Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » I Remember You (BK) » 50

I Remember You (BK)

9 dec 2011 - 22:23

2300

0

319



50

Na het toilet bezoekje zucht ik diep en trek de deur open. Bill staat me op te wachten net naast de deur en kijkt me voorzichtig aan. Wetend dat hij zoiets niet had hoeven zeggen over Laura, alhoewel hij niet wist wat er gaande was. Ik loop naar de leefruimte terug en hij volgt me op de voet. Voorzichtig gaat hij zitten naast mij en kijkt zielig naar de grond. Ik grinnik, waardoor hij opkijkt.
'Je moet je niet schuldig voelen.' zeg ik lief en leg mijn hand op zijn knie, hij kan er toch ook niets aan doen! Hij knikt langzaam en blijft maar kijken. 'Bill, wat is er toch? Je doet zo vreemd en kwaad en lief en opvliegend en schattig en zielig en....man ben je manisch depressief?' vraag ik dan zachter als hij nog zieliger gaat kijken. Hij schud dan zijn hoofd en opent zijn mond.

'Hoe kunnen we nou zo verliefd zijn, als we steeds maar ruzie maken om stomme dingen?' Ik zucht en laat mijn hoofd tegen hem aanhangen. 'Ik wil geen break meer, ik wordt er alleen kwaad van.' mompelt hij en strijkt door m'n haar. Ik glimlach lief en knik. 'Ik ook niet, maar Tom vind dat je dat nodig hebt.' zeg ik en neem zijn handen. 'Alice..' moppert hij en kruipt gewoon dichter. Hij houdt zijn hoofd schuin en maakt een pruillipje. 'Ik wil dichter bij jou zijn.' Ik begin te lachen en hij grinnikt even tegen zijn zin, want hij zet het pruilen verder. 'Ben je al niet dicht genoeg dan? Het lijkt niet eens op en break.' zeg ik en hij neemt mijn hoofd beet. 'In mijn hoofd weet ik dat het nog steeds niet is zoals ik het wil.' zegt hij eigenwijs. Ik grijns en leg mijn handen op de zijne, op mijn wangen. 'En wie zegt dat ik akkoord ben met jou willetjes?' vraag ik grijnzend.

Hij drukt mijn wangen samen, tot ik een vis lipje verkrijg. 'Bwilwll.' grom ik, maar hij laat niet los. 'Oh, nu ben je schattig!' kirt hij vrolijk en wrijft zijn neus tegen de mijne aan. 'Hoe bozer je kijkt, hoe schattiger je weest!' lacht hij vrolijk als ik mijn kwade blik opzet. 'Wnouwou.' pruttel ik en hij stopt met lachen.
'Mag ik een kusje?' vraagt hij zacht. 'Sinds wanneer vraag jij daar toestemming voor?' Hij haalt zijn schouder op en net op dat moment gaat de voordeur open. Snel laat hij me los en drukt ze er vluchtig op. 'Tom.' fluistert hij grommend. Ik begin te lachen en de jongens komen erin. 'Zozo, het is hier dikke pret zie ik!' grijnst die en heeft 2 zakken in zakken in zijn hand.

'Tot jij erin kwam.' gromt Bill en gaat op het tapijt zitten, ipv in de zetel. 'Ach, broertje toch!' en klopt op zijn schouder. Ik lach en kijk nieuwsgierig in de zak. 'Dat, is wat wij vandaag eens zullen doen!' meld Tom opgewonden en Bella grinnikt. Bill neemt de zak over en kijkt zijn broer droog aan. 'Meen je dat nu?' Hij haalt er een fles uit. 'Tequila?' vraag ik niet begrijpend. 'Drink je niet lieverd?' vraagt Gustav zoet. Ik trek mijn wenkbrauw op, en Bill begint te lachen. 'Alice drinkt niet.' zegt hij dan plots. 'Dat denk jij!' zeg ik meteen en neem die zak. Smirnoff, Cachaca Do Brasil, andere tequila soorten...
'Ik hou nu al van het spel.' grijns ik. Bill trekt een open mond en de rest begint te lachen. 'Jij?' vraagt hij ongelovig en trekt zijn ogen tot spleetjes. 'Je hebt me nooit verteld dat je daartegen kon!' werpt hij me toe. 'Omdat jij het me ook nooit hebt gevraagd Billal!' en ga naast hem zitten. 'Dat zint me niet!' zegt hij zielig. 'Bedoel je soms, dat jij niet drinkt?' vraag ik met een hoog stemmetje. 'Jawel!' zegt hij meteen verdedigend. 'Hij heeft het enkel niet zo op, het spel.' grijnst Tom en haalt een pakje papier uit zijn zak.


