Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Love is a strange thing (vervolg op A meeting gone soure) TH » Hoofdstuk 53

Love is a strange thing (vervolg op A meeting gone soure) TH

15 dec 2011 - 22:43

2378

1

395



Hoofdstuk 53

Bill hielp Laneice uit haar jurk en gaf haar daarna een flinke knuffel.
Laneice hielp daarna Bill uit zijn pak en ze lopen beide de badkamer in om in bad te gaan.
Er stond een fels champagne en die ontkurkte Bill voor hij het bad in ging.
Na 3 glazen waren ze druk bezig elkaar te verkennen met hun mond wel te verstaan.
Bill zat op de rand terwijl Laneice een weg naar beneden kuste en bij zijn lid uit kwam.
Ze drukte kusjes op zijn top en zoog daarna zijn lid naar binnen.
Bill sloot zijn ogen en liet zijn hoofd achterover vallen.
Met haar handen masseerde ze zijn lid en zak en daarna ging ze weer met haar mond verder terwijl ze met haar nagels over zijn buik kraste.
Jesus Laneice kreunde Bill nu en hij moest haar tegen houden voor hij tot zijn hoogtepunt zou komen.
Hij zakt het bad weer in en trok Laneice op schoot.
Zijn lippen zochten een weg naar die van haar en nadat hij een zuigzoen had gezet vond hij ze uiteindelijk.
Zijn handen vonden een weg naar haar borsten en daarna haar poesje.
Hij streelde zachtjes langs haar lippen en Laneice kreunde even.
Daarna liet hij haar zich omdraaien zodat ze met haar rug tegen zijn buik aan kwam te zitten.
Hij streelde weer langs haar borsten naar haar poes en langzaam streelde hij haar klitje.
Laneice sloot nu genietend haar ogen en liet hem zijn gang gaan.
Ik hou van jou, fluisterde Bill in haar oor en Laneice glimlachte en antwoordde terug.
Hij liet een vinger naar binnen glijden en haalde hem heen en weer.
Laneice kreunde nu wat harder en Bill voerde de snelheid waardoor het kreunen weer luider werd.
Nog een vinger vond zijn weg naar binnen en Laneice liet merken dat ze meer wilde.
Bill had daar geen problemen mee en nam haar goed vast en ging verder waarmee hij bezig was.
Hij trok zijn vingers langzaam terug onder protest van Laneice en tilde haar een stukje omhoog zodat ze op zijn schoot kwam te zitten.
Hij nam zijn lid en begeleide hem naar de ingang van Laneice der poes en langzaam liet ze zich erop zakken.
Laneice bewoog nu zelf en al snel nam Bill het over en ging hij dieper en sneller.
Luide kreunen verlieten hun mond en even was Bill er zeker van dat de buren zouden gaan klagen bij de eigenaar van het hotel.
Maar op dat moment boeide hem dat helemaal niks want het was nu Laneice en Bill en niemand zou ze nu nog tegen kunnen houden.
Nadat ze beide hun hoogtepunt hadden bereikt spoelde ze zich af onder de douche en gingen daarna lekker in het grote bed liggen en kuste en knuffelde nog tot in de vroege uurtjes.

