Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » I Remember You (BK) » 32

I Remember You (BK)

9 dec 2011 - 22:14

1414

0

343



32

Bill loopt voor mij de trap op en nu pas merk ik, wat hij eigenlijk aanheeft. Een rode zwemshort met zwarte letters van O'Neill. Ik zie zijn mooie tattoos glimmen en kan er even niet van wegkijken. Hij kijkt omlaag en begin te lachen. 'Is het fascinerend?' Ik kijk lachend op en knik. 'Ze zijn vreselijk mooi!' en zacht volg ik de vormen van de letters. 'Jammer dat ik jou niet op mijn lichaam kan zetten dan.' Aan zijn arm trek ik hem omlaag. Ik geef hem een zacht kusje en hij glimlacht. 'Dankje, sweety.' Hij neemt mijn hand om door te lopen en laat me tussen zijn benen zitten. 'Klaar voor de start?' Hij laat zich los en we glijden door de tunnel heen.

Op een gegeven moment wordt de buis zwart en verlicht door felgekleurde lichtjes. Hij verstrengeld zijn vingers in de mijne en legt zijn hoofd op mijn schouder. 'Je ruikt lekker.' fluistert hij zacht en ik voel hem zachtjes snuiven. Genietend sluit ik mijn ogen en streel zijn vingers. 'Jij bent lekker zacht.' Hij draait mijn hoofd zijn kant op en kijkt me diep in de ogen. Voorzichtig kust hij mijn verzegelde lippen, alsof het kristal is dat zeer breekbaar is. Mijn natte vingers glijden over zijn borstkas heen, dat kippenvel verwekt op zijn mannelijke lichaam. Lichtjes ga ik mijn hoofd schuinen en opent hij zijn mond. Hij maakt een vuist in mijn haren, waardoor hij krachtiger gaat zoenen. Ik kan het verliefde gevoel haast niet meer omschrijven, het is zo explosief, en dat allemaal door die ene persoon. Mijn lichaam valt in een diepere afgrond en we worden beiden omringd door wild water.

Maar loslaten doen we beiden niet. Ik sla spontaan mijn benen om hem heen en voel hoe mijn haren hun eigen wegen leiden. Onze hoofden komen boven het water en zorgzaam streelt hij mijn wilde haardos terug op zijn plek. We laten voorzichtig los en ik schuifel mijn neus tegen de zijne aan. 'Lief kusje.' Ik grinnik om zijn grappige gezicht en hij drukt ze er nog eens op. 'Ik zou ook nooit genoeg van je krijgen.' fluistert hij hees. 'Oh, tortelduifjes?' We draaien ons hoofden opzij en zien mam met een camera knoeien.

'Zwaai eens.' Droog kijken we haar aan, maar ze gaat pruilen. 'Oke dan.' zucht Bill en gaat gretig zwaaien. 'Watergevecht!' roept Bella uit, die al op Tom's schouders geklommen heeft. 'Jij gaat op mijn schouders.' zeg ik tegen Bill. 'Wat?' lacht hij spottend. 'Ja, ik heb met Tom een eitje te pellen.' lach ik gemeen. 'Houd je me wel op?' vraagt hij onzeker. 'Volgens mij weeg je drie keer minder dan een zak aardappelen.' Hij lacht en gaat achter mij staan. Zonder moeite zit mijn vriendje op mijn schouders en beginnen ze rondom ons te lachen.
'Dus...wat is hier de bedoeling van?' grijnst Tom in zijn handen wrijvend. 'Gewoon,...wedstrijdje.' grijns ik en neem Bill's benen stevig beet. 'START!' gilt Tom plots en stormt op ons af. 'Komop Bill!' supporter ik. Tom slaat de hele tijd tegen me op, waardoor ik steeds dreig om te vallen. 'Jij kleine!' grom ik en zet mijn voet tegen zijn buik. Natuurlijk grijpt hij die vast, en is mijn kans zo verloren.

Gelukkig is Bill de sterkste boven mij en kan hij het evenwicht in balans houden. Als Tom even niet oplet kruip ik dichter en begin te kriebelen. Hij giert het uit en begint wild op en neer te springen. 'Sta stil Toohoomm!' gilt ze en valt pardoes het water in. 'Yeah!!' roept Bill en wrijft door mijn haren. 'Gewonnen, gewonnen,gewonnen!' roep ik en proestend komen hun boven. 'Dat is niet eerlijk, je speelde vals!' roept Tom ontzet. 'Bewijs dat maar eens!' lach ik en Bill gaat van me af. 'Goed gedaan, liefje!' hij kust mijn voorhoofd en geeft me een knuffel. 'Jou krijg ik nog wel!' dreigt Tom, maar ik sla lief een arm om hem heen. 'Zou je dat wel doen?' zeg ik pruilend. Hij kijkt me aan en lijkt te twijfelen. 'Misschien.'

