Hoofdcategorieën
Home » Tokio Hotel » I Remember You (BK) » 38
I Remember You (BK)
38
'Soms...' hij stopt en laat mijn hand los. Hij draait zich om en kruipt naar het hoofdeinde van het bed. Ik kijk hem na, tot hij me naast hem wenkt. We kruipen onder de dekens en hij neemt me in zijn armen. We zuchtten beiden en hij speelt met een haarlok die over mijn schouder valt. 'Volgens mij...kan dit niet gebeurd zijn.' fluistert hij dromerig, zijn warme adem tegen mij aan. Aandachtig luister ik naar zijn stem die me op de een of andere manier zeer rustig maakt en de orkaan binnen in mij doet liggen.
'Soms geloof ik niet echt, dat jij en ik samen zijn. Ik zoek nu al jaren en plots ben jij het enige waar ik nog aan kan denken. Het is een mooie gedachte, dat zeg ik je. Maar het maakt me vreselijk bang en moeilijk.'
Ik speel met de hals rand van zijn shirt, terwijl ik alles in me opneem.
'Vooral bang om je kwijt te raken, aan iemand die jou veel meer kan bieden, dan ik kan.' Die paar zinnen galmen door mijn hoofd heen.
Wie kan mij, meer geven dan dat hij al die tijd al geeft?
Wie is zo geduldig met alle verdere stappen in een relatie, uit genomen Bill?
Is er wel iemand die met mij om zou gaan, ook al was ik zo gesloten?
'Ben ik het wel waard om je eindelijk te vinden? Zijn wij gemaakt voor elkaar of dooft dit na een x - aantal jaren?' fluistert hij er zacht achteraan. Het voelt helemaal niet goed aan, zit Bill hier echt mee?
'Dat was het, geloof ik.' beëindigd hij zijn uitleg die hij me verschuldigd was. 'Bill.' zeg ik en kijk omhoog, recht in zijn bruine ogen. Ik streel met mijn vingers over zijn volmaakte gezicht, over het verdikkings puntje onder zijn lip. 'Jij bent de man van mijn leven.' zeg ik verlegen. Hij wil iets zeggen, maar ik leg er mijn vingers op.
'Ik heb net als jou over onze relatie nagedacht. Ik mag blij zijn met jou aan mijn zijde, weet je hoeveel meiden harten nu afsterven? En ik, het naïeve, stille, teruggetrokken meisje is de gelukkige geworden. Hier heb ik altijd al op gewacht. Ik wou weten hoe het uiteindelijk voelde om jou te missen. Vandaag heb ik dat ervaren en het was verdomd pijnlijk! Ik wilde schreeuwen, slaan en schelden en krijsen. Ik droomde heel gek trouwens toen ik op de bus zat. Het ging over jou en mij, jij ging weg omdat ik zogenaamd een ander zou hebben. Weet je dat het gek is, om mezelf met een ander dan jou voor te stellen? Het is gewoon zo onlogisch. Ik heb het gevoel dat wij...voor elkaar bestemd zijn.' ratel ik aan een stuk door, maar hij vind het absoluut niet erg. Hij heeft een lieve glimlach op zijn gezicht, wat me geruststelt. 'Wat ik jou maar wil zeggen is... dat je, je nergens zorgen over hoeft maken. Ik hou teveel van je om je te laten gaan! Ik hou echt, echt veel van je! Meer dan van mezelf. Je bent een geweldig persoon lieverd, een fantastisch persoon, die mijn hart stal..., gelukkig mag je het houden.'
Ik grinnik zacht en kijk hem onderzoekend aan. Hij staart me aan alsof ik net bekend maakte, dat ik eigenlijk een alien ben. 'Gaat het?' vraag ik onzeker. Hij schud zijn hoofd lichtjes en tot mijn schrik zie ik een paar traantjes naar beneden rollen. 'Bill.' mompel ik bang en kruip helemaal omhoog. Hij grijpt me beet en verstopt zijn hoofd in mijn hals. Langzaam wordt die nat en streel ik lief door zijn haren heen. Gelijk krijg ik het overal warm en voel hem terugtrekken. 'Dank je.' fluistert hij. 'Waarvoor?' mijn stem klinkt zacht en ik veeg lief zijn tranen weg. 'For loving me...' lispelt hij. Vertederd kijk ik hem aan en kruip in zijn armen. 'Dat zal ik altijd doen, dat beloof ik je met heel mijn hart, Bill.' voor ik hem passioneel begin te kussen.
