Hoofdcategorieën
Home » Tokio Hotel » Love is a strange thing (vervolg op A meeting gone soure) TH » Hoofdstuk 59
Love is a strange thing (vervolg op A meeting gone soure) TH
Hoofdstuk 59
De volgende ochtend word Raven wakker in de armen van Tom.
In de eerste instantie schrikt ze zich rot maar dan herinnert ze de film en gaat ze weer liggen.
Tom die allang wakker was glimlacht even en trekt naar nog wat dichterbij.
Goedemorgen, fluistert hij in haar oor.
Raven glimlacht ook en vraagt hoelang hij al wakker is.
Ik ben al een poosje wakker, geeft hij als antwoord, maar je lag zo lief te slapen dat ik je niet wakker wou maken.
Raven draait zich naar hem toe en glimlacht weer.
Das lief van je zegt ze zachtjes.
Ik ben altijd lief zegt Tom dan en hij heeft een scheve grijns op zijn gezicht.
Raven bijt even op haar lip en nog voor ze wat kan zeggen begint Tammy te protesteren en laat Tom haar los zodat ze naar haar dochter kan gaan.
Tom weet wat ze wou zeggen en voelt zich stom dat hij dat had gezegd.
Hij ging zich aankleden ondertussen en liep daarna naar beneden om te kijken of Bill al onder de levende was.
Hij was dat inderdaad en was bezig met Tyler eten te geven.
Hij groette zijn broertje en ging op een stoel zitten en keek naar Tyler die druk een broodje aan het vermorzelen was.
Tom grinnikt even en Bill kijkt Tom nu met glinsterende oogjes aan.
Ok, wat is er aan de hand vraagt Tom nu achterdochtig.
Niks hoor broer, zegt Bill schijnheilig.
Oh echt wel dat er wat aan de hand is Billa!.
Ik heet Bill Tom en niet Billa..
Tom grijnst, vertel op anders heet je voortaan Billa.
Een verontwaardigde gil komt er uit Bill zijn mond en hij staart zijn broer geschrokken aan.
Je waagt het niet! roept hij uiteindelijk.
Try me! zegt Tom grijnzend.
Ok, ok, Ik kwam vanochtend naar je kamer om te vragen of je mee ging naar Laneice zometeen maar je lag daar zo lief met Raven in je armen.
Tom kijkt Bill nu droog aan.
Er is niks tussen ons aan de hand doe normaal jij.Zegt hij dan snel..
Bill grinnikt en loopt met Tyler in zijn armen weg.
We zullen zien zegt hij nog voor hij de keuken deur toe laat vallen.
Tom schud zijn hoofd, gek jong zegt hij dan.
Raven is inmiddels aangekleed en is bezig met Tammy haar kleertjes.
Bill klopt op de deur en mag binnen komen.
Raven zou jij op Tammy willen letten vandaag? vraagt hij aan haar.
Ja lieverd, ik pas wel op deze mooie jongen zegt Raven terwijl ze een hand door zijn haartjes haalt.
Hij is het even beeld van Bill en een glimlach komt er op zijn gezichtjes te staan als Raven hem overneemt.
Oh mag ik je auto lenen, ik denk namelijk niet dat Tom me nu nog naar huis laat gaan om hem op te halen.
Ja natuurlijk mag je hem lenen maar wat ga je doen dan?
Ik moet even wat regelen voor Jess en Tammy heeft nieuwe kleertjes nodig.
Heeft deze jongeman nog wat nodig? vraagt ze aan Bill.
Ja hij heeft ook wel wat nodig.
Hier neem deze maar mee dan kan je het daarvan doen.
Nee, nee en nog eens nee.roept Raven en Bill kijkt haar daardoor een beetje raar aan.
Raven, doe niet zo moeilijk en neem mijn kaart mee alsjeblieft.
Nee, en je weet waarom en nu moet je even het stoeltje vanuit Tom's auto in de jouwe zetten zodat ik zo weg kan als ik met Tammy gegeten heb.
Mokkend loopt Bill de kamer uit en loopt naar buiten en zet het stoeltje over.
Tom vraagt wat hij van plan is met 2 stoeltjes in de auto.
Nou Raven past op Tyler vandaag en haar auto staat niet hier en jij laat haar die ook niet op halen dus heeft ze mijn auto nodig.
