Hoofdcategorieën
Home » Tokio Hotel » I Remember You (BK) » 48
I Remember You (BK)
48
Nadat Bill me in mijn kledij geholpen had, liepen we samen naar onderen. Ik mocht namelijk weer uit dat vervloekte bed gaan. We werden vrolijk begroet, maar ik hield me nog wat gedeisd. Ik heb de G's nog niet gesproken en mijn ouders zijn het vertrouwen in me kwijt. Het is mijn eigen schuld, dat weet ik wel. Dus zal ik ermee moeten leren leven. 'Wat wil jij hebben?' vraagt Bill me en zwaait voor mijn ogen. 'Kaas is goed, dank je.' zeg ik zacht en hij glimlacht me lief toe. Het is duidelijk dat hij er terug bovenop komt, en dat vind ik echt geweldig! Die plotse zoen van vannacht staat in mijn geheugen gegrift en doet me spontaan grijnzen. Hij hield nog steeds van mij, net als ik van hem. En blijkbaar hadden we beiden dezelfde gedachte over de 'break.'
'Jongens, vandaag zullen jullie het zonder ons moeten stellen.' begint mijn moeder plots. 'Nehee!!' pruilt Bill, waardoor ze begint te lachen. Ik zeg maar niets en wacht af. 'Ik en Bjög, gaan een weekendje naar de kust.' zegt ze triomfantelijk en wrijft eens over zijn arm. 'Oehh, romantisch uitje?' joelt Tom geamuseerd en pap grijnst breed. 'Wie weet..' Charlene glundert en kijkt mijn kant op. Normaal gezien, vertellen ze me die dingen altijd als eerste, en veel eerder. Het is niet dat ik het erg vind, maar het doet wel vreemd. Snel draai ik mijn hoofd weg en kijk wat naar de glazen vaas die gevuld staat met kerstballen en nep sneeuw. Over exact, 20 dagen is het kerstmis en daarna Nieuwjaar. Ik vind het persoonlijk de leukste tijden van het jaar. Iedereen komt gezellig doen en feest vieren. Alleen dit jaar, heb ik er totaal geen zin in. Bill gaat natuurlijk naar zijn eigen huis, net als de anderen. En dan blijf ik hier met mijn ouders achter en een gigantische familie, die ons dan plots weer herinnert. Dus zal ik Bill een hele week niet te zien krijgen.
'Alice?' hoor ik plots en kijk op. Tom glimlacht en kijkt me vragend aan. 'Ga je mee naar de bios?' Hij knikt hevig als hint en ik kijk even naar Bill. Zijn mening kan ik niet echt plaatsen, wil hij dat ik mee ga of niet?
'Ehm...nee, ik geloof het niet.' Bill grijnst breed en Tom gaat pruilen. 'Maar waarom niet?' klaagt hij en steekt zijn mes in mijn richting. 'Geen zin.' zeg ik droogjes en daarbij is het gesprek afgelopen. 'Dus jij en Bill blijven hier.' zegt hij nors en verstopt een grijns. Hij weet waarom ik dus nee zei, Bill moest sowieso bij me blijven. Even later vertrekken mijn ouders en zeg ik droog gedag en wens ze plezier. Ze fronsen, maar ik negeer het maar. De jongens vertrekken ook en ik zet mijn bord in de gootsteen. 'Alice?' vraagt Bill poeslief. 'Mmhmm.' Hij schuifelt naar me toe en bijt op zijn lip. 'Zullen..wij ook een filmpje kijken,...hier?' Ik begin te lachen en knik toe. Vrolijk rent hij naar de woonkamer en roept me ongeduldig na.
'Jaja, ik kom al!' grom ik en snel op hem af. Hij heeft alle dekens uit de kast gehaald en in de zetel verspreid.'Kom!' wenkt hij en klopt naast hem. Hij grijpt me meteen vast en trekt me bovenop hem neer. Ik begin te lachen, terwijl hij heilig grinnikt. 'Bihiill, de break.' zeg ik lachend. 'Wat? We doen toch niets intiems? We liggen gewoon een filmpje te kijken!' en start de film glimlachend. 'Tuurlijk!' 'Sst!' 'Hij is nog niet eens begonnen!' 'Sst! De intro's wil ik ook horen!' 'Wat? Wie wil er nou de intr..'
Daar zitten weer die warme lippen tussen. Langzaam laat hij los en kijk ik even verbaasd toe. 'Zo zwijg je tenminste en kan ik de intro's ook volgen.' Hij grijnst breed en mokkend leg ik mijn hoofd op zijn schouder neer. Hij drukt nog een kusje op mijn haren en streelt de hele film mijn naakte arm.
Reacties:
Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.