Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » I Remember You (BK) » 86

I Remember You (BK)

9 dec 2011 - 22:44

996

0

185



86

Na wat geshopt te hebben in verscheidene winkels trekt Bill me mee in een klein, knus restaurantje. Verrast maken mijn ogen contact met de bekleding ervan. Hier wordt geen gebruik gemaakt van de moderne vorm, elektriciteit.
Ze zijn al tevreden met de zachte sfeerverlichting die een simpele kaars hun biedt. Op elk tafeltje dat bekleed is met een bordeaux tafelkleed, staan 3 kaarsen naast elkaar opgesteld. Aan de muur hangen grote spiegels met op zithoogte kleine spots die zogenaamd de spiegels verlichten. Alles is bruin of goud gelijst in de hele ruimte. Doordat het buiten al aardig donker is, vind ik dit restaurant, pure passie uitstralen. Daar helpen trouwens, de zachte love songs op de achtergrond mee.

Als een echte gentlemen haalt Bill de jas van mijn schouders en trekt evenals de muts uit. 'Deze zul je hier niet nodig hebben.' Hand in hand lopen we naar een gezellig hoekje achterin, waar niemand zit. We schuiven naast elkaar op de bank en ik laat mijn ogen nog eens nieuwsgierig rond glijden. Plots voel ik een koude hand op mijn bil.
'Ik weet dat je niet zo houdt van al dat dure gedoe, dus dacht ik dat dit wel een optie kon zijn.' Hij kijkt wat onzeker vanonder zijn zwarte wimpers. Het is zo lief dat hij speciaal voor mij zo'n keuzes maakt en nu kijkt hij zo zielig door mijn zwijgzaamheid. Ik glimlach en schuif dichter naar hem toe. Zachtjes kus ik zijn lippen en streel met mijn vingers over zijn gave gelaat heen. Als ik hem loslaat zweef ik voor zijn ogen, zijn lichte twinkeling verborgen in z'n kastanjebruine ogen. 'Je bent een echte schat!' fluister ik alweer gesmoord door de tweede aanraking van zijn lippen. Lachend laat hij me los en strijkt een lok achter mijn oor. 'Zullen we bestellen?' Ik knik en wrijf nog eens met mijn neus over de zijne heen.


Onder het eten kan ik het niet laten hem stiekem te bekijken. Hij geniet er echt van, zo saampjes lekker knus,... Hij legt zijn vork neer en knipoogt mijn kant op. Rode blosjes vormen zich op mijn wangen en ik heb geen idee hoe dat nou weer komt. Hij trekt me tegen zich aan en ik kijk op in zijn ogen. 'Je ziet er weer zo stralend uit.' Grinnikend speel ik met zijn halsketting en leg mijn hoofd op zijn schouder. 'We hadden dit veel eerder moeten plannen.' fluistert hij zacht en aait door mijn haren voordat hij me kust. Al snel verhoogt het een stadium en voel ik zijn hand onder mijn trui komen. Giechelend probeer ik hem wat los te laten en protesteert hij kreunend. 'Bill,haha, we zitten in een restaurant.' lach ik half kussend. 'Maar niemand kijkt..' fluistert hij en kust mijn oorschelp. Ik zet me wat rechter en neem zijn gezicht in mijn handen. Hoe kun je nou zo verliefd op iemand zijn? Ik zou hem nooit verlaten, voor eender wat. Hij heeft het werkelijk mijn hart gestolen. 'Waar denk je aan?' fluistert hij met bolle wangetjes, doordat ik erin knijp. 'Ik hou gewoon van je.' lach ik. 'Weet ik.' en haalt zijn wenkbrauwen op. Ik sla mijn armen om hem heen en begin te lachen.



Als we voor een groot wit huis stoppen kijkt Bill me aan. 'Welkom to my Crib!' en laat me lachend voorgaan. Het is prachtig ingericht zoals ik wel had verwacht van hem. Er hangen schilderijen en foto's aan de muur van hem en Tom. 'Binnenkort hangen jullie er ook aan hoor.' zegt hij heilig. Ik lach en loop naar boven. Hij heeft een kamer met balkon en een prachtig uitzicht. Verliefd hang ik over de balustrade en voel plots 2 armen om me heen.

'Bevalt het je?' en kust mijn hals. 'Heel erg, ik voel me zelfs meer thuis dan in New York.' zeg ik zacht, bang dat ik het mooie moment verpest. 'Kom dan hier wonen.' Verbaasd staar ik voor me uit en draai me om. 'Meen je dat nu?' Hij drukt zijn lichaam tegen me aan en grijnst. 'Dan kunnen we zoveel meer dingen doen,...je weet wel..samen.' fluistert hij geniepig. Ik bijt op mijn lip terwijl hij zijn handen niet kan thuishouden. 'Mhhm...zoals wat?' Hij haalt onwetend zijn schouders op en brengt zijn hoofd naar mijn oor. 'Zoals dit misschien?' Een harde zuigkracht plaatst zich in mijn hals waardoor ik mijn handen in zijn hals leg. Ik sluit mijn ogen en kreun zacht zijn naam. Al snel legt hij zijn vingers in mijn lenden en schuift omhoog richting mijn bh-sluiting.


Net op het moment dat ik me wil overgeven bedenk ik me iets. 'Bill, we staan nog steeds buiten!' Zwijgend laat hij m'n hals los en trekt me binnen. Hij sluit de deuren en schuift de gordijnen voor het raam. Als hij zich tot mij draait likt hij z'n lippen nat. 'Weet je..' begint hij en bekijkt me van top tot teen. 'Jij straalt echt pure lust uit.' fluistert hij glazig. 'Ik zou het andere woord willen gebruiken, maar dan klink ik zo verslaafd..' mompelt hij eerder tegen zichzelf dan tegen mij. Ik kan een brede grijns niet onderdrukken en leg mijn handen in mijn zijde.

'Dus...je bent niet verslaafd?' probeer ik en trek langzaam mijn trui uit, terwijl ik zijn ogen niet loslaat.

'Je...ehm..'

Mijn broeksknoop klikt los.

Mijn hand brengt de rits in beweging.

'Nou?'

Hij knippert met zijn ogen en zwaait met zijn handen.

'Je bent onweerstaanbaar en prachtig en alles wat me super verslaafd maakt !' hij lijkt wel in trance te zijn door mijn kleine handelingen.

Grijnzend kijk ik hem aan terwijl mijn handen de broek tergend langzaam omlaag drukken.

'Ben je dat heel zeker?' en stap langzaam naar hem toe.

Hij slikt en weet zich geen houding te geven.

'Mi-misschien..' en probeert een andere kant op te kijken, wat niet echt lukt.



Details of liever niet? xxxx

Dank je voor alle reacties!! Ik was verrast toen ik las dat jullie die echt goed vonden, ik twijfelde erover hem te activeren eigenlijk...


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.