Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Love is a strange thing (vervolg op A meeting gone soure) TH » Hoofdstuk 50

Love is a strange thing (vervolg op A meeting gone soure) TH

9 dec 2011 - 15:18

2308

1

260



Hoofdstuk 50

Kom zegt Raven dan en ze neemt de hand van Laneice en trekt haar van de bank af.
Ze lopen de trap op nar boven en dan de badkamer in.
Raven draait de kraan aan van de douche en stelt de temperatuur goed in.
Dan helpt ze Laneice met het uitkleden en gooit ze het jurkje en string direct de vuilbak in.
Laneice stapt dan zelf onder de douche en Raven loopt de slaap kamer in en legt wat kleding voor haar klaar.
Dan roept ze Tom erbij.
Als hij boven is vraagt ze om het sleuteltje van de halsband en hij loopt naar de kamer wat nog steeds dezelfde spullen bevat als toen ze hier nog vast zaten.
Raven staat in de deuropening en er loopt een rilling over haar rug heen en Tom ziet dat.
Hij glimlacht even en geeft haar het sleuteltje aan dan loopt hij zelf weer naar beneden.
Raven loopt de kamer weer in waar Laneice net de badkamer uit komt in een handdoek gewikkeld.
Ze loopt naar het bed toe en trekt eerst een onderbroek aan, dan laat ze de handdoek vallen en trekt ze de BH aan die erbij ligt.
Dan staat ze stil en kijkt naar de broek die er ligt en loopt zelf naar de kast.
Ze haalt het kortste rokje eruit die ze kan vinden en trekt die aan samen met een topje.
Raven kijkt haar vreemd aan en zegt dat ze dat uit moet trekken..
Het is winter Laneice dit kan niet meer.zegt Raven nog, maar Laneice luistert niet en ze loopt de kamer uit.
Raven blijft verbaasd achter in de kamer en laat zich op het bed zakken.
Een hoop gevloek komt er van beneden en dan komt Bill boos de kamer binnenlopen Laneice achter zich aan sleurend.
Die kijkt nu bang en Raven kijkt haar aan en zegt tegen Bill dat hij haar los moet laten.
Hoe kom je er op om dit neer te leggen voor haar. roept hij tegen Raven.
Dat heb ik niet gedaan, dit heb ik voor haar neergelegd maar dat liet ze liggen en dook de kast in voor dat.
Bill kijkt Laneice boos aan en zegt dat ze zich om moet kleden in de broek en trui die Raven had klaargelegd.
Laneice kijkt hem angstig aan en loopt snel naar het bed.
Ze trekt het rokje en topje snel uit en vervangt het voor de broek en trui.
Dan geeft Raven het sleuteltje van de halsband aan Bill en verlaat de kamer.
Beneden aangekomen laat ze zich op de bank vallen.
Jess zat ook niet op haar gemak, hoe moeten we dit nu aan gaan pakken? vraagt ze dan maar..
