Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Harry Potter » Hogwarts Diary |Fred Weasley| » 28

Hogwarts Diary |Fred Weasley|

24 aug 2012 - 17:26

371

1

277



28

OMG! sorrysorrysrry voor dat lange wachten! ik moest werken en daardoor had ik geen tijd meer om te schrijven! sorry sorry soryy! en daarom ook zo sorry dat het zo'n kort stukje is!

Fred en George keken ons allemaal verbaast aan maar dat veranderde snel in hun vertrouwde, brede glimlach.
Meteen kreeg ik weer een warm gevoel van binnen en werd ik ontzettend rood. Je kan niet raden hoe erg ik hun gemist had!
'Hee Lyne.' zei de linkse, en ik schaamde me omdat ik niet wist wie het was. 'Mogen we erbij zitten?' vroeg de rechtse en ik knikte hevig. Kohaku schof iets op zodat de tweeling tegenver mij kon gaan zitten. Lilith had ik tussen Ravyn en mij in gezet.
Het was een lange tijd stil en toen het gesprek uiteindelijk op gang was gekomen werd de deur open gedaan.
We keken allemaal verstoord op en ik zag dat het Cara was. Mijn tweelingzus die in Slytherin was geplaatst.
'Ow, Gryffindor en Ravenclaw samen vandaag?' begon Cara. Ze had nog niet eens hallo gezegt.
'Nou jah, alles beter dan Hufflepuff.' ging ze verder en Ravyn, Kohaku, Fred en George keken haar boos en beledigd aan en ik zuchtte, ik was het namelijk gewent dat ze zo was.
'Wie van jullie is wie?' vroeg ze meteen bot en ze wees naar Fred en George.
'Wij zijn Gred en Feorge.' zei George blijkbaar en ik moest lachen.
'Wat is er Cara?' vroeg ik.
'Ooh ik dacht dat je mijn haarspelt gestolen had omdat ik hem niet kon vinden.' zei Cara en ik beet op mijn onderlip.
'Je bedoeld die ene met die blauwe vlinder erop?' vroeg ik zonder mijn stem te heffen.
'Nee die is lelijk. Ik bedoel die zwarte met die linten eraan.' ging Cara verder en ik was nog meer beledigd. Ik had die haarspeld met die vlinder erop voor haar gekocht, nog geen 2 jaar geleden.
'Nee sorry. Die heb ik niet gezien.' zei ik en Fred keek me aan. Blijkbaar kon hij horen dat ik boos was.
'Ow, owke.' zei Cara. 'Doei.'
Toen sloot ze de deur en ging ze door de gang weer weg.
'Dat was je zus toch?' vroeg Fred en ik knikte.
'Yup, dat was mijn tweelingzus Cara. Ze is alleen bij Slytherin ingedeelt en sinds dien is ze erg veranderd.'
Het was even stil en Fred en George keken elkaar aan.
'Je lijkt wel veel op haar.' zei George toen en ik knikte terwijl ik naar beneden keek.
'Maar jij bent knapper.' zei Fred.


Reacties:


MissEva
MissEva zei op 26 aug 2012 - 22:39:
Awhh! Dat laatste was super lief!
En die cara is een bitch -.-

Xx