Hoofdcategorieën
Home » Tokio Hotel » Love is a strange thing (vervolg op A meeting gone soure) TH » Hoofdstuk 54
Love is a strange thing (vervolg op A meeting gone soure) TH
Hoofdstuk 54
[b][13]Raven komt met Tom en Tammy aan bij het huis van Bill en Laneice.
Laneice had de auto al gehoord en staat met Bill al in de deuropening om zo snel mogelijk uit te vinden wat er aan de hand is.
Bill had nog met Tom mee gewild maar hij was al weg voor Bill goed en wel zijn schoenen aan had.
Als Raven uitstapt opent ze de achterdeur en maakt Tammy los.
Die is nog steeds een beetje van streek dus Bill neemt die snel over en gaat met haar naar de andere kinderen.
Laneice ziet dat Tom een plek op zijn gezicht heeft wat alleen maar kan betekenen dat hij gevochten heeft.
Wat is er nu gebeurd in godsnaam roept ze dan.
Kom naar binnen zegt Tom rustig.
Niemand hoeft dit te weten namelijk..zegt Tom er nog achteraan.
Bill komt weer naar beneden en gaat bij de andere zitten .
Raven staart voor zich uit en weet niet echt hoe ze moet beginnen.
Het is begonnen toen we op tour waren eigenlijk zegt ze dan.
Gustav deed raar en de ene keer was hij zo vrolijk als altijd en de andere keer chagrijnig.
Ik kreeg steeds vaker de schuld van dingen waarvan ik zeker was dat ik ze niet gedaan had maar hij zelf.
En als ik er wat van zei foeterde hij me uit en liep hij weg.
Toen we thuis kwamen van tour en wij de volgende dag gingen shoppen voor jurken ging hij schilderen met Tammy, ze had de pot verf laten vallen en gleed er ook nog eens in uit.
Hij probeerde haar te helpen maar hij gleed zelf uit en zat dus ook onder de troep.
Ik had foto's genomen en hem daarna onder de douche gestuurd met Tammy.
Heb jullie de foto's gestuurd en ook Jess en Simone en zijn ouders.
Ik had toen telefoon van Jess en ik vertelde haar ook het verhaal en we lagen in een deuk gewoon.
Hij werd me toch pissig en liep boos de deur uit en kwam pas om half 4 s'nachts weer thuis.
Ik was nog wakker maar hij zei dat ik mijn nest in moest gaan omdat Tammy vroeg wakker zou zijn.
Ik had toen weer het gevoel dat er iets niet klopte.
Nou toen deed hij op de trouwerij ook al zo vreemd.
Tammy die hem niet mocht knuffelen want stel je voor dat je vies word.
Ik had er wat van gezegd en ik zei van het lijkt wel dat het je niks meer interesseert.
Dat doet het ook niet zegt hij nog droog en hij liep weg.
Ik was zo boos op hem dat ik de rest van het feest niet meer naar hem heb opgekeken eerlijk gezegd.
En die avond toen ik de kamer binnen kwam stond meneer al helemaal in zijn blote gat.
Nou dat is al helemaal niks voor hem en ik stond hem ook zo raar aan te kijken.
Ik vroeg of alles wel ok was want dit was niks voor hem.
Ja zegt hij nog alles is ok maar als jij je nou ook eens uitkleedde dan konden we het nog eens gezellig maken.
Ik zeg tegen hem dat ik niet wilde want ik was moe en wou gaan slapen.
Dat boeide hem niet en hij zei dat ik bij hem moest komen.
Dus ik zeg nog tegen hem dat hij een koude douche moest gaan nemen want hij was niet helemaal zichzelf.
Hij kwam langzaam op me af en trok de rits van mijn jurk open en ik zeg duidelijk nee ik wil niet en ik liep weg en ging de badkamer in met de deur op slot
Begint die mafkees op de deur te bonken waardoor Tammy weer wakker schiet dus ik open de deur weer en wil de kamer van Tammy ingaan maar meneer pakt me beet.
Ik zeg tegen hem dat hij me los moet laten want onze dochter had me nodig.
Nee zegt ie nog, wij gaan namelijk hele andere dingen doen.
Toen heb ik me omgedraaid en heb ik hem een klap in het gezicht gegeven en ben snel de kamer van Tammy ingegaan en heb de deur op slot gegooid.
Maar toen wist ik nog niet wat er aan de hand was.
Nou een gedeelte hebben jullie zelf meegekregen in het restaurant van het hotel en toen we thuis kwamen lag Tammy te slapen en heb ik haar op bedje gelegd.
En toen wou ik eigenlijk het advies van Tom opvolgen en met hem gaan praten maar Gustav wou niet praten en had maar 1 ding voor ogen en je kan wel raden wat dat is geweest.
Hij heeft mijn bloes kapot getrokken en ik moest stil zijn want anders zou Tammy wakker worden zei hij nog terwijl hij me naar de slaapkamer sleurde.
Ik weet niet hoe het kwam maar er viel toen een zakje uit zijn zak en daar zat wit poeder in.
Hij wist niet hoe snel hij het op moest rapen en hij moest me toen wel los laten en zo ben ik de badkamer ingevlucht en heb ik Tom gebeld voor hulp.
Ik wou jullie niet storen en Jess had het ook druk met Tyler enzow dus Tom was mijn eerste optie eigenlijk.
Gustav heeft toen de deur ingetrapt en me de badkamer uit getrokken en zodoende kwamen we bij het bed aan waar hij me opgooide en snel op me ging zitten.
Hij probeerde me te zoenen en tegelijkertijd uit te kleden.
Dat was gelukkig voor mij niet zo'n succes en toen kwam Tom al binnen en kon ik weg komen nadat hij Gustav van me af had getrokken.
Heb een shirt van de waslijn af getrokken en heb Tammy gepakt en ben in Toms auto gaan zitten.
Maar heeft hij je nu geslagen Tom? vraagt Bill dan nadat hij een beetje was bekomen van de schrik.
Ja, Hij heeft me 1 keer geraakt omdat ik hem van Raven af had getrokken en hij was laaiend gewoon.
Toen zei ik nog dat hij van die bende af moest blijven dat hij gebruikte en toen zei hij dat ik op moest rotten en Raven mee moest nemen.
Die hoefde ook niet meer terug te komen.
En ik wou weg lopen toen hij me terug trok en toen sloeg hij me.
Ik was een lul en een verrader, volgens hem.
Ben daarna gewoon weg gegaan en nu is Raven hier en als het aan mij ligt gaat ze dus echt niet meer terug zolang hij aan die drugs zit.
Raven snikte even en Laneice nam haar vast.
Het komt wel goed meissie, je blijft voorlopig maar even hier en dan zien we wel weer verder ok? zegt Laneice dan.
Raven kan niets anders doen dan knikken en dan kijkt ze op en zegt ze dat ze helemaal geen spullen heeft meegenomen.
Tom kijkt haar aan en zegt dat ze die beter niet thuis op kan gaan halen want Gustav zou der dan waarschijnlijk niet meer laten gaan.
Raven keek hem aan en knikte toen, dan gaan we nu de stad in en dan halen we wel wat voor je zegt Bill dan.
Mama!!! horen ze dan van boven komen.
Laneice staat op en loopt de trap op.
Tammy is in slaap gevallen op de grond.zegt Britt zachtjes.
Laneice grinnikt even en zegt dat ze even bij Tammy moet blijven.
Ze loopt weer naar beneden en vraagt aan Bill of hij het bedje voor Tammy van zolder af wilt gaan halen want die is zojuist op de grond in slaap gevallen.
Raven staat ook direct op en gaat naar boven net als de heren Kaulitz die het bedje gaan pakken.
Als die eenmaal staat en schoongemaakt is en dan nog eens een keer opgemaakt is kan Tammy daarin slapen.
Raven kijkt naar haar dochter en glimlacht.
Weet je ga jij maar met Tom spullen halen, zegt Laneice nu, dan letten Bill en ik wel op de kinderen.