'Oké! Eerst moeten we weten wanneer je ouders thuiskomen.' zegt Georg en kijkt me vragend aan. 'Die komen niet thuis hoor.' zeg ik lachend. 'Ohnee, dan?' vraagt Bill bang. 'ehm nee..als zij weggaan voor een weekend, komen ze pas na 4 dagen terug.' zeg ik een beetje overrompeld door Bill's reactie. 'Nee he!' kreunt hij zielig. 'Wat heeft hij?' vraag ik Tom fluisterend. 'Nu kunnen we spelen, tot zolang we maar willen!' lacht hij losbollig. Iedereen haalt glazen, schalen chips, hapjes, kussens, dekens, muziek en pizza. Bill kijkt zuchtend rond en ik kruip naar hem toe. 'Kom op.' zeur ik in zijn oor. 'Nouhou, ik ben niet zo'n fan hiervan, nu zal iedereen alles weten!' en kijkt me schuldig aan. 'Maar het zijn je vrienden voor het leven, en ik geloof dat ik best, 85 met jou wil worden.' fluister ik. Hij kijkt glimlachend op en knuffelt me. 'Omdat jij het bent.' zegt hij en plaatst een kusje in mijn hals. Ondeugend kijkt hij me aan en streelt een haarlok naar achteren. 'Ik weet dat je me nu wil kussen.' zeg ik droog en hij kijkt me boos aan. 'Je verpest weer het moment Alice!' gromt hij ontzet. 'Break.' zeg ik lachend, waardoor hij enkel bozer wordt.

We zitten in een kring en het is dus wel Waarheid, Doen geworden, wat je al had kunnen raden. Een spel dat vaak gespeeld wordt, met drank, muziek en vooral vrienden. De schepper ervan is Tom geworden. Hij heeft zelf kaartjes gemaakt en op een stapeltje in het midden gelegd, zo'n 100 kaarten als ik niet te weinig gok. Iemand trekt een kaart en leest de opdracht voor. Het is zo geschreven, dat eigenlijk iedereen moet antwoorden of de opdracht moet uitvoeren. Wie hem correct uitvoert moet een slok drinken, wie weigert moet meteen een vol glas tequila, gemengd met zout en eiwit opdrinken. Dat doen we dus liever niet, want dan moet je gegarandeerd kotsen.
'Is iedereen klaar?' en wrijft zijn grote handpalmen in elkaar. 'Nee, nog niet.' mekkert Bill en gaat zich mentaal voorbereiden. 'Bella, begint.' zegt Tom verder en ze neemt gretig een kaartje.


'Als je een vrouw bent welke man zou je dan willen zijn?
'Als je een man bent, welke vrouw zou je dan willen zijn?
Waarom?'

Dicteert ze lachend. 'Typisch jou!' lacht ze en legt het kaartje opzij. 'Als man zou ik graag eens, Bill zijn.' zegt ze schouderophalend. 'Mij?' vraagt Bill verbaasd, en meteen gaat Tom pruilen. 'Ja, je bent zo charmant, lief, knap en je kunt geweldig zingen.' zegt ze. 'Egoboost!' grinnikt hij opgewekt. 'Waarom hem en mij niet?' klaagt Tom meteen. 'Ik wil gewoon niet weten waar jij 24 op 24 aan denkt.' zegt ze droog. Zijn blik verandert en gaat over op grijnzen, 'dat wil je inderdaad niet weten.'

