Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Love is a strange thing (vervolg op A meeting gone soure) TH » Hoofdstuk 52

Love is a strange thing (vervolg op A meeting gone soure) TH

15 dec 2011 - 16:50

2032

1

314



Hoofdstuk 52

[b][13]- Tijdsprong -

Na een vermoeiende tour waarbij ze allemaal mee zijn gegaan komen ze eindelijk weer thuis.
Ze ploffen op de bank neer terwijl de kinderen naar de speelkamer gaan en zich daar vermaken.
Tyler kan inmiddels prima lopen en word binnenkort alweer 1 jaar oud.
God ik ben blij dat ik weer thuis ben mompel Laneice zachtjes en Bill grijnst en neemt haar in zijn armen.
Ja nu kunnen we verder met het plannen van onze bruiloft zegt Bill dan.
Klopt zegt Laneice zachtjes maar ik wil niet zo'n grote bruiloft als de andere hebben gehad als je het niet erg vind.
Hoezo wil je dat niet vraagt Bill voorzichtig.
Nou uhm.. ik ben eigenlijk bang dat er dan weer hetzelfde kan gaan gebeuren als dat er tijdens de trouwerij van Georg en Jessie is gebeurd.
Och meis, natuurlijk gebeurd dat niet maar als je het alleen bij familieleden wilt houden vind ik dat goed hoor.
Ja dat wil ik, zegt Laneice zachtjes.
Tom is inmiddels de koffer aan het uitpakken en zet ondertussen de wasmachine aan met zijn was erin.
Als hij daarmee klaar is pakt hij de koffer van de kids en doet daarmee hetzelfde.
Daarna kruipt hij even lekker onder de douche en komt later fris en fruitig beneden aan waar Laneice en Bill uitgebreid liggen te zoenen.
Hij grinnikt even en duikt de keuken in.
Hun moeder had ervoor gezorgd dat er weer boodschappen in huis zouden zijn dus hij kon aan het eten beginnen.
Na een half uur riep hij de andere aan tafel en werden de kids gehaald.
Tom had spaghetti gemaakt en iedereen zat te smullen.
Na het toetje gingen de kids nog even spelen voor ze naar bed moesten en ruimde Laneice de koffers leeg en wisselde de was van de wasmachine naar de droger.
Bill kwam langs met 3 kinderen die niet naar bed wilden en Laneice ging maar eens helpen voor alles uit de hand ging lopen.
De tanden werden gepoetst en pyjama's werden aangetrokken.
Ome Tom werd nog geroepen voor een nachtkusje en daarna was het eindelijk rustig in huis.
Bill en Laneice gingen beneden bij Tom zitten en Bill nam het woord.
Tom, Je weet dat Laneice en ik binnenkort gaan trouwen he..
Ja natuurlijk weet ik dat broertje.zegt Tom met een lach.
Nou ik wou jou dus vragen als mijn getuigen zeg maar, zegt Bill nu..
Tom springt op en duikt bij Bill in zijn nek.
Ik zou niks Lievers willen dan dat zegt Tom blij..
Dus dat zijn er 2 voor mij zegt Bill glimlachend.
Wie kies jij dan Laneice vraagt Tom dan.
Raven en Jessie natuurlijk zegt Laneice glimlachend.
ok dan..zegt Tom blij..
Die avond gaan ze niet al te laat naar bed.
De volgende dag staan er al 2 stuiterende meiden voor de deur om te gaan winkelen.
Ze stappen in de auto van Raven en rijden naar de stad nadat ze Bill gedag hadden gezegd.
Tom lag nog in coma dus die lieten ze maar liggen.
Bij de bruidswinkel aangekomen gaan ze naar binnen en beginnen ze te zoeken wat ze willen..
Na een uur hadden ze de jurk voor Laneice gevonden
Nu gingen ze kijken voor Britt, Lizzy, Raven en Jessie.
De jurken van de meiden waren zo uitgezocht.
Dus restte de jurken van Raven en Jessie nog.
Jessie en Raven kozen allebei, met goedkeuring van Laneice natuurlijk een jurkuit.
Toen alles gedaan was gingen ze naar het huis van Jessie en daar hingen ze de jurken op in een aparte kamer en daarna ging laneice weer naar huis want Bill was al lang genoeg alleen geweest met de kids.
Raven ging ook weer op huis aan en werd begroet door een met verf besmeurde Tammy..
Omg zei Raven alleen maar.