Oh Wat gaat ze doen dan? vraagt Tom aan Bill.
Ze moet wat doen voor Jessie en dan moet ze nog wat kleding hebben voor Tammy die blijkbaar een kleine groeistuip heeft doorgemaakt.
Tom glimlacht en zegt dat Bill dan de dubbele kinderwagen achterin moet leggen dat is beter dan een gewone Buggy.
Bill knikt en loopt het huis weer binnen waar hij de kinderwagen van boven haalt en hem achterin de kofferbak legt.
Raven zit inmiddels al in de keuken met Tammy en Tyler en Tyler heeft nog een broodje gekregen.
Tom gaat bij haar zitten en vraagt of ze zeker weet dat ze alleen gaat.
oh ja hoor, blijf jij maar bij Bill als hij zometeen naar Laneice gaat, hij heeft je meer nodig dan ik.
Jullie kunnen beide niet zonder mij zegt Tom grijnzend en hij loopt snel de keuken uit voor hij het lege pak melk voor zijn kop krijgt.
Bill staat bij de tas van Raven en hij heeft haar portemonnee vast.
Wat ben jij nu weer aan het doen vraagt Tom terwijl hij snel een blik op de keukendeur gooit.
Raven wilt mijn pas niet mee nemen, aangezien Tyler ook kleertjes nodig heeft dus dan doe ik maar wat cash in haar portemonnee.
Is dat nu wel slim? vraagt Tom voorzichtig.
Ik zou niet weten waarom niet. zegt Bill dan.
Nou ik weet niet wt je erin doet maar ik weet wel dat je het vanavond gewoon weer terug zal krijgen.
En met een klap toe ook zegt Tom grijnzend.
Dat zie ik dan wel weer.zegt Bill eigenwijs.
Je hebt er toch niet teveel ingedaan he? vraagt Tom.
Nee, niet zoveel ik wil niet dat iemand haar beroofd omdat ze met een pak geld over straat loopt.
Nee daarom vraag ik het ook voor de zekerheid, de zakkenrollers zijn weer goed op dreef heb ik laatst gelezen op het nieuws.
Ik weet het, zegt Bill en als ze dan Ravens stem horen stuiven ze bij de tas vandaan en gaan ze op de bank zitten alsof er niks is gebeurd.
Ze dropt Tyler bij Bill en Tammy bij Tom en gaat hun jasjes pakken.
Tammy knuffelt met Tom en giert het uit als hij haar kietelt.
Raven geeft hem het jasje aan en daarna helpt ze Tyler met zijn jas.
Bill staat op als Tyler zijn jasje aan heeft en brengt hem alvast naar de auto.
Raven trekt haar jasje aan en neemt haar tas, als ze Tammy wilt pakken ziet ze Tom net met haar weglopen naar buiten en volgt dan maar.
Tom zet Tammy in haar stoeltje en maakt haar vast.
En gedraag je een beetje he jongedame, zegt hij semi streng.
Hij krijgt een grijns ervoor terug en grijnst zelf ook als hij de deur sluit
Raven stapt inde auto en Bill zegt dat ze voorzichtig moet zijn.
Ze knikt naar hem en start de auto zodra ze de stoel en spiegels goed heeft afgesteld.
Tom opent de poort en ze rijd langzaam achteruit het terrein af.
Ze zwaait even naar Tom en rijd dan weg.
Eenmaal bij de parkeer garage stapt ze uit en pakt ze de kinderwagen.
Ze zet beide kids in het ding en pakt dan haar tas en sluit de auto goed af.
Bij de fotozaak laat ze de gewenste foto's afdrukken en een aantal vergroten en loopt daarna door naar de kleding winkels en zoekt voor beide kids iets uit.
Als ze gaat afrekenen heeft ze bijna 4 mandjes vol met kleding en de verkoopster slaat alles aan met een grijns op haar plaat.
Raven rolt even met haar ogen en pakt haar portemonnee.
Dan ziet ze het geld erin zitten en sluit ze haar ogen even.
Bill denkt ze alleen maar en ze neemt haar pinpas.
Ze rekent af en hangt de tassen aan de kinderwagen.
Mama, IJSJE!!! brult Tammy dan en Raven geeft eraan toe en loopt de ijssalon binnen.