Ik heb echt geen idee, ik uhm denk dat hier hulp van buiten af moet komen want hier heb ik geen kaas van gegeten.zegt Raven dan.
Dan komt Bill weer naar beneden met Laneice en ze zou zo weer op de grond plaats gaan nemen maar Bill sjort haar weer omhoog en zet haar op de bank.
Luister nu eens even goed, ik wil dat je weer de oude Laneice word dus als je iets wilt kan je het gewoon pakken hier, wil je douchen dan doe je dat, wil je naar de kinderen dan ga je gewoon en dat geld echt voor alles.
Je hoeft geen toestemming te vragen om te praten, alles wat er in je op komt mag je gewoon zeggen hier..
Laneice kijkt Bill nu aan en zegt dan uiteindelijk:" Ik wil terug naar mijn echte Meester".
Bill kijkt haar nu emotieloos aan en staat dan op, hij loopt naar boven en daar word een deur dichtgeslagen terwijl Tom, Raven en Jessie haar met open mond zitten aan te staren.
Gaan jullie maar naar huis zegt Tom tegen de meiden en ze staan idd op en verlaten het huis na Tom begroet te hebben.
Tom staat op en neemt Laneice mee naar boven daar opent hij de deur van de kinderkamer en daar zitten haar meiden samen te spelen, ze hebben niet eens door dat hun moeder daar staat.
Herken je hun Laneice? vraagt Tom aan haar.
Laneice kijkt Tom spottend aan en zegt natuurlijk.
Mooi zegt hij, zolang jij niet normaal doet zal je ze niet meer te zien krijgen en hij sluit de deur af.
Laneice kijkt hem nu boos aan en zegt dat hij haar Meester niet is..
Nee Laneice je hebt geen meester meer namelijk.
Die man die jou ontvoerd had is niet eens jou Meester hij heeft jou van je vrijheid beroofd en je zelfstandigheid ontnomen.
Laneice keek hem niet aan, en dat maakte Tom weer boos..
Dat bedoel ik nu, vroeger zou je me recht in mijn gezicht gekeken hebben als ik tegen je zou spreken.
Jess en Raven zijn je beste vriendinnen en daar doe dit zelfs tegen..
Laneice ik ga je bij Bill op de kamer zetten en ik wil dat je terug denkt aan de tijd dat je gelukkig was met hem, de tijd dat je kindjes geboren werden, Raven trouwde, de bruiloft van Jess en Georg.
Laneice zei niks en staarde maar naar de grond.
Tom trok haar mee naar de slaapkamer van Bill en haar en opende de deur.
Bill zat op het bed en Laneice stond daar maar tot Tom haar een zet gaf en ze zelf verder liep naar het bed.
Ze ging zitten en Tom wenkte Bill mee en die verliet dan ook de kamer.
Beneden gekomen begon Bill te huilen en vroeg hij aan Tom of de oude Laneice nog wel terug zou komen..
Ik hoop van wel Bill, want anders weet ik het ook niet meer.

