Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » Digimon: Revamped » Personage's.

Digimon: Revamped

11 april 2012 - 18:05

1051

0

265



Personage's.

Naam: Kazuya Saito.
Leeftijd: 16.
Haarkleur: Zwart.
Oogkleur: Blauw.
Kledingstijl: Kazuya draagt meestal een spijkerbroek, met daarboven een net T-shirt, of een blouse als het zomer is. Ook draagt hij een naamplaatje om zijn nek, die hij als kind van zijn vader had gekregen voordat deze was begonnen met drinken.

Karakter: Kazuya vermijdt het liefst conflicten, tot op het punt waarop hij zichzelf als boksbal laat gebruiken, zolang het anderen maar tevreden stelt. Zijn boks vaardigheden gebruikt hij niet tot nauwelijks, tenzij het echt nodig is, of wanneer iemand slecht spreekt over mensen die hem dierbaar zijn. Hij interesseert zich nog steeds in maar weinig dingen, maar hij zal een glimlach opzetten als het maar kan, zodat anderen zich geen zorgen over hem hoeven maken. Het enige waar hij zich op het moment nog werkelijk in interesseert is het behalen van goede cijfers, opdat hij een goede studiebeurs krijgt.
Likes:
- Boksen.
- Lekker eten.
- Anderen blij kunnen maken.
Dislikes:
- Geweld.
- Mensen die zich met zijn verleden bemoeien.
Theme song: Spyair - My World

Geschiedenis: Kazuya heeft maar weinig duidelijke herinneringen van zijn jeugd. Het enige dat hij er nog van weet, is dat het onprettig was. De herinneringen die hij nog heeft zijn vaak wazig, de rest heeft hij weggedrukt, opdat hij ze niet meer hoeft te herinneren. Rond Kazuya’s derde verjaardag begon zijn vader steeds meer alcohol te drinken. Hij was dan ook vaak dronken, en hij uitte dat met geweld. Op zijn tiende werd zijn vader dan ook gearresteerd, met als resultaat dat hij in de gevangenis belandde, en zijn moeder depressief werd. Hij en zijn jongere zusje werden uit huis geplaatst, en werden ondergebracht bij een pleeggezin. Terwijl hij verlost was van zijn verleden, raakte hij steeds minder geïnteresseerd in wat er om hem heen gebeurde, tot op het niveau waarop hij hele dagen in bed lag, enkel omdat hij geen zin had om op te staan of te eten. Dit bleef een tijdje zo doorgaan, tot hij uiteindelijk door zijn pleegouders werd gedwongen om zijn leven weer op te pakken. Een van de resultaten daarvan was dat hij op boksen ging. Het interesseerde hem weinig, maar wist zijn pleegouders blij te maken, wat voor hem meer dan genoeg was. Sindsdien besloot Kazuya dat niets uitmaakte, zolang anderen maar blij waren.

Digimon: Xiaomon -> Labramon -> Seasarmon -> Cerberumon -> Anubismon
Karakter: In tegenstelling tot Kazuya, lost Labramon een conflict liever op door te vechten dan door te vluchten. Hij vertrouwt Kazuya volledig, en zal nooit van zijn zijde wijken, wat er ook gebeurt.


Naam: Rin Suzuki.
Leeftijd: 15.
Oogkleur: Groen.
Haarkleur: Lichtbruin.
Kledingstijl: Rin draagt het liefst losse kleding, waar ze zich heel gemakkelijk in voelt. Daarom is een simpele spijkerbroek en t-shirt al genoeg voor haar. Daarover heen draagt ze meestal een afgeraffelt, zwart vest. Haar halflange, lichtbruine haren worden in toom gehouden door een roze koptelefoon, die ze maar zelden afzet.

