Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Twilight » Written love || Edward Cullen » Book I: Part 3

Written love || Edward Cullen

21 dec 2011 - 16:23

216

3

267



Book I: Part 3

Jenna Jones
Vluchtig observeerde ik de stroom van leerlingen, die allen maar één doel hadden; een goede plek vinden. Het was belangrijk om op tijd te zijn. Cambridge university was elk jaar een een school vol drukte en stress. Het was daarom algemeen bekend, dat het slim was om enkele minuten van te voren aan te komen. Dan werd de stress 'iets' minder.
Naast me stond Dana, op wiens gezicht veel ergernis te zien was. Door een plotselinge duw tegen haar schouder, verloor ze haar evenwicht en viel ze met een harde klap op de grond. Met een boze blik, die in haar ogen gloeide, stond ze op om dader eens flink uit te schelden. Met het idee een kleine nieuweling te zien, balde ze haar handen tot vuisten. Tot onze grote verbazing was niet een nieuweling, maar een oudere jaars de dader.
Dana bloosde en staarde nerveus naar de grond. Ik moest ook mijn best doen om het hoofd koel te houden. De jongen was prachtig; met zijn bronskleurige haar, bleke huid en perfecte figuur, wist hij elke blik naar zich toe te trekken.
Hij maakte aanstalten om zich te verontschuldigen, maar de drukke menigte trok hem weg.
Ik lachte naar Dana, wiens blik nog steeds op de jongen gericht was. Het was duidelijk, ze had haar nieuwe prooi gespot.


Reacties:


xxMarit
xxMarit zei op 1 feb 2012 - 13:18:
leuk! verder


fallinlove
fallinlove zei op 29 dec 2011 - 21:03:
hahaha lol
ik weet al wie het is
snel verder dit is echt goed
melding please?


PeachyFull
PeachyFull zei op 21 dec 2011 - 19:40:
Wauw, dit is echt goed :3
Snel verder?