Ik weet niet wat Gustav nog in zijn hoofd gaat halen namelijk, en ik durf niet helemaal alleen achter te blijven zegt Laneice eerlijk.
Raven kijkt even naar Tom die met een glimlach ja zit te knikken.
Ze verlaten het huis en rijden naar het winkelgebied.
Daar stappen ze eerst een winkel in met kinderkleding.
Ze kopen wat Tammy nodig heeft en gaan dan voor Raven kijken.
Die heeft ook de nodige dingen en dan zien ze Gustav lopen.
Hij loopt een steeg door waarvan Tom weet dat daar zeker weten dealers zitten.
Jesus mompelt Tom als hij Gustav ziet lopen met 2 kleine zakjes drugs.
Hij ziet Raven en Tom gelukkig niet dus hij loopt snel door en Raven en Tom gaan zelf ook snel naar de auto terug.
Gustav is gelukkig al weg als ze de parkeer garage uit komen.
Raven laat weer een traan lopen en Tom zegt dat ze niet moet huilen om hem.
Hij is het op dit moment niet eens waard lieverd.
Ik weet het mompelt Raven, maar dat betekend niet dat ik niet van hem hou Tom.
Dat weet ik wel, maar als ik niet had gekomen wat had hij je dan wel niet aangedaan? vraagt Tom haar dan.
Raven staart naar haar handen en knikt alleen maar.
Ze rijden terug naar huis en ze lopen nadat ze Laneice en Bill begroet hadden naar boven om de kleertjes uit te pakken.
Tammy ligt nog altijd te slapen en Raven ruimt alles op in de kast die er staat.
Ze gaat nu in de vensterbank zitten en ze ziet nog een stukje van het park en glimlacht.
Tom zit in zijn eigen kamer en zit te denken wat ze eraan konden doen om Gustav duidelijk te maken dat hij fout bezig is op die manier.
Maar helaas voor Tom kan hij er niet opkomen omdat hij ook donders goed weet dat een drugsverslaafde die troep niet zomaar op zal geven.
Hun gevoelens zijn dan helemaal uitgeschakeld en vandaar dat hij ook zo grof met Raven omgaat.
Hij ziet niet in dat hij zijn eigen vrouw pijn doet met zijn acties.
Maar hij wilt wel weten vanaf wanneer Gustav is gaan gebruiken en wat er de reden voor is geweest..
Tom geeft het op en loopt naar beneden.
Hij gaat bij Bill zitten en verteld hem wat ze hadden gezien.
Bill schud met zijn hoofd, misschien moeten wij eens met hem gaan praten als band zijnde, je weet wel ook met David erbij.
Dat is een mogelijkheid zegt Tom en hij trekt zijn telefoon uit zijn zak.
Eerst belt hij naar Georg en legt aan hem de situatie uit en die reageert ook geschokt.
Ik kom naar je toe en we wachten daar wel op David want dit mogen we niet te lang laten duren natuurlijk.
Nee daarom zegt Tom en hij hangt op om daarna David te bellen.
Die scheld de hele boel bij elkaar als hij hoort wat er gaande is.
Ik ben onderweg sist hij woedend en hij hangt op.
Tom kijkt schuldig naar Bill en zegt dat David pissed is..
Ja natuurlijk is hij boos, we hebben net een nieuw album uitgebracht en een tour achter de rug en er komen nog een heleboel dingen die gedaan moeten worden en dat zet hij nu op het spel.
Ik weet het mompelt Tom en hij staat op als de deurbel gaat.
Georg komt binnen en vraagt hoe het met Raven en Tammy gaat.
Wel goed ze is boven en Tammy slaapt.
Als het hier teveel word moeten jullie het zeggen hoor, dan kan ze ook nog bij Jessie en mij terecht.
Ja dat weten we toch, zegt Tom lachend.
Georg grijnst even en zegt dat hij even bij Raven gaat kijken..
Hij gaat de trap op en loopt naar de kamer waarvan hij denkt dat Raven zit.
Hij klopt zachtjes op de deur en Raven roept:"Binnen!".
Als ze Georgs gezicht ziet verschijnen glimlacht ze even.