Vroeger had ik het niet zo met zoenen, maar met Bill wil ik niets liever. Ik zou hem de hele dag door kunnen zoenen. We liggen volledig tegen elkaar aangedrukt, omhelzen elkaar, zoenen innig vol passie en vuur zou ik zeggen. We doen dit wel vaker, maar nu komt er een ander gevoel bij. Iets nieuws, misschien ondeugend of verlangend. Zou hij het ook voelen of loop ik iets te hard van stapel. Ineens glijd zijn hand onder mijn shirt, over mijn buik. Meteen krijg ik kippenvel en laat zijn lippen even los, om me te voorzien op nieuwe zuurstof. Ik zie niet meer helder, het lijkt of de kamer enkel een waas is, en Bill helder tevoorschijn komt. Mijn lichaam komt in beweging en rolt zich bovenop hem. Zijn warme handen glijden door naar mijn naakte rug, waar hij lief over streelt. Tijdens het zoenen schuiven mijn handen automatisch zijn shirt helemaal omhoog. Ik heb er totaal geen controle over, het gaat allemaal vanzelf te werk. Maar het lijkt er niet op dat hij er problemen mee heeft. Hij laat me los en opent zijn ogen. Glimlachend kus ik zijn kin en tuurt hij naar onderen.
16+
Onze naakte buiken raken elkaar en brengen ons op het idee, de shirts gewoon uit te trekken. Dat gaat toch veel gemakkelijker? We gooien ze beiden dezelfde kant op en Bill streelt me lieflijk. Ik kruip van hem af en trek hem nu op mij, dat voelt dan weer anders aan. Alsof hij alles gaat leiden, ergens wind me dat veel meer op. Grijnzend drukt hij zijn zoete lippen ruwer op de mijne, waardoor we meteen ruwer gaan kussen ook. Mijn handen glijden over zijn bloedhete lichaam, het brand me aan hem vast. Zijn vingers trippelen naar mijn bh sluiting, maar hij houdt op. Verbaasd stop ik ook en kijk hem aan. Hij heeft een onzekere blik, alsof hij niet weet of dit wel een goed plan is.
'Als je niet wilt, dan is...' begin ik maar hij drukt smorend zijn lippen weer op de mijne voor enkele nietige seconden. 'Ben jij er klaar voor?' fluistert hij kussend, in mijn hals. Genietend sluit ik m'n ogen en kan plots licht gekreun niet binnenhouden. 'Toe nou.' grom ik en voel hoe hij behendig de sluiting los klikt. Hij slingert het door de kamer heen en krijgt lichte blosjes op zijn wangen. Ik giechel en neem zijn handen vast. Begeleid die naar hun plekken en knik instemmend. Hij brengt zijn hoofd dichter en laat zijn tong glijden langs mijn hals. Richting mijn borsten, waar hij masserend te werk gaat. Mijn adem wordt zwaarder en ik trek aan zijn broeksrand. Hij maakt me stilaan gek met zijn handelingen. Met natte lippen plaatst hij kusjes op mijn buik, tot de rand van mijn shortje.
Dit keer wacht hij niet op bevel en schuift alles in 1 keer naar onderen. Meteen trek ik zijn restjes ook uit en liggen we zowat naakt op elkaar. Warmte en liefde delend onder de lakens. Ik voel hem opgewonden komen en kan een lichte grijns niet onderdrukken. Voorzichtig glijden mijn handen omlaag en neem ik zijn lid beet. Gelijk kreunt hij zacht en bijt zich vast in mijn nekvel.
Lustig kneed hij ieder plekje waar hij bij kan, vanuit zijn gevoelige positie, waar hij zich nu in bevind. Maar totaal onverwachts glijden er 2 vingers binnen. Nu liggen we beiden te genieten voor het echte werk eraan komt.
Licht zwetend kijkt hij me aan en geeft een paar kleine kusjes in mijn hals. 'Heb je ... bescherming?' Ik haal mijn hand uit naar mijn nachtkastje en ga zo op zoek naar dat pakjes, dat ik van Laura nog kreeg, toen we vrienden waren. Toen had ik het maar gespaard voor het geval DIT zou gebeuren. Al snel vis ik er 1 uit en brengt hij die om. Ongeduldig trek ik hem weer plat en spreid hij m'n benen. Ik sluit mijn ogen als hij binnendringt, voorbereiden op een scheutje pijn. Hoe verder hij zakt, hoe verbaasder ik wordt. Ik voel helemaal geen pijn of krampje. Integendeel, het voelt zalig aan, geweldig!
Meteen beweegt hij zich vol op en kreun ik bij iedere stoot.
'Alice...' kreunt hij harder en hijgt uit in mijn oor. Bijtend op mijn lip, kreunen smorend, laat ik hem begaan tot hij begint te trillen. Mijn hoogtepunt is er bijna, en dan nog eens 2 tellen later als bij hem.
Reacties:
Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.