De volgende dag waren iedereen al op tijd wakker en Raven zat zelfs al beneden met Tammy.
Ze had de spullen al klaargezet en de kleding voor Gustav al klaargelegd.
Tammy zat aan haar broodje toen Tom binnen kwam.
Jullie zijn vroeg zei hij nog met een slaapstem.
Ja ach de kleine was vroeg wakker zei Raven zonder Tom aan te kijken.
Hij keek achterdochtig naar Raven maar zei er niks over.
Daarna waren Jess en Georg daar met hun kroost.
Goedemorgen lieverd zei Jess tegen Raven en ze ging naast haar zitten.
Goed geslapen? vraagt Raven dan aan haar.
Zeker weten van wel zegt Jess, het was zo stil dat het gewoon eng is..
Raven grinnikt even en neemt dan weer een hap van haar broodje.
Adam was alweer druk met Tammy bezig en lachte toen Tammy op haar stoel ging staan om hem kusjes te geven.
Tom schoot in de lach bij dat gezicht en maakt een foto met zijn telefoon.
Jess en Raven deden het zelfde en toen Georg terug kwam met het eten keek hij ook grijnzend naar de 2.
Volgens mij is die verliefdheid van Adam nog steeds niet over zegt Georg dan tegen Jessie.
Nee dat is het ook niet zegt Jess, het lijkt wel of het erger word zelfs.
Raven knikt en geeft Jessie gelijk.
Zou je het erg vinden vraagt Georg dan voorzichtig.
Echt niet zou het alleen maar leuk vinden zegt Raven grijnzend.
Dan komt Gustav aan lopen.
Weer ziet hij er niet helemaal goed uit en iedereen vraagt zich af wat er toch mis is met hem.
Tom kijkt even naar Raven die een beetje boos naar hem kijkt.
Hij kijkt dan naar Gustav die ongeïnteresseerd naar Raven kijkt en dan zijn schouders ophaalt.
Jess wil jij even op Tammy letten vraagt Tom dan en hij trekt Raven van haar stoel af en loopt met een mopperende Raven de zaal uit.
Op zijn kamer aangekomen zet hij haar op een stoel.
Ok vertel op, wat is er gaande tussen jullie? vraagt Tom.
Als Raven hem verteld wat er thuis was gebeurd en de avond ervoor in het hotel staat Tom haar raar aan te kijken.
Dat is niets voor hem zegt hij dan..
Dat bedoel ik dus Tom, ik weet niet meer wat ik moet zeggen en soms maakt het me bang.
Hij reageert zo raar de laatste tijd dat ik bang ben dat hij straks agressief gaat worden ofzo..
Ach wel nee dat doet Gustav niet.
Je gaat zo met hem naar huis en als Tammy dan vanmiddag ligt te slapen gaan jullie praten met elkaar, dan zal je zien dat je spoken hebt gezien.
ik hoop dat je gelijk hebt zegt Raven dan en ze lopen weer naar beneden samen.
Was het gezellig vraagt Gustav nu sarcastisch.
Doe gewoon zegt Raven er is niks aan de hand.
Tuurlijk Raven, zegt Gustav hard en hij zegt:"Ga de spullen halen, we gaan naar huis".
Iedereen zit Gustav weer verbaasd aan te kijken.
Gustav doe eens normaal, je hebt het tegen je vrouw hoor zegt Jess dan.
Je hebt gelijk het is MIJN VROUW, houd jij dan je kop erbuiten, dat geld trouwens voor jullie allemaal.
Raven kijkt naar haar handen en word dan uit haar stoel getrokken en meegenomen door Gustav.
Ik weet het niet hoor maar je vergeet wat zegt Raven vinnig.
Zeur niet en loopt toch eens door mens. sist hij naar Raven.
Je vergeet je dochter gek! roept Raven dan.
Hij stopt en laat Raven dan los.
Ze loopt terug naar het tafeltje en Tom zit met een huilende Tammy op schoot.
Papa boos?? vraagt ze dan zachtjes.
Nee lieverd, zegt Raven dan.
Papa is gewoon moe dat is alles. zegt Raven.
Tom kijkt haar aan en zegt dat ze moet praten met hem.
Ja Tom, vanmiddag zal ik met hem praten ok?
Grote meid, zegt Tom met een grijns.
Gustav staat te wachten bij de lift en ze gaan naar de kamer terug.
Hij pakt de 2 tassen en geeft er 1 aan Raven.
Kom op we zijn weg hier, lekker naar huis, zegt hij met een grijns.
Raven knikt alleen maar en ze lopen naar beneden en checken uit.
Simone hoort inmiddels het verhaal van wat er net is gebeurd en kijkt Tom raar aan.
Ik hoop voor jou dat jij er niks mee te maken hebt? zegt ze tegen hem.
nee mam, ik zweer het, deze keer ben ik onschuldig.zegt Tom met zijn handen in de lucht.

