Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » I Remember You (BK) » 51

I Remember You (BK)

9 dec 2011 - 22:27

918

0

240



51

EEN HELE HOOP GELUIDEN KLINKT DOOR DE KAMER, EEN DEUR DIE OPENGETROKKEN WORDT, EEN GORGELEND GELUID VANUIT DE BADKAMER. MOEILIJK OPEN IK MIJN OGEN EN SLUIT ZE METEEN TERUG, ALS IK MERK DAT DE GORDIJNEN NOG OPENHANGEN. IK GA RECHT ZITTEN EN GRIJP METEEN NAAR MIJN HOOFD. 'TEVEEL TEQUILA.' MOPPER IK EN SCHUIFEL NAAR DE GORDIJNEN OM ZE TE SLUITEN. IK PASSEER MIJN SPIEGEL EN SCHRIK ME DOOD. IK BEN NOG NAAKT.....XD IK BEGIN TE LACHEN EN ZOEK ACHTER EEN GROOT SHIRT. MIJN HOOFD TOLT EN IK ZOEK HOUVAST AAN DE OPEN BADKAMER DEUR. VOORZICHTIG LOOP IK ERIN EN ZIE BILL, NAAKT...XD MET GEBOGEN HOOFD OVER DE WC. IK NEEM EEN LAKEN EN LEG DIE OM HEM HEEN. IK KNIEL NAAST HEM NEER EN ZIE ZIJN ROOD BETRAANDE OGEN. IK GLIMLACH EN HIJ KREUNT ZIELIG. 'LIEFJE TOCH!' EN STREEL DOOR ZIJN BLONDE HAAR. 'WAAROM KOTS JIJ NIET?' VRAAGT HIJ ONTZET, VOOR HIJ WEER OPNIEUW BEGINT. IK DRAAI MIJN HOOFD WEG EN GA EEN GLAS WATER VULLEN. NA EEN TIJDJE IS HIJ HELEMAAL LEEG EN POETST VERMOEID ZIJN TANDEN. HIJ SPOELT ZIJN MOND EN DRAAIT HET DEKEN OM ZICH HEEN.


VANUIT MIJN LEUNENDE POSITIE, TEGEN DE WASTAFEL BEKIJK IK HEM LIEF. 'JE BENT SCHATTIG MET DAT LAKEN, WEET JE.' BEGIN IK. HIJ GRINNIKT EN VRAAGT ME BIJ HEM TE KOMEN. HIJ OPENT HET LAKEN EN TREKT ME ERIN. IK VOEL HEM TEGEN ME AAN EN BEGIN TE LACHEN. MIJN HANDEN STRELEN OVER ZIJN BORSTKAS HEEN EN HIJ KIJKT OP ME NEER. 'ICH LIEBE DICH, MEINE SCHATZ.' FLUISTER IK IN ZIJN OOR EN GEEF EEN KLEIN KUSJE OP ZIJN WANG. HIJ MOPPERT EN VERBAASD KIJK IK HEM AAN. 'IK WIL NU ECHT NIET OPGEWONDEN GERAKEN, MET JE DUITSE PRAAT!' IK BEGIN TE LACHEN EN HIJ LEGT ZIJN HOOFD TEGEN ME AAN. 'MAAR IK HOU OOK VAN JOU,... ONWIJS VEEL.' VERLIEFD KIJK IK HEM AAN EN LEG MIJN ARMEN IN ZIJN HALS. 'GAAN WE NOG LEKKER IN bed BLIJVEN?' VRAAG IK LIEF. 'IK KAN NIET METEEN EEN REDEN BEDENKEN, HET NIET TE DOEN.' GRIJNST HIJ EN TREKT ME IN ZIJN COCONNETJE TERUG NAAR HET BED. HIJ LIGT HALF BOVENOP MIJ EN PRUTST AAN MIJN SHIRT. 'WAAROM HEB JE DAT NOU AAN?' GROMT HIJ, ALS HIJ HET NIET METEEN UIT KRIJGT.

IK TREK HET MAAR UIT EN KUS ZIJN GETUITE LIPPEN. HIJ STREELT OVER ALLES WAAR HIJ BIJ KAN, ALSOF HET DE LAATSTE KEER IS DAT HIJ HET KAN DOEN. HET BEZORGD ME KIPPENVEL EN EEN GOED GEVOEL. HEERLIJK BESCHERMEND IN ZIJN ZORGZAME ARMEN. HIJ LAAT MIJN LIPPEN LOS EN DRUKT ZE ER NOG EEN PAAR KEER LIEF OP. HIJ ZUCHT EN IK DUW HEM VAN ME AF. 'GA MAAR SLAPEN LIEVERD.' ZEG IK ZORGZAAM EN HIJ KRUIPT TEGEN ME AAN. 'BLIJF JE WEL HIER?' IK GLIMLACH EN STREEL VER ZIJN NEUS. 'JA HOOR, NIET BANG ZIJN.' ZEG IK EN HIJ BEGINT TE LACHEN.