Ik geef hem een zoen op zijn wang. 'Nu?' Hij glimlacht vrolijk en schud zijn hoofd. 'Vergeven en vergeten.' lacht hij. Even later, als we uitgeput zijn, komen we eruit en kleden ons weer om. Bill en ik zijn dit keer het eerst en we zakken neer op een bankje. Ik laat me tegen hem aanvallen en hij doorkamt mijn haren. 'Je weet toch dat het vandaag pap's verjaardag is he?' vraag ik hem. 'Is het echt?' vraagt hij verbaasd. 'Yep.' Op dat moment komt pap eraan en staat Bill recht. 'Gefeliciteerd!' roept hij blij en geeft hem een schouderduwtje. 'Dat je daar nog mee afkomt Bill!' lacht hij en heilig kijkt hij op. 'Ik ben bekend om mijn verassende acts!' Ik rol mijn ogen en hoor dat we blijkbaar nog gaan bowlen ook.
Al snel komen de anderen er ook uit en wachten we nu nog op Tom en Bella. Eindelijk gaat het deurtje open en zien we Tom, dromerig voor zich uit staren. We besluiten maar niets te zeggen en hij valt neer op het bankje, waarna hij een voor mij, gelukzalige zucht loslaat.

Bella komt er net hetzelfde uit, enkel wat rood aangelopen. Wat hebben die 2 daarbinnen, uitgespookt? Vragend kijk ik Bill aan die grijnst. 'Oké, laten we nu maar lekker toasten en vervolgens bowlen.' zegt Gustav vrolijk en sleurt iedereen mee naar buiten. Tom heeft zijn arm om Bella heen geslagen en het lijkt erop dat die 2 precies iets gedeeld hebben in dat hokje. Wat? IS voor mij een raadsel, maar dat zal ik gauw te weten gaan komen! We nemen allemaal een lekkere cocktail en klinken op mijn vaders 45'ste verjaardag. Bill heeft de hele tijd zijn hand op mijn been liggen, waar hij kleine cirkeltjes op draait. En ik streel de hele tijd die wonderbaarlijke zachte hand. Ik wist niet dat er jongens waren die zo ontzettend zacht konden aanvoelen!

We bestellen allemaal wat lekkers om te eten en gaan dan bowlen. Hieruit blijkt dat ik echt slecht ben in die sport, ik raak over het algemeen haast geen 1 kegel en beland telkens in de goot. Ze lachen me allemaal uit en met een pruillipje ga ik op Bill's schoot zitten. 'Niet zo verdrietig.' zegt hij liefjes. 'Maar ik heb nog niet meer dan 2 kegels in 1 keer omgegooid.' pruil ik en leg mijn hoofd in zijn hals. 'Strike!' gilt Tom vrolijk en steekt zijn tong naar me uit. 'Dat wil zeggen alle kegels om, Alice!' Boos tuur ik hem aan. 'Je bent vreselijk!' Hij giechelt en nipt van zjn glas. 'Jou verdiende loon!' Ik rol mijn ogen en Bill laat me plots recht staan. 'Laat ik jou eens leren hoe je het best gooit!' en trekt me mee naar de ballen.

Hij neemt er eentje van 8 kilo en legt die in mijn hand. Hij loopt mee naar de lijn en gaat achter me staan. Zijn warme hand omsluit de mijne en hij glimlacht. 'Zak eens licht door je benen.' fluistert hij in mijn oor. Braafjes doe ik dat en draait hij mijn pols, recht op het doel af. 'Als ik los zeg, dat laat je de bal gewoon los, oké?' Ik knik weer en weet niet op wat ik me moet concentreren. Op Bill's warme lichaam volledig tegen mij aangedrukt of het doel? Vreselijk verwarrend allemaal!

Hij trekt de bal naar achter en met een zwaai terug naar voren, 'Los!' roept hij en automatisch glijdt hij uit mijn hand. De bal rolt in het midden van de baan en tot mijn verbazing gaan alle kegels om. 'STRIKE!!' gil ik overgelukkig. Ik draai me blij om en spring om zijn hals heen. 'Dankje, dankje, dankje!' roep ik, waarop hij me lachend opvangt en een rondje draait. 'Zie je wel dat je het kan!' Ze klappen allemaal, uitgenome Tom die me jaloers aanstaart. 'In Your Face!' lach ik. 'Pff, ik ben toch veel beter!' Ik geef hem een tik tegen zijn wang en lachend slaat hij me weg. 'Bill, kan jij me ook eens helpen?' vraagt hij met een engelengezichtje. Ik begin te lachen en Bill grijnst. 'Tuurlijk, lief broertje!'
Op dezelfde manier gaat hij achter Tom staan en gieren we het uit, dit is zo vreselijk fout! 'LOS!' roept Bill en de bal raast meteen de goot in. 'BILL!' gromt Tom ontzet. 'Ik ben opgeleid om vrouwen te helpen, geen mannen.' verklaart hij heilig. Ik lach en zo wordt dit nog een lange avond.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.