Hoofdcategorieën
Home » Justin Bieber » trust » het begin
trust
het begin
het begin
'Jullie verstaan het niet hé, ik word bijna dood gepest',roep ik 'Ik haat jullie, waarom zijn jullie mijn ouders'.Ik rende naar mijn kamer en smeet de deur dicht.'Wat moeten we toch doen met haar' huilde helena's moeder.helena melde haar aan op facebook,en zag dat ze een nieuw vriendschapsverzoek had gekregen.Ze opende het meteen en zag dat het justin was uit haar klas.
Ze hoorde het geluid van een bericht.
Justin: hoi x
De tranen stonden in mijn ogen van blijschap,ik ben er al zolang op verliefd.
Helena: hoi x
Justin: hoe gaat het x
Helena: goed en met jou x
Justin: ook goed,zullen we een keertje afspreken x
Ik sprong in de lucht,ik was zo blij
Helena:ja tuurlijk waar en wanneer x
Justin: kom anders naar het winkelcentrum om 15u x
Helena:ok is goed zie je straks x
Justin: ok tot dan <3
IK bleef naar de klok staren tot de kleine wijzer op 3 stond.
Mijn haar was mooi opgestoken in een staart en ik had een blauw kleedje aan tot aan mijn knieën.Ik vertrok met de fiets,het was ongeveer een kwartier rijden.Toen ik aankwam ging ik op een bank zitten recht voor de claires.
Daar stonden 2 meisjes te kijken naar spullen van one direction.
Ik voelde een schouderklopje en hoorde een zachte stem: 'hoi Helena'
Ik stond op en draaide me om. Hij had een witte hemd aan en een jeans broek
Natuurlijk zei ik hoi terug.'Wat heb je een mooi kleedje aan Helena' zei hij met zijn zachte stem.we wandelden door de winkelgangen.Hij trakteerde me op een ijsje en een drankje,we vertelden over school en over hoe ik gepest werd.Hij verstond mij,hem kon ik vertrouwen en alles tegen zeggen.Toen het bijna 18u was vroeg hij om mee te gaan naar zijn huis .Ik dacht niet na en zei onmidelijk:'ja tuurlijk'.ik stapte in zijn auto,het was een chevrolet.
We stopten aan een verlaten schuur.Ik vroeg waar zijn huis was maar hij antwoorde niet.Hij trok mij uit de auto en sleurde mij de schuur in, zette mij op een stoel.Hij binde mij vast met hard touw.' Au je doet mij pijn' schreeuwde ik.Maar weer geen antwoord.Hij vertrok,daar zat ik dan.
OMYGOOOD
Helena wtf ik had al zo'n donkerbruin vermoeden ;o
Dit is echt heel goed darling!
Het enige die ik heb opgemerkt is dat je bv. dit kan doen:
'hoi helena'
Kan dan:
'Hoi Helena !' worden.
Dat is echt heel erg detaill maar daar probeer ik tijdens het schrijven
ook op te letten. Maar echt I'm serious dit is damn good!
Ik ga gauw verder.
Kus voor jou