Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » I Remember You (BK) » 75

I Remember You (BK)

9 dec 2011 - 22:38

1029

0

203



75

Enkel in een strak topje en mijn boxer, huppelt ze de kamer rond. 'Baby we ain't got nothing without lovee, darling you got enough for the both of us...' galmt er door de kamer heen. 'Waar ben je nou toch?' Ze vloekt binnensmonds en ik kan haar enkel aanstaren. Met mijn blote armen onder mijn hoofd, totaal opgedroogd zweet, en eigenlijk nog steeds naakt, nu zij mijn boxer aanheeft. 'Make love to me, Oh make love to me..' De melodie van Beyonce had me verrast. Ze hield van Old Rock en had wel enige voorkeur bij hiphop dacht ik, maar Beyonce had ik niet verwacht.
'1 + 1, van Beyonce?' had ik haar gevraagd met een lach. Ze grijnsde me breed toe en knipperde haar ogen. 'Het liedje past nu perfect...' fluisterde ze grijnzend en sprong overeind om hem te zoeken.


Uiteindelijk neemt ze hem op. 'TOM?' grijnst ze breed. Meteen ben ik aandachtig, wat moet hij nu weer? Hij weet toch dat we...Natuurlijk!
'Ja we zijn klaar, we komen over een halfuurtje,' ze drukt af en ik zucht. 'Het eten is bijna klaar.' meld ze en hupt bovenop me in het bed. 'Typisch Tom, om dat even bellend te melden, de deur is even ver hoor!' en streel haar blote benen die langs me liggen, elk aan een zijde. Ze bekijkt me lief en streelt met haar handen over mijn borstkas heen. 'Ik hou van je Bill..' en houdt haar hoofd schuin. Ik grinnik en wil net antwoorden als ze opspringt. 'Je moet nog een liedje beluisteren!' roept ze uit en haalt mijn laptop uit de kast.

'Moet dat nu?' zucht ik verveeld. Ze knikt hevig haar prachtige hoofd en opent Youtube. 'Een liedje dat voor ons geschreven is, ik zeg het je!' Ik wil een opmerking maken, maar zie dan de schattige blik op haar gezicht verschijnen. Ze is zo lief als ze ergens volledig achter staat, waarop ik haar enkel nog kan aanstaren. 'Bill?' Ze tuit haar lippen en ik grinnik. 'Wat is er? Wil je het niet horen, het kan wel een andere keer hoor.' Ik zie de teleurgestelde blik al in gedachten verschijnen, en schud meteen mijn hoofd. 'Ik wil het Nu zien!' zeg ik beslist. Trots draait ze de laptop en zie ik Beyonce. 'Liefje...ik wil je nu niet kwet..' begin ik zacht, maar ze legt een vinger op mijn lippen.


'Ik weet het, je bent niet zo voor R&B, maar dit moet je horen, stel je voor dat ik het zing in haar plaats en je verstaat het helemaal!' Ik knik maar en ze gaat naast me liggen, de laptop op mijn buik.


Remember the first day when I saw your face?
Remember the first day when you smiled at me?
You stepped to me, and then you said to me,
I was the woman you dreamed about.
Remember the first day when you called my house?
Remember the first day when you took me out?
We had butterflies although we tried to hide it,
And we both had a beautiful night.

The way we held each other's hand,
The way we talked, the way we laughed,
It felt so good to find true love
I knew right then and there you were the one
ooh oh oooh

I know that he loves me, cause he told me so
I know that he loves me, cause his feelings show
When he stares at me, you see he cares for me
You see how he is so deep in love
I know that he loves me cause it's obvious
I know that he loves me cause it's me he trusts
And he's missing me, if he's not kissing me
And when he looks at me his brown eyes tell his soul

Remember the first day, the first day we kissed?
Remember the first day we had an arguement?
We apologized, and then we compromised
And we haven't argued since
Remember the first day we stopped playing games?
Remember the first day you fell in love with me?
It felt so good for you to say those words
[ From: http://www.metrolyrics.com/brown-eyes-lyrics-beyonce-knowles.html ]
Cause I felt the same way too

The way we held each other's hand,
The way we talked, the way we laughed
It felt soo good to fall in love
And I knew right then and there you were the one ooh oh ohhwoah

I know that he loves me, cause he told me so
I know that he loves me, cause his feelings show
When he stares at me you see he cares for me
You see how he is so deep in love,
I know that he loves me cause it's obvious
I know that he loves me cause it's me he trusts
And he's missing me, if he's not kissing me
And when he looks at me his brown eyes tell his soul.

I'm so happy, so happy that you're in my life
And baby now that you're a part of me
You showed me,
Showed me the true meaning of love (the true meaning of love)
And I know he loves me

I know that he loves me, cause he told me so
I know that he loves me, cause his feelings show
When he stares at me you see he cares for me
You see how he is so deep in love
I know that he loves me cause it's obvious
I know that he loves me cause it's me he trusts
And he's missing me, if he's not kissing me
And when he looks at me his brown eyes tell his soul
He looks at me and his brown eyes...
Tell his soul


(Voor diegene die de song zelf willen beluisteren:
http://www.youtube.com/watch?v=nTnPF8zizWo&feature=related)


Met fonkelende oogjes kijkt ze me aan en weet ik even niet wat te zeggen.Het is wel een heel toepasselijk liedje, dat ze uitgekozen heeft. 'En? Wat vind je ervan, vind je ook niet dat he..'
Het kussen van verzegelde lippen vind ik zelf een liefdevolle aanpak. Vooral als ze het niet verwacht, dan voelen ze anders aan, precies voller. Met gesloten ogen schuif ik de laptop van me af en buig me beter over d'r heen. Haar vingers verdwijnen in mijn korte haar en langzaam sluit ze de kus af. 'Ik hou zoveel van je, schat, echt heel heel erg veel.' fluister ik en plaats nog een klein kusje. Ze krijgt waterige oogjes en om niets te hoeven zeggen drukt ze haar lippen er weer op. Maar of ik daar iets op tegen heb?? Hell No!


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.