Laneice en Bill worden ondertussen ook wakker en besluiten ook maar op te staan.
Ze kleden zich aan en lopen naar beneden.
Zo eindelijk wakker zegt Tom met een wenkbrauw wiebel.
Houd je pan Tom zegt Laneice en geeft hem een tik tegen zijn hoofd..
Een verontwaardigd geluid komt er nu uit Toms mond en iedereen schiet in de lach.
Het is niet zo dat je nu mijn schoonzus bent je mij mag mishandelen hoor!! zegt hij gelijk.
Jess en Laneice beten nu op hun lip om niet nog harder te lachen terwijl Georg en Bill zowat onder de tafel lagen van het lachen.
De kids van Bill en Laneice kwamen nu ook aan wandelen samen met Gordon.
Ze kropen op schoot bij hun ouders en knuffelden ze helemaal plat.
Gaan we naar huis mama? vraagt Lizzy dan.
Ja we gaan zo naar huis meisje.zegt Laneice dan..
Lizzy legt haar hoofd op Laneice haar schouder en valt alweer bijna in slaap.
Tyler zit bij Tom op schoot en is al in slaap gevallen.
Ze zijn nog moe van gisteren zegt Simone grinnikend.
Ja ben bang van wel zegt Laneice.
Ze zijn niet de enigste zegt Bill met een ondeugende grijns..
OK! dat hoefde ik dus weer niet te weten zegt Jess gelijk erboven op..
Bill schiet samen met Tom in de lach terwijl Laneice rood word.
Mijn god Bill, zeg me nu niet dat je op je broer gaat lijken mompelt Simone nu.
Nou mam, ik ben ook maar een man en ik hou nou eenmaal van hmmmpppppppfffffffff.
Laneice legt haar hand over zijn mond en zei dat hij zijn kop moest houden.
Er zitten kinderen bij zegt ze streng erachteraan.
Nu schieten Tom en Georg weer in de lach en Jess grijnst ook breed uit..
Ok that's it, Ik ga naar huis moppert Laneice nu en ze loopt weg met Lizzy in haar armen.
Bill staat ook snel op en neemt Britt mee.
Hij zegt tegen iedereen gedag en loopt achter Laneice aan met een grijns op zijn gezicht.
Tom kijkt ze na en wijst naar Tyler.
Jess schiet in de lach en zegt dat hun ook hun spullen gaan pakken en op huis aan gaan.
Simone knikt en zegt hetzelfde want hun moeten een stuk verder reizen natuurlijk.
Tom staat ook op en loopt naar zijn kamer, hij neemt zijn tas en daarna de kleine en loopt naar de auto.
Gelukkig heeft hij ook een stoeltje in zijn auto en zet Tyler daarin en kruipt dan achter het stuur.

Raven en Gustav zijn inmiddels thuis en Tammy ligt te slapen.
Raven brengt Tammy naar boven en legt haar in haar bedje om verder te laten slapen.
Als ze het kamertje uit komt staat daar Gustav op haar te wachten.
Zo zei hij zachtjes,Heb je nu wel even de tijd om me te geven wat ik gisteren al wou?
Nou ik dacht het niet zegt Raven dan en ze loopt hem zo voorbij.
Gustav neemt haar pols hard vast en draait haar naar zich toe.
Raven, serieus je bent zo geen goede vrouw voor mij hoor zegt Gustav met een zeik stemmetje.
Ze kijkt hem raar aan en snapt niet waarom hij zo achterlijk doet.
Gustav hou eens op zeg, gedraag je eens zoals je altijd doet.
Nee niks!! en hij scheurt haar bloes open..
GUSTAV!!! roept Raven dan en ze probeert los te komen.
Hij trekt het overgebleven stof van haar af en trekt haar ondertussen mee naar de slaapkamer.
En stil zijn Raven straks word Tammy wakker weet je wel..zegt hij grijnzend.
Dan valt er wat uit zijn zak en Raven ziet het zakje met witte poeder liggen.
Hij bukt snel om het op te rapen en moet daarbij Raven los laten.
Ze rent de badkamer in en de tranen lopen over haar wangen heen.
Ze neemt snel haar mobiel uit haar zak en belt gek genoeg naar Tom.
Die neemt gelukkig snel op.

Tom: Met Tom hier.
Raven: Tom, help me alsjeblieft!.
Tom: Raven? waarom huil je nu?
Raven: Het is Gustav hij is gek geworden, hij heeft mijn bloes opengescheurd omdat hij sex wilt en toen viel er een zakje met witte poeder uit zijn zak.
Hij wist niet hoe snel hij het op moest rapen en toen ben ik de douche ingerend.
Tom: Ik ben onderweg!!!

Een luide pieptoon vult haar oor en ze legt de telefoon naast haar neer.
RAVEN OPEN DIE FOKKING DEUR!!!! Roept Gustav tussen het bonken op de deur door.
Raven kruipt verder de hoek in en hoopt dat hij de deur niet open kan krijgen.
OPEN DIE DEUR VOOR IK HEM INTRAP!!, HOOR JE ME TRUT!! OPEN DIE DEUR GODVERDOMME!!!.
Een paar trappen komen tegen de deur aan en ze hoopt nu maar dat Tom op tijd is want ze voelt dat dit niet goed gaat komen.
Dan komt er een luide kraak van de deur en de splinters vliegen haar om de oren.
Waarom moet ik altijd de lul zijn denkt ze dan zachtjes.
Gustav komt binnen en kijkt de badkamer rond en hij vind haar in het hoekje.
Daar ben je dus zegt hij met een grijns.
Met grote stappen komt hij op haar af en hij pakt haar bij de arm en trekt haar dan om hoog.
Zo en nu meekomen en kom je huwelijkse plichten eens na godsamme, moet ik je dan ook alles voorkauwen roept hij nog steeds.
Raven probeerde los te komen maar dat had geen succes.
Please Gustav je denkt niet helder met die troep in je lichaam.
Laat me los alsjeblieft, dit is niet de echte jij!! roept Raven dan.
Houd je kop nu eens, ik krijg koppijn van jou trut. roept Gustav dan en hij gooit haar ondertussen op het bed.
Tom is ondertussen naar Laneice gerent en eist de sleutel van Ravens huis op.
Waarom moet jij die hebben vraagt Laneice hem verbaasd.
Er is iets mis daar en ze belde me. Kom op ik moet naar haar toe voor het fout gaat.
Laneice pakt snel de sleutel uit de tas en zegt de code van de poort en Tom stuift er vandoor.
Eenmaal daar aangekomen parkeert hij de auto gewoon op de stoep en tikt de code van de poort snel in.
Hij rent dan naar het huis en opent de deur en laat de sleutel gewoon in de deur zitten en luistert of hij wat hoort.
Dan hoort hij Raven roepen dat Gustav van haar af moet gaan.
Hij rent de trap op en hoort Tammy ook al huilen.
Als hij de kamer van Raven en Gustav bereikt heeft ziet hij Raven onder Gustav liggen en hij trekt Gustav snel van haar af.
Wat moet jij nu weer hier roept hij naar Tom.
Raven belde mij net toen ze in de badkamer zat.
Gustav kijkt Raven nu boos aan en zegt dat ze verrader is.
Raven word verzocht om Tammy te pakken en dan naar Toms auto te gaan.
Ze doet wat hij zegt en grist ondertussen een shirt van de waslijn af en trekt die aan.
Dan rent ze de kamer van Tammy in die al helemaal rood aangelopen in haar bedje staat.
Kom maar lieverd we gaan even naar Tante Laneice zegt ze zachtjes.
Ze loopt de trap af en daar hoort ze Tom al schelden tegen Gustav en Gustav scheld terug.
Raven zet Tammy in het stoeltje van Tyler en versteld de riemen iets.
Dan rijd ze de auto achteruit en zet hem zo neer dat niemand er last van heeft.
Tom komt dan aanlopen en ze schuift door naar de passagiers stoel.
Hij stapt in en kijkt naar haar.
Hij heeft een plek op zijn gezicht en Raven kijkt er naar.
Hij heeft je geslagen he? vraagt Raven dan.
Ja, ik moest opdonderen en jou meenemen en je mocht niet meer terug komen zegt Tom nu.
Raven sluit haar ogen even en klikt dan haar gordel vast.
Tom start de auto en rijd weg van het huis....


Reacties:


SweetGirl
SweetGirl zei op 15 dec 2011 - 22:49:
omg Gustav is een ****
en Tom is een
en Bill is een XD
en nu snel door jij