Laneice zit nu op het bed en bekeek de foto die naast het bed stond, het was haar en Bill samen in een omhelzing.
Er hingen er meer aan de muur dus stond ze op en ging ze die bekijken.
Een foto met de pasgeboren tweeling hing er, daarnaast hing de foto van hun eerste verjaardag en dat ze helemaal onder de taart zaten.
Toen was er een foto met Laneice waar ze zwanger was van Tyler, ze was 8 maanden ver en de foto was hier in de tuin genomen kon ze zich nog wel herinneren.
De volgende foto was er eentje van Bill, haar en de pasgeboren Tyler.
Tyler zou nu een maand of 7 moeten zijn bedacht ze dan, ze had 3 maanden gemist van zijn leventje..
De tranen kwamen op en ze verliet de kamer en liep naar beneden waar ze een huilende Bill in de armen van Tom aan trof.
Het spijt me fluisterde ze zachtjes..
De jongens keken beide op en zagen haar staan.
Gebroken en huilend..
Bill stond direct op en nam haar vast..
Ik heb je gemist Bill fluisterde ze nu weer terwijl Tom subtiel verdween naar zijn kamer met de babyfoon.
Bill glimlachte en zei dat hij haar ook vreselijk had gemist, maar hij niet alleen iedereen had haar gemist.
Hoe is het met de kinderen vraagt ze dan zachtjes..
Het gaat goed met Tyler, hij begrijpt er niet veel van natuurlijk maar de meiden waren niet te genieten toen je weg was..verteld Bill haar.
Ik had beter moeten opletten zegt ze dan..
Nee we hebben de beelden gezien en we weten dat je er niks aan kon doen.
Laneice knikte en zei toen dat ze het huwelijks feest van Georg en Jessie verpest had.
Nee dat heb je niet we hebben pas na het diner verteld dat je vermist was, hoeveel moeite ik ook had om niet in huilen uit te barsten daar heb ik het omwille van Georg en Jessie niet gedaan.
Maar als we bijna 3 maanden verder zijn dan moet dat toch betekenen dat Jessie bevallen is??
Ja klopt, Jessie is bevallen van een jongen, hij heeft Mikey.
Laneice glimlachte en Bill pakte toen zijn telefoon en liet een foto zien van de baby.
Oh hij is prachtig..
Ja hij heeft Georgs ogen zegt Bill dan.
Oh dan hoop ik dat zijn haren zwart blijven..zegt Laneice glimlachend.
Daar hoopt Jess ook al op zegt Bill grijnzend..
En de CD? vraagt ze voorzichtig..
Die is al uitgebracht en we gaan op tour zodra jij weer helemaal de oude bent en ik zou graag dat je mee gaat dan ondanks dat de kinderen dan eigenlijk naar school zouden moeten gaan.
We nemen wel een privéleraar mee ofzo zegt Bill dan.
Laneice knikt en zegt dat het goed is.
Ik ben wel trots op je dat je gewoon door bent gegaan met de opnames..zegt ze dan tegen hem.
Ja ik moest wel, we konden de fans niet langer laten wachten ook al wisten ze dat je ontvoert was. zegt Bill.
Heeft die man je erg pijn gedaan Laneice?? vraagt Bill dan
In het begin zeker wel zegt ze zachtjes.
Als ik niet luisterde kreeg ik zweepslagen.
Soms kreeg ik geen eten als ik niet luisterde en dat soort dingen.
Heeft hij je misbruikt? vraagt Bill met zijn ogen dicht..
Laneice sloot ook haar ogen even en zei toen:"Ja dat heeft hij zeker gedaan".
Bill kneep zijn handen tot vuisten en haalde diep adem.
Het spijt me zegt Laneice nu terwijl ze naar zijn handen kijkt.
Bill opende zijn ogen en keek naar haar.
Jij hoeft geen spijt te hebben ik weet dat je geen keuze had en hij neemt haar in zijn armen..
Laneice heeft hij iets gebruikt? vraagt Bill dan voorzichtig..
Ze kijkt Bill aan en schud haar hoofd.
Ben je nog wel ongesteld geweest tussen door dan? vraagt Bill voor de zekerheid..
Ja dat gelukkig wel zegt ze dan.
Wanneer voor het laatst? vraagt Bill voor de zekerheid.
3 dagen geleden zegt Laneice nu zachtjes..
En wanneer heeft hij je voor het laatst genomen? vraagt Bill met rode wangen.
Nog niet, zegt Laneice met een lichte glimlach..
Goddank zegt Bill alleen nog maar en hij neemt haar weer stevig vast..