Na de G's hilarische vergelijken zoals Pamela Anderson en Lolo Ferrari, is het Bill's beurt. ' Ik zou graag..' begint hij, maar idereen onderbreekt hem. 'Nena, zijn.' luiden ze in koor. 'Omdat ze zo geweldig is, en mooi kan zingen, ze is de beste!' aapt Tom vrouwelijk en slaat zijn 'haar' naar achteren.
Ik begin te lachen net als Bella, terwijl Bill beduusd voor zich uitkijkt. 'Ik wou het zeggen!' zeurt hij enkel, waardoor ik nog harder lach. Ik koos gewoon Obama, omdat hij kan beslissen wat hij wil en dan is het Tom's beurt. 'Jessica Alba!' roept hij uit en gaat zwijmelen. 'Dan kan ik naar mezelf kijken en mezelf aanraken waar ik wil.'
Bella tuurt hem kwaad aan, en ik moet mijn lach inhouden. 'We drinken erop!' en we nemen elk een 'slokje' drank.


Na de G's is het aan Bill en hij grijpt een kaart. Zijn wangen verschieten van kleur en hij kijkt Tom kwaad aan. 'Jij onderkruiper!' gromt hij giftig. 'Ach, Billie, het is een spel!' zegt die enkel. 'Opdracht voorlezen!' roept Gustav nieuwsgierig.

'Kus je linkerbuur, 15 seconden. Gebruik de Franse Technieken correct!'

Gromt hij en ik begin te lachen om Bill's gezicht. 'Dat is niet grappig! Hij wist waar hij wou zitten!' 'Dat doet er niet toe!' lacht hij gretig en kijkt Bill nieuwsgierig aan. 'Ik zet de timer!' roept Bella en neemt het ding in haar handen. Zuchtend draait Bill zich tot mij en ik grijns. 'Krijg je die kus dan toch nog.' zeg ik lachend. 'Start!' gilt ze en hij drukt ze er meteen op. Ik kan toegeven dat ik het wel gemist heb, deze dag. Ik trek hem dichter, zodat hij bijna op me valt. Dat iedereen het kan zien, interesseert me niet, zolang Bill maar blijft zoenen. 'Stop!' gilt ze en langzaam laat hij los. Tom wrijft in zijn handen en Bill neemt een slok. Of 2 slokken,...hij maakt er 4 van. 'Wat doe je?' vraag ik hem. 'Mijn aanstaande verdriet verdrinken.' Ik rol mijn ogen en ga ongemakkelijk naar Tom. 'Kussen maar Alice.' grijnst hij opgewonden. 'Ik bijt je tong eraf!' dreig ik. Pruilend tuurt hij me aan en moet ik gaan beginnen.
Tom kust niet slecht, nogal vurig! Voor mij te vurig, ik houdt het toch maar bij Bill, lekker zacht en liefdevol.
We nemen allemaal een 'paar slokjes' en ik neem de volgende kaart.


'Maagd of niet, wie was de gelukkige zo ja. Oh, wanneer was dat? En waar?'

Lees ik voor en leg de kaart weg. Nieuwsgierig kijken ze me aan, uitgenome Bill, want die weet het natuurlijk al. 'Geen maagd meer, de gelukkige was Thomas, dat was toen ik 17 werd en het was in zijn kamer.' zeg ik vlotjes. 'Ben je geen maagd meer?' vraagt Tom verbaasd. 'Blijkbaar niet hé!' lacht Bella en knipoogt. 'Je ziet er echt maagd uit!' verklaart Georg bedenkelijk. 'Ze is ook nog maagd!' grijnst Gustav. 'Nee, dat is ze niet!' zegt Bill zuchtend. 'Was je er misschien bij Bill?' grapt Tom. Bill rolt zijn ogen en kijkt me stiekem aan. Gluiperdje. 'Oké, ik ben lang geen maagd meer, de gelukkige was Britt, ik was 15 en dat was in het zwembad!' zegt hij glunderend.

Ik schud lachend mijn hoofd en dan is het Bella's beurt. Tom lijkt geïnteresseerd en ik grinnik. 'Ik ben nog maagd.' zegt ze luchtig. 'WWAT?' gilt Tom verbaasd uit. 'Ik ben nog maagd.' herhaalt ze droogjes. Ik begin Tom uit te lachen, want hij lijkt echt in shock te verkeren. 'Liefje..waarom heb je niets gezegd??..en .... eergisteren ..hadden we bijna...' piept hij aangedaan. Ze lacht en drinkt een slokje. 'Als je doorgedaan had, waar je mee bezig was, dan was ik geen maagd meer.' zegt ze en hij trekt een open mond. Even later is Bill aan de beurt en begint Tom te lachen. 'Ons heilig boontje!' grinnikt hij en Bill grijnst mee. 'Hahaha, ja lekker heilig ontmaagd.'