Ik hoorde zojuist wat er is gebeurd tussen jou en Gustav, sorry dat je nu weer hier doorheen moet.
Ach dit zal wel gewoon bij mijn leven horen denk ik zegt Raven zachtjes.
Misschien dacht god wel dat ik de enigste zou zijn die dit aan zou kunnen en heeft hij een ander dit bespaard.
Georg keek haar aan en zei dat het ooit wel een keer genoeg zou moeten zijn.
Dat is waar zegt Raven, ik hoop dat dit het laatste is wat ik mee hoef te maken want hoeveel kan een mens aan..
We gaan zo naar hem toe, we wachten nu even op David en dan gaan we kijken of we zijn verstand weer een beetje aan kunnen wakkeren.
Weten jullie zeker dat jullie dat gaan doen want hij is totaal onvoorspelbaar op dit moment.zegt Raven zachtjes..
Dat begrijp ik, maar we moeten ergens beginnen met hem.zegt Georg terug.
Das waar zegt Raven dan.
Dan weerklinkt Bill zijn stem door de gang die Georg roept omdat David er is.
Georg loopt weg en Raven kijkt weer naar buiten.
Laneice is met haar kinderen bezig en vermaakt zich prima met ze.
Dan gaat de telefoon over van Raven.
Raven: Met Raven!!.
Gustav: Met Gustav.
Raven: Wat is er Gustav?
Gustav: Ik wil dat je naar huis komt, zonder Tammy we moeten praten..
Raven: Ik dacht dat ik niet meer welkom was?
Gustav: Kom nu maar gewoon hierheen Raven..
Een pieptoon verraad dat Gustav heeft opgehangen.
Ze loopt naar Laneice en vraagt of ze een oogje in het zeil wilt houden wat Tammy betreft.
Natuurlijk zegt Laneice glimlachend.
Mag ik je auto even lenen die van mij staat nog thuis namelijk.
Ja is goed je weet waar de sleutels liggen zegt Laneice lachend.
Ok tot zo meis.
Ja tot laterzzz zegt Laneice terwijl ze weer word aangevallen door Tyler.
Raven loopt de trap af en sneakt de jongens voorbij, alleen Tom is niet zo gek als dat hij eruit ziet en vraagt waar ze heen gaat.
Ik uhm..moet even.. uhm... Ik ben zo terug ok??zegt Raven terwijl ze naar de grond staart.
Dan draait ze zich snel om en wilt een stap richting de gang zetten.
Waag het zegt Tom nu alleen nog maar.
Iedereen zit hem nu raar aan te kijken.
Je gaat niet naar Gustav toe, bromt Tom nu.
Hoe weet jij dat nu vraagt Raven hem verbaasd.
Ik ken jou, je keek me niet aan dus het kon alleen dat zijn geweest want als je naar de winkel zou zijn gegaan had je me dat gewoon in mijn gezicht gezegd.
Raven bloost nu en zegt dat Gustav haar had gebeld en hij wilt praten.
Nee, Raven die gaat echt niet gezellig met je zitten praten hoor zegt Georg nu ook.
Ik zou maar gewoon hier blijven zegt Georg dan.
Ja maar, we moeten toch tot een oplossing komen! roept Raven dan.
David staat op en loopt naar Raven toe.
Die oplossing zijn wij nu aan het verzinnen, wij gaan eerst met hem praten en dan zien we wel verder ok?
Raven knikt en loopt dan de keuken maar in.
Laten we maar gaan zegt Tom dan, want ik zie het ervan komen dat ze zo alsnog in de auto stapt.
Iedereen stemt in en Bill gaat het tegen Laneice zeggen.
Raven komt met een glas cola de keuken weer uit en kijkt hoe de jongens hun jassen aantrekken en dan vertrekken nadat Tom haar nogmaals zegt niet naar Gustav te gaan.
Zuchtend ploft ze neer op de bank en denkt bij zichzelf Nu maar hopen dat Gustav zich laat helpen door de jongens..
[/13][/b]
ieeh ik wil meerrrrrrrrrrrrrr :d