Ik weet dat je nog niet helemaal van die Ja Meester gedoe af zal zijn maar wil je er een beetje rekening mee houden wat de kinderen betreft? vraagt Bill haar dan.
Ja natuurlijk zegt Laneice nu.
Kom dan gaan we naar onze kinderen zegt Bill dan terwijl hij opstaat en haar meetrekt naar de trap.
Eenmaal bij de deur gaat de deur open bij Tom en hij kijkt naar Bill en Laneice.
Is dit wel verstandig zegt hij opeens..
Tom wou je haar weg houden bij haar eigen kinderen vraagt Bill vol ongeloof.
Ja zolang ze niet normaal kan functioneren wel, de kinderen horen hier niets van mee te krijgen.
Bill kijkt Tom aan en zegt dat het goed is, Laneice heeft net ook normaal gedaan dus waarom niet als haar kinderen erbij zijn.
Tom kijkt Bill aan en loopt dan weer naar beneden waar ze de voordeur dicht horen vallen.
Bill zucht even en Laneice zegt dat ze het wel begrijpt maar dat hij zich geen zorgen hoeft te maken..
Hij knikt even en opent dan de deur van de kinderkamer.
De 2 meiden kijken op en rennen al gillend op hun moeder af..
Laneice begint te huilen en neemt de meiden stevig vast en knuffelt ze.
Oh wat heb ik jullie gemist zeg mompelt ze zachtjes..
Wij jou ook hoor mama zeggen de 2 meiden dan snel..
Laneice glimlacht even en Bill loopt verder de kamer in waar hij Tyler uit het bedje neemt en dan weer naar Laneice loopt.
Die staat voorzichtig op en de meiden stappen even aan de kant zodat Bill er langs kan om Tyler aan zijn moeder te geven.
Tyler kijkt naar zijn moeder en begint dan te lachen als ze wat tegen hem zegt..
Hij herkent je stem nog steeds zegt Bill verrast..
Dat vergeet een kind niet zomaar zegt Laneice zachtjes en ze knuffelt het kleine mannetje.
Tom is ondertussen met zijn auto bij Gustav en Raven aangekomen.
Een rare plek zou je denken aangezien Gustav geen contact meer wou met Tom vanwege de dingen die hij hun had aangedaan, maar de vriendschap is weer opnieuw opgebouwd aangezien Bill zijn vrienden hard nodig had toen Laneice weg was.
Gustav opent de deur en laat Tom binnen.
Hoe is het met Laneice vraagt Gustav zachtjes en nog voor Tom op de bank zit verteld hij wat er allemaal gebeurd is en dat ze nu door Bill gewoon bij de kinderen gelaten word maar dat ze natuurlijk nooit al genezen kan zijn.
Gustav knikt en zegt dat hij zijn punt begrijpt, maar Tom moet wel inzien dat die kinderen wel de genezing kan bevorderen.
Tom kijkt hem aan en slaat zichzelf dan voor zijn kop.
Daar heb ik niet over nagedacht..zegt hij dan.
Dat kan ook niet iedereen weten zegt Gustav dan.
Dan gaat de voordeur weer open en komt er een mini tornado genaamd Tammy binnen.
Als die Tom ziet dan geeft ze een gil en rent ze in zijn armen..
Ej kleine meid, zegt Tom tegen haar met een glimlach.
Raven komt binnen met 2 zware tassen en Gustav staat direct op om ze over te nemen.
Raven staat in de deuropening haar ene hand te masseren en grijnst als ze Tammy op schoot ziet bij Tom.
Alles ok Tom? vraagt ze voorzichtig..
Nou ja eigenlijk was ik boos weg gelopen van huis omdat Bill Laneice bij de kinderen liet maar nu verteld Gustav mij net dat die kinderen ook kunnen helpen bij het proces enzow..
Ja daar heeft Gustav een goed punt dus met een beetje mazzel is de oude Laneice weer snel terug, heb haar echt gemist zegt Raven en de eerste traan loopt al over haar wang.
Zoals ze net deed dat was gewoon eng..zegt Raven zachtjes.
Tom zet Tammy op de grond en zegt dat ze even moet gaan spelen.
Hij staat ondertussen op en neemt Raven vast.
Ik hoop ook dat het snel goed komt, want het is geen pretje om met Bill onder 1 dak te moeten leven als hij zo depri is..
Nee dat kan ik me ook voorstellen..zegt Raven dan.
Blijf je eten of moet je Bill zo weer helpen thuis? vraagt Gustav dan..
Nee vandaag niet Gustav, ik denk dat Bill alle hulp wel kan gebruiken wat de kids betreft enzo..
Ok man, de volgende keer dan weer.zegt Gustav zachtjes.
Ik ga weer naar huis bedankt voor het luisteren Gustav..
Das ok Tom, zie je van de week wel weer, want ik wil Laneice ook wel weer even zien namelijk..
Je bent welkom dat weet je zegt Tom met een grijns en hij drukt een kus op Ravens wang en daarna op Tammy die ook een kus eiste.
Raven liet hem naar buiten en sloot daarna de poort weer af..





Reacties:


SweetGirl
SweetGirl zei op 9 dec 2011 - 15:37:
give me moreeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
;d