WE LOPEN GEWASSEN NAAR ONDEREN EN ZIEN DAT ALLES AL OPGERUIMD IS. 'GOEIEMIDDAG!' ZEGGEN WE BEIDEN, ZWAKJES. ZE KIJKEN OP, VOOR ZOVER ZE DAT KUNNEN DAN. VOLGENS MIJ HEBBEN WE ALLEMAAL EEN SERIEUZE KATER GEKREGEN. 'HEB JE TOEVALLIG ASPIRINES LIGGEN?' SMEEKT TOM, DIE ER HET MEEST LAST VAN LIJKT TE HEBBEN. 'JA, WACHT EVEN!' EN IK LAAT BILL'S HAND LOS. SNEL NEEM IK EEN TABLETJE EN SCHENK WATER VOOR HUN IN. EIGNELIJK GEBEURT ER DIE DAG NIET VEEL MEER, DAN UITRUSTEN VAN DE ZWARE AVOND EN BIJPRATEN. NA EEN HEERLIJK, DAMPENDE PIZZA, DIE IK NU WEL GEWEND BEN TE ETEN, KRUIPEN WE WEER IN HET BED EN KIJKT BILL ME PLOTS VRAGEND AAN. 'ZIJN WE NU EIGENLIJK TERUG EEN KOPPEL OF NIET?' IK GRIJNS EN DENK NA. 'IK WEET HET NIET, WIL JE DAN ENKEL MIJN SEKS PARTNER ZIJN?' VRAAG IK PLAGEND. HIJ LIKT OVER ZIJN LIPPEN EN KRUIPT OVER ME HEEN. 'DAT LIJKT ME WEL IETS, EIGENLIJK.' HIJ BUIGT VOOROVER EN LIKT VER MIJN GEZICHT. IK BEGIN TE LACHEN EN HIJ LACHT VROLIJK MEE. 'ALS HET VAN MIJ AFHANGT ZIJN WE NU TERUG EEN KOPPEL.' ZEG IK UITEINDELIJK EN STREEL OVER ZIJN GESPIERDE ARMEN HEEN, DIE NAAST ME STAAN. 'GA DAARMEE DOOR.' ZEGT HIJ MET GESLOTEN OGEN.


EXPRES STOP IK EN TREK HEM PLAT OP MIJ. 'NU WIL IK KNUFFELEN.' BEVEEL IK HEM EN HIJ GAAT ME EXTRA HARD KNUFFELEN. 'JE RUIKT WEER ZO LEKKER!' ZEGT HIJ GESMOORD EN SNUIFT EXTRA HARD. 'WEET IK.' HIJ PORT ME WAARDOOR MIJN KNIE PER ONGELUK IN ZIJN BUIK TERECHTKOMT. 'OHH!' KREUNT HIJ PIJNLIJK. 'SHAHAHASSORRYHAHAHAA!' LACH IK EN HIJ KIJKT HALF LACHEND OP ME NEER. 'DIT VIND JE NATUURLIJK WEER GRAPPIG!' IK WIL IETS ZEGGEN , MAAR ZIT ER TE DIEP IN. ALS IK UITGELACHEN BEN, PRUILT HIJ. 'ZAL IK ER EVEN OVER STRELEN?' VRAAG IK ZOET. 'JA!' ZEGT HIJ GEAMUSEERD. HIJ TREKT ZIJN SHIRT OMHOOG EN LEGT MIJN HAND EROP. 'DAT KON OOK MET JE SHIRT EROVER.' HIJ SCHUD METEEN ZIJN HOOFD EN IK WRIJF OVER ZIJN GESPIERD BUIKJE HEEN. 'TRAIN JE?' VRAAG IK IN TRANCE EN VOEL ZIJN BUIK TRILLEN. HIJ LACHT DUS EN IK KIJK LACHEND OP. 'WANNEER ZOU IK DAT DOEN?' EN LEGT ZIJN HAND OP MIJN HAND. 'ZOU JE HET ERG VINDEN ALS IK DIKKER WORDT?' VRAAGT HIJ PLOTS. IK SCHIET IN DE LACH EN GA VAN ZIJN BUIK OVER NAAR ZIJN ZIJDE. 'HELEMAAL NIET! ALS IK JE NU HAD LEREN KENNEN ALS DIKKERTJE, ZOU IK TOCH VERLIEFD OP JE WORDEN.' ZEG IK GERUSTSTELLEND.

Het spijt me van de hoofdletters ik weet echt niet hoe dat komt, ik kan het niet meer veranderen... Gelukkig zijn de volgende hoofdstukken weer normaal. xx


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.