Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » I Remember You (BK) » 87

I Remember You (BK)

12 dec 2011 - 21:25

1130

1

264



87

De volgende ochtend loop ik naar onderen en zie Bill net de oven openen. De heerlijke geur van koffie koeken dringt mijn neus binnen en hij schuift de plaat op de tafel. 'Hey, liefje!' zegt hij vrolijk en neemt me in zijn armen. 'Goed geslapen?' en kust me lieflijk. Ik sla mijn armen om zijn hals en laat voorzichtig zijn lippen los. 'Ik was genoeg uitgeput om diep te slapen.' Hij grijnst en ik voel zijn handen omlaag glijden. 'Zullen we?' Ik knik en ga prompt op zijn schoot zitten om te eten. Ik laat mijn hoofd op zijn schouder zakken en staar wat voor me uit. 'Al nagedacht over mijn voorstel?' vraagt hij plots en streelt over mijn blote been. 'Ik zie mezelf hier wel wonen, bij jou.' fluister ik en hij trekt grote ogen. 'Dus het is een ja?' vraagt hij blij. 'Natuurlijk wel, liefje.' en geef hem een zacht kusje. 'Selina-Kay, zal het ook enig vinden,' voeg ik eraan toe en hij zoent me lachend. 'Dan worden we een klein gezinnetje.' fluistert hij en geeft kusjes op mijn wang en hals.


'Volgens mij vergeten hun dat hier nog 2 andere mensen wonen!' hoor ik plots en draai mijn hoofd naar het geluid. 'Oh, Tom!' zeg ik verrast en begin te lachen om de droevige blik op zijn gezicht. 'Sorry, ik heb zo stiekem altijd de neiging om het mijn huis te noemen.' geeft Bill toe en gaat Tom enkel grommen. 'En bedankt hoor!' Ik sta op en loop op Tom af. 'Geef me eens een knuffel.' Hij negeert me en gaat gewoon verder met koffie maken. 'Tommie, het spijt me, echt!' smeek ik en zijn blik verzacht een tikkeltje. 'Wil je een kusje?' Grijnzend draait hij zich om en wenkt me. Lachend knuffel ik hem en geef een kus op zijn wang. 'Oké, nu vergeef ik je, maar Bill nog steeds niet!'




'Waarom niet?' roept hij uit. 'Nou, krijg ik van jou een kusje of een knuffel? Ik dacht het niet hé!' Bill tikt op zijn hoofd en rolt zijn ogen. 'Ik ben je broer en ik ga je niet kussen, pervertje.' 'Geef me dan een knuffel.' gaat Tom verder. 'Waarom zou ik? Het is niet dat ik me ergens schuldig over moet voelen.' en schenkt een kopje koffie uit. 'Gewoon als teken dat je nog van me houdt, broederliefde.' pruilt Tom en trekt aan zijn arm. Hoofdschuddend verlaat ik de keuken en hoor gebrabbel van bovenaf. 'Bill, kom op! Anders zaag jij er ook zo over!' 'Dat is niet hetzelfde Tom!' 'Jawel, misschien voel ik me nu ook wel vreselijk beroerd, omdat je mij even vergat in the picture!' 'Als ik het doe, hou je dan je kop, voor 10 minuten?' gromt Bill en even later is het stil. 'Tweelingen.' grinnik ik en zie Bella uit een kamer komen, met een klein wezentje op haar arm. 'Selina, kijk eens wie er daar is!' fluistert ze nog slaperig. Een klein lachje verschijnt op haar gezicht en haar beentjes stampen vrolijk tegen haar aan.


'Dag, mijn kleine prinses.' en neem haar over. Ze maakt een vrolijk geluidje en en klemt zich meteen vast aan mijn shirt. 'Echt bedankt Bella!' Ze maakt een wegwerp gebaar en streelt over haar wangetje. 'Geen probleem, ze was braaf, op het huilen na dan.' Grinnikend lopen we naar onder en schiet ik in de lach. Bill hangt als een lappenpop in Tom's armen en heeft een vervelende uitdrukking op zijn gezicht. 'Lief broertje.' grijnst Tom en knipoogt onze kant op. Hij drukt zijn lippen op zijn wang en haastig laat Bill hem los. 'Tom, ik vermoord je nog eens!' roept hij en veegt met een vies gezicht aan zijn wangen schoon.
'Bill, zulke taal gebruik je toch niet als je dochter in de buurt is!' en tikt hem op de vingers. Selina-Kay begint te lachen als Bill, Tom een tik geeft en loopt dan op ons af.


'Kleine meid, heb je papa gemist?' en kust haar gezichtje onder. Tom warmt wat melk op en even later zitten we met z'n allen aan tafel om te ontbijten. 'Hoe laat moeten we weer op de tourbus zijn?' Bella kijkt Tom aan en hij legt zijn hoofd op haar schouder neer. 'Om 6 uur vanavond staat hij hier voor de deur.' verklaart Bill die, Selina-Kay het laatste beetje melk schenkt. 'We kunnen eens met z'n allen naar de stad gaan?' stelt Tom voor. 'Oh en dan gaan we picknicken in het park!' roept Bella uit met een triomfantelijke grijns. 'De eerste foto's van Selina-Kay, met de belangrijkste personen in ons leven.' mompelt Bill met zijn blik op haar gericht. Vertedert kijk ik Bill aan en glimlachen Tom En Bella. 'Ik zou je nu wel kunnen zoenen.' zucht Tom. We schieten in de lach en Tom trekt Bella overeind. 'Ik maak maar een grapje natuurlijk, we gaan douchen, en daarna doen wij wel de boodschappen, voor het picknicken.' Dankbaar kijken we ze aan en beslis ik de tafel af te ruimen. 'Schat, wacht even, ik help je wel.' 'Nee, ik doe het wel, hou jij je nu maar met haar bezig!' protsteer ik en en hij zucht. 'Eerst een kusje.' beveelt hij en tuit zijn lippen. Meteen heeft Selina het gezien en slaat haar bolle handje erop. 'Liefje, je moet nu eerst drinken, dan pas mag je spelen.' Ik lach en geef hem een zacht kusje.



Terwijl Bill douche't begin ik alvast Selina te wassen. Ze is nu 8 maanden en kan al behoorlijk kruipen en rechtop zitten. Het lopen vergaat wat moeilijk, maar misschien heeft ze even wat meer tijd nodig dan andere kinderen. De wondjes genezen prima en morgen heb ik een afspraak met een dokter in La, voor controle. Bill kan er wel niet bij zijn, maar Bella zal wel meegaan. Volgens mij zal alles goed verlopen. Ik trek haar een roze jurkje aan, dat ze van Bella en Tom kreeg en ze staart me vrolijk aan met haar ijsblauwe ogen.
Ze klapt in haar handjes en bekijkt me met een trotse glimlach. 'Is Selina mooi? Ben je mooi?' Ze beweegt haar kont op en neer en begint vrolijke geluidjes te produceren. Ze brabbelt en gilt van opwinding. Lachend neem ik haar op en besluit ze me aan te staren. 'Nu ben je net je vader.' zeg ik zacht en ze omsluit mijn hals met haar kleine handjes. 'En daar mag je blij om zijn!' hoor ik achter me en zie Bill met een handdoek op zijn hoofd de kamer inlopen. 'Misschien wel, misschien niet.' Hij kijkt me droogjes aan en lachend geef ik hem een kusje. 'Grapje, schat, maar ben je klaar?' Hij knikt en laat de handdoek vallen, om Selina over te nemen. 'Jou breng ik even naar tante Bella.' en loopt ermee naar onderen.


Reacties:


SweetGirl
SweetGirl zei op 12 dec 2011 - 22:26:
snel door gaan!!!!!!!!!!!!