Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Du wirst immer heilig sein ~ a Tom Kaulitz Lovestory » 1. A Trip to Spain

Du wirst immer heilig sein ~ a Tom Kaulitz Lovestory

2 sep 2012 - 14:44

349

0

204



1. A Trip to Spain

Reacties zijn motiverend ^^!

Ik dacht de hele reis alleen maar aan haar. Ze spookte door mijn hoofd en steeds als ik mijn ogen sloot zag ik haar weer voor me. ’s Nachts droomde ik over haar; hoe ze met haar blauwe ogen naar me heeft gekeken toen ik de deur achter me dichttrok. Hoe ze zich daarna gevoeld moest hebben. Ik zag haar huilen, mijn briefje tot een propje maken en het vervolgens weggooien… Het waren de meest vreselijke dromen die ik ooit gehad had, en dan tel ik de dromen over monsters in mijn kledingkast die ik vroeger wel eens had mee.
Bill had natuurlijk al vanaf het moment dat hij me de lobby in zag lopen gezien dat er iets mis wat met me. Hij besteedde vier hele uren aan mij ondervragen, totdat ik - toen we ergens bij Parijs waren - tegen hem snauwde dat er niets aan de hand was en hij me met rust moest laten. Hij had gezucht, was opgestaan, had gezegd dat ik altijd bij hem terecht zou kunnen met mijn problemen en was vervolgens met Gustav gaan buurten. De rest van de reis was hij er niet meer over begonnen.
Toen we eenmaal in Barcelona aankwamen, besloot ik dat ik lang genoeg getobd had. Ik was nu in Spanje, zij nog in Duitsland, end of the story. Er was niets aan te veranderen, hoe graag ik dat dan ook mocht willen. En het was eigenlijk toch ook gewoon gestoord dat ik me zo druk kon maken over een meisje dat ik amper 12 uur gekend had. Ik wist haar naam en haar leeftijd, that’s it. Er waren nog veel meer mooie vrouwen op de wereld naast haar. Ik zou binnen no time het bed delen met een andere griet. Misschien vanavond zelfs al! En bij al de optredens die nog op het programma stonden de aankomende vijf maanden kon ik het niet gebruiken met mijn gedachten ergens anders te zijn. Ik zou de fout ingaan en zo mijn fans en de band teleurstellen. Nee, ik moest haar maar gewoon vergeten, dat was het beste voor iedereen.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.