Tammy eet zelf en Raven geeft Tyler hapjes van haar eigen ijsje.
Ondertussen zijn Tom en Bill al bij Laneice geweest en die ligt er nog steeds hetzelfde bij.
Bill heeft een knuffel meegenomen van de kids en bij haar op het kastje gelegd.
Als ze weer het ziekenhuis uitlopen sms't Tom naar Raven met de vraag waar ze is.
Ik zit in de ijssalon, je weet wel de favoriete van Tammy. stuurt Raven terug.
Tom grijnst en start de auto en rijd naar het centrum.
Laat me raden we gaan opzoek naar Raven zegt Bill met een grijns.
Ja, ik..uhm...och laat ook maar zegt Tom zachtjes.
Bill schiet in de lach terwijl Tom de auto al parkeert.
Ze lopen richting de ijssalon waar Raven op de jongens zit te wachten.
Ze kan niet wachten om Bill af te beulen, hoe durft hij geld in haar portemonnee te proppen.
Als ze ze in zicht krijgt komt er een grijns op haar gezicht te staan.
Hoe was het met Laneice vraagt ze de jongens.
Hetzelfde zucht Bill gefrustreerd.
Raven knikt even en geeft Bill dan een klap op zijn bovenarm.
Waarom is dat nu weer, roept hij verontwaardigd.
Omdat jij geld in haar portemonnee hebt gedaan zegt Tom lachend, ik zat al te wachten wanneer die klap zou komen en ik had je er nog voor gewaarschuwd roept hij nog luid..
Bill kijkt Tom nu pissig aan en Raven grijnst als ze het gezicht van Bill ziet.
De volgende keer gewoon luisteren en niet zo koppig zegt Raven dan
Ik beloof het zegt Bill zachtjes.
Tom zit nog steeds te lachen en Raven kijkt hem nu even aan.
En jij had hem tegen kunnen houden natuurlijk he, zegt ze dan tegen Tom.
Ik heb dat geprobeerd maar hij luisterde niet naar mij zegt Tom dan met een pruil lip.
Raven grinnikt even en druk dan een kus op de wang van Tom.
Ej ik wil ook een kusje! Roept Bill dan dramatisch.
Raven grijnst en schud haar hoofd, das jou straf zegt ze en ze steekt haar tong nog even uit.
Bill kijkt haar aan met samengeknepen ogen.
Je weet wat daarvan komt hea?? zegt hij zachtjes.
Raven kijkt hem aan en zegt:"Alsof je dat hier gaat doen Kaulitz, dan verraad je jezelf namelijk".
En met een knipoog staat Raven op en trekt de kids hun jasjes weer aan.
Tom ligt in een deuk om het gezicht van Bill.
Wacht maar tot we thuis zijn zegt hij dan en hij trekt zijn jas ook weer aan.
Ze verlaten de winkel en lopen naar de fotozaak terug.
Raven neemt de foto's aan en dan lopen ze naar de auto.
De jongens helpen met de spullen en Raven zet de kids in de stoeltjes neer.
Dan stapt ze in de auto en kan ze vertrekken en rijd achter Tom aan naar huis.
Bill neemt de tassen mee naar binnen en Tom pakt de post.
Raven neemt de kids mee naar binnen en laat ze spelen in de speelkamer.
Samen met Bill bekijkt ze de kleertjes en hij knikt goedkeurend.
Ze ruimt alles op terwijl Bill bij de kids zit en ze legt het geld wat nog in haar portemonnee zat op zijn hoofdkussen.
Met een grijns loopt ze terug naar de speel kamer en gaat bij Bill zitten die aan het kijken is hoe de 2 kids aan het spelen zijn.
Dan komt Tom binnen met een envelop en geeft die aan Raven.
Ze kijkt hem aan en hij zegt dat hij niet weet wat het is.
Raven opent de envelop en haalt de papieren eruit.
Ze leest ze aandachtig door en haar zicht word een beetje wazig van de opkomende tranen.
Tom vraagt of alles ok is en wat het voor een papieren zijn.
"De scheidingspapieren" zegt Raven met een hese stem.....
ohh omg snel door gaan
en ik wil mijn stukje lezen! jeweetwel mijn idee!
heel snel door gaan