Hoofdcategorieën
Home » One Direction » Wonder-Action » Hoofdstuk 1
Wonder-Action
Hoofdstuk 1
Nadat Sophie en Jade een halve week de tijd hebben gehad om heel Engeland rond te reizen en leeg te kopen zijn ze beiden bankroet maar kunnen ze met gemak zeggen dat ze geslaagd zijn. Althans, alleen Jade denkt er zo over.. 'Oh nee, Jade! Ik heb echt het gevoel dat we nog lang niet genoeg hebben terwijl we nu makkelijk twee nieuwe kasten kunnen vullen met al onze nieuwe troep.' Sophie klonk totaal niet relaxed wat Jade aan het lachen maakte. 'Hahaha, waar maak jij je in hemelsnaam druk over? Wilde jij zeggen dat we niet klaar zijn? We kunnen altijd nog langs het centrum gaan!' Jade stelde Soph niet gerust met haar woorden. 'Jadie, overmorgen is die meet and greet en jij zegt dat we "altijd nog langs het centrum" kunnen gaan! Ben jij dan helemaal niet zenuwachtig?' 'Soph, jezelf de hele tijd zo opwinden maakt het er heus niet beter op hoor. Nee, ik ben niet zenuwachtig! Sterker nog, ik kijk er helemaal niet zo erg naar uit als dat ik had gedacht.' Sophie slaakte een diepe zucht. 'Hoe kan je nou niet uitkijken naar een ontmoeting met de 5 leukste jongens van de wereld?' 'Sophietje, hoe houd jij het toch de hele tijd vol om jezelf zo druk te maken? Sta jij dan wel te wachten op al die paparazzi die ons sowieso staan op te wachten om ons uit te horen over dat anderhalf uurtje dat we de jongens mogen spreken?' Sophie kon niks meer uitbrengen, was met stomheid geslagen. Zij en Jade hadden een paar weken terug hysterisch staan gillen bij het artikel waarin stond dat ze die meet and greet konden winnen. Niemand had verwacht dat ze überhaupt zouden winnen maar tot Soph's grote schrik was het toch echt zo. Jade had al niet zo enthousiast geklonken bij de bekendmaking van hun winst en nu deed ze weer zo raar. Waarschijnlijk was ze ongesteld ofzo, normaal gesproken deed ze nooit zo. Maar 1 ding was duidelijk voor Sophie. Ze liet overmorgen niet verpesten door Jade's pesthumeur. Sterker nog, als Jade het maar in haar hoofd probeerde te halen om die middag niet naar Sophie's zin te maken zou ze overwegen om hun appartement te verlaten en ergens anders te gaan wonen. Ze had echt geen zin om alsmaar dit afkrakende gedoe van Jade aan te horen over de jongens die Sophie het meest van allemaal respecteerde. Ze zou het maar lekker uitzoeken zonder haar..
Reacties:
Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.