Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » I Remember You (BK) » 86B

I Remember You (BK)

9 dec 2011 - 22:46

791

0

195



86B

[b]Opgelet Gedetailleerd hoofdstuk! xx[/b]

Twijfelend kijkt hij een andere kant op en begin ik te lachen. Ik begin te lachen en hij bloost. 'Bill, ik ga je niet opeten hoor!' Stuntelig valt hij over zijn eigen voet en beland achterwaarts op het bed. 'I-ik weet wel,..maar eh..' Hij kruipt verder tot het hoofdeind en ik druk mijn broek verder omlaag. Hij valt weer stil en ik kruip op mijn knieën naar hem toe. Ik kus hem zacht en kort.

Mijn handen glijden over zijn borst en houden halt bij de rand van zijn hemd.

Een hand glipt eronder en ik kan de lichte sixpack voelen onder mijn vingertoppen.

Mijn lippen kenmerken zijn kin, hals, sleutelbeen.

De eerste knoop gaat los, een kusje in het midden van zijn borst.

De tweede knoop volgt, langzaam glijd ik lager tot zijn navel.

Kippenvel bedekt zijn lichaam en de laatste knoop volgt.

Mijn nagels krassen er zacht overheen en ik bekijk zijn lichaam grondig.

Vlekkenloos, gewoon perfect!

Ik trek het hemd uit en voel hoe hij me dwingend op zijn lippen laat zakken. Mijn borst raakt zijn borst en een tong wordt onmisbaar in het spel. Zijn handen strelen mijn naakte rug en tegen zijn zin, maak ik me weer los.

Plagend cirkel ik om zijn boxerrand en trek er stevig aan.

Behendig trek ik de gulp open en trek het tot zijn knieën omlaag. Het staat al behoorlijk gespannen en ik vluchtig kijk ik hem aan. Hij ademt zwaar en pijnigt zijn lip, als ik 'per ongeluk' over zijn boxer glijd.
Ik kruip van het bed en begin op een uiterst traag tempo zijn schoenen uit te trekken. Hij bekijkt me met een geïrriteerde blik, maar ik negeer het. Dit is veel te leuk om te doen! Vervolgens trek ik de broek volledig uit en leg een vinger op mijn mond. 'Wat moet ik nu doen?' vraag ik hem. Hij rolt zijn ogen en pruilt vervolgens. 'Plaag niet zo...' Grijnzend ga ik bovenop hem liggen en beweeg me zacht over hem heen. Hij blaast warme lucht in mijn oor, terwijl zijn handen mijn hele lichaam betasten. 'Schat..please..' Ik kus hem en speel even met zijn piercing die vastklemt aan zijn tepel. Plots draait hij de rollen om en begint hij weer bij mijn hals. Genietend ga ik door zijn haren heen en druk mijn lichaam omhoog zodra zijn tong tussen mijn borsten glijd.
Met zijn lange vingers trekt hij de laag stof omlaag en omsluit ze met zijn beide handen, voor hij me weer zoent.


Ondertussen trekt hij m'n slipje uit en begin ik te kreunen door zijn 'handelingen'. Mijn nagels boren in zijn rug en zweet parelt op mijn buik van opwinding. Mijn ene hand glijd via zijn arm omlaag, tot de hand die zijn werk uitvoerd. Ik voel zijn ringen, ik voel zijn vingers, vervolgens de top ervan als hij me even verlost. Hij kijkt me hongerig aan, wat voor mij een teken is, te starten. Hij gaat op zijn rug liggen en ik trek mijn bh snel af. De boxer spant vreselijk hard en behendig trek ik die uit. Hij haalt een condoom tevoorschijn en brengt die om. Hij trekt me omlaag en duwt hem voorzichtig binnen.


Kreunend houdt hij m'n lichaam beet en probeer ik houvast te vinden in iets. Kussend rolt hij om, zodat hij boven komt te liggen. Passioneel kust hij verder terwijl hij doorgaat. Mijn gehijg wordt gekreun en mijn gestreel wordt heviger. Hij geeft me zoveel genot met zijn handelingen op zijn eigen manier. Even zweeft zijn hoofd boven het mijne en kijkt hij me aan, diep in de ogen. Hij is daadwerkelijk prachtig, die ogen...
Onbeschrijflijk als je ze van op 5 cm ziet. Zijn lippen die gekust moeten worden,...zijn naakte lichaam die me vreselijk opwind.


Hij drukt me op mijn zijde en komt achter me liggen. Zijn hand ligt in mijn kuitholte en trekt die omhoog. Hij neemt een sneller tempo aan waardoor ik mij rug meteen op krul. Ons gekreun mengt zich samen en hij strijkt mijn haren naar achter. Ik houdt zijn hoofd vast, door me vast te klemmen in zijn korte zwarte haar. Plots voel ik een overheersend gevoel in mijn onderbuik opkomen, ik ben er bijna...
Hij kreunt luider en af en toe hoor ik mijn naam ertussen piepen.

Zijn hand omsluit stevig mijn borst en ik hijg steeds onregelmatiger en voel dat Bill het ook niet lang meer uithoudt. Als hij z'n laatste slag slaat beginnen mijn bekken te trillen en valt mijn hoofd in mijn hals. Bill plaatst kusjes in mijn hals en komt uit mij vandaan. Na genietend streelt hij over mijn hele lichaam van boven tot onder. Ik glimlach als hij me omhelst en stevig tegen zich aandrukt. Niets voelt beter dan een geslaagde partij en vervolgens zijn naakte lichaam tegen het jouwe aan.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.