Karakter: Rin is iemand die erg in zichzelf is teruggetrokken. Vaak weten mensen niet eens dat ze in de kamer aanwezig is. Hier heeft ze bewust voor gekozen, omdat ze vindt dat ze niemand anders behalve zichzelf nodig heeft. Rin denkt altijd eerst na voordat ze iets zegt, als ze al iets wilt zeggen. Meestal houdt ze haar woorden voor zich. Ondanks dit bijt ze makkelijk van zich af en is ze niet bang voor een beetje bloed.
Likes:
*Rust
*Muziek
*Natuurlijke omgeving (Bos, park, weilanden, etc.)
Dislikes:
*Drukte
*Mensen die te hoog denken van zichzelf
*Optimistische types
Themesong: Aqua Timez - Alones

Geschiedenis:

Rin is praktisch opgegroeid zonder haar ouders, omdat ze het beide druk hadden met hun baan, zodat ze Rin alles konden geven wat ze wilde. Dit had echter nooit iets uitgemaakt voor het meisje, het enige wat ze wilde, was dat ze overdag en vaak ook 's nachts niet meer alleen zou zitten. Ondanks dat de familie Suzuki altijd druk bezig was met werk, waren ze niet erg rijk. Daarom konden ze niet veel permitteren als het op personeel binnenshuis aankwam. Rin kwam daarom vaak als eerste thuis en was dan ook alleen tot laat in de avond. Pas toen ze ongeveer negen jaar oud was, werd voor een oppas gezorgd. Rin heeft vele oppassers het huis uit gekregen, omdat ze ze simpelweg niet mocht. De meesten waren veel te nieuwsgierig naar haar smaak en verdienden haar aandacht daarom ook niet. Daarbij was ze gewend om alleen te zijn en ze hield van haar eigen tijd.

Een tijdje na haar tiende verjaardag vond haar vader de 'perfecte' oppas voor haar. Rin geloofde zulke woorden al niet meer, want zoiets had hij al vanaf oppas één geclaimd. Tot haar verbazing had hij dit keer echter wel gelijk. Haar nieuwe oppas was vriendelijk, beleefd en respecteerde haar gedachtegang. Het duurde ook niet lang of Rin had haar eerste echte vriendin gemaakt. Kirino, haar oppas, was zelf niet al te oud. Ze was een 16-jarig meisje dat eerst gewoon op zoek was naar een manier om wat geld bij te verdienen. Zelfs nadat Rin geen oppas meer nodig had, omdat ze eindelijk 12 was en geen oppas meer wilde, hadden de twee elke dag contact met elkaar. Een jaar later, echter, moest Kirino verhuizen, omdat haar ouders wilden dat ze in het buitenland ging studeren en zo een goede baan kreeg later. Rin voelde zich in het begin erg gekwetst en in de steek gelaten hierdoor, waardoor ze weer in haar oude, dagelijkse sleur terecht kwam, nu zelfs nog een stuk erger dan voorheen.

Rin's middelbare schoolleven was een regelrechte hel. Ze kwam terecht op een school waar haast niks werd gedaan aan gevechten als die er plaatsvonden en zelfs de leraren pestten sommige leerlingen. Dit zorgde er alleen nog maar meer voor dat ze zich afsloot van de mensen. Ook de gedachte over vriendschap vervormde zich helemaal. Wie had er nou vrienden nodig als je jezelf al had? Rin is regelmatig in een gevecht terechtgekomen op deze school, omdat ze alsnog van zich afbeet. Helaas voor haar waren haar tegenstanders niet onder de indruk van haar vlugge praatjes en kwam ze geregeld met een blauw oog thuis.

Digimon: Kudamon.
Digivolutielijn: Kyaromon - Kudamon - Reppamon - Tyilinmon - Kentaurusmon.
Karakter: Kudamon is een zeer rustige en loyale Digimon, iets wat Rin erg op prijs stelt. Hij kan erg nieuwsgierig zijn over de meeste dingen, maar dat weet hij meestal in bedwang te houden. Zeker als het over iemands privéleven gaat, zal hij niet zo snel zijn vragen stellen.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.