Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Love is a strange thing (vervolg op A meeting gone soure) TH » hoofdstuk 55

Love is a strange thing (vervolg op A meeting gone soure) TH

17 dec 2011 - 23:09

886

1

306



hoofdstuk 55

De jongens komen aan bij het huis van Gustav waar de poort nog steeds open staat en de voordeur op een kier.
Hij verwacht Raven en niet ons zegt Tom zachtjes.
Ik hou mijn hart vast wat er in zijn kop omgaat nu zegt Bill hoofdschuddend.
Gustav heeft de jongens al aan zien komen en rolt met zijn ogen.
Hij loopt de trap af en opent de deur verder.
Waar is Raven vraagt hij kil aan de jongens.
Die is ergens anders zegt Tom tegen hem.
Waar is dat ergens anders? vraagt Gustav hem nu weer.
Dat ga ik jou niet vertellen want dan ga jij haar niet met rust laten namelijk.zegt Tom nu weer.
Was die ene klap nog niet genoeg Tom of ga je me nu komen vertellen hoe ik mijn leven moet gaan leven.
Kunnen we binnenkomen vraagt David dan voor Tom kan antwoorden.
Gustav stapt aan de kant en de jongens lopen naar binnen.
Even houd Gustav Tom tegen en zegt tegen hem:"Ik wil zo van jou weten waar mijn vrouw is en dan ga ik haar halen, want ik durf te wedden dat jij haar tegen hebt gehouden om hier naartoe te komen".
Als je al zeker weet dat ik het ben geweest weet je ook waar ze is niet? zegt Tom terug.
Maar je gaat haar niet ophalen eerst gaan wij eens even goed praten over jou en je verslaving.
Gustav kijkt Tom aan met een grijns en schud zijn hoofd.
Dat gaat jullie helemaal niks aan Tom, ik doe wat ik wil en ik heb jullie daar niet bij nodig.
Bill sluit zijn ogen even en haalt eens diep adem.
Het ging moeilijker worden dan hij had verwacht.
Ga zitten Gustav zei David dan streng.
Is het waar wat Tom en Raven zeggen Gustav? vraagt hij dan.
Ligt eraan wat ze zeggen, zegt Gustav emotieloos.
Hun zeggen dat jij aan de drugs bent en dat je nogal anders reageert op Raven en Tammy.
Ik heb ze niet geslagen ofzo hoor dus hier word een groter probleem van gemaakt dan dat er is.zegt Gustav nog steeds rustig.
Lieg niet Schäfer, zegt Tom dan.
We hebben je gedrag allemaal gezien, alleen snapte we niet waarom, wij dachten dat het aan de stress lag maar nooit hebben we ooit gedacht aan drugs.
Sinds wanneer zit je aan die troep Gustav? vraagt Tom uiteindelijk.
Gustav geeft alleen geen antwoord en zegt dan:"Ik wil dat jullie weg gaan, ik hoef jullie voorlopig niet meer te zien".
Ow en Tom stuur mijn vrouw naar huis. zegt hij als laatste als hij de voordeur openhoud.
De jongens gaan echter niet weg en Gustav loopt weer terug naar binnen.
Hij kijkt ze stuk voor aan en zegt nog eens dat ze weg moeten gaan.
Gustav je hebt hulp nodig, zegt Bill dan.
Dit kan je blijkbaar niet alleen! zegt hij dan wat harder.
Bill houd gewoon je vervelende kop eens een keer dicht en verlaat mijn huis. zegt Gustav gemeen.
Bill kijkt hem verdrietig aan en staat dan op.
En kijk niet zo verdrietig Bill, dat doe je maar bij Tom maar bij mij hoef je daar niet meer mee aan te komen.zegt Gustav.
Tom staat nu ook boos op en verlaat samen met Bill het huis.
Buiten zegt Tom dat Bill het zich niet aan moet trekken het is de drugs die voornamelijk spreekt.
Bill weet dat Tom gelijk heeft maar dat betekend nog niet dat het leuk is om je beste vriend zo te horen praten tegen je.
David en Georg volgen al snel en de deur word met een klap dicht gegooid.
Gustav duikelt zijn telefoon op uit zijn zak en belt weer naar Raven.

Raven neemt de telefoon op en hoort dan Gustavs stem.
Ik dacht dat jij zou komen zegt die dan tegen haar.
Nee dan stuur je die mislukkelingen naar me toe zegt Gustav nog steeds kalm.
Ik wou komen maar Tom hield me tegen.zegt Raven zachtjes.
Dat had ik wel verwacht, maar nu weet ik ook waar je zit.
Kom nu gewoon even hier naartoe dan kunnen we praten de jongens zijn net weg gegaan.zegt Gustav dan.
Nee Gustav ik kan niet komen, zegt Raven zachtjes.
JE MOET! Jij en ik moeten dit namelijk uitpraten,zegt Gustav luider.
Gustav ik kom niet naar huis voorlopig.
Ga er eerst maar voor zorgen dat je van die troep af kan blijven dan praten jij en ik verder.zegt Raven en nog voor hij kan antwoorden hangt Raven snel op.
Raven zucht even en ploft op het bed neer, waar ze al snel in slaap valt.
De jongens komen ondertussen ook al weert thuis en vertellen Laneice wat er gebeurd is.
Laneice kijkt ze verbaasd aan en schud dan met haar hoofd.
Hij is alles aan het verspelen waar hij zo hard voor gewerkt heeft zegt ze dan.
Ja dat zijn we allemaal met je eens maar we kunnen er zo weinig aan doen dat weet je, zolang hij niet stopt met die troep blijft hij zo en kunnen we tegen hem aan blijven praten maar dat gaat niet werken.
Hoe moet het dan verder met Tokio Hotel vraagt Laneice angstig..
Dat moeten we maar even bekijken zegt David zachtjes.
Zodra hij afspraken gaat missen of dat zijn gedrag te buitensporig word dan zal ik stappen gaan ondernemen, zegt hij dan.
De jongens knikken en Laneice duikt de keuken in om aan het eten te beginnen.
David en Georg gaan naar hun huis toe en Tom gaat kijken hoe het met Raven gaat.
Jessie vraagt als georg binnen komt of het gelukt is en Georg schud met zijn hoofd.
Hij was niet voor reden vatbaar zegt hij.


Reacties:


SweetGirl
SweetGirl zei op 17 dec 2011 - 23:15:
laat Gustav opnemen :o