Hoofdcategorieën
Home » Tokio Hotel » I Remember You (BK) » 74
I Remember You (BK)
74
Het gesprek met mijn broer heeft mijn humeur naar 10+ doen stijgen in een fractie van minuten. We zitten nu gezellig aan de tafel en hij praat over zijn relatie met Bella. Volgens hem gaat het echt toppie en voelt hij dat hij echt verliefd is, en het absoluut geen bevlieging is. Ik ben blij voor hem, en vooral dat hij nu met dat player gedrag opgehouden is, dat vooral.
2 volle uren omstrijken en ik kijk in mijn lege kopje thee. Zou Alice nog steeds diep in slaap liggen? Ik heb nu zo'n zin om haar te knuffelen en te zoenen en gewoon...graag te zien. Maar ik kan haar daarvoor toch niet speciaal wakker maken, dat zou een grote zonde zijn. 'Waar denk je aan?' grijnst Tom plots en zwaait voor mijn ogen. 'Nergens aan!' zeg ik snel, misschien te snel. 'Toevallig niet aan Alice' prachtige lichaam?' Ik frons mijn wenkbrauwen en heb plots door waar hij op doelt. 'Misschien.'
Hij begint te lachen en woelt door mijn haar. 'Gek.' Plots gaat de deur open en kijk ik om.
Een gesluierde vrouw treed binnen...
Of nee, het is Alice maar, die het blauwe deken om zich heen gedrapeerd heeft. Ze geeuwt en pruilt lichtjes. 'Wat is er liefje?' vraag ik zoet. 'Wil iemand misschien een chocomelkje warmen voor mij?' Ze trekt een schattig gezicht en ik sta op. 'Ik maak het wel!' roept Tom plots uit en duwt me haar richting uit. 'En voor jou nog een kopje thee, prinses?' vraagt hij met een gek accent. 'Ja hoor, stinky.' Hij gromt en duwt ons eruit. Giechelend schuilt ze in mijn armen en loods ik ons naar de sofa. Ze zit naast mij, met haar benen over mijn benen gekruist, haar hoofd op mijn schouder/nek. 'Je ruikt weer zo heerlijk Billie!' kirt ze vrolijk en geeft me een kusje in mijn hals. Ik lach door het kriebelende gevoel dat ze me geeft, waardoor ze het gewoon doorzet. 'Al!...dat kietelt!' lach ik en kijk haar zielig aan. 'Dwing me maar, te stoppen.' Met een grijnzende blik kijkt ze me aan.
'Simpel!' en druk mijn lippen op de hare. Ik voel haar glimlachen en haar warme vingers omsluiten mijn kin. Met haar tanden bijt ze zacht in mijn onderlip en kijkt me lieflijk aan. Ze laat me los en drukt ze er vervolgens weer op. Maar gewoon zoenen is nu even niet genoeg, ik wil haar kussen zoals het hoort. Snel duw ik haar omlaag en begint ze te lachen. 'Je gaat me toch niet bespringen?' Bedenkelijk kijk ik haar aan. 'Nu er iets groeit daarbinnen, niet nee.' Haastig trekt ze me zelf neer en ik kus haar passioneel. Haar zachte strelingen bezorgen me kippenvel overal op m'n lichaam. Die meid kan me gewoon gek maken, door me enkel te zoenen. Ze is ook nog eens zo ontzettend knap en .... argh gewoon waanzinnig sexy! Als haar hand mijn shirt omhoog duwt kreun ik zacht en maakt ze zich zuchtend los van mij. Haar neus kriebelt in mijn hals en ze kust mijn oorschelp. 'MMhhmm,...als ik nou niet zwanger was geweest dan...dan zou er zoveel kunnen gebeuren, nu.'
Haar fluisterende woorden doen mijn haren flink overeind staan en ik voel langzaam een bepaalde kracht groeien. Als ik plots doorheb wat ze net heeft gezegd, schiet ik in de lach.
Ze heeft een ondeugende blik op haar gezicht, wat me nog meer doet lachen. Als we gestommel horen gaan we snel terug in de positie van net zitten en krijgen we van Tom ons drinken. 'Dankje!' roept ze hyper en geeft hem een kus. 'Nu wil ik wel meer die choco, voor je maken.' Ze port hem en legt dan haar hoofd weer op mijn schouder. 'Ik vraag het Bill wel, die kan ik meer als beloning geven.' zegt ze plots.
Ik kijk haar verbaasd aan, en begin weer te lachen. Heeft ze nu echt zo'n grote drang? Tom verlaat snel de kamer en ik kijk haar dan serieus aan. 'Meende je nu echt wat je zopas zei? Over dat...zwanger...?' vraag ik toch wel nieuwsgierig. Ze trekt haar ogen tot spleetjes en legt een vinger op haar kin. 'Op dit moment zou ik niets liever willen, nee.' Ze verlegt haar vinger naar mijn mond en glimlacht breed. 'Jij niet misschien?' Ik grijns en zet mijn thee op de tafel, waarop zij volgt. Ze kijkt me zwoel aan en buigt zich over me heen. Met haar kersenrode lippen kenmerkt ze mijn gezicht en likt sierlijk over mijn lip heen. 'Nou.?' blijft ze doorgaan.
'Je bent stout.' en kijk haar ontzet aan, ze gaat me hier volledig opgeilen en dan mag ik het zelf nog oplossen ook. Ze lacht plezierig en beweegt haar wenkbrauwen. Voor ze nog wat kan zeggen leg ik lachend mijn vinger op d'r mond. 'SSst!, je hebt nog een stoute mond ook!' vervolg ik mijn redenering. Ze begint te lachen en slaat haar armen om me heen. Het is even stil tot ze zich weer tot mij richt. 'Bedoel je dat ik stoute dingen kan met mijn mond?' en trekt haar wenkbrauw op. Met open mond kijk ik haar aan. 'Jij..' begin ik en ze glijd giechelend van mijn benen af. 'Krijg ik nog antwoord, varkentje?' en tikt op haar uurwerk alsof ze een soort deadline moet halen. 'Daar..antwoord ik gewoon niet op!' en probeer op een veilige afstand te zitten.
Helaas komt ze steeds dichter en voel ik een plotse reactie op mijn onderlichaam. Een hand wel te verstaan. 'Liefje..' mopper ik panisch om het verlangen die ik zal krijgen. 'Wat is er schat?' vraagt ze schijnheilig. 'Liefje,...wat moet ik ermee aanvangen?' fluister ik zielig. 'Gewoon...als je het me lief vraagt, help ik je.' en knipoogt. Wacht eens even, is dit Alice?
'We zijn nu al zolang niet meer...' ze stopt en ik neem haar hoofd beet. 'Schat?' Ze kijkt me verlegen aan en ik grijns breed. 'Je bent een beetje verslaafd aan mij?' Ze knikt meteen overtuigd en staat op. 'Kom je mee?' Meteen sta ik op en trek haar eigenhandig naar de slaapkamer. 'Hebben we haast?' roept Tom ons na. 'Ja heel erg, zet de tv maar luider!' roept Alice en snel duw ik haar de kamer in. 'Ze maakt maar een grapje.' probeer ik mezelf te redden. Tom giert het uit en haastig trekt ze me binnen. 'Kom nou, Bill!' en gooit me op het bed.
Reacties:
Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.