Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Love is a strange thing (vervolg op A meeting gone soure) TH » Hoofdstuk 57

Love is a strange thing (vervolg op A meeting gone soure) TH

20 dec 2011 - 16:59

1507

1

288



Hoofdstuk 57

Bill valt uiteindelijk huilend in slaap en Tom ligt de rest van de nacht wakker omdat hij zijn broertje goed in de gaten wilt houden.
De volgende dag is Tom dan ook gebroken en gaat hij een douche nemen om een beetje wakker te blijven.
Jessie is al langs geweest en heeft Tammy weer meegenomen zodat Raven naar het ziekenhuis kan met de heren kaulitz.
Raven heeft een ontbijt klaar gezet en Bill zit met zijn brood te spelen.
Je moet wel wat eten Bill, fluistert Raven hem in.
Ze heeft een arm om hem heen geslagen en hij legt zijn hoofd op haar schouder neer.
Ik mis haar zo, huilt hij dan opeens.
Dat weet ik Bill, het gaat goed komen dat weet ik zeker.
Tom staat in de deuropening als hij Bill zo hoort praten.
Dan loopt hij snel op Bill af en legt ook zijn armen om hem heen.
Raven kijkt op naar Tom en zegt dat ze Gustav even op de hoogte gaat stellen.
NEE roept Bill hard, hij hoeft het niet te weten.
Ik moet geen junk in de buurt van mijn vrouw zegt hij kil.
Raven doet een stap achteruit en knikt.
Dan verlaat ze de keuken en loopt weer naar haar kamer.
Tom kijkt Bill berispend aan en zegt dat Raven het goed bedoelde.
Ik weet het, zucht Bill dan alleen maar en hij drinkt wat van zijn koffie.
Tom gaat ook ontbijten en daarna ruimt hij de tafel leeg en gaan ze naar het ziekenhuis.
Raven zit achterin de auto naar buiten te staren en luistert naar wat Tom en Bill tegen elkaar te zeggen hebben.
Tom parkeert de auto uiteindelijk bij het ziekenhuis en Raven laat zich uit de auto glijden terwijl Tom er geamuseerd naar kijkt.
Bill loopt al naar de ingang en Raven rent er achteraan.
Loop eens niet zo snel joh, langpoot mompelt ze nog.
Bill glimlacht voorzichtig en trekt haar tegen zich aan.
Ik pas me wel aan aan jou loopje vandaag zegt hij zachtjes.
Tom grinnikt even als hij dat hoort want hij weet dat Raven niet zo snel loopt, tenzij ze op de vlucht is dan kan ze behoorlijk hard rennen en zijn gezicht vertrekt weer.
Bij de kamer van Laneice aangekomen gaat Bill weer als eerste naar binnen.
Raven neemt plaats op een stoel die er inmiddels staat.
Tom kijkt rond en ziet geen andere stoel.
Hij plukt Raven van de stoel af en gaat zelf zitten.
Ej ik zat daar sukkel! roept ze dan.
Hij grijnst alleen maar en trekt haar dan op zijn schoot.
Dat kan ook mompelt Raven dan.
Tuurlijk kan dit ook, zit waarschijnlijk nog lekkerder dan die stoel fluistert hij in haar oor.
Raven draait haar hoofd naar hem toe en zegt je bent nog steeds een smooth talker Tom..
Hij grinnikt even en drukt een kus op haar wang.
Bill komt ondertussen weer naar buiten en zijn ogen zijn rood van het huilen.
Raven staat snel op zodat Tom naar Bill kan gaan.
Ze loopt zelf de kamer binnen en gaat naast het bed zitten.
Kom op Laneice, vecht meisje, er zijn 4 personen die je echt nodig hebben en dan heb ik het niet over Jessie en mij zegt Raven zachtjes.
Na een aantal minuten moet ze de kamer weer verlaten waar een huilende Bill in de armen van Tom staat op de gang.
Tom duwt Bill in de armen van Raven en gaat naar binnen.
Dank je dat je er voor me bent Raven, zegt hij zachtjes.
Dat is goed, daar heb je vrienden voor zegt Raven zachtjes..
Bill knikt op haar schouder en Raven wrijft over zijn rug.
De dokter komt op dat moment aanlopen en zegt dat ze niet te lang mogen blijven.
Dat is ok zegt Bill, mogen vanavond een aantal andere vrienden bij haar, die passen nu namelijk op mijn kinderen.
Ja dat is prima maar ook maar 5 minuutjes, zegt de arts.
Bill knikt en Tom komt de kamer alweer uit en ze vertrekken weer naar huis.
Raven haalt de kinderen op en zegt dat Georg en Jess vanavond naar het bezoekuur kunnen en dat ze ieder maar 5 minuten mogen blijven.
Georg zegt dat dat goed is en vraagt of ze Bill dan ook nog even mee moeten nemen.
Dat zou zeer fijn zijn zegt Raven dan zachtjes.
Breng Adam maar bij mij vanavond zegt Raven dan nog en ze vertrekt met de kids naar huis.
De meiden rennen direct naar Bill die ze opvangt en knuffelt.
Tyler loopt ook naar zijn vader terwijl Raven de trap op gaat naar haar kamer om Tammy op bed te leggen.
Dan gaat haar mobieltje over en ze neemt op.