Wil ik weten wat jij gedaan hebt meisje? vraagt Raven met een frons op haar voorhoofd.
Toen kwam Gustav tevoorschijn, en Raven schoot keihard in de lach.
Wat is hier gebeurd vraagt ze dan.
Je dochter wou verven en ik zag het probleem niet echt.
Tot ze de pot verf liet vallen en er ook nog eens in uitgleed.
Dus ik wou haar helpen en toen gleed ik ook uit moppert Gustav aan 1 stuk door.
Raven zit ondertussen op de grond en moet haar buik vasthouden omdat hij zo'n pijn doet van het lachen.
Lach me niet uit, bromt Gustav nu en Raven neemt ondertussen de fotocamera en schiet er een aantal foto's van.
Daarna zegt ze tegen Gustav dat hij maar moet gaan douchen dan ruimt zij de rest wel op.
Eerst zette ze snel de pc aan en knalde de foto's erop.
Die stuurde ze door naar Jess, Laneice, Simone en de ouders van Gustav.
Snel ruimde ze de verf op en toen alles schoon was kwam Gustav weer beneden.
Raven grinnikte nog even en zei toen dat ze aan het eten ging beginnen.
Gustav bromde alleen maar en Tammy ging bij haar vader op de bank zitten tv kijken.
Toen ging Ravens mobiel af en snel nam ze op waar ze een schaterlachende Georg op de achtergrond hoorde.
Wat the fuck is er bij jou thuis gebeurd roept Jess door het gelach van Georg heen.
Nadat Raven het snel had uitgelegd lach ze weer in een scheur met Jess samen.
De tranen liepen over haar wangen heen en toen ze zich omdraaide stond daar een boze Gustav.
Ik moet gaan zei ze tegen Jess en ze hing snel op.
Hoi zei ze zo droog mogelijk.
wie weten het allemaal? vraagt Gustav dan.
Uhm even denken hoor.
Ik heb de Hitkrant gemaild en de bravo, en die andere maar daar weet ik de naam niet meer van.
En toen heb ik hem doorgestuurd naar Laneice, Jessie, Simone en Je ouders..
Gustavs ogen werden groot en hij begon te roepen of ze wel helemaal wijs in der kop was.
Raven kijkt hem nu beledigd aan en zegt dat het maar een geintje was wat de kranten betrof.
Maar je hebt de foto's wel naar de andere gestuurd? vraagt hij dan geïrriteerd.
Uhm ja? zegt Raven zachtjes.
Is er dan ook helemaal niks wat hier binnenshuis kan blijven roept hij dan boos.
En hij stormt het huis uit.
Raven kijkt hem verbaasd aan maar gaat snel verder met het eten voor het aanbrand..
Als Tammy en Raven gegeten hebben zet ze een bord eten weg voor Gustav en ruimt de rest op in de vaatwasser.
Ze gaat dan Tammy in bad doen en leest nog een verhaal door als het meisje in haar bedje ligt.
Voor ze bij de 3de pagina is ligt Tammy al in een diepe slaap en Raven gaat naar beneden.
Gustav is nog altijd niet terug en ze snapt niet waarom hij zo boos is..
Ze belt naar Bill om te vragen of hij daar is en die zegt dus van niet.
Maar hij vraagt snel wat er aan de hand was en ze legde het hem uit en liep direct naar de laptop om de foto's te bekijken maar snapte zelf ook niet waarom Gustav zo reageerde..
Om half 4 kwam Gustav thuis en zat Raven nog steeds op de bank op hem te wachten.
Waarom lig je niet in je nest zei hij met een dubbele tong.
Waarom rij jij terwijl je gedronken hebt kaatste Raven terug.
Maak ik zelf wel uit en nu je bed in morgen is die kleine weer vroeg wakker en dat weet je.
Raven keek hem aan en schudde met haar hoofd.
Zoek het lekker uit siste ze hem toe en verliet de huiskamer.
Gustav grijnsde alleen maar en plofte op de bank neer.
Na een half uurtje pakte hij wat uit zijn zak en legde het op tafel.
Hij nam de kleine spiegel uit het toilet en legde die op tafel neer.
Hij schudde het kleine zakje leeg op de spiegel en met zijn bankpas verdeelde hij het goedje over 2 lijntjes.
Daarna haalde hij een biljet uit zijn portemonnee en rolde die op.
Hij snoof de lijntjes op en ruimde alles weer op en ging op de bank liggen.
Raven lag huilend in bed en viel op die manier in slaap.

Het was nu de dag van de bruiloft en iedereen was zich aan het omkleden.
Ze waren bij Jessie thuis en gustav was met Tammy bij Bill en Tom thuis.
Gustav zag er niet goed uit en gedroeg zich zonder dat Raven wist wat er nu mis was.
Nadat Bill in zijn pak gehesen was en Tom ook een pak aan had voor de verandering.
Ze gingen op weg naar het huis van Jess en Bill belde aan.
Laneice deed samen met haar dochters open en Bill keek haar met pretoogjes aan.
Prachtig fluisterde hij en Tom stond asociaal te fluiten bij de auto.
Georg gaf Tom een tik en zei dat hij zich moest gedragen.
Simone verscheen voor het keuken raam en keek Tom doordringend aan.
Tom rolde met zijn ogen en knikte alleen maar.
Iedereen zat nu in de auto's en waren op weg naar het stadhuis.
Nadat Bill en Laneice ja hadden gezegd gingen ze voor de shoot en de gasten gingen door naar het feest.
Het was een prachtige omgeving en Bill en Laneice genoten van de shoot met de kids samen..
Raven zat aan een tafeltje met Tammy en Gustav zat er maar wat bij.
Wat is er nu met jou aan de hand Gustav, het lijkt wel of het je niks meer interesseert.
Gustav keek haar grijnzend aan en hij zei:"Dat doet het ook niet meer" en hij liep zo weg.
Raven keek hem nu verbaasd na maar zei er niks over omdat dit een feest was en ze wou het niet verpesten.
Tom kwam nu bij haar zitten en vroeg of het wel ging.
Oh ja hoor het gaat prima zei Raven met een fake smile.
Wil je dansen vroeg Tom nu.
Lijkt me leuk zei Raven en ze gaf Tammy even aan Simone.
Tom nam haar vast en vroeg tijdens het dansen waarom ze hem niet de waarheid verteld.
Omdat ik niet lieg zegt Raven zachtjes.
Je liegt wel zegt hij zachtjes.
Tom stop ermee er is niks aan de hand maak je maar niet druk zegt Raven nu.
Hij knikt nu alleen maar en dan klinkt er een hoop gejuich en worden Laneice en Bill aangekondigd.
Ze mogen direct aan hun eerste dans beginnen en daarna word de taart aangesneden.
Raven zit samen met Tammy samen te smikkelen van de taart als Gustav er weer bij komt zitten.
Papa!! gilt Tammy blij en ze wilt in zijn armen kruipen maar hij houd haar tegen.
Niet nu Tammy, straks maak je me vies. zegt hij dan.
Raven kijkt hem nu boos aan en neemt Tammy bij haar handje en loopt weg.
Ze brengt Tammy nu bij de oppas en gaat weer terug naar het feest.
Daar word ze door Bill ontvoert die met haar wilt dansen en ze schiet in de lach.
Tom danst met laneice en Dan ruilen ze en staat Raven met Georg en Laneice met weer met haar eigen man en Jess met Tom.
Het is een hele gezellige avond en de gasten beginnen al te vertrekken.
Laneice en Bill zijn ook al naar boven vertrokken en Raven zegt Georg en Jess ook gedag en gaat ook naar boven.
Waar Gustav is weet niemand en Raven heeft geen zin om hem te zoeken dus loopt ze gewoon naar de kamer.
EINDELIJK!! hoort ze dan als ze de deur net open heeft.
Ze kijkt naar binnen en sluit behoedzaam de deur.
Dan ziet ze een naakte Gustav staan en kijkt hem even raar aan.
Dit was namelijk helemaal niks voor hem en ze vroeg hem ook of alles ok was..
Ja, ja met mij is alles prima, helemaal als jij je nu ook eens uitkleedde dan konden we het eens gezellig maken.
Nee Gustav, ik heb nu geen zin ik ben moe.zegt Raven kreunend.
Boeit me niet kom hier zegt Gustav nu.
Ik denk dat jij eens een koude douche moet gaan nemen Gustav want je bent niet helemaal jezelf.zegt Raven snel tegen hem.
Ssssst lieverd zegt hij dan terwijl hij op haar af loopt.
Als hij achter haar staat maakt hij haar jurk open en valt die al snel op de grond.
Gustav ik heb toch nee gezegd zegt Raven dan en ze loopt weg naar de badkamer waar ze de deur snel op slot doet.
Gustav begint op de deur te bonken en dan begint Tammy te huilen.
Raven zucht even en opent de deur weer.
Ze loopt naar het kamertje van Tammy en wilt de deur openen als ze door Gustav word beet genomen.
Laat me los Gustav, ik moet naar onze dochter.roept Raven dan.
Nee, wij gaan hele andere dingen doen dan dat. fluistert Gustav in haar oor.
Raven gaf hem nu een tik in het gezicht en liep direct de kamer van Tammy in en sloot de deur die ze op slot draaide.
Ze sliep wel bij haar dochter vannacht.

[/13]
[/b]


Reacties:


SweetGirl
SweetGirl zei op 15 dec 2011 - 17:02:
IK WIL MEEEEEEEEEEEERRRRRRRRRRRRRR