Hoofdcategorieën
Home » One Direction » Wonder-Action » Proloog
Wonder-Action
Proloog
'OH MY GOD! JADE!' riep Sophie, wat ze zojuist had gezien was misschien wel iets waar miljoenen meisjes dag en nacht over droomden. 'Ja ja ja, wat is er nou weer aan de hand?' Jade raakte vermoeid van iedere keer dat Sophie haar riep terwijl er eigenlijk niets bijzonders aan de hand was. 'Jade, geloof me! Als je dit ziet denk ik dat je me voor eeuwig dankbaar zult zijn!' Jade raakte er niet van onder de indruk, Sophie zei dit altijd als er niks bijzonders aan de hand was. Jade kwam rustig aangelopen toen Sophie haar een brief onder haar neus duwde. 'Lees het, je zult je ogen niet geloven!' Jade gleed met haar ogen over de brief heen, de eerste keer dat ze het las begreep ze er niet veel van. Opnieuw keek ze naar de brief en las ze hem zorgvuldig. Ze versteef, haar ogen dwaalden af naar Sophie, blikte terug op de brief en kwamen alweer terecht bij Sophie. 'Wat is dit?' vroeg Jade terwijl ze de brief omhoog hield. Ze leek niet erg enthousiast. 'Jade, je hebt een brief in je handen waarin staat dat wij tweetjes een meet and greet hebben gewonnen met One Direction en jij kijkt erbij alsof het je niks uitmaakt.' Sophie was teleurgesteld in Jade omdat ze niet kon geloven dat haar beste vriendin niet blij was dat ze zojuist hadden begrepen dat ze over minder dan een week naar Londen mochten om hun favoriete band te ontmoeten. 'Ja Soph, dat snap ik ook wel maar geloof je dit? Ik weet niet wat ik ervan vind.' Jade aarzelde, wat hield die brief in? Hadden ze werkelijk die meet and greet gewonnen waar misschien miljoenen wanhopige meisjes uit de hele wereld zich voor hadden aangemeld? Uitgerekend Jade en Sophie? 'Je gelooft het echt niet he? Laten we ze dan bellen, dan weten we het zeker.' Jade wist dat als het echt zo was ze natuurlijk een gat in de lucht zou springen van blijdschap, maar die brief maakte haar er niet zeker van dat ze echt die meet and greet hadden gewonnen. Sophie startte de laptop en zocht naar het telefoonnummer van de manager van One Direction, de band waar bijna ieder meisje op deze aarde van droomde, en draaide het nummer. Jade liep naar het raam en keek naar buiten. Intussen was Soph al in gesprek met de assistente van de manager en vroeg haar om de namen van de winnaars van de meet and greet. 'Eh momentje, ik ga even zoeken in ons systeem. Het is namelijk niet de enige meet and greet die onze jongens gepland hebben staan.' Onze jongens, waar had die assistente het over? 'Hallo? Hallo! Ja, daar ben ik weer!' Sophie pakte haar telefoon weer en luisterde aandachtig naar wat de assistente te vertellen had. 'Eh nou, de meet and greet is gewonnen door twee meisjes zie ik hier. Ze eh.. Ze zijn allebei 16 jaar en eh..' Sophie werd er duidelijk niet goed van dat ze zo lang moest wachten op een duidelijk antwoord. Sophie was samen met Jade 16 jaar, maar miljoenen meisjes zijn 16 jaar en zouden zich kunnen hebben opgegeven voor dit. 'Ja ik ben er weer, en eh.. Ze heten Sophie Hunting en Jade Ripley.' Jade was met stomheid geslagen toen ze een gigantische grijns op Sophie's gezicht zag, dit betekende dus dat zij en Soph werkelijk waar die meet and greet hadden gewonnen. 'Jadie, kan je dit geloven? Onze kaartjes worden opgestuurd en over iets minder dan een week worden we opgehaald! We moeten echt supersnel shoppen en nieuwe spullen kopen want we kunnen er echt niet als sloebers aan komen zetten hoor!' Sophie rende naar Jade en omhelsde haar en samen dansten ze door de kamer. Dit was misschien wel een van de mooiste momenten uit hun leven..
Reacties:
Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.