Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Love is a strange thing (vervolg op A meeting gone soure) TH » Hoofdstuk 56

Love is a strange thing (vervolg op A meeting gone soure) TH

20 dec 2011 - 0:03

2040

1

367



Hoofdstuk 56

[b][13]Laneice zit met Bill samen voor de Tv terwijl Tom stappen is met een maat van hem en Raven op haar kamer zit met Tammy.
Als de film die bezig is halverwege is gaat de mobiel van laneice af en geeft aan dat er een sms'je is.

"Hoi Laneice,
Het heeft even geduurd maar nu heb ik eindelijk je nummer achterhaalt.
Je bent wel goed beveiligd zeg.
Kan niet een meer bij je in de buurt komen nadat je laatst verdwenen is heeft je man je goed laten bewaken.
Wie ben ik vraag je je natuurlijk af..
Ik ben het Joeri je ex vriendje van een aantal jaren geleden.
Ik mis je en ik wil je terug.
Ik zal er alles aan doen om je weer terug bij mij te krijgen.
Maar eerst moet je morgen om 12.00 stipt naar het park komen, zonder je kids en kerel..

xxxjes Joeri.."

Laneice kijkt raar naar het schermpje van haar mobiel en dan komt er een hoop woede opborrelen.
Ze doet haar mobiel weer in haar zak en doet alsof er niks aan de hand was, maar Bill is ook niet achterlijk en houd haar al de hele tijd in de gaten.
De film is dan afgelopen en ze gaan samen naar boven en maken zich klaar om te gaan slapen.
Raven ligt ook al lang en breed te slapen en met Tammy is het niet veel anders.
Tom is alleen nog niet thuis die zit in de club aan de bar, hij heeft geen zin om te dansen en elke meid die al langs is geweest heeft hij geen blik waardig gegund.
Zijn vriend vraagt wat er aan de hand is en Tom verteld hem wat er gaande is.
Ja dat zijn altijd moeilijke dingen, maar je zou hem gedwongen op kunnen laten nemen zodat hij wel moet afkicken, zegt zijn maat dan.
Tom kijkt hem aan roept:"Dat ik daar zelf niet aan heb gedacht!!".
Ik moet gaan ik ben nu eenmaal niet zo gezellig vanavond, sorry zegt Tom dan en hij verlaat de club en gaat huiswaarts.
Als hij thuiskomt is het half 3 s'nachts dus hij gaat maar gelijk naar bed.
Hij kijkt eerst nog even bij de kinderen, dat was een gewoonte geworden en hij bleef dat dus ook gewoon doen.
Nadat hij Tyler weer onder zijn dekentje had gelegd liep hij naar de kamer van Raven en daar keek hij even bij Tammy.
Die lag heerlijk met haar duimpje in haar mondje te slapen en een glimlach kwam op zijn gezicht te staan.
Raven draaide zich om in het bed en mompelde wat in haar slaap.
Tom legde de dekens bij haar ook goed en verliet de kamer voor 1 van de 2 wakker zou worden.
Hij gaat zijn eigen kamer in en maakt zich klaar om te gaan slapen.

De volgende dag is Laneice al druk in de weer met de kinderen en ligt haar mobieltje nog op het nachtkastje.
Bill herinnert zich het sms'je van de avond daarvoor en neemt de telefoon van het kastje af.
Hij leest het berichtje en zijn ogen worden groter.
Snel kijkt hij op de klok en ziet dat het al half 12 is.
Hij kleed zich snel aan en als hij op de trap loopt hoort hij Laneice nog gedag zeggen tegen Raven die blijkbaar even op de kinderen zal letten.
Als hij zijn schoenen aan heeft snelt hij naar buiten en volgt hij Laneice naar het park.
Daar aangekomen ziet hij een jongen staan bij een hoop bosjes.
Laneice loopt er langzaam op af en als de jongen haar aan wilt raken zet ze een stap naar achteren en Bill ziet haar met grote gebaren de jongen wat duidelijk maken.
Alleen heeft de jongen blijkbaar andere ideeën want hij grijpt Laneice beet en sleurt haar de bosjes in.
Bill loopt ook die kant op en ziet hoe de jongen laneice tegen een boom aanduwt en haar begint te zoenen.
Laneice stribbelt tegen maar krijgt daar al snel een klap voor.
Laneice zakt door haar benen en zit op haar knieën op de grond.
Bill grijpt de jongen beet en duwt hem weg bij Laneice.
Och kijk meneer Kaulitz in levende lijve.zegt Joeri
Je blijft van haar af roept Bill boos.
En al helemaal geen dreigementen meer hoor je me!
Laneice is gelukkig met haar gezinnetje en jij gaat daar niet tussen zitten.
Joeri begint te lachen en haalt een wapen uit zijn zak.
Hij richt hem op Bill.
Had je nu nog wat grote jongen? vraagt Joeri hem.
Bill houd zijn handen omhoog terwijl hij voor Laneice blijft staan.
Ga naar huis Bill zegt Joeri, dan zorg ik wel voor Laneice.
Je zorgt niet voor Laneice want ze is mijn vrouw en ze zal nooit en te nimmer van jou worden.
Ooit heeft ze van me gehouden dat kan nu ook weer hoor..
Dacht het niet, je bent gewoon een jaloerse sukkel die denkt dat hij op deze manier kan krijgen wat hij wilt! roept Bill boos.
Joeri loopt rood aan en Laneice weet dat hij dan onvoorspelbaar word.
Zijn hand met het wapen begint te trillen en hij richt het weer op Bill.
Als ze zijn vinger richting de trekker ziet gaan duwt ze Bill aan de kant en dan gaat het wapen af.
Laneice word in haar borst geraakt en Joeri schrikt zich rot en rent ervandoor.
Bill geeft een luide gil en vangt Laneice op zodat ze niet te hard neervalt.
Hij neemt snel zijn telefoon en belt naar voor een ambulance.
Dan neemt hij haar op en loopt snel naar het begin van het park.
De ambulance is er al snel en Bill belt naar Tom.

Tom!! roept Bill door zijn telefoon.
Laneice is neergeschoten kom naar het ziekenhuis.

En voor Tom goed en wel heeft kunnen antwoorden heeft Bill al opgehangen en zit hij in de ambulance naar het ziekenhuis.
Laneice haalt rochelend adem en ze krijgt een zuurstof masker op.
Al snel zijn ze bij het ziekenhuis en word Laneice naar de eerste hulp gereden.
Daar krijgt ze de nodige medicatie en word er van alles onderzocht.
De kogel zit te diep en heeft haar long geraakt.
Als ze dan ook nog eens buiten westen raakt weten de artsen dat ze op moeten schieten en rijden ze met een rot gang naar de Ok's.
Bill blijft huilend achter bij een zuster en weet niet wat hij kan verwachten.
Dan komen Tom en Raven binnen gerent.
Wat is er aan de hand? roept Raven wit weg getrokken.
Bill legt alles uit aan de 2 en Raven zakt neer op een stoel en trekt nog witter weg.
Wanneer houd het nu eens op kreunt ze zachtjes en de tranen komen op.
Tom heeft zijn broer vast die ook hevig overstuur zijn.
Waar zijn de kinderen vraagt hij aan Tom.
Die zijn bij Jessie en Georg zegt Tom dan.
Bill knikt even en dan worden ze gehaald en naar een aparte kamer gebracht zodat ze daar op nieuws kunnen wachten.
Er word koffie en thee neergezet en de verpleegster verlaat de kamer weer.
Raven heeft zich in een stoel neergezet en huilt zachtjes.
Bill komt bij haar zitten en trekt haar bij zich op schoot.
Het komt wel goed zegt hij huilend, ik weet het zeker..
Tom bekijkt de 2 en voelt het verdriet van zijn broer duidelijk.
Hij gaat naast ze zitten en slaat zijn sterke armen om beide heen.
Bill legt zijn hoofd op Tom's ene schouder neer en Raven doet hetzelfde maar dan aan de andere kant.
Bill schuift Raven bij Tom opschoot zodat ze niet zo moeilijk zitten en kan alleen maar voor zich uit staren.
Ondertussen is de politie ook gearriveerd en word Bill zo goed als dat lukt ondervraagt.
Hij laat het mobieltje zien van Laneice en de politie neemt die mee als bewijs.
Met het nummer kunnen ze hem namelijk opsporen als het geen prepaid is tenminste.
Bill knikte en staart uiteindelijk maar doods voor zich uit.
Dan gaat na een half uur de deur open en komt er een arts binnen.
Hij gaat bij ze zitten en kijkt ze alle drie aan.
We hebben de kogel eruit kunnen halen, begint hij.
Hij had haar long geraakt en gelukkig haar hart gemist, maar hij had wel een belangrijke ader beschadigd.
Ze kreeg daardoor een hartstilstand en we hebben haar moeten reanimeren.
Bill slaat zijn hand voor zijn mond en Raven verstopt zich in de nek van Tom.
De dokter verteld verder dat ze de ader hebben kunnen redden met een kunstader maar dat ze haar zolang in slaap gingen houden tot ze zeker weten dat de ader het gaat houden.
Anders moest ze een andere oplossing zoeken daarvoor.
Mocht dat nu niet lukken dan zou ze komen te overlijden en daar waren ze voor aan het vechten dat dat dus niet zou gaan gebeuren.
Hoelang denkt U dat ze zo moet blijven vraagt Tom dan omdat Bill het niet zijn strot uit krijgt.
Zeker nog een week of 3 en dan kijken we verder.
Mogen haar kinderen komen vraagt Tom dan weer.
Nee want ook al ligt ze in slaap weten we niet zeker wat ze van haar omgeving mee zal krijgen en dit kan haar dus onrustig maken en dan kan het natuurlijk weer verkeerd gaan.
Bill knikt even en vraagt of hij haar nu wel mag zien.
Ja maar 1 persoon tegelijk zegt de arts en ze volgen hem naar het kamertje van Laneice.
5 minuten de man zegt de arts voor hij weg loopt.
Bill word als eerste naar binnen gestuurd door Tom en hij gaat naast haar bed zitten en fluistert haar dingetjes toe.
Tom en Raven kijken toe en de tranen beginnen weer te stromen bij Raven waardoor Tom haar weer tegen zich aan trekt.
Ze houd hem stevig vast en hij sust haar zachtjes.
Bill komt weer naar buiten en hij zegt dat de volgende naar binnen kan.
Raven laat Tom los en loopt snikkend naar binnen.
Tom troost nu zijn kleine broer en hoopt dat Laneice er snel weer bovenop is want als Bill haar zou verliezen zou er niks meer uit die jongen komen.
Na 5 minuten is het de beurt van Tom.
Raven staat in de armen van Bill te huilen en Bill huilt zelf ook.
Ze moeten gaan als Tom bij Laneice is geweest en ze vertrekken nadat de nodige informatie is doorgegeven.

Allemaal gaan ze naar Georgs huis en vertellen wat er is gebeurd.
Jessie huilt nu ook en Georg weet niet eens wat hij moet zeggen.
Laat de kinderen maar hier slapen zegt Jess snikkend, Bill kan nu niet voor ze zorgen als ze naar hem kijkt.
Tom kijkt Jess aan en zegt dat hij zijn moeder al gebeld heeft en die komt ze over een klein uurtje ophalen dus dan kan Jess ook gewoon haar verdriet laten gaan als ze dat wilt.
Iedereen knikt en Raven zegt dat ze vast kleding in gaat pakken voor de kinderen en verlaat het huis.
Na een half uur komt Simone aan en hoort wat er precies is gebeurd en laat ook een traantje lopen.
Gordon haalt de spullen op in het huis van Bill en laad het in de auto.
Dan zet hij de kinderstoelen over en kunnen de kids ingeladen worden.
Bill knuffelt de kids en helpt met het vastmaken van de gordels.
Wel goed naar oma luisteren he, zegt hij tegen het 3tal.
De kinderen knikken en Tyler eist nog een kusje van zijn vader.
Bill glimlacht even en drukt een kus op zijn voorhoofd.
Tot snel liefjes zegt Bill nog voor hij uitstapt.
Bill zwaait tot de auto de hoek om is en dan gaat hij zijn huis weer binnen.
Raven komt net aanlopen met Tammy en loopt achter Bill aan.
Ze zet Tammy neer en gaat wat eten voor haar maken.
Nadat ze dat op heeft doet Raven haar in bad en dan kan ze naar bed.
Tom zit nog steeds met Bill in zijn armen en Tom zegt dat Bill die nacht maar bij hem moet komen slapen anders heeft hij alleen maar herinneringen aan Laneice en slaapt hij totaal niet.
Bill knikt en krijgt dan en kop thee aangereikt van Raven.
Tom neem zijn kom ook aan en ze gaat op de stoel zitten en staart naar buiten.
kom we gaan slapen zegt Tom en hij trekt Bill met zich mee.
Raven sluit alles nog eens goed af en zet de bekers weer in de keuken en gaat naar haar eigen kamer..
Bill ligt op zijn zij en praat met Tom over Laneice en soms breekt er een glimlach door als hij het over iets grappigs heeft wat hun is overkomen.
Tom luistert en geeft soms antwoord en lacht zelfs mee.
Waarom moest ons dit overkomen? vraagt Bill zich dan hardop af.
Ik weet het niet Bill, maar ik weet echt zeker dat je je daar niet eens zorgen om hoeft te maken, ze komt hier bovenop dat beloof ik je.[/13]
[/b]


Reacties:


SweetGirl
SweetGirl zei op 20 dec 2011 - 17:04: