Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Love is a strange thing (vervolg op A meeting gone soure) TH » Hoofdstuk 61

Love is a strange thing (vervolg op A meeting gone soure) TH

28 dec 2011 - 14:17

1334

1

319



Hoofdstuk 61

Bill kijkt stomverbaasd richting de trap waar Raven verdwenen is.
Tom komt binnen en vraagt waar Raven heen is gegaan.
Ze loopt net zonder wat te zeggen de trap op zegt Bill nog steeds verbaasd..
Tom zucht even en verteld Bill dan wat er was gebeurd.
Dat meen je niet!!Roept Bill luid.
Yup, zegt Tom dan droog, het rare is gewoon dat hij een meisje bij zich had dat voor Heinrich werkt, ik snap niet waar hij mee bezig.
Zo is hij een botte lul en zo kust hij Raven en zegt hij dat ze niet meer in zijn leven past.
Je had haar moeten zien Bill, het laatste stukje hoop is afgebrokkelt, Zegt Tom als laatste.
Bill knikt en zegt dat dat ook niet zo raar is.
Raven zit in de vensterbank en kijkt naar buiten, langzaam lopen de tranen over haar wangen en ze neemt niet eens de moeite om ze weg te halen.
Tom is dan uiteindelijk toch naar boven gelopen en hij opent haar kamer deur.
Hij loopt voorzichtig naar haar toe en legt zijn hand op haar schouder.
Het komt allemaal wel goed zegt hij zachtjes.
Dat hoop ik Tom, dat hoop ik echt, zegt Raven tegen hem.
Ik ben het vechten beu namelijk, zegt ze zachtjes.
Tom trekt haar uit de vensterbank en drukt haar tegen zich aan.
Ik ben er voor je lieverd, zegt hij zachtjes en Raven begint hartverscheurend te huilen.
Zelfs Bill komt kijken of alles wel ok is daar en hij kijkt Tom verslagen aan.
Tom kijkt Bill ook een beetje moeilijk aan en Bill loopt dan op het 2tal af en slaat ook zijn armen om haar heen.
Zowel Tom als Bill fluisteren woordjes naar haar en langzaam kalmeert ze op die manier.
Bill wil jij Georg bellen en vragen of Tammy een nachtje daar kan blijven, vraagt Tom dan aan hem.
Raven heeft niet eens door dat Tom dan vraagt aan Bill en houd Tom stevig vast.
Bill knikt en loopt weg.
Hij belt naar Georg en Jess en legt uit wat er was gebeurd.
Georg zegt dat het goed is en hij zou wat kleertjes komen halen en dan zou ze een paar dagen daar verblijven zodat Raven dit alles een beetje op een rij kon gaan zetten.
Bill was al bezig met wat kleertjes in een koffertje te doen en liep ermee naar beneden om op Georg te wachten.
Als de bel dan gaat doet Bill snel open en Georg loopt even met hem mee.
Deze knuffel moet je niet kwijt raken daar slaapt ze altijd mee zegt Bill als hij de inhoud van het koffertje even laat zien.
Is goed dat je dat even zegt, zegt Georg grinnikend.
Bill, houden jullie haar wel goed in de gaten? vraagt Georg dan zachtjes.
Hoezo dat dan? vraagt Bill verbaasd.
Ben je vergeten wat ze had gedaan toen ze verplicht met Tom moest trouwen.
Oh god zegt Bill nu en die zegt dat hij zo direct alle scheermesjes achter slot en grendel zal leggen.
Lijkt me een strak plan zegt georg dan knikkend.
Ik ga naar Jess want Mikey moet zo een fles en Adam is nogal blij dat Tammy blijft slapen. zegt Georg grinnikend.
Is goed, dank je voor je hulp, zegt Bill dan.
Het is al goed Bill, voor Raven doen we alles dat weet je.Zegt Georg voor hij de deur uit loopt.
Bill snelt naar de badkamer en zoekt de scheermesjes op.
Dan zoekt hij in die van Tom en Raven terwijl Tom hem raar na zit te kijken.
Raven zit nog steeds tegen Tom aan en haar ogen zijn dicht.
Bill komt met het tasje uit haar badkamer vandaan en dan vraagt Tom wat hij nu aan het doen was.
Georg heeft net het koffertje voor Tammy opgehaald en maakte mij atten op iets.
Ja wat dan? vraagt Tom ongeduldig.
Nou, hij is dus een beetje angstig dat door dit alles Raven misschien weer een zelfmoord poging zal ondernemen.
Tom trekt wit weg en kijkt Bill geschrokken aan.
Helemaal niet aan gedacht zegt hij zachtjes.
Nee ik ook niet, tot georg erover begon.zegt Bill.
Heb je alles? vraagt Tom dan.
Ja ik heb alle scheermesjes en die leg ik in mijn kast neer.
Als je het nodig hebt kom je maar voor de sleutel zegt Bill.
Tom knikt en tilt Raven op van zijn schoot en loopt met haar naar zijn kamer.
Hij legt haar in zijn bed en dekt haar goed toe.
Zelf gaat hij aan zijn bureau zitten en start zijn laptop op.

Gustav en Noa hebben zoals verwacht een paar hete uurtjes achter de rug en nu brengt hij haar weer terug naar Heinrich.
Die ontvangt hem met open armen en ontvangt het geld wat Gustav hem verschuldigd is voor die paar uurtjes met Noa.
Hoe is het met je vrouwtje Gustav? vraagt Heinrich grijnzend.
We zijn uit elkaar Heinrich dat weet je zegt Gustav.
Heinrich lacht even en loopt dan weg.
Gustav loopt weer naar zijn auto en rijd rustig naar huis toe.
Daar aangekomen loopt hij direct naar boven waar hij de lakens van het bed verschoont en de afwas naar beneden brengt.
Dan gaat hij de badkamer in en snuift weer wat Cocaïne en gaat dan lekker op zijn bed liggen om te genieten van zijn roes.
Het boeit hem niet meer wat er om hem heen gebeurd, zelfs de band boeit hem niks meer.
Ondertussen speelt Tammy met Adam tot Georg meld dat ze moeten gaan slapen.
Tammy kijkt Georg aan en vraagt om haar moeder.
Sorry lieverd, je blijft een paar daagjes logeren hier, zegt Georg voorzichtig.
Dat is toch gezellig met Adam samen? vraagt Jessie haar dan weer.
Als Tammy dat beseft springt ze op Adam en ze knuffelt hem plat.
Georg schiet in de lach en geeft de pyjama van Tammy aan Jessie.
Adam loopt al naar boven met zijn vader en kleed zichzelf om in zijn pyjama.
Hij loopt naar zijn vader die in de badkamer staat en krijgt de tandenborstel aangereikt.
Tammy komt met Jessie de trap op en Jessie poetst dan haar tanden.
In Adams kamer staat een extra bedje voor Tammy en ze word daarin gelegd en als Adam dan ook ligt word er een verhaaltje voorgelezen.
Tammy is na de 2de pagina al in slaap gesukkeld en Georg klikt het waak lichtje aan op verzoek van Adam.
Jess grinnikt even en loopt dan naar het kamertje van Mikey die net begint te huilen.
Ze neemt hem op en verschoont hem en neemt hem daarna nog even mee naar beneden waar ze hem de fles kan geven..
Mikey ligt in de armen van zijn moeder rond te kijken en geniet van de aandacht die hij krijgt.
Wat worden ze snel groot he? Zegt Georg die de huiskamer weer binnenkomt.
Ja het gaat allemaal zo snel, nog even en Adam komt binnen met zijn eerste vriendinnetje, zegt Jessie verdwaasd.
Georg grinnikt even en zegt dan dat zijn vriendinnetje al bij hem op de kamer ligt.
Jess grijnst en zegt dat hij gelijk heeft.
Georg neemt Mikey nog even en Jess duikt lekker onder de douche.
Ze neemt haar petje af voor Laneice, het is namelijk best druk zo, 3 kinderen om je heen.
Nog 2 dagen en dan zouden de artsen haar bij laten komen, ze was benieuwd hoe ze er aan toe zou zijn als ze bij zou komen..
Volgens de artsen was ze lichamelijk wel redelijk genezen, maar ze zou het geestelijk nog moeten verwerken.
Met een beetje hulp van haar vrienden zou dat vast wel goed komen.
Ze trok een makkelijke broek en een shirt van georg aan en liep weer naar beneden.
Georg lag nu op de bank naar de tv te staren en had blijkbaar Mikey weer op bed gelegd.
Jess kroop naast Georg op de bank en hij sloeg zijn armen om haar heen zodat ze er niet weer af zou donderen.
Hoe was ze eraan toe? vraagt Jess dan aan Georg.
Ze is gebroken Jess, antwoordde Georg bedroefd.
Ze was zo gelukkig toen hij haar ten huwelijk had gevraagd enzo en nu heeft hij haar weer gebroken.
Net als Tom toen de tijd, zegt Jess dan.
Ja net als dat Tom heeft gedaan alleen die heeft er van geleerd en vangt haar nu op samen met Bill.
Ik weet niet wat haar toekomst gaat brengen zegt Jess, maar ik wou dat ze nu eens de rust krijgt die ze eigenlijk verdient.Zegt Jess.
Ja, zo denken we er allemaal over, zegt Georg dan.


Reacties:


SweetGirl
SweetGirl zei op 28 dec 2011 - 19:48:
ik wil nog 'n deeltje!