Hoofdcategorieën
Home » Tokio Hotel » I Remember You (BK) » 61
I Remember You (BK)
61
Ze beweegt haar neus zacht op en neer en kruipt automatisch dichter naar me toe. Glimlachend laat ik haar toe en knipper even met mijn ogen.
Ze is geweldig... Alice vult mijn leegte op die ik al jaren meesleep. Je kunt het misschien niet aan me zien, maar zonder haar voel ik me hopeloos. Die maanden dat ik zonder haar heb moeten overleven, waren een marteling. Ik geef toe dat ik moeite had om fris door de dag te komen. Het was zelfs voor Tom ook niet gemakkelijk, er was ruzie in onze relaties, ook tussen hem en mij, omdat we elkaar gewoon dwongen vrolijker te wezen. Er moest een oplossing komen hiervoor, want zo zal het niet altijd blijven werken. Ik voel me gewoon zo geweldig goed en geliefd als ik bij haar ben.
'Billie??' Ik trek me terug naar de realiteit en zie dat ze haar fonkelende oogjes op mij gericht heeft. 'Je bent schattig als je zo diep in gedachten verzonken bent.' fluistert ze met een lachje. 'Ik dacht aan jou, lieverd.' Ze giechelt en kruipt plotseling bovenop mij. Verrast kijk ik d'r aan en ze buigt zich tot bij mij. 'Ik heb je zo vreselijk hard moeten missen.' pruilt ze en kust vervolgens het topje van mijn neus. 'Ik weet het liefje, het is niet leuk.' Ze knikt begrijpend en ik streel haar rug lieflijk. 'Daarom...' Ik stop en hoor gegil vanuit de kamer naast mij komen. Verbaasd kijkt Alice naar haar deur en horen we getrappel over de hang heen. Met een zwaai wordt hij opengetrokken en rent Bella hysterisch binnen.
Ze schud Alice die nog steeds niet verplaatst is, door elkaar en kijkt haar smekend aan. 'Ik smeek je om ja te zeggen, doe het niet voor mij, al zou dat natuurlijk erg lief zijn, maar doe het voor Bill en jezelf! Het zal ons leven veranderen, drastisch veranderen in de goede zin, en over de winkel gesproken, wij zijn de eigenaars dus wij doen gewoon wa..' Tom slaat een hand voor haar mond en trekt haar naar achter. 'Lieverd, rustig!' lacht hij en ze krijgt tranen in haar ogen. 'Maar Tom,je..jij..' Ze laat haar schouders zakken en Alice kruipt in mijn armen. Volgens mij heeft ze ja gezegd...
'Laten we deze mensen zelf eens beslissen, schat.' en neemt haar mee de gang op. Alice gaat opstaan en legt een hand in haar zijde. 'Bill, vertel het me nu meteen!' lacht ze en trekt me uit het bed. Ik begin te lachen en trek haar tegen me aan. 'Oké, ik vraag het je in 1 adem, goed?' Ze knikt en ik neem haar handen beet.
'Ik vertrek volgende week voor 12 maanden op tour, door Azië.'
Haar grip om mijn handen verzwakt meteen en ze begint haar hoofd te schudden. 'Nee, Bill.....BILL!' en trekt haar handen uit de mijne. 'Alice..' begin ik maar ze luistert niet en duwt me weg. 'Je weet...dat ik..1 jaar??' Haar stem schiet de hoogte in en ze begint te huilen. 'Alice, luister even!' zeg ik streng en snikkend kijkt ze me aan. 'Stop met huilen en luister naar wat ik je wil vragen.' Ze kijkt me boos aan maar blijft staan als teken dat ze stiekem toch luistert. Hoe koppig kun je mogelijk zijn? Ik zucht en sluit mijn ogen.
'Wil je met me meegaan?' Ik open mijn ogen en ze kijkt me niet begrijpend aan. 'Wil je met me meegaan op tour, 12 maanden door Azië?' herhaal ik duidelijker. Ze spert haar ogen open en houdt haar hoofd schuin. 'Nou?' vraag ik ongeduldig, waardoor ze begint te lachen. 'Ja.' Ik grijns en ze slaat haar handen voor haar mond. 'Ja, natuurlijk!' roept ze uit en slaat haar armen om me heen. Ze staat vrolijk te springen en maakt ineens een hels lawaai. 'Omg, Bill!' ze laat me los en springt op haar bed. 'Dit is fantastisch!' roept ze uit en veegt haar tranen van haar wangen. 'Dus..je bent zeker dat je het achter kan laten? ..De winkel..jou carr..' Ze springt vanuit het bed bovenop me en drukt haar lippen op de mijne.
Gretig opent ze haar mond en tolt overgelukkig om m'n tong heen. Al snel klemt ze haar benen om mijn middel en slaat ze liefdevol haar armen om me heen. Passioneel gaat ze verder en laat me dan zacht los. Ik geef nog een kusje en streel door haar, haren heen. 'Ik hou zoveel van je!' Ze knikt en legt haar hoofd in mijn hals. 'Ik ook van jou liefje.' Ik grinnik en blijf nog even zo met haar staan. Zo plots als ze op me sprong, springt ze ook van me af, waardoor ze struikelt over haar voeten en op het bed beland. Ik begin te lachen om haar klungeligheid en ze kijkt me geschrokken aan.
'Ik moet nog zoveel doen!' roept ze uit en graait haar kleedje van de grond. 'Hoe bedoel je?' vraag ik verbaasd. 'Ik moet nog een plan uitdenken, Bella verwittigen, mijn 'onderdanen.' (grinnikt even) verwittigen en mijn collectie, Bella's collectie uitwerken of annuleren en...OH my God..!' Ze grijpt mijn hand beet met opengesperde ogen, alsof het antwoord van me af te lezen valt. 'Bill kusjes geven en knuffelen?' gok ik plagend, waarop ze pruilend haar hoofd schud.
'De foto's van de shoot gister nog bekijken en plaatsen!' Ze rent de badkamer in, na een 6 minuten staat ze er weer en graait papier, mappen, handtas, sleutels bij elkaar. 'Liefje, ik zie je vanavond terug!' en drukt vluchtig haar lippen op de mijne. 'Hey! Vanavond pas?' vraag ik ontzet. 'Ja liefje, ik moet nog zoveel doen enja..' zegt ze schuldig waarna ze me iets langer kust. 'Maar ik hou ook tijd om aan jou te denken.' lacht ze vrolijk. Ik grinnik en ze verdwijnt met de noorderwind. Daar gaan we dan...het begin van ons avontuur samen.
Reacties:
Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.