Raven : Met Raven!.
Gustav : Met Gustav..
Raven : Wat wil je Gustav???
Gustav : We moeten echt praten Raven, We moeten hier uitkomen met zijn tweeën niet met de rest van de band.
Raven : Dat kan ik niet Gustav, ik vertrouw je niet op dit moment namelijk.
Gustav : Raven, alsjeblieft Ik mis je kom hierheen dan kan ik het weer goed maken met je..
Raven : Ok, ik kom eraan.

Ze hangt op en loopt naar beneden.
Ik moet even weg ik kom zo terug zegt Raven tegen Bill.
Tammy slaapt? vraagt hij nog snel en Raven knikt en vertrekt dan snel voor Tom er weer tussen komt.
Ze stapt in de auto en rijd naar het huis.
Daar aangekomen gaat de poort al open en parkeert ze de auto op het terrein.
De voordeur gaat open en ze stapt uit de auto.
Gustav verschijnt in beeld en ze schrikt als ze ziet hoe mager hij is geworden.
Jeetje Gustav eet jij wel?vraagt ze hem dan.
Natuurlijk eet ik zegt hij dan.
Neem plaats zegt hij dan.
Raven gaat op de bank zitten en dan begint hij met praten.
Ik wil dat je weer terug komt Raven, het is hier veel te stil en ik heb je nodig.
Ben je al van die zooi af dan? vraagt ze hem.
Nee, dat wil ik ook helemaal niet, het laat me me goed voelen en niet zo gestrest.
Gelul Gustav, het is verkeerd en dat weet je net zo goed als ik dat weet.sneert ze terug.
Hij kijkt haar emotieloos aan maar zegt niks.
Waar is mijn gevoelige Gustav gebleven?vraagt ze hem dan.
Gustav kijkt haar nog eens aan en zegt dat die er niet meer zal zijn.
Je went maar aan deze Gustav, je bent met me getrouwd in goede en slechte tijden dus hier gaan we ook wel uitkomen.
Morgen halen we Tammy op zegt hij dan alsof Raven al had besloten om bij hem te blijven.
Pardon??vraagt Raven hem dan verbaasd.
Ik blijf niet Gustav, zegt Raven dan.
Ik wil niks met een drugsverslaafde hebben namelijk en dat had je kunnen weten Gustav.
Ze staat op en wilt weg lopen als hij haar bij haar nek vastpakt.
Hij knijpt behoorlijk hard en zegt dat hij haar nu echt niet meer terug laat gaan naar Bill zijn huis.
Raven piept even en probeert zich los te maken van hem.
Hij laat het niet toe en draait haar naar zich toe.
Hou op met dat tegen werken.roept hij in haar gezicht en de woede staat in zijn ogen.
Ondertussen vraagt Tom zich af waar Raven uithangt en loopt naar Bill toe.
Oh ze moest even weg zei ze, ze is zo weer terug.
Waar is ze heen dan? vraagt Tom een beetje bezorgd.
Weet ik veel, dat zijn mijn zaken toch niet helemaal.zegt Bill dan.
Tom kijkt Bill even aan en zegt dat hij haar gaat zoeken.
Hij stapt in zijn Caddy en rijd als eerste naar de winkels, daar ziet hij haar auto niet staan.
Dan weet hij het en rijd hij snel naar haar huis, daar staat inderdaad haar auto en hij rijd het terrein ook op.
Hij loopt snel naar de deur waar hij gustav al kan horen vloeken en schelden.
Godver mompelt hij boos en hij neemt de sleutel die hij nog steeds heeft en opent de deur.
Hij loopt het huis binnen en hij ziet Raven op de grond liggen in de huiskamer.
Gustav staat boven haar en haalt af en toe uit.
Je hoort te luisteren naar je man en als jou man zeg ik dat je niet meer terug gaat naar Bill!!!roept hij hard.
Tom trekt Gustav nu weg en zegt dat het genoeg is.
Gustav wilt nu Tom aanvliegen maar die ontwijkt de klap en deelt er zelf een uit.
Raven staat ondertussen op en veegt haar lip af aan de mouw van haar trui.
Gustav ligt op de grond en blijft liggen.
Tom kijkt of hij nog een hartslag heeft en knikt dan.
Hij word zo wel wakker zegt Tom en hij sleurt Raven mee.
Bij haar auto zegt hij streng dat ze naar zijn huis moet gaan en hij loopt weer naar binnen en legt Gustav dan op de bank.
Hij verlaat het huis en stapt in zijn eigen auto.
Raven rijd ondertussen al naar het huis van Tom en parkeert de auto.
Als ze net uit stapt komt Tom al aangereden en parkeert zijn auto achter die van haar en kijkt haar boos aan als hij uitstapt.
Wat was je nu aan het doen meisje?vraagt hij haar boos.
Hij belde dat hij wilde praten.zegt Raven zachtjes.
Ja dat heb ik gezien zegt hij boos.
Het maar goed dat ik er tijd achter kwam, ik weet niet wat hij anders had gedaan namelijk.
En hij trekt het doekje uit haar handen en legt het op haar lip.
Ga er niet meer naartoe Raven dit is een hopeloze zaak.
Laten we ons eerst maar eens op Laneice concentreren ok? zegt hij als laatste..


Reacties:


SweetGirl
SweetGirl zei op 20 dec 2011 - 17:04:
ja laten we dat maar eens doen