Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Love is a strange thing (vervolg op A meeting gone soure) TH » Hoofdstuk 51.

Love is a strange thing (vervolg op A meeting gone soure) TH

15 dec 2011 - 12:32

1996

1

330



Hoofdstuk 51.

Gustav en Raven beginnen aan het eten terwijl Tammy bij haar eigen kinderkeukentje staat te koken op haar manier.
Raven denkt dan de tafel vast en Tammy staat al klaar om in haar stoel gezet te worden.
Je moet nog even wachten lieverd zegt Raven dan, het eten is nog niet helemaal klaar namelijk.
Tammy trekt een pruil lip en gaat dan maar voor de tv zitten.
Raven grinnikt erom en gaat Gustav weer helpen met koken.
Als het eten klaar is schept Gustav op en roept Raven Tammy bij zich zodat ze in haar stoel gezet kan worden.
Die komt aangestormd en meld dat ze erge honger heeft.
Ok bijdehandje zegt Raven dan, papa komt er aan met je bordje.
Tom komt inmiddels weer aan bij zijn huis en gaat direct opzoek naar zijn broer en schoonzusje.
Als hij die gevonden heeft gaat hij bij ze zitten en bied zijn excuses aan voor eerder.
Laneice glimlacht en zegt dat het goed is, ze is blij dat hij weer terug is..
Bill geeft Tom een schouderklopje en zegt dat ze pizza gaan eten aangezien hij geen zin heeft om te koken.
Jullie hebben toch wel een beetje gezond gegeten he? vraagt Laneice dan.
Ja dat hebben we, we hebben voornamelijk bij Jessie en Raven gegeten zegt Bill dan heel eerlijk.
Oh dat is mooi dan, de kids hebben goede voeding nodig om te groeien zegt ze dan.
Bill glimlacht en is ontzettend blij dat Laneice weer terug is waar ze hoort.
Nadat Bill de pizzatent had gebeld zochten de kinderen een Disney Film uit en zat Tyler op de grond met Laneice te spelen nadat hij zijn potje met groente al op had gegeten.
De film was uitgekozen met behulp van Tom en ze hadden voor:" The Lion King gekozen".
De bel ging inmiddels en Bill ging open doen.
De pizza's werden betaald en hij sloot de poort en daarna de deur af.
De meiden hadden ieder een kwart pizza op toen ze zeurde dat ze vol zaten.
Tom had die van hem al op en hij eiste de ene overgebleven kwart op terwijl Bill de andere weg griste.
Alsof jullie in geen maanden gegeten hebben roept Laneice dan uit van verbazing..
Tom bloost en Bill begint ook aardig rood aan te lopen.
Laneice grinnikt even en brengt dan de lege dozen maar naar de vuilbak.
Tyler zit nu in zijn box te spelen terwijl de rest de film af kijken.
Dan is het tijd om de kids in bad te doen en Bill laat alvast het bad vollopen.
Hij zet een speciaal badstoeltje in het bad voor Tyler dan hoeven ze hem niet de hele tijd vast te houden en kan hij gewoon spelen zonder uit te glijden.
Bill roept de meiden en die stormen de trap op.
Laneice loopt er met Tyler achteraan en Tom grinnikt even en ruimt de rest van de spullen naar de keuken waarna hij zorgt dat er koffie is als de kids op bed liggen.
De 2 meiden spelen met Tyler in het bad en ondertussen is Laneice kleertjes aan het pakken en ze loopt haar slaapkamer in en ziet het halsbandje liggen die ze al die tijd heeft moeten dragen.
Ze pakt het op en bekijkt het.
De beelden van de man komen weer terug in haar hoofd en ze begint te trillen.
De tranen beginnen langzaam te komen en Bill kijkt even om het hoekje om te kijken waarom het zolang duurt.
Hij zit Laneice met de halsband staan en de tranen die over haar wangen lopen.
Hij roept om Tom en die komt al snel aangelopen.
Wat is er, Bill? vraagt hij aan hem.
Bill vraagt of Tom even bij de kinderen wilt blijven en loopt zelf snel naar Laneice.
Tom knikt en loopt de badkamer in.

