Hoofdcategorieën
Home » Tokio Hotel » I Remember You (BK) » 62
I Remember You (BK)
62
September 26th, 11Pm °17
Zuchtend staren we naar het grijze appartementsgebouw voor ons en strompelen uitgeput naar boven. 'Ik ga Tom bellen en eisen dat hij me komt halen, hierbeneden.' kermt Bella en neemt haar gsm uit. Ik schiet in de lach en zak haast door mijn benen van vermoeidheid. De hele planning die we hadden voor 1 maand, moest vandaag geklaard worden, wat dus onmogelijk is! Dat werden dus overuren en morgen weer verschijnen met gezond verstand. 'Toohoomm..' zeurt ze aan de telefoon en houdt zich staande aan de trapleuning. 'Je moet me komen dragen..' Ik grinnik, bij haar beduusde gezichtje en druk op de liftknop. 'Maar de lift is ook zo moeilijk, je moet eerst drukken, dan wachten tot hij daar is, zeker zo'n 10 seconden! En dan naar binnenlopen en weer drukken op een knopje, mijn vingers hebben artritis ik ben het zeker!' spreekt ze overtuigd en kromt haar vingers voor zich uit. Met de slappe lach druk ik de lift dicht en hijs me omhoog.
Boven zie ik Tom zuchtend lopen via de trappen. 'Als ik overwerkt ben, moet ik haar ook niet vragen om me te komen dragen naar boven, meiden zijn zo ontzettend veeleisend en dan nog zijn ze niet tevreden met alles wat we doen voor hun, het is ook altijd...' Zijn gemompel doet me weer eens lachen en hij kijkt me grijnzend aan. 'Heb ik gelijk of niet?' Eigenwijs tikt hij me aan, waardoor ik haast omver val. 'Je meent het!' roept hij verbaasd en snel open ik de deur.
Meteen staan mijn reukorganen op scherp en kan ik nu haast met mijn verlamde voeten gaan trappelen. Bill heeft me nog niet opgemerkt doordat hij met zijn lepeltje druk in de rode saus roert. Hij neuriet mee met de radio en zijn hand lijkt het ritme nauwkeurig op te volgen. Nu het er nogal actief aan toe gaat, beland de rode saus al snel op zijn blauwe shirt. 'Verdorie!' bromt hij en laat per ongeluk zijn lepel in het hete goedje vallen. 'Dubbel verdorie!' gromt hij ontzet en staart pruilend in de pot. 'Als ik mijn vingers erin stop verbrand ik ze, maar als ik nu eens die lepel laat zitten dan zijn we allemaal gelukkig.' gaat hij door en ik sta ondertussen al in de keuken. 'Wanneer komt ze eigenlijk naar huis? Ik hoop niet dat het te lang duurt, want mijn lieve schat moet een welverdiende portie binnen hebben, die warm genoeg is.'
Vertedert staar ik hem aan en blijf stiekem nog even staan, wachtend op meer lieve woordjes die uit zijn mondje komen.
'Misschien zal ik haar vanavond eens goed verwennen, maar met wat?' Peinzend legt hij een vinger op zijn kin en tuit zijn lippen. 'een filmpje? Of nee een massage?' Hij staat daar zo schattig te wezen in de hoek van de keuken en merkt dus echt niet dat ik hier al een tijdje sta. Ik kan me dus echt geen liever en zorgzamer vriendje dan Bill voorstellen. 'Oh, ik moet haar trouwens nog iets vertellen, voor ik het vergeet, ik hoop dat ze niet lang meer werk heeft, hier.' en slaat een hand voor zijn hoofd. 'Damn, hoe vertel ik Alice op een gepaste manier, dat mijn ouders haar willen ontmoeten voor ik 1 jaar wegblijf?'
Ik sper mijn ogen op en slaak een gilletje. Bill schrikt zo hard dat hij een gekke huppel maakt en met een smak op de grond valt. 'ALICE!' roept hij geschrokken en kwaad. Ik schiet in de lach bij het zien van zijn actie en houdt me vast aan de tafel. 'Bihiill hahaha...' grinnik ik en hij kijkt me boos aan. 'Waar was dat nou goed voor? Mijn hart springt er zowat uit!' en gaat even platliggen om tot rust te komen. 'Shahas-sorry, hahaliefje, kom..' en steek mijn hand uit. Als hij opstaat, kijkt hij me schaapachtig aan. 'Hoe lang sta je hier zo al?'
Mijn handen vinden zijn slanke lichaam en trekt het dicht tegen me aan. 'Lang genoeg om te weten, dat je alles voor me betekent, en ik je niet zou willen vervangen.' Hij kust zacht mijn lippen en streelt over mijn rug heen. 'Ik heb gekookt voor je,...nou ook voor mezelf en Tom enzo..' grijnst hij. Ik laat hem los en hang boven de pot. 'Het ruikt heerlijk Billie! Keukenprins!' en knijp in zijn wangen. 'Correctie graag! Keukenkoning.' en steekt zijn vinger dreigend in de lucht. 'Keukenslaafje.' grap ik en kijkt me arrogant aan.
'Waar blijft mijn eten trouwens?' zucht ik hongerig, waarop hij een verontwaardigd geluid maakt. 'Mevrouw, gaat nog haar eisen stellen ook, als dat zo doorgaat kun je fluiten achter je eten!' Ik kijk hem liefjes aan en tuit mijn lippen. 'Dan bel ik toch gewoon de pizzajongen, die tussen haakjes...'een knap kopje' heeft.' en trippel de woonkamer in. 'Alice!' valt hij meteen aan. Zijn sterke armen grijpen me bij m'n middel en hij begint te kietelen. 'Bihill hahahhaha, je maahahaha mag niet!!!' protesteer ik hevig, maar tevergeefs. 'Ik zal hahahaha heel boos zijn hoor!!' en probeer een boos gezicht tussen het lachen door op te zetten. 'Echt?' en kijkt me geamuseerd aan. Ik kruis mijn armen terwijl hij me verleidelijk aankijkt. 'Je bent zo ontzettend sexy als je boos bent.' fluistert hij voorzichtig tussen zijn lippen, zodat niemand het hoort. Ik lach zachtjes. 'Grappenmaker.' 'Grappenuitvinder!' corrigeert hij me weer. 'Jij bent vreselijk irritant!' en maak me los uit zijn greep. 'Tut tut, niet irritant, gewoon beter.' 'Arrogante kwast.' brom ik. 'Ik ben betweterig dank je.'
'BILL!' roep ik ontzet, maar hij blijft grijnzen. 'Als je niet snel stopt, wordt ik echt super boos!' Maar weet dat mijn dreigement echt niets zal uithalen. 'Dan wil ik je enkel maar kwader maken, snoepje.'
Ik lach zacht en schud mijn hoofd. 'Noem me niet zo!' beveel ik hem, maar hij steekt zijn tong uit. 'Lekker snoepje van me...' zingt hij uitbundig. 'Knor knor varkentje.' en grijns breed. Minachtend kijkt hij op me neer voor hij met een ego in de keuken verdwijnt. 'Your So Sexy When Your Mad.' roep ik en hij komt weer in zicht. 'Ofcorse I Am, Always.' Streelt door zijn haren en werpt me een handkusje toe.
'What the hell, Bill!' roept Tom plots uit, die met Bella op zijn rug boven aankomt. 'What's up, donkey?' vraagt hij. 'Pardon?' Snel vlamt Bill de keuken in, en gaat kinderachtig gillen als Tom hem achterna komt.
Reacties:
Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.