Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Justin Bieber » Fight for love, if you want me ~ Justin Bieber » First

Fight for love, if you want me ~ Justin Bieber

22 jan 2012 - 13:00

294

0

177



First

Deze story staat ook op mijn Quizlet (@iBiebersGirl)

Jay Parker

'Jay!’ Hoorde ik mijn moeder van beneden roepen. ‘Wat?!’ Schreeuwde ik terug. ‘Kom eens beneden!’ Ik zuchtte en strompelde de trap af. Beneden zaten Pattie, Justin en mijn ouders aan tafel. ‘Jay, je vader en ik vinden allebei dat je veel te goed over jezelf denkt en nu heeft Pattie een baan voor je als bediende voor Justin.’ ‘WAT?!’ Riep ik uit. ‘Dat meen je niet, als bediende?!’ Ik keek mijn ouders kwaad aan, 'dit kunnen jullie niet menen.' ‘Dat doen we wel, Jay. Je gaat met hem mee op tour en helpt met opruimen en dat soort dingen meer.’ ‘Maar-’ ‘Jay! Ik wil geen gemaar, horen!’ Zei mijn moeder. ‘Nu naar boven je koffers pakken, je vertrekt over 3 dagen.’ Zei mijn vader en ik stampte naar boven om mijn koffers te pakken. Ik begon mijn koffer in te pakken en hoorde even later iemand de trap opkomen lopen en er werd op mijn deur geklopt. ‘Nee.’ Zei ik. ‘Jay, ik ben het Justin.’ Kwam er vanaf de gang. ‘Best, kom maar.’ Zuchtte ik, hij kwam binnen en ik ging verder met mijn koffers inpakken. ‘Het spijt me dat je mee moet.’ Zei hij. ‘Nee, niet jou schuld.’ Ik ging ondertussen gewoon verder met mijn koffers. ‘Moet ik je helpen?’ Doorbrak Justin de ongemakkelijke stilte. ‘Ja graag.’ Antwoordde ik. ‘Wat moet ik doen?’ ‘Uhm, ja, ik heb geen idee.’ Ik kon hem toch moeilijk mijn ondergoed laten inpakken? Ik plofte naast hem op mijn bed. ‘Wil je x-boxen of iets anders?’ Vroeg ik en hij knikte. ‘X-box is goed.’ Ik zette mijn X-box aan en gaf hem een controller, zelf nam ik de andere en we deden een paar spelletjes, totdat hij moest gaan en ik verder kon met mijn koffers inpakken.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.