Tom lacht even door, tot hij met een ruk zijn hoofd tot Bill draait. 'WAT?' Ik lach om zijn reactie en de G's kijken even verbaasd. 'Ik ben geen maagd.' zegt hij schouderophalend, terwijl hij een slok naar binnen slorkt. 'sinds wanneer dat? En je moet mij dat ook niet een keertje vertellen!' gromt Tom jaloers. 'Ik was 24 en het was in Alice's kamer.' grinnikt hij en wrijft door mijn haren. 'Met wie?' roept Tom panisch. Ik geef hem een klop en trek mijn wenkbrauw op. 'Met mij, jij oen!' Hij lacht heilig en richt zich dan terug op Bill. 'Wanneer?' vraagt Tom dan door. 'Toen ik 24 was.' herhaalt Bill lachend. 'Welke dag, hoe lang waren jullie samen?' gromt hij. 'Aah, maar dat is de vraag niet he, broertje!' grinnikt Bill plagend. 'Ik vertel jou ook nooit, niets meer!' en kruist zijn armen. 'Ik weet alles al, je hebt alles al meegemaakt dat je kan meemaken!' grapt Bill en snel neemt Tom een kaart, hem negerend.




Zo gaat het een hele tijd door, na 3 rondes is het weer aan Tom en hangen we allemaal grijnzend en lachend aan elkaar te hangen.
Hij begint te grijnzen, erg gevaarlijk te grijnzen. 'Het zal weer wat zijn!' zucht Bill.

'Iedereen trekt zijn shirt of trui meteen uit.'

'Ik dacht het niet broertje!' lispelt hij met dubbele tong en trekt mij tegen zich aan. 'Ach, Bill doe niet zo preuts!' bromt Bella en ik knik. 'Het is maar een shirt!' en trek het meteen uit. Juichend trekken ze het ook uit en kijkt Bill glazig naar de stapel.


'Vertel wat je..opwindend vind aan je rechterbuur.'


Ze kijkt Tom bedenkelijk aan en grijnst. 'Zijn tong.' Ze geeft hem een kusje en hij kijkt mij aan. 'Kom, maar met iets fatsoenlijks aan!' gromt Bill. 'Opwindende dingen zijn niet altijd fatsoenlijk, dus ik zeg haar...kont, zeker in een bikini broekje.' Ik begin te lachen net als de rest, uit genome Bill. 'Jij gluurder!' en geeft hem een klap. Als ik uitgelachen ben kijk ik naar Bill en zucht gelukzalig. 'Bill, naakt.'

Hij schiet keihard in de lach en valt achterover. Ik grinnik en Tom grijnst. 'Welk lichaamsdeel het liefst?' Vraagt hij spottend.
'Oh, kleine Bill! Daar hoef ik niet over na te denken!' zeg ik meteen, waardoor hij strijk gaat. Bill rolt heen en weer, af en toe hapt hij naar lucht maar gaat dan weer door. Als de klok zo'n 7 uur aanduid houden we ermee op, want de helft ligt al in slaap. Enkel ik en Bill zijn nog redelijk actief en ik kruipt tussen zijn benen. 'Mag ik een kusje?' vraagt hij weer en meteen kus ik zijn verdoofde lippen. De heerlijke mengeling van alcohol, lol, lust en liefde, maakt me wild en opgewonden door te gaan. Bill denkt er blijkbaar hetzelfde over, want die zit al aan mijn broeksknoop te prutsen.

Ik stop en grabbel overeind. 'Boven.' zegt hij begrijpend en stuntelig lopen we over de rest uit. Tot ik struikel over Georg die alvast gaat snurken. 'Liefje toch!' giechelt hij hees en neemt me op als een baby. Boven drukt hij me tegen de deur aan en zet verder, waar hij aan begonnen was.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.