Bill neemt Laneice de halsband af en legt hem weer weg.
Dan begint hij zachtjes te praten tegen haar en hoopt dat ze op die manier wat kalmeert.
Maar wat hij ook zegt hij dringt niet eens door tot haar.
Oh, kom op Laneice word alsjeblieft weer jezelf fluistert hij dan en hij drukt haar naar het bed toe waar hij haar op duwt.
Laneice kijkt nu geschrokken omhoog en wilt het op een brullen zetten maar Bill legt zijn hand over haar mond en gaat door zijn knieën.
Niet schreeuwen ik ben het maar. zegt hij wanhopig.
Laneice kijkt hem echter nog steeds angstig aan en probeert weg te komen.
Bill laat haar dan los en stapt weer van het bed weg.
Laneice staat nu aan de andere kant naast het bed en zoekt een uitweg.
Bill loopt hoofdschuddend naar de badkamer terug en Tom vraagt zachtjes wat er nu is.
Ze heeft een terugval zegt Bill zachtjes.
Tom kijkt hem aan en neemt hem dan vast.
Het komt wel goed Bill, zegt Tom.
We moeten haar wel de tijd geven om eroverheen te komen natuurlijk.
Het kwam volgens mij door de halsband.zegt Bill dan.
Die had ze vast en ik denk dat ze daarom weer terug dacht aan wat er is gebeurd ofzo.
Dat zou zomaar kunnen, dus moet je ervoor zorgen dat ze die niet meer te zien krijgt en dat de kamer op slot blijft.
Waarom moet ik haar nu weer opsluiten? vraagt Bill verbaasd.
Nee niet de slaapkamer, de strafkamer fluistert Tom dan.
Oh, ja die spullen moeten toch een weg want dat gaan we niet meer doen natuurlijk.
Tom knikt en stuurt Bill dan weer naar Laneice terug.
Ze zal heus zo wel weer zichzelf zijn. zegt hij als Bill hem vragend aankijkt.
Als Bill zijn kamer weer binnenkomt zit Laneice in de hoek van de kamer met haar armen om haar benen heen geslagen.
Bill kikt naar haar en een traan loopt nu ook over zijn wang heen naar beneden.
Hij pakt ondertussen de kleertjes van de kinderen die ze al wel had gepakt en sorteert die uit.
Een luier voor Tyler word klaargelegd en Bill neemt een grote handdoek.
Hij loopt de badkamer weer in en neemt Tyler over van Tom.
Als Tyler helemaal is aangekleed staat Tom al met de volgende klaar in zijn armen.
Laat Tyler los zegt Tom dan.
Nee man straks gaat hij ervandoor zegt Bill grinnikend.
Nee hoor die gaat naar zijn mama, zegt Tom dan.
Bill zet de kleine neer en zoals Tom al zei kroop hij naar Laneice toe.
Hij ging voor haar zitten op zijn bibs en keek zijn moeder met een frons aan.
Laneice keek nu ook naar haar zoon en een glimlach brak door op haar gezicht.
Ze strekt haar armen naar hem uit en Tyler kruipt in haar armen weg.
Bill kijkt goedkeurend en ziet doordat Laneice Tyler over zijn rugje heeft wrijft, hoe Tyler langzaam in slaap valt.
Gaat het weer vraagt Bill voorzichtig terwijl hij inmiddels Britt aankleed.
Laneice knikt en zegt dat het haar spijt.
Ik weet dat je me niks zult doen maar de beelden kwamen weer terug toen ik het bandje vastpakte.
Het was best wel eng maar we komen er wel doorheen zegt Bill glimlachend.
Laneice glimlacht nu ook en Tom komt aanlopen en neemt Tyler over om hem in zijn bedje te leggen.
De meiden mogen nog wat drinken beneden en dan moeten hun ook gaan slapen.
Bill stuurt ondertussen Laneice ook even lekker in bad, en gaat bij de meiden beneden zitten.
Pap? vraagt Lizzy nu.
Wat is er lieverd, krijgt ze als antwoord van haar vader.
Komt het wel weer goed met mama? vraagt het meisje voorzichtig.
Ja natuurlijk komt het weer goed met je moeder dat beloof ik je..zegt Bill met een glimlach.
Ok meiden we gaan tandenpoetsen en dan naar bed zegt Tom met een grijns.
Ha dat kan lekker niet want mama is in bad en daar staan onze tandenborstels roept Britt luid, die een hekel heeft aan tandenpoetsen.
Tom grijnst nog breder en loopt naar de keuken.
Daar komt hij terug met 2 tandenborstels en een tube tandpasta van spongebob.
Gemeen brult Britt dan terwijl Bill in de lach schiet.
Nou hup met ome Tom mee jullie twee dan gaat papa even bij mama kijken..
En toch is het gemeen pruilt Britt nu terwijl ze een lachende Tom voor gaat.
Bill grinnikt ook nog wat na en verdwijnt dan zijn kamer in.
Hij klopt op de deur en Laneice geeft toestemming dat hij binnen kan komen.

Laneice glimlacht als ze hem ziet en vraagt of hij bij haar in het bad komt.
Bill vraagt of ze het wel zeker weet.
Ja anders zou ik het je niet vragen hoor zegt Laneice zachtjes.
Bill glimlacht en kleed zich dan uit nadat hij de handdoeken had klaargelegd.
Hij stapt voorzichtig in het bad en als hij dan zit, kruipt Laneice dichterbij en gaat met haar rug tegen zijn buik aan zitten.
God dit heb ik echt gemist zegt ze zachtjes en Bill maakt een goedkeurend geluidje.
Na een half uurtje neemt Bill de zachte spons en gooit er een lekker ruikende zeep op.
Hij duwt Laneice iets omhoog en begint haar schouders in te smeren.
Laneice sluit genietend haar ogen en laat hem zijn gang gaan.
Kom we gaan in de douche fluistert Bill in haar oor en hij laat het bad leeglopen en stapt voorzichtig op de handdoek die op de grond ligt.
Dan helpt hij Laneice uit het bad en ze lopen de douche in.
Laneice draait de kranen open en als het een goede temperatuur heeft stappen ze er samen onder.
Bill begint haar opnieuw te wassen en slaat geen stukje van haar lichaam over.
Laneice staat met haar handen tegen de muur en Bill masseert haar rug en billen.
Een kreunde verlaat haar mond en Bill grinnikt even.
Als Laneice zich omdraait ziet ze Bill zijn twinkeloogjes.
Ben je blij om me te zien Bill vraagt Laneice grinnikend als ze ziet dat zijn lid fier de lucht in staat..
Uhm ja eigenlijk wel, maar ik zal niks doen wat jij niet wilt zegt hij blozend..
Ik ben nog steeds niet gillend weg gerent zegt Laneice terwijl ze langzaam dichterbij stapt.
Bill volgt haar met haviksogen en als hij dan een hand op zijn heup voelt en een hand op zijn borst, buigt hij naar voren en drukt voorzichtig zijn lippen op die van haar.
Laneice beantwoord de kus en al snel lijkt alles in hun omgeving naar de achtergrond verplaatst te zijn.
Bill legt zijn handen op haar rug en drukt haar dichter tegen zich aan.
Laneice houd hem nu ook goed vast en streelt af en toe over zijn borst en glijd langzaam af naar zijn lid.
Als ze die vast neemt hapt Bill even naar adem.
Ze begint haar hand langzaam heen en weer te bewegen en Bill's ademhaling hapert af en toe.
Hij kijkt haar aan en vraagt nogmaals of ze dit zeker weet.
Anders begon ik er toch niet mee zegt ze glimlachend en gaat verder en drukt kusjes op zijn borst.
Bill kreunt een aantal keren en Laneice laat zijn lid los en kijkt hem ondeugend aan terwijl ze de douche verlaat.
Bill kijkt haar met toegeknepen ogen aan en gaat haar achterna.
Ze droogt zich uiterst langzaam af en als Bill al klaar is pakt hij de handdoek af en droogt hij haar verder af.
Laneice giechelt even en als hij klaar is zet ze het op een lopen.
Oh nee ik dacht het niet zegt Bill dan en hij gaat er achter aan.
Hij heeft haar al snel te pakken en legt haar voorzichtig op het bed neer.
Laneice ligt in een deuk terwijl hij haar vol liefde aan kijkt.
Dat was niet lief van je fluistert hij tegen haar lippen aan.
Ik weet het zegt ze grinnikend terug en ze likt dan over zijn lip en ze starten een lange tongzoen.
Bill streelt over haar zij en haar borsten en Laneice drukt zich dichter tegen hem aan en hij weet dat hij door kan gaan.
Langzaam opent hij haar benen zonder de zoen te verbreken en gaat er tussen liggen.
Laneice haar hand zakt af naar beneden en neemt zijn lid beet, ze zet zijn lid tegen haar opening en Bill duwt voorzichtig zijn heupen naar voren.
Een kreun verlaat de mond van Laneice en ze sluit haar ogen.
Bill kan een kreun ook niet laten en begint dan langzaam te stoten.
Tom die had dat allemaal al opgevangen terwijl hij langsliep naar zijn kamer en grijnst even.
Hij sluit snel zijn deur en zet de babyfoon aan.
Hij zet een film op en gaat in zijn bed liggen nadat hij zich heeft ontkleed tot op zijn boxer.
Bill en Laneice gaan nog een aantal uurtjes door en vallen uiteindelijk in elkaars armen in slaap...



Reacties:


SweetGirl
SweetGirl zei op 15 dec 2011 - 13:10:
fuck you ik wil meer XD