Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Twilight » Written love || Edward Cullen » Book I: Part 2

Written love || Edward Cullen

20 dec 2011 - 20:44

178

2

340



Book I: Part 2

Jenna Jones
‘Heb je alle boeken?’ vroeg Dana, terwijl ze zelf haar eigen boeken bijeen raapte. Vluchtig checkte ik de inhoud van mijn tas. Met een goedkeurend gemompel liet ik weten dat alles goed was. Snel pakte ik wat muntgeld en stopte het in mijn tas. Door de vreselijke haast, die ik had, vielen enkele muntjes er naast en kwamen met een kletterend geluid op de grond terecht.
‘Ready?’
Ook Dana bekeek nog snel haar spullen en knikte. Klaar voor een nieuw schooljaar!

Edward Cullen
Voorzichtig baande ik me een weg door de drukke straten. Waarom had Carlisle ook alweer besloten om het rustige Noorwegen te verruilen voor het drukke Londen. Bij elke korte aanraking schoot er een siddering door mijn lichaam en spanden spieren zich aan. Hopeloos probeerde ik de bloeddorst te beheersen, een gevecht waar ik bijna heel mijn leven tegen vocht.
Plotseling voelde ik een gewicht, dat moeizaam op mijn schouder leunde. Achterdochtig tuurde ik over mijn schouder en keek in de ogen van een meisje. Ondanks mijn korte verblijf hier, leek ik haar te herkennen.
Waar had ik haar eerder gezien?


Reacties:


xxMarit
xxMarit zei op 21 dec 2011 - 12:25:
oeh leuk begin, snel verder!!!
xxM


fallinlove
fallinlove zei op 21 dec 2011 - 10:55:
OMG!!!! snel verder meid. Mag ik dan een melding?