Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Justin Bieber » trust » hij leek op een zwerver

trust

23 juni 2012 - 20:56

293

3

214



hij leek op een zwerver

Daar heb ik dan dagen gezeten.Zonder eten zonder drinken.Tot dat justin binnen kwam met een paar pistolets."Het spijt me dat ik dit doe maar ik word er voor betaald en anders kan ik mijn studie niet betalen" zei hij.Nu vond ik zijn stem niet meer zo zacht."Je kan toch ook gewoon een job zoeken, daarvoor moet je geen meisjes ontvoeren"." het spijt me helena normaal zou je niets mogen eten maar omdat ik van hou geef ik je eten,ik maak je los maar ik bint je voeten vast als je klaar bent zal ik helaas je opnieuw moeten vastbinden.Ik at snel de pistolets op omdat ik zo'n honger had maar na een minuut of 2 zat ik alweer vast.Toen hij weg ging begon ik weer te huilen.Waarom ben ik meegekomen,waarom vertrouwde ik hem.
Na een uur ging de deur opnieuw open.Daar stond een man met lang haar,slordige kleding en een lange baart.Hij leek wel een zwerver."Haha jij bent dus Helena,jaja jou kan ik wel gebruiken"zei hij. Jij zal helemaal niets met mij doen en ik gaf hem een trap tegen zijn been.Jij vuile bitch en hij sloeg me tot ik niet meer bewoog.Zo ging het dagenlang iedere dag werd ik bewusteloos geslaan.Op een dag was het anders,die dag deed hij heel lief en vriendelijk. hij deed het touw af en liet me vrij(dat dacht ik).Maar nee hij probeerde me uitekleden om me te verkrachten ik kon me niet losmaken,hij had me te stevig vast.Het was nog erger of dat hij me bewusteloos sloeg.Het deed pijn en ik stond vol blauwe plekken.Maar ik kreeg wel eten.Weken later kwam justin opnieuw.Hij wist hier niets van af.Ik vertelde hem alles.Hij zei dat ie er iets aan zou doen maar een maand erachter gebeurde nog steeds hetzelfde.


Reacties:


Hermelien
Hermelien zei op 4 juli 2012 - 12:57:
Gosh..
Heavy stuff ya know!
Dit is opnieuw weer helemaal goed!
Net als het vorige goed opletten waar je hoofdletters moet zetten.
Je kan ook als er iets gezegd word het volgende doen:

Daar stond een man met lang haar,
slordige kleding en een lange baart. Hij leek wel een zwerver.
'Haha jij bent dus Helena, jaja jou kan ik wel gebruiken" zei hij.

Je tekst een beetje rangschikken dat het geen blok vormt.
Die had ik een keer als tip gekregen van iemand en het werkt echt!
Ik wil je hier echt niet mee tonen dat dit slecht is want het is NIET slecht!
Beter nog het is gewoon helemaal awesome
Kus voor jou


chelscullen
chelscullen zei op 23 juni 2012 - 21:03:
thanx


xmargotjex
xmargotjex zei op 23 juni 2012 - 20:59:
ocharme mooi geschreven

xxx