddels wel uit moeten brengen omdat het anders te lang zou gaan duren.
De fans waren blij had ze kunnen horen op MTV en ze hadden alweer een aantal awards binnen gesleept.
Iedereen was bezorgd en de zoekacties van de politie waren nog niet voorbij.
Het was inmiddels 1 week voor kerst, de Meester had het huis helemaal laten versieren en Laneice zat naast de kerstboom op de grond voor zich uit te staren.
Ze hoorde een hoop herrie om het huis maar ze mocht niet gaan kijken van de Meester.
De Meester was wel gaan kijken en hij liep naar de deur.
Hij opende de deur en hij werd direct op de grond gewerkt door een kudde politie agenten.
De rest van de agenten die er waren liepen het huis in en gingen op onderzoek uit.
Er kwamen 3 agenten de huiskamer binnen gestormd en Laneice schrok en deinsde achteruit.
1 van de agenten liep voorzichtig op Laneice af en reikte haar zijn hand.
Zij nam hem echter niet aan en staarde naar de grond, ze had namelijk geleerd om mensen niet recht aan te kijken want dat was onbeleefd.
De agent keek hulpeloos naar de andere en die wisten ook niet wat ze moesten doen.
Bill en Tom hadden inmiddels ook bericht gehad dat ze gevonden was en waren op weg naar de locatie.
Eenmaal daar werden ze naar binnen geleid en zagen ze Laneice op de grond zitten in een jurkje dat maar heel weinig bedekte en ze had een halsband om die Bill maar al te goed kende.
Oh god, zei hij toen.
Hij liep naar haar toe en ging door zijn knieën.
Laneice? fluisterde hij zachtjes maar hij kreeg ook geen contact.
Haal die man eens naar binnen zei de rechercheur.
Toen de man binnenkwam grijnsde die alleen maar.
Luistert ze niet naar jou Bill?? vraagt de man dan..
Bill kijkt hem aan en woede is van zijn gezicht te lezen.
Denk erom Bill, ik kan er voor zorgen dat ze nooit meer naar jou zal luisteren namelijk.
En dan kan ze ook niet voor de kinderen zorgen he?? zegt hij dan spottend.
Tom houd Bill nu tegen terwijl hij ook woedend is gewoon.
De man word dichterbij Laneice gebracht en hij zegt tegen Bill:"Kijk en leer".
Slaafje? zegt hij zacht.
Ja meester, zegt Laneice daarop terug.
Ik ben erbij zegt hij zachtjes, vandaar dat ik je nu overdraag aan je verloofde Bill.
Je zal alleen naar hem luisteren en naar niemand anders.
Je weet hoe je hem moet verzorgen en je zal gestraft worden als je dat niet goed doet.
Je zorgt goed voor je kinderen en ook daar zal je voor gestraft worden als je dat niet goed doet.
Heb je me begrepen Slaafje?? eindigt hij zijn preek.
Ja Meester, geeft Laneice als antwoord.
Mooi dan is vanaf nu Bill jou Meester en ik niet meer.
Ja meneer, zegt Laneice netjes zoals hij het haar geleerd heeft.
Tom en Bill kijken het tafereel met open mond toe.
Zelfs de agenten weten niet wat ze erop moeten zeggen.
Bill neemt Laneice nu vast en nam haar mee naar de auto.
Ze nam achterin plaats en klikte de gordel vast.
Tom en Bill namen voorin plaats en de rechercheur had aangegeven dat hij de volgende dag met haar kwam praten.
Ze reden ondertussen naar huis en Bill belde ondertussen naar Jessie en Raven.
Jessie was inmiddels bevallen van een Jongen genaamd Mikey..
Maar had alles kranig doorstaan.
Het was uiteindelijk een keizersnede geworden omdat Mikey's hartslag opeens terug liep tijdens de bevalling maar hij had er gelukkig niks aan overgehouden.
Bill had gevraagd of beide hun kids thuis konden houden omdat Laneice niet helemaal zichzelf was.
Tom woonde ondertussen weer bij Bill thuis zodat hij kon helpen met de kinderen en nu zou hij nog langer blijven natuurlijk om met Laneice te helpen.

Na een uurtje zijn ze thuis en Bill stapt uit samen met Tom maar Laneice blijft zitten.
Bill opent nadat hij door heeft dat ze niet mee gaat de deur en zegt dat ze mee moet komen.
Dan zegt Laneice:" Ja Meester", en hij kijkt haar even raar aan.
Hij is het niet gewent dat iemand zo tegen hem spreekt en hij neemt haar snel mee naar binnen.
Tom weet ook niet echt wat hij ermee aan moet maar volgt ze naar binnen waar Jess en Raven al zitten.
Ze willen haar om de nek vallen maar Bill houd ze tegen en zegt dat hij hun eerst even wat moet vertellen.
Nadat hij alles heeft uitgelegd zitten de meiden met open mond naar Laneice te kijken die niet op de bank maar op de grond naast de bank zit.
Bill zucht en zegt dat ze op de bank moet gaan zitten aangezien het te koud is op de vloer.
Ja Meester, zegt Laneice weer en Raven kijkt haar even aan en schud haar hoofd.
Wat was dat in godsnaam voor een man die haar had.
Een Meester zegt Tom dan en hij vertelde wat er was gebeurd in de huiskamer toen de man werd terug gebracht de kamer in omdat Bill geen contact kreeg met Laneice.
Nu heeft de man Bill benoemd tot haar Meester en moet ze naar hem luisteren.
Dit meen je niet zegt Raven zachtjes..
Toch wel zegt Tom dan weer.
En wat ga je hieraan doen Bill? vraagt Raven dan weer.
Ik heb geen idee, ik wil geen meester zijn van mijn eigen vriendin.zegt hij dan.
Je hebt die rol al eens eerder gespeeld zegt Raven dan een beetje gemeen.
Bill kijkt haar dan boos aan maar weet dat ze gelijk heeft.
Ik kijk het even aan en dan zal ik wel kijken wat het beste is zegt hij dan zachtjes..
Lijkt mij zeer verstandig zegt Jessie dan ook en anders moet je een psychiater inschakelen..
Ben bang dat het daar wel van zal komen zegt Tom dan met een frons op zijn voorhoofd.
Laneice heeft in al die tijd dat ze daar zit nog helemaal niks gezegd.
Raven gaat nu voor haar zitten en kijkt naar haar gezicht.
Laneice wil je wat anders aantrekken? vraagt Raven haar als ze naar het jurkje kijkt.
Laneice kijkt naar Bill die het niet helemaal snapt, dus Tom zegt dat hij haar toestemming moet geven om te antwoorden.
Je mag spreken Laneice zegt Bill dan met tegenzin.
Dank U Meester zegt Laneice dan en ze went zich tot Raven maar kijkt haar niet aan.
Deze jurk is prima Mevrouw.zegt ze dan.
Raven kijkt haar geschrokken aan en zegt dat ze geen Mevrouw is maar Raven!!.
Laneice maakt nog steeds geen oogcontact en zegt dat geen namen mag gebruiken van de Meester.
Laneice? zegt Bill dan.
Ja Meester? zegt Laneice.
Ik wil dat je al je vrienden, kinderen en mij bij onze namen aanspreekt..
Laneice zweeg heel even, maar knikte uiteindelijk..
We zullen nog een hele lange weg te gaan hebben zegt Bill zuchtend..



Reacties:


SweetGirl
SweetGirl zei op 8 dec 2011 - 23:00:


SweetGirl
SweetGirl zei op 8 dec 2011 - 22:59:
omggggg